داغ ترین ها :
بهترین لپ تاپ های میان رده

بهترین لپ تاپ های میان رده

باتوجه به قیمت بالای لپ تاپ‌ها انتخاب یک مدل که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم امکانات خوب و قابل‌قبولی را در اختیار قرار دهد چندان کار ساده‌ای نیست. اگر قصد خرید لپ تاپ دارید تنوع گسترده‌ای برای شما وجود دارد. اما اینطور نیست که صرفا لپ تاپی را انتخاب کنید که مشخصات خیلی خوب و یا بسیار ساده‌ای دارد؛ بستگی به نوع کارکرد شما دارد. اگر لپ تاپ را برای بکارگیری نرم‌افزارهای سنگین می‌خواهید مسلما لپ‌ تاپ با کانفیگ معمولی به درد شما نمی‌خورد. اما دقیقا چه لپ تاپی برای کاری که می‌خواهید انجام بدهید مناسب است؟ احتمالا با مطالعه مطلب مقایسه لپ تاپ‌های میان‌‌رده و معرفی بهترین لپتاپ های میان رده تا حدودی بتوانید مطابق با نیازتان لپ تاپ موردنظر را خریداری کنید.

در ادامه این مطلب قصد داریم به سراغ لپ تاپ‌های میان‌رده‌ای برویم که شما می‌توانید آن‌ها را برای کاربری روزانه یا حتی دانشجویی خریداری کنید. محصولات لیست از قیمت حدودی 10 الی 30 میلیون هستند و ترتیب قیمت هم از کم به زیاد است و اگر بودجه بیشتری دارید از لپ‌تاپ‌های معرفی‌شده در انتهای فهرست انتخاب کنید که در واقع بهترین لپ تاپ های میان رده گیمینگ هستند.

 

برای خرید لپ تاپ با آفرهای ویژه تکنولایف روی لینک بزنید.

 

لپ تاپ میان‌رده چیست؟

لپ تاپ‌ها به خودی خود تنوع بسیار زیادی دارند. این محصولات برای کاربری عمومی و روزانه تولید می‌شوند تا کاربری گیمینگ یا کاربری صنعتی. پس مهم است که لپ تاپی خرید کنید که با نیازهای شما و نوع استفاده شما بیشترین هم‌خوانی را داشته باشد.

عکس لپ تاپ

یک دانش آموز یا دانشجو به لپ‌تاپی نیاز دارد که برای استفاده روزمره مناسب باشد و همچنین بسته به رشته تحصیلی و استفاده بتواند از پس برخی کارهای سنگین نیز بربیاید. از طرفی اکثر کاربران لپ تاپی عمومی نیاز دارند که کیفیت قابل‌قبولی داشته باشد و بتوانند برنامه‌هایی مثل مرورگر و اپلیکیشن‌هایی مثل ورد و پاورپویت و دیگر موارد را با آن اجرا کنند. در ادامه ما لپ تا‌هایی از این دست را از قیمت کم به زیاد به شما معرفی خواهیم کرد.

نکات مقایسه لپ تاپ های میان رده

زمانی که می‌خواهید یک لپ تاپ انتخاب کنید باید به چند نکته‌ی اساسی توجه ویژه داشته باشید و لپ تاپ‌های ادامه‌ی مطلب هم بر همین اساس انتخاب شده‌اند.

صفحه نمایش

به صفحه نمایش لپ تاپ توجه ویژه داشته باشید؛ چرا که قرار است مدت زمان زیادی را صرف تماشای آن هنگام کار کردن یا تماشای فیلم و سریال کنید. نمایشگر ترجیحا باید رزولوشن FHD داشته باشد و از نوع مات هم باشد تا نور کمتری را بازتاب دهد. بد نیست در کنار این موارد به روشنایی پنل هم توجه داشته باشید تا مخصوصا در محیط‌های باز بتوانید با لپ تاپ به خوبی کار کنید.

پردازنده مرکزی یا همان CPU

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر لپ تاپی به طور حتم همین پردازنده‌ی مرکزی آن است که وظیفه‌ی انجام پردازش‌های مختلف را عهده‌دار است و شما باید محصولی خریداری کنید که پردازنده‌ی مرکزی آن حداقل بتواند از پس کارهای روزمره به خوبی بربیاید. برای آگاهی از قدرت پردازنده مرکزی باید به تعداد هسته‌های آن و همچنین نسل پردازنده توجه داشته باشید.

هر چقدر تعداد هسته‌های پردازنده مرکزی بیشتر شود و فرکانس پردازشی افزایش پیدا کند CPU می‌تواند عملکرد بهتری از خود نشان بدهد و کارهای مختلف را با سرعت بیشتری پردازش کند. اگر به طور کامل و تخصصی با پردازنده‌های مرکزی آشنایی ندارید می‌توانید نمرات پردازنده‌های مختلف را در این سایت مشاهده کرده و نتایج را با هم مقایسه کنید تا بهتر متوجه اختلاف قدرت پردازنده‌های مرکزی شده و سپس گزینه مناسب را برگزینید.

مقدار حافظه‌ی رم

حافظه‌ی رم نیز نقش به سزایی در استفاده روزمره دارد، دلیل آن هم این است که لپ تاپ محصولی مولتی مدیا و مولتی تسکینگ است و شما دائما نیاز پیدا می‌کنید که چند برنامه‌ی مختلف را در کنار هم اجرا کنید. پس مهم است که میزان حافظه‌ی رم در حدی باشد که لپ تاپ بدون مشکل بتواند مثلا مرورگر و چند برنامه‌ی دیگر را همزمان به صورت باز در حافظه‌ی خود داشته باشد.

نوع حافظه

البته که میزان حافظه‌ی داخلی لپ تاپ اهمیت دارد و بهتر است که بسته به استفاده لپ تاپ ۱ ترابایتی یا بیشتر خریداری کنید اما مهم‌تر از میزان حافظه‌ی داخلی لپ تاپ نوع حافظه است. شاید باورتان نشود که حافظه‌ی SSD تا چه حد می‌تواند سرعت یک لپ تاپ را بیشتر کند. پس ترجیحا لپ تاپی با حافظه‌ی SSD خریداری کنید یا برای تعویض حافظه به SSD بعد از خرید برنامه داشته باشید.

حافظه گرافیکی

در دو صورت باید به حافظه‌ی گرافیکی هم توجه ویژه داشته باشید. یکی این که بخواهید با لپ تاپ خود گهگاهی هم بازی‌ کنید و یکی هم این که بسته رشته‌ی مورد نظر خود بخواهید از نرم افزاری گرافیکی بهره ببرید. اگر خیلی با این بخش آشنایی ندارید به راحتی می‌توانید به این سایت مراجعه کرده و نمره کارت‌های گرافیک مختلف را مشاهده کنید.

 

کدام بیشتر به درد شما می‌خورد؟
کنسول یا لپ تاپ گیمینگ

 

بهترین لپ تاپ های میان رده

در ادامه لیستی از بهترین لپ‌ تاپ های میان رده بازار را مشاهده می‌کنید.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IHU6 I5 8GB 1TB HDD 256GB SSD 11H

یکی از بهترین لپتاپ های میان رده که می‌توانیم در این مقاله به معرفی آن بپردازیم لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IHU6 است. لنوو برای این محصول از صفحه‌نمایشی 15.6 اینچی با پنلی از نوع IPS استفاده کرده که نرخ به روز رسانی 120 هرتزی نیز دارد. این صفحه‌نمایش محتوا را با کیفیت Full HD نمایش می‌دهد؛ همچنین پوشش آن مات است تا در صورت وجود نور نیز بتوانید به راحتی محتوای صفحه را مشاهده کنید. قدرت مورد نیاز این دستگاه با کیفیت را تراشه Intel Core i۵ ۱۱۳۰۰H تامین می‌کند و پردازشگر گرافیکی GeForce GTX 1650 نیز آن را برای اجرای با کیفیت‌تر برنامه‌ها همراهی می‌کند؛ همچنین حافظه این پردازنده گرافیکی 4 گیگابایت است. از درگاه‌هایی که برای اتصال دستگاه‌های مختلف برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده می‌توان به درگاه USB Type-A، درگاه USB Type-C، جک هدفون، درگاه HDMI و درگاه LAN اشاره کرد. حافظه داخلی لپ تاپ لنوو 1 ترابایت از نوع HDD و 256 گیگابایت از نوع SSD است و قابلیت ارتقا نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

 

قیمت لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IHU6 I5 8GB 1TB HDD 256GB SSD 11H

 

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook X515EP I5 16GB 512GB MX330

خرید بهترین لپ تاپ های میان رده

پردازنده intel Core i5 1135G7 که ایسوس روی این محصول قرار داده باعث شده تا این لپ‌تاپ در لیست بهترین لپ تاپ میان رده قرار بگیرد. پردازشگر گرافیکی آن نیز از نوع GeForce MX330 GDDR5 است و 2 گیگابایت حافظه نیز دارد. در مجموع مشخصات قابل قبول رو به بالایی که این دستگاه دارد آن را تبدیل به گزینه مناسبی برای خرید می‌کند. لپ تاپ ایسوس 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD دارد. درگاه USB Type-A، درگاه USB Type-C، درگاه HDMI و جک هدفون و میکروفون از پورت‌های متنوع قرار گرفته روی این محصول هستند. باتری 2 سلولی لیتیوم یونی 37 وات ساعتی که در دل این لپ‌تاپ قرار دارد وظیفه تامین انرژی مورد نیاز آن را دارد. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی لپ تاپ ایسوس از نوع LCD است و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز نیز دارد. پوشش آن مات است و کیفیت Full HD را نیز نمایش می‌دهد.

 

قیمت لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook X515EP I5 16GB 512GB MX330

 

لپ تاپ ایسوس ۱۶ اینچی مدل VivoBook M1603QA R5 5600 8G 512 SSD

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook M1603QA پردازنده مرکزی Ryzen 5 دارد که محدوده فرکانس آن بین 3.30 تا 4.20 گیگاهرتز قرار گرفته است. همراهی حافظه رم 8 گیگابایتی DDR4 با حافظه داخلی 512 گیگابایتی از نوع SSD سرعت و کند نبودن دستگاه را تضمین می‌کند.


صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس 16 اینچی است که وضوح تصویر (1200 × 1920) پیکسل را ارائه می‌دهد. نوع پنل صفحه نمایش این لپ تاپ wv است. از دیگر قابلیت‌های برجسته صفحه لپ تاپ ایسوس شدت روشنایی 300 نیت، تراکم پیکسلی 141 پیکسل در هر اینچ و نرخ تازه سازی تصویر 60 هرتزی را می‌توان نام برد. صفحه نمایش این لپ تاپ جزو نقاط قوت آن محسوب می‌شود و با توجه به میان رده بودن این لپ تاپ، از صفحه‌نمایش با کیفیتی برخوردار شده است. این لپ تاپ از باتری 50 وات ساعتی برای تامین انرژی مورد نیازش استفاده می‌کند.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook M1603QA

 

 

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6 i3 4GB ITB NOS

در راهنمای خرید لپ تاپ میان رده یکی از محصولات برند لنوو را داریم. لپ تاپ‌های لنوو در بین تولیدکنندگان همواره از محبوبیت و کیفیت بالایی برخوردار است.لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6 دستگاه میانرده‌ای محسوب می‌شود که برای انجام کارهای روزانه و معمولی کاربردی است. این محصول پردازنده Intel Core i3 1115G4 دارد که پردازنده گرافیکی یکپارچه Intel آن را همراهی می‌کند. مجموع این مشخصات سخت افزاری مناسب لپ تاپ میان‌رده است. لپ تاپ لنوو حافظه‌ای از نوع HDD دارد و برای آن حافظه SSD در نظر گرفته نشده است. از مزیت‌های خوب این دستگاه می‌توان به امکان ارتقا حافظه اشاره کرد و با توجه به این ویژگی می‌توانید در صورت نیاز به آن حافظه SSD اضافه کنید.


این دستگاه صفحه نمایش 15.6 اینچی با پنل TN دارد که کیفیت تصویر Full HD را ارائه می‌کند. صفحه نمایش آن مات است و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز دارد. داشتن صفحه نمایش مات هنگام تابش نور به صفحه آن را جذب نمی‌کند و دشواری بابت دیدن محتوا نخواهید داشت. منبع تامین انرژی لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6 i3 4GB ITB NOS باتری با ظرفیت 35 وات ساعت است و طبق مشخصات قرار گرفته در سایت لنوو 2 الی 4 ساعت شارژدهی دارد.

 

قیمت لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15ITL6

 

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook X515JA-212 V15BB i3 8G 256SSD

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook X515JA-212 V15BB i3 8G 256SSD

اگر به فکر خرید یک لپ تاپ میان رده با کیفیت هستید که برای انجام دادن فعالیت‌های روزانه انتخاب بسیار خوبی باشد، می‌توانید لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook X515JA-212 V15BB i3 8G 256SSD را در نظر داشته باشید.

با لپ تاپی سروکار داریم که در ابعاد ۱۹٫۹ در ۲۳۴٫۹ در ۳۶۰٫۲ میلی‌متر ساخته شده و ۱٫۸ کیلوگرم وزن دارد. از صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده که وضوح تصویر ۷۶۸ در ۱۳۶۶ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. وضوح تصویر صفحه نمایش برای فعالیت‌های روزانه به نیاز کاربران پاسخ می‌دهد.

برای این لپ‌تاپ از پردازنده Core i3 مدل 1005G1 استفاده شده که محدوده فرکانس آن بین ۱٫۲ تا ۳٫۴ گیگاهرتز قرار گرفته است. این لپ‌ تاپ ویووبوک ایسوس ۸ گیگابایت رم دارد که می‌توانید آن را تا ۱۲ گیگابایت ارتقا دهید. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توانیم به ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD هم اشاره کنیم که سرعت خوبی برای این لپ‌تاپ فراهم کرده است.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس ویووبوک x515ja-212 v15bb

 

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL05 i3 8G 256SSD

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL05 i3 8G 256SSD

یکی از بهترین لپ تاپ های میان رده که می‌توانید آن را خریداری کنید، لپ تاپ ایدیاپد 3، 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL05 i3 8G 256SSD نام دارد. لپ تاپی که به واسطه قیمت مناسب خیلی زود نظر کاربران را به خود جلب می‌کند. این لپ تاپ تنها ۱٫۷ کیلوگرم وزن دارد و در حمل کردن آن با مشکلی مواجه نخواهید شد. صفحه نمایشی برای این محصول در نظر گرفته شده که وضوح تصویر آن ۷۶۸ در ۱۳۶۶ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. صفحه نمایشی مات که نور را منعکس نمی‌کند.

روی این لپ‌تاپ از پردازنده Core i3 نسل ۱۱ مدل 1115G4 استفاده شده که محدوده فرکانس آن بین ۳ تا ۴٫۱ گیگاهرتز قرار گرفته است. این لپ تاپ ۸ گیگابایت رم دارد که می‌توانید میزان رم آن را به ۱۲ گیگابایت ارتقا دهید.

روی این لپ تاپ از ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD هم استفاده شده که سرعت مناسبی برای آن خلق کرده است. برخورداری از پورت USB 3 هم از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

 

قیمت لپ تاپ لنوو ideapad 3 15itl05 i3 8g 256ssd

 

 

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6 I5 4G 4G 1T NOS

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6 I5 4G 4G 1T NOS

قیمت لپ تاپ میان رده IdeaPad 3 15ITL6 باعث شده که این محصول هم نظر بسیاری از کاربرانی که قصد خرید یکی از بهترین لپ تاپ های میان رده را دارند، به خود جلب کند. در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که این لپ تاپ از صفحه نمایشی ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر Full HD استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که وضوح تصویر بالایی دارد و همین موضوع باعث شده که نمایش تصاویر و ویدئوها در آن واقعا عالی باشد. صفحه نمایشی مات را روی این لپ تاپ لنوو مشاهده می‌کنید که نو را منعکس نمی‌کند و چشم‌ها هم خسته نمی‌شوند.

این لپ تاپ میان رده لنوو از سخت افزار بسیار خوبی هم استفاده می‌کند. روی این محصول از پردازنده Core i5 نسل ۱۱ استفاده شده و هشت گیگابایت رم هم دارد. پردازنده گرافیکی Nvidia Geforce MX350 هم برای این محصول در نظر گرفته شده که دو گیگابایت رم دارد.

متاسفانه روی این لپ تاپ از حافظه SSD خبری نیست و تنها یک ترابایت حافظه HDD دارد که فضای بسیار خوبی برای ذخیره کردن اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این لپ تاپ لنوو در پورت USB 3 و USB Type C استفاده می‌کند.

 

قیمت لنوو ایدیاپد 3 15itl6 i5-1135G7/8gb/1tb hdd

 

 

شاید به آموزش زیر نیاز داشته باشید:
وصل كردن ps4 به لپ تاپ

 

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 I5 8G 512G

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 I5 8G 512G

در میان خرید لپ تاپ های میان رده بد نیست به لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 I5 8G 512G هم نگاهی داشته باشید. چرا که این محصول به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ میان رده شناخته می‌شود. این لپ تاپ که صفحه نمایشی ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر Full HD دارد برای استفاده‌های روزانه و حتی نیمه‌ حرفه‌ای مناسب خواهد بود. صفحه نمایشی مات روی این محصول در نظر گرفته شده که روشنایی مناسبی دارد و رنگ‌ها را هم خوب نشان می‌دهد.

از ویژگی‌های سخت‌افزاری این لپ‌تاپ لنوو می‌توانیم به پردازنده Core i5 نسل ۱۱ اشاره کنیم. هشت گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Nvidia MX450 هم برای این محصول در نظر گرفته شده است.

از جمله قسمت‌های جذاب این لپ‌تاپ برخورداری از حافظه SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت است. حافظه SSD باعث شده که این محصول سرعت مناسبی پیدا کند.

این لپ تاپ لنوو به اسپیکرهای استریو که از تکنولوژی صدای دالبی استفاده می‌کنند هم بهره می‌برد.

 

قیمت لپ تاپ لنوو ideapad 5 i5/8gb/512gb ssd/2gb

 

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R565EA-UH31T

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R565EA-UH31T

این لپ تاپ ایسوس هم به عنوان یکی از لپ تاپ های میان رده شناخته می‌شود که به واسطه قیمت و سخت‌افزار مناسب، ارزش خرید بالایی پیدا کرده است. صفحه نمایشی با وضوح Full HD برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده که فضای مناسبی برای تماشای محتوای مختلف آن هم با وضوح تصویر مناسب را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. موضوعی که در کمتر لپ‌تاپی با این قیمت دیده می‌شود. قیمت لپ تاپ ایسوس VivoBook R565EA-UH31T ارزش خرید این محصول را بسیار زیاد کرده است. از پردازنده Core i3 نسل ۱۱ برای این محصول استفاده شده که محدوده فرکانس آن بین ۳ تا ۴٫۱ گیگاهرتز قرار دارد. البته از آنجایی که قیمت لپ تاپ میان رده زیاد نیست، روی آن از پردازنده گرافیکی مجزا استفاده نشده است.

از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ VivoBook R565EA-UH31T می‌توانیم به برخورداری از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع M2 اشاره کنیم. این لپ تاپ دو عدد پورت USB 3 و یک عدد پورت USB Type C و دو عدد پورت USB 2 دارد.

 

برای اطلاع از جدیدترین قیمت لپ تاپ مناسب برای بازی روی لینک بزنید:

خرید لپ‌ تاپ‌ گیمینگ

 

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkBook

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkBook

در ادامه راهنمای خرید لپ تاپ میان رده باید به لپ تاپی اشاره کنیم که می‌توانیم از آن به عنوان بهترین لپ تاپ میان رده هم نام ببریم لپ‌تاپ ThinkBook  با پردازنده Core i3 نسل ۱۱ است. این محصول صفحه نمایشی با وضوح تصویر Full HD هم دارد که نرخ نوسازی آن تنها ۶۰ هرتز است و برای فعالیت‌های روزانه به خوبی شما را همراهی خواهد کرد. این لپ‌تاپ از چهار گیگابایت رم هم استفاده می‌کند و پردازنده گرافیکی مجزا ندارد.

این لپ تاپ لنوو از ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD هم استفاده می‌کند که سرعت این محصول را افزایش داده است. دو عدد پورت USB 3.1 و یک عدد پورت USB 3 هم روی این محصول دیده می‌شود. این لپ تاپ میان رده از جمله محصولاتی است که ارزش خرید بسیار خوبی دارد. البته که قیمت لپ تاپ میان رده لنوو هم باعث شده خیلی‌ها به خرید این محصول علاقه‌مند شوند.

 

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 i3 4GB-256GB SSD

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 i3 4GB-256GB SSD

یکی از لپ تاپ های میان رده موجود در بازار لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 i3 4GB-256GB SSD است. با لپ تاپی سروکار دارید که از صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن به Full HD می‌رسد. استفاده از پردازنده Core i3 نسل ۱۱ اینتل هم باعث شده که این محصول برای فعالیت‌های روزانه و فعالیت‌هایی که نیاز به پردازش سنگینی نداشته باشند، مناسب باشد.

این لپ‌تاپ لنوو ۴ گیگابایت رم دارد که البته می‌توانید میزان رم آن را ارتقا دهید. باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول لنوو از ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD هم استفاده می‌کند. دو عدد پورت USB 3 هم برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است. این محصول در میان لپ تاپ های میان رده موجود در بازار از کیفیت مناسب‌تری برخوردار است.

 

قیمت لپ تاپ لنوو ThinkBook 15 i3 4GB-256GB SSD

 

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی مدل dw3158nia

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی مدل dw3158nia

از آنجایی که شرکت اچ‌پی لپ تاپ میان رده مناسبی راهی بازار کرده، باید به لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی مدل dw3158nia اشاره کنیم. این محصول یکی از بهترین لپ تاپ های اچ پی به شمار می‌رود. محصولی که صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. صفحه نمایش این محصول می‌تواند تا ۲۵۰ نیت روشنایی تولید کند که باعث شده کارکردن با آن در شرایط مختلف راحت باشد.

این محصول اچ پی به ۸ گیگابایت رم مجهز شده که البته می‌توانید آن را ارتقا دهید. از ویژگی‌های خوب این لپ تاپ میان رده می‌توانیم به برخورداری از پردازنده گرافیکی MX350 اشاره کنیم. این محصول از ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD هم برخوردار است. یک عدد پورت USB Type C و دو عدد پورت USB 2 هم روی آن دیده می‌شود.

 

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل K413EQ EK369 i5 8GB 512GB SSD

شاید بتوانیم بگوییم که لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل K413EQ EK369 i5 8GB 512GB SSD لپ تاپ میان رده بازار است. دلیل آن هم کاملا مشخص است. قیمت لپ تاپ میان رده لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل K413EQ EK369 i5 8GB 512GB SSD کاملا با سخت‌افزاری که دارد هماهنگی دارد و همین موضوع ارزش خرید آن را چند برابر کرده است. صفحه نمایش ۱۴ اینچی با وضوح تصویر Full HD که تا ۲۲۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. صفحه نمایشی مات که کیفیت بسیار خوبی دارد و در استفاده‌های طولانی مدت چشم کاربران را خسته نمی‌کند.

این لپ تاپ ایسوس به پردازنده Core i5 نسل ۱۱ مجهز شده و هشت گیگابایت رم دارد. روی این محصول ایسوس از پردازنده گرافیکی MX350 هم استفاده شده که ۲ گیگابایت رم دارد. اما باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول از ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD از نوع NVMe هم استفاده می‌کند که فوق‌العاده است.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس K413EQ EK369 i5 8GB 512GB SSD

 

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EP-BQ454 I3 4G 512G

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EP-BQ454 I3 4G 512G

از دیگر لپ تاپ های میان رده خوش ساختی که می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید، لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EP-BQ454 I3 4G 512G است. قیمت لپ تاپ میان رده ایسوس R565EP-BQ454 باعث شده که ارزش خرید مناسبی داشته باشد.  این محصول به صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر Full HD مجهز شده و تا ۲۵۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. این محصول ایسوس به پردازنده Core i3 نسل ۱۱ مجهز شده و محدوده فرکانس آن به ۳ تا ۴٫۱ گیگاهرتز می‌رسد. داشتن چهار گیگابایت رم هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.

باید به این موضوع اشاره کنیم که این لپ‌تاپ ایسوس از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX330 استفاده می‌کند و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD هم دارد.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس R565EP-BQ454 I3 4G 512G

 

 

 

لپ تاپ گیمینگ

 

اگر به دنبال بهترین مدل های لپ تاپ در بازار ایران هستید، مطلب زیر را بخوانید:
بهترین لپ تاپ

 

سوالات متداول

لپ تاپ گیمینگ خوش قیمت چی بخریم؟ به اولین لپ تاپ گیمینگ این مطلب یعنی ایسر Nitro5 An515-55-53e5 می‌رسیم. نمایشگر این محصول اندازه‌ی ۱۵.۶ اینچی دارد و از نوع IPS است و رزولوشن FHD برای آن انتخاب شده و مهم‌تر از همه این که این پنل از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند که یک اتفاق بسیار بسیار جذاب است و استفاده از لپ تاپ را بسیار لذت‌ بخش‌تر می‌کند. بخش سخت افزاری این گوشی بر عهده پردازنده مرکزی مدل Intel Core i5 10300H، پردازنده گرافیکی مدل NVIDIA Geforce rtx 3050 با حافظه ۴ گیگابایتی، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 و ۲۵۶ گیگابایت SSD است. لپ تاپ Victus 15 هم قطعا در بازار فعلی گزینه به شدت محبوبی محسوب می‌شود.

بهترین لپ تاپ MacOs برای خرید کدام است؟ به یکی از خوش ساخت‌ترین، سبک‌ترین و در عین حال قوی‌ترین لپ تاپ‌های موجود در این مطلب می‌رسیم. مک بوک ایر 2020 اپل تنها ۱.۲۹ کیلوگرم وزن و ۱۶ میلی متر ضخامت دارد و بدنه‌ی آن تمام فلزی است و کیفیت ساخت بالای آن را به محض لمس دستگاه متوجه خواهید شد. در بخش سخت افزاری اپل با معرفی M1 همه‌ی کاربران را شگفت زده کرد و نشان داد که به واقع در ساخت تراشه‌ها تا چه حد توانایی دارد. تراشه‌ی M1 اپل یک تراشه‌ی واقعا بی نظیر است که می‌توانید خیال شما را از بابت انجام هر کاری آسوده کند و زمانی که این سخت افزار را در کنار سیستم عامل اپل در نظر بگیریم عملکرد مک بوک ایر واقعا تحسین برانگیز خواهد بود.

بهترین لپ تاپ های میان‌رده چه مفهومی دارد؟ لپ تاپ‌ها به خودی خود تنوع بسیار زیادی دارند. این محصولات برای کاربری عمومی و روزانه تولید می‌شوند تا کاربری گیمینگ یا کاربری صنعتی. یک دانش آموز یا دانشجو به لپ تاپی نیاز دارد که برای استفاده روزمره مناسب باشد و همچنین بسته به رشته و استفاده بتواند از پس برخی کارهای سنگین نیز بربیاید. از طرفی اکثر کاربران لپ تاپی عمومی نیاز دارند که کیفیت قابل قبولی داشته باشد و بتوانند برنامه‌هایی مثل مرورگر و اپلیکیشن‌هایی مثل ورد و پاورپویت و دیگر موارد را با آن اجرا کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%af%d9%87/
ads