داغ ترین ها :
بهترین لپ تاپ های هیبریدی در برند های مختلف

بهترین لپ تاپ های هیبریدی در برند های مختلف

لپ‌تاپ‌‌های هیبریدی با سرعت قابل توجهی در میان مردم جای خود را پیدا کردند. این محصولات در مقایسه با لپ‌تاپ‌های معمولی امکانات بیشتری را ارائه می‌کنند. در واقع لپ‌تاپ‌های هیبریدی می‌توانند نقش دو محصول را همزمان برای کاربران ایفا کنند. با خرید این محصولات هم یک لپ‌تاپ در اختیار خواهید داشت و هم می‌توانید در شرایط مختلف آن را به یک تبلت تبدیل کنید. این محصولات می‌توانند برای آن دسته از افرادی مناسب باشند که نمی‌توانند بین خرید لپ‌ تاپ و تبلت یکی را انتخاب کنند. پس این محصولات قطعا مشکل آن‌ها را حل خواهد کرد. به همین شاید بد نباشد با بهترین لپ تاپ های هیبریدی در برند های مختلف آشنا شوید.

 

برای خرید لپ تاپ از تنوع قیمت و محصولات موجود در سایت تکنولایف دیدن کنید: قیمت لپ تاپ

 

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که اکثر لپ‌تاپ‌های هیبریدی به دلیل اینکه از معماری خاصی در طراحی آن‌ها استفاده شده و قابلیت‌های منحصر به‌فردی دارند، قیمت بالاتری هم در مقایسه با دیگر لپ‌تاپ‌های معمولی بازار دارند. با این حال سعی کردیم در لیست بهترین لپ تاپ های هیبریدی در برند های مختلف بحث قیمت لپ تاپ هیبریدی را هم در نظر بگیریم و سعی کردیم لپ تاپ هیبریدی ارزان قیمت هم معرفی کنیم.

لپ تاپ هیبریدی چیست؟

در همین ابتدا بد نیست به این سوال پاسخ دهیم که لپ تاپ هیبریدی چیست؟ همان طور که در مقدمه به آن اشاره کردیم، لپ تاپ هیبریدی به محصولی گفته می‌شود که هم می‌توان از آن به عنوان لپ‌تاپ استفاده کرد و هم می‌توان از آن به عنوان یک تبلت کاملا مستقل کمک گرفت. یک لپ تاپ هیبریدی کاملا تغییرپذیر است و طراحی آن به شکلی پیاده‌سازی شده که بتواند به خوبی نقش دو محصول را در قالب یک محصول ایفا کند. این محصولات برای کاربرانی که یک لپ‌تاپ می‌خواهند، هم صفحه کلید و سایر ویژگی‌های لپ تاپ را دارد و برای افرادی که تبلت می‌خواهند از صفحه نمایش لمسی برخوردار است.

حالا که با مفهوم لپ تاپ هیبریدی آشنا شدید، می‌خواهیم بهترین لپ تاپ های هیبریدی در برند های مختلف را به شما معرفی کنیم.

HP Spectre x360 14

لپ تاپ HP Spectre x360 14

لپ تاپ هیبریدی HP Spectre X360 14 را می‌توانیم لپ تاپ هیبریدی hp نام ببریم. این محصول در مدل‌های مختلف راهی بازار شده و به همین دلیل با توجه به سخت افزاری که دارد قیمت آن هم متفاوت خواهد بود. دلیل اینکه این محصول را اول به شما معرفی کردیم این است که از صفحه نمایش OLED استفاده می‌کند. صفحه نمایش OLED هم در حالت تبلت و هم در حالت لپ‌تاپ سعی کرده که تصاویر بسیار زیبایی را به شما نشان دهد. این صفحه نمایش ۱۴ اینچی کنتراست بالایی دارد و روشنایی بالایی هم تولید می‌کند. از ویژگی‌های صفحه نمایش OLED این است که توانایی بالایی در نمایش رنگ مشکی دارد و سایر رنگ‌ها را هم واقعا عالی و قوی نشان می‌دهد. صفحه نمایش از قلم هم پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل در حالت تبلت هم می‌توانید به خوبی از این محصول استفاده کنید. صفحه نمایش حساسیت بالایی نسبت به فشار قلم و لمس دارد و به همین دلیل خیلی راحت مورد توجه طراحان و سایر کاربران قرار می‌گیرد. صفحه کلید این محصول هم در حالت لپ‌تاپ بسیار خوب عمل می‌کند. دکمه‌ها واقعا نرم طراحی شده‌اند و فاصله خوبی از یکدیگر دارند. در قسمت صفحه کلید یک تاچ پد نسبتا بزرگ هم مشاهده خواهید کرد. در کنار این موضوع که سخت افزار مناسبی برای این محصول در نظر گرفته شده باید به سیستم صوتی آن هم اشاره کنیم. بلندگوهای این لپ تاپ hp را شرکت Bang & Olufsen تنظیم کرده است. به همین دلیل تجربه صوتی خوبی را کسب خواهید کرد.

از نظر سخت افزاری هم باید به این موضوع اشاره کنیم که HP Spectre X360 را می‌توانید با پردازنده Core i7-1165G7 خریداری کنید که از پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe بهره می‌برد. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که این لپ تاپ هیبریدی از ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD هم بهره می‌برد. پس با خیال راحت می‌توانید از این محصول در فعالیت‌های مختلف استفاده کنید و همیشه هم سرعت بالای آن را مشاهده کنید.

Lenovo IdeaPad Flex 5i 14

لپ تاپ Lenovo IdeaPad Flex 5i 14

حالا قصد داریم به شما یک لپ تاپ هیبریدی لنوو معرفی کنیم. این محصول هم به راحتی در لیست بهترین لپ تاپ های هیبریدی در برند های مختلف ما قرار گرفت. لپ تاپ هیبریدی لنوو مدل IdeaPad Flex 5i 14 از جهات مختلف یک محصول دوست داشتنی به حساب می‌آید. در ابتدا باید بگوییم که این محصول طراحی بسیار زیبایی دارد. همچنین باید بگوییم که صفحه کلید بسیار راحت و باکیفیتی برای این محصول در نظر گرفته شده است. قابلیت‌های سخت‌افزاری این لپ تاپ لنوو را هم نباید دست کم بگیریم. میزان مناسبی رم و حافظه داخلی برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده که نیاز کاربران را برطرف می‌کند. همچنین باید بگوییم که روی این محصول دو پورت USB و یک پورت HDMI هم دیده می‌شود. اگر به دنبال لپ تاپ هیبریدی ارزان می‌گردید این محصول می‌تواند یکی از گزینه‌های مورد نظر شما باشد. البته قیمت این محصول نسبت به سخت افزاری که قصد خرید آن را دارید متفاوت خواهد بود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این لپ تاپ هیبریدی لنوو را می‌توانید هم با پردازنده اینتل و هم با پردازنده AMD خریداری کنید.

این لپ تاپ هیبریدی لنوو به شکلی طراحی شده که می‌توانید صفحه نمایش آن را ۳۶۰ درجه بچرخانید و آن را در حالت‌های مختلف قرار دهید. به همین دلیل خیلی راحت از حالت لپ‌تاپ به حالت تبلت در می‌آید. همه این ویژگی‌ها در کنار قیمت مناسبی که برای این محصول در نظر گرفته شده، این محصول را بسیار ارزشمند کرده‌اند.

صفحه کلید بزرگ و تاچ پد بسیار خوبی برای این محصول در نظر گرفته شده تا در حالت لپ‌تاپ به خوبی بتوانید از این محصول هیبریدی لنوو استفاده کنید. صفحه نمایش این محصول هم وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. صفحه نمایشی که باید بگوییم از نسبت تصویر ۱۶:۹ بهره می‌برد. باید بگوییم که صفحه نمایش از قلم هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از قلم برای انجام فعالیت‌های مختلف کمک بگیرید.

 

با بودجه 40 میلیونی برای بازی چه بخریم؟
بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۴۰ میلیون

 

Microsoft Surface Pro 8

لپ تاپ Microsoft Surface Pro 8

مایکروسافت مهم‌ترین شرکتی بود که با معرفی سری سرفیس محصولات هیبریدی را به مردم معرفی کرد. سرفیس پرو ۸ جدیدترین لپ تاپ هیبریدی مایکروسافت به حساب می‌آید. البته این محصول بیشتر نقش تبلت را ایفا می‌کند تا یک لپ‌تاپ. با این حال برخورداری از صفحه کلید و پشتیبانی از ماوس و سیستم عامل ویندوز، آن را به یکی از بهترین محصولات هیبریدی بازار و حتی یکی از بهترین لپ تاپ هیبریدی مایکروسافت تبدیل کرده است.

سرفیس پرو ۸ از این جهت به محصول بسیار محبوبی تبدیل شده که هم قیمت بسیار خوبی دارد و برخی از مدل‌های آن را می‌توانید خیلی ارزان تهیه کنید. در واقع مدل‌های پایه سرفیس پرو‌های مایکروسافت به عنوان لپ تاپ هیبریدی ارزان هم به حساب می‌آیند. سرفیس پرو ۸ همانند مدل‌های قبلی خود از صفحه نمایشی با باکیفیت بهره می‌برد که حساسیت بالایی هم در تشخیص لمس دارد. این صفحه نمایش از قلم هم پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل به ابزار خوبی برای طراحان تبدیل شده است. سرفیس پرو ۸ طراحی بسیار مدرن و زیبایی دارد. در حالی که بسیار کوچک و باریک به نظر می‌رسد، صفحه نمایشی ۱۳ اینچی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. یک وب کم با وضوح تصویر Full HD هم روی این محصول دیده می‌شود. استفاده از حافظه SSD و سخت افزاری قدرتمند هم باعث شده که این محصول یکی از بهترین لپ تاپ های هیبریدی بازار باشد. شما می‌توانید بهترین مدل این لپ تاپ هیبریدی را با پردازنده Core i7 خریداری کنید. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که سرفیس پرو ۸ از ویندوز ۱۱ هم پشتیبانی می‌کند و شاید یکی از بهترین دستگاه‌هایی باشد که به شکل خاص برای این سیستم عامل طراحی شده است.

سرفیس پرو ۸ یک محصول بسیار سبک به حساب می‌آید و حتی با داشتن صفحه کلید هم وزن آن خیلی بیشتر نمی‌شود و فضای بسیار کمی را هم به خود اختصاص می‌دهد. پس شک نکنید این محصول خیلی راحت می‌تواند به انتخاب شما به عنوان یک محصول هیبریدی تبدیل شود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که اگر به دنبال لپ تاپ هیبریدی در بین لپ تاپ های مایکروسافت می‌گردید، می‌توانید به سرفیس پرو ۷ و حتی مدل‌های قدیمی‌تر هم به عنوان لپ تاپ هیبریدی استوک هم فکر کنید.

Lenovo Yoga 6

لپ تاپ Lenovo Yoga 6

لنوو در حوزه سخت لپ تاپ هیبریدی محصولات متفاوتی را راهی بازار کرده است. Yoga 6 را هم می‌توانیم به عنوان بهترین لپ تاپ هیبریدی لنوو نام ببریم. این محصول بسیار باریک ساخته شده و وزن کمی هم دارد. لنوو تمام تلاش خودش را کرده تا یک محصول زیبا راهی بازار کند. محصولی که در کنار زیبایی امکانات خوبی را هم در اختیار کاربران قرار دهد. این لپ تاپ هیبریدی لنوو با توجه به قیمتی که دارد می‌تواند سریع مورد توجه کاربران قرار بگیرد. به عنوان مثال سخت افزار پایه این محصول هیبریدی باعث شده که بتوانیم از آن به عنوان لپ تاپ هیبریدی ارزان نام ببریم. اگر هم قیمت برای شما چندان مهم نیست، می‌توانید مدل‌های قوی‌تر این محصول را خریداری کنید. به طور مثال این محصول در مدلی راهی بازار شده که از پردازنده Ryzen 7 با ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد و قیمت آن هم نزدیک ۱۰۰۰ دلار خواهد بود. اما مدل‌هایی که سخت‌افزاری ضعیف‌تر دارند با قیمت به مراتب پایین‌تر راهی بازار شده‌اند.

از ویژگی‌های اصلی این لپ‌تاپ وزن پایین و باریک بودن آن است. دلیل این اتفاق هم این است که لنوو از فابریک برای ساخت بدنه این محصول استفاده کرده است. به همین دلیل Yoga 6 ظاهر زیبایی هم دارد. صفحه کلید و تاچ پد این محصول هیبریدی به خوبی از پس وظایف یک لپ‌تاپ بر می‌آیند. البته که این قسمت خیلی لوکس طراحی نشده اما به نیاز کاربران پاسخ می‌دهد. صفحه کلید حس راحتی بسیار خوبی در زمان تایپ کردن به شما منتقل می‌کند.

لنوو از صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برای این محصول استفاده کره که کیفیت مناسبی برای فعالیت‌های روزانه و حتی فعالیت‌های حرفه‌ای‌تر به حساب می‌آید. صفحه نمایش لمسی این محصول کیفیت مناسبی دارد و لمس‌ها را سریع متوجه می‌شود.

 

شاید نیاز داشته باشید:
چگونه با لپ تاپ اسکرین شات بگیریم ؟

 

Microsoft Surface Laptop Studio

لپ تاپ Microsoft Surface Laptop Studio

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ استودیوی واقعا بهترین لپ تاپ هیبریدی مایکروسافت تا به امروز به حساب می‌آید. در حالی که سرفیس پرو ۸ بیشتر نقش یک تبلت را ایفا می‌کرد، سرفیس لپ تاپ استودیوی بیشتر نقش یک لپ‌تاپ را ایفا می‌کند که در حالت تبلت هم می‌توان با آن کار کرد. مایکروسافت سرفیس لپ تاپ استودیو یکی از باکیفیت‌ترین محصولاتی است که مایکروسافت تا امروز ساخته و راهی بازار کرده و از نظر کارایی سریعا مورد توجه حرفه‌ای‌ها قرار گرفت. باید به این موضوع اشاره کنیم که اگر به دنبال لپ تاپ هیبریدی ارزان قیمت می‌گردید، این محصول قطعا در لیست شما قرار نخواهد گرفت. چرا که این محصول جزو محصولات رده بالای بازار قرار می‌گیرد و حتی ارزان‌ترین مدل آن هم قیمت بالایی دارد.

سرفیس لپ تاپ استودیوی صفحه نمایش بسیار باکیفیت و دقیقی دارد. حساسیت صفحه نمایش به لمس بسیار زیاد است و متوجه کوچک‌ترین فشارها هم می‌شود. این محصول از صفحه کلید فوق‌العاده‌ای هم استفاده می‌کند که در زمان تایپ کردن احساس بسیار خوبی به کاربران منتقل می‌کند و باعث خستگی انگشت کاربران هم نمی‌شود. صفحه نمایش این محصول از قلم پشتیبانی می‌کند و حتی نرخ نوسازی آن هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های مثال زندی این محصول هیبریدی مایکروسافت باتری آن است. باتری ساعات زیادی می‌توان لپ‌تاپ را روشن نگه دارد.

موضوع جالب اینجاست که شما می‌توانید سرفیس لپ‌تاپ استودیوی مایکروسافت را در مدلی خریداری کنید که از پردازنده Core i7 و پردازنده گرافیکی RTX 3050Ti استفاده می‌کند. شاید بتوانیم بگوییم که این محصول یکی از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی بازار باشد که عملا از پس انجام هر کاری بر می‌آید. باید بگوییم که این محصول مایکروسافت تنها دو پورت USB دارد که این موضوع از نقاط ضعف آن به حساب می‌آیند.

Samsung Galaxy Book Pro 360

نوت بوک Samsung Galaxy Book Pro 360

سامسونگ هم از جمله شرکت‌هایی به حساب می‌آید که برخی از بهترین لپ تاپ های هیبریدی باکیفیت بازار را تولید کرده است. لپ تاپ هیبریدی سامسونگ مدل گلکسی بوک پرو ۳۶۰ یکی از بهترین محصولات این شرکت در حوزه لپ‌تاپ‌های هیبریدی است. این محصول به شکل عجیبی سبک و باریک به نظر می‌رسد که یکی از ویژگی‌های اصلی یک محصول هیبریدی خواهد بود. از طرف دیگر باید بگوییم که سامسونگ از صفحه نمایش Super AMOOLED بسیار باکیفیتی برای این محصول استفاده کرده که نظر همه را به سمت خود جلب می‌کند. اندازه این محصول باعث شه که صفحه کلید بزرگی را روی آن مشاهده کنیم. صفحه کلیدی که از بخش اعداد جداگانه هم برخوردار است. همین موضوع باعث شده که دکمه‌های صفحه کلید از فاصله مناسبی نسبت به یکدیگر قرار بگیرند و تایپ کردن با آن‌ها حس خوبی به کاربران منتقل خواهد کرد.

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که گلکسی بوک پرو ۳۶۰ در دو مدل ۱۳ و ۱۵ اینچی ساخته و راهی بازار شده و از نظر قیمت هم با یکدیگر تفاوت دارند. همان طور که گفتیم صفحه نمایش این محصول Super AMOLED است و به همین دلیل کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. از ویژگی‌های صفحه نمایش این محصول می‌توانیم به پوشش ۱۰۰ درصدی از رنگ‌های P3 اشاره کنیم. همچنین صفحه نمایش Super AMOLED همیشه رنگ‌های مشکی را بهتر از هر نمایشگر دیگری نشان می‌دهد و به همین دلیل همه رنگ‌ها روی این صفحه نمایش عالی به نظر می‌رسد.

این لپ تاپ هیبریدی سامسونگ بسیار باریک و سبک ساخته شده و خیلی راحت می‌توانید آن را حمل کنید. باریک بدون باعث شده که روی این محصول خبری از پورت HDMI و پورت شبکه نباشد. با این حال دو عدد پورت USB-C روی این محصول دیده می‌شود.

 

یک سوال اساسی در زمینه نیاز تکنولوژی:
مقایسه لپ تاپ با تبلت

 

سوالات متداول

لپ تاپ هیبریدی چیست؟ لپ تاپ هیبریدی به محصولی گفته می‌شود که هم نقش لپ تاپ و هم نقش تبلت را ایفا می‌کند.

ویژگی‌ لپ تاپ هیبریدی چیست؟ این لپ‌تاپ صفحه نمایش لمسی دارند و صفحه نمایش می‌تواند تغییر زاویه زیادی داشته باشد و می‌توان آن را ۳۶۰ درجه چرخاند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%db%8c%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%af%db%8c/
ads
ads