داغ ترین ها :
بهترین لپ تاپ های Acer کدامند؟

بهترین لپ تاپ های Acer کدامند؟

قیمت لپ تاپ بالا رفته و با توجه به این مسئله، موقع خرید باید همه‌ی جوانب را در نظر بگیرید تا بتوانید لپ‌تاپی مناسب نیاز و بودجه‌‌ای که دارید تهیه کنید. به‌طور قطع، برند خاصی هم در نظرتان هست که بیش از دیگر برندها نظرتان را جلب کرده. اگر برند مدنظرتان ایسر (Acer) است، ما می‌خواهیم در این مقاله بهترین لپ تاپ ایسر را به شما معرفی کنیم. به‌طور قطع، در میان مدل‌هایی که بررسی و معرفی می‌کنیم، بهترین لپ تاپ acer را پیدا خواهید کرد. ادامه‌‌ی این مقاله را از دست ندهید.

 

برای خرید لپ تاپ های برند ایسر به فروشگاه تکنولایف سر بزنید: قیمت لپ تاپ Acer

 

آشنایی با برند ایسر

شاید این برند که سال‌هاست اسم آن را می‌شنویم و خیلی از نزدیکانمان هم از لپ‌تاپ‌های این برند را استفاده می‌کنند، صرفا در حد یک اسم بشناسید و ندانید که اصالتا مال کدام کشور است و از چه سالی فعالیتش را شروع کرده؛ به‌همین علت ما تصمیم گرفتیم نگاهی بیندازیم به تاریخچه‌ی Acer.

بهترین لپ تاپ ایسر کدام است؟

برند ایسر سال ۱۹۷۶ بنا شد. این برند متعلق به تایوان است و مالک و بنیان‌گذار آن شخصی به نام استن شیه بوده؛ اما سهامداران آن از کشور چین هستند.

برند ایسر در کل دنیا، به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ در تولید کامپیوتر و لپ‌تاپ به‌حساب می‌آید و همانطور که زودتر هم اشاره کردیم، همه‌ی ما نام این برند را شنیده‌ایم و آن را در محل کار یا خانه‌ی یکی از نزدیکان خودمان دیده‌ایم. اما کیفیت این لپ‌تاپ‌ها چگونه است؟ بهترین مدل لپ تاپ ایسر کدام است؟

بهتر است نگاهی به بهترین لپ تاپ های ایسر بیندازیم.

بهترین لپ تاپ های ایسر کدامند؟

لپ‌تاپ ایسر  Aspire A715

لپ تاپ های برند ایسر

این لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسر یک لپ‌تاپ خوب با ابعاد ۲۲.۹ در ۲۵۴.۵ در ۳۶۳.۴ میلی‌متر است و وزن آن به ۲ کیلوگرم می‌رسد که برای استفاده‌های روزانه مناسب به نظر می‌رسد. بنابراین چه بخواهید این لپ تاپ را سرکلاس ببرید، چه برای کار و طراحی استفاده کنید و چه فقط فیلم ببینید و وبگردی کنید، کارتان را راه می‌اندازد. همچنین، سی‌پی‌یو استفاده شده در آن Ryzen 7 با فرکانس ۱.۸ تا ۴.۳ گیگاهرتز است که در کنار نمایشگر Full HD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز آن و پردازنده گرافیکی GEFORCE GTX1650 برای بازی کردن هم مناسب است.

این لپ‌تاپ از یک نمایشگر مات با پنل IPS بهره برده است که بهترین نوع پنل محسوب می‌شود؛ بنابراین نور در آن منعکس نمی‌شود و اگر بخواهید در تاریکی از لپ‌تاپ استفاده کنید، چشمان شما اذیت نخواهد شد.

 

قیمت لپ تاپ ایسر Aspire A715

 

مانیتور گیمینگ چی بخریم؟
بهترین مانیتور های گیمینگ

 

لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5 A514

acer aspire 5

می‌توان گفت بهترین سری لپ‌تاپ‌ ایسر، Aspire است که مدل‌های مختلف آن طرفداران زیادی هم دارد.

این لپ‌تاپ ۱۴ اینچی با حافظه‌ی داخلی بی‌نظیر ۱ ترابایت و ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت، یک لپ‌تاپ عالی برای استفاده‌ی روزمره و دانشجویی است. وزن لپ‌تاپ نیز تنها ۱.۷۰ کیلوگرم است و حمل کردن آن شما را اذیت نخواهد کرد. وضوح تصویر این نمایشگر مات لپ‌تاپ Full HD بوده و نرخ نوسازی آن ۶۰ هرتز می‌رسد. صفحه نماشی که از پس نیاز‌های روزانه شما بر می‌آید و برای تماشای ویدیو و وب گردی و بازی کردن مناسب خواهد بود. پردازنده‌ی به‌کار رفته، از نوع Core i5 است که محدوده فرکانس آن بین ۲.۵ گیگاهرتز تا ۲.۸ گیگاهرتز قرار گرفته است.

این لپ‌تاپ Acer فاقد سیستم‌عامل است و از یک باتری سه سلولی غیر قابل تعویض استفاده می‌کند که ظرفیت ۴۸ وات ساعت دارد. همچنین، تمام چیزهایی که از یک لپ‌تاپ انتظار دارید، مانند وبکم، اسپیکر، درگاه HDMI، درگاه USB type C و جک میکروفون را داراست.

 

قیمت لپ‌تاپ ایسر Aspire 5 A514

 

لپ تاپ ایسر Aspire 7 A715

بهترین سری لپ تاپ ایسر

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی Aspire 7 از جمله لپ‌تاپ‌هایی است که یک ترابایت حافظه داخلی دارد و از ۳۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. موضوعی که باید به آن اشاره کنیم این است که این لپ تاپ ایسر از باتری ۴ سلولی ۳۶ وات ساعتی استفاده می‌کند. باتری‌ای که باعث شده بتوانید بین ۱ تا ۳ ساعت با توجه به فعالیتی که با لپ تاپ انجام می‌دهید از این محصول استفاده کنید. لپ تاپ ایسر Aspire 7 به پردازنده Ryzen 7 شرکت AMD مجهز شده و محدوده فرکانس آن بین ۱٫۸ تا ۴٫۴ گیگاهرتز قرار گرفته است.

این لپ تاپ ایسر از صفحه نمایشی با پنل IPS استفاده می‌کند که نرخ نوسازی آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد. صفحه نمایشی که کیفیت مناسبی دارد و برای اجرای بازی‌ها هم شما را به خوبی همراهی می‌کند. پوشش مات نمایشگر نیز، موجب می‌شود به‌راحتی بتوانید با لپ‌تاپ در نور کم کار کنید. این لپ تاپ از نظر خیلی از کاربران بهترین مدل لپ تاپ ایسر است.

 

قیمت لپ تاپ ایسر Aspire 7 A715

 

لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون چی بخریم؟
بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون

 

لپ تاپ ایسر Nitro 5 AN515

best gaming laptops

لپ‌تاپ دیگر ایسر که بسیار ایده‌آل و مناسب برای کاربری‌های ساده‌ی روزمره، کاربری گیمینگ و همینطور حرفه‌ای است از سری Nitro انتخاب شده. ابعاد این لپ‌تاپ ۱۵ اینچی با صفحه نماشی که حاشیه‌ بسیار کم دارد، در ابعاد ۲۶.۷۵ در ۲۲۶ در ۳۹۰ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن به ۲.۶ کیلوگرم می‌رسد. وزن زیاد این لپ تاپ باعث شده که شاید جابه‌جایی روزانه‌ی آن آزاردهنده باشد. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ ایسر می‌توانیم به پردازنده‌ core i7 با فرکانس ۲.۳ الی ۴.۶ گیگاهرتز اشاره کنیم. برخورداری از پردازنده گرافیکی GeForce GTX 3050 هم باعث شده که این محصول از پس اجرای همه بازی‌ها با کیفیت بالا بر بیاید. با لپ تاپی سروکار خواهید داشت که از صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد؛ صفحه نمایشی که نوید یک تجربه کاربری فوق‌العاده با سرعت بالا برای گیمرها را می‌دهد.

باتری لپ‌تاپ، از نوع لیتیوم یونی ۴ سلولی بوده که ظرفیت آن به ۵۷ وات ساعت می‌رسد و از ماندگاری بالایی برخوردار است. می‌توان این لپ‌تاپ را بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر دانست؟ به‌طور قطع بله. این لپ‌تاپ، یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر است.

 

قیمت لپ تاپ ایسر Nitro 5 AN515

 

جمع‌بندی

در این مقاله، مدل‌های خوب برند ایسر که هم برای کاربری عادی و هم برای گیمرها مناسب است را بررسی کردیم. همانطور که متوجه شدید، ایسر ویژگی‌ها و قابلیت‌های خوبی را برای لپ‌تاپ‌های خود استفاده کرده و از خرید لپ‌تاپ‌های این برند پشیمان نخواهید شد.

سوالات متداول

بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر کدام است؟

لپ تاپ Nitro 5 با بهره‌وری از پردازنده core i7 و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 3050 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌هایی است که برای گیمینگ می‌توانید استفاده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%b1/
ads
ads