داغ ترین ها :
بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون

در حال حاضر اکثر محصولات گیمینگ قیمت بالایی پیدا کرده‌اند. لپ تاپ گیمینگ هم مانند سایر محصولات با افزایش قیمت مواجه بوده است. به همین دلیل باید نسبت به پولی که در اختیار دارید یکی از بهترین محصولاتی که پیش روی خود مشاهده می‌کنید را خریداری کنید. در بازار فعلی با توجه به قیمت‌ها خیلی نمی‌توان لپ تاپ مخصوص بازی با قیمت کمتر از 30 میلیون یافت کرد و برای داشتن مدل‌های گیمینگ باید حداقل 35 میلیون هزینه کنید. در ادامه مدل‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که به نسبت بازه قیمتی قدرت خوبی داشته و در لیست بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان قرار دارند.

 

لیست قیمت لپ تاپ و آفرهای ویژه روزانه ما را ببنید: خرید لپ تاپ

 

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون

لیست زیر از قیمت بالا به پایین مرتب شده است و همان‌طور که اشاره کردیم هیچ یک از مدل‌های زیر گیمینگ نیستند و در این محدوده قیمتی نمی‌توان لپ تاپ گیمینگ خریداری کرد. مدل‌های زیر نسبتا قدرت سخت افزاری خوبی دارند. برای آشنایی با بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون می‌توانید مشخصات انواع مدل‌های معرفی شده را مطالعه کرده و برای اطلاعات بیشتر روی لینک‌ها کلیک کنید.

لپ تاپ لنوو IdeaPad 5 15ITL05 i7 8G 512G NOS

بهترین لپ تاپ ها تا ۳۰ میلیون - lenovo ideapad 5

یکی از لپ تاپ‌های گیمینگی که از سری آیدیاپد لنوو است و گرافیک مناسبی برای اجرای بازی‌های متنوع دارد، لپ تاپ آیدیاپد 5 لنوو با نمایشگر 15.6 اینچی خودش می‌تواند انواع محتوا را با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی 60 هرتز را به شما نمایش دهد. این لپ تاپ در حقیقت یک لپ تاپ میان رده با کاربری خانگی و دانشجویی است که به دلیل پردازنده گرافیکی خوبی که دارد، می‌تواند برای گیم هم مناسب باشد، به همین دلیل در میان انواع لپ تاپ‌های گیمینگ معرفی شده، آیدیا پد ۵ علاوه‌بر اینکه به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ اقتصادی محسوب می‌شود؛ بلکه در دسته بهترین لپ تاپ تا ۳۰ میلیون تومان هم در حال حاضر قرار دارد.

کمپانی لنوو برای این لپ تاپ از تراشه Core i7 اینتل با مدل Intel Core i7 1165G7 به عنوان پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی مجزای GEFORCE MX450 با 2 گیگابایت حافظه قرار داده است تا شما بتوانید انواع کارهای روزمره، دانشجویی، مهندسی و گیمینگ را با آن انجام دهید. از لحاظ میزان حافظه داخلی باید گفت که این لپ تاپ به 1 ترابایت حافظه HDD و 512 گیگابایت هم حافظه SSD مجهز شده است، به همین دلیل می‌تواند پاسخگوی خوبی برای نیازهای شما باشد.

 

قیمت لپ تاپ لنوو IdeaPad 5 15ITL05 i7

 

لپ تاپ گیمینگ لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IHU6 I5 16G 512G SSD

لپ تاپ گیمینگ ایدیا پد لنوو گیمینگ 3 تا قیمت زیر 30 میلیون

اگر در فکر خرید ارزان‌ترین و  بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون تومان هستید تا بتوانید کارهای مهندسی و گیمینگ خود را با آن انجام دهید، لپ تاپ آیدیا پد گیمینگ 3  لنوو یکی از گزینه‌های مناسب خرید محسوب می‌شود. این لپ تاپ دارای صفحه نمایشی به ابعاد 15.6 اینچ است و رزولوشنی برابر با 1920 در 1080 پیکسل دارد. همچنین با توجه به نرخ نوسازی 60 هرتزی هم که دارد، می‌تواند به شما امکان انواع بازی به صورت آنلاین و آفلاین را بدهد. این لپ تاپ در کنار مشخصات خوبی که در زمینه صفحه نمایش دارد، دارای پردازنده مرکزی از نوع Intel Core i5 11300H است که می‌تواند نشان دهنده قدرت مناسب پردازش آن در میان انواع لپ تاپ‌های نسل 13 باشد. این لپ تاپ همچنین دارای پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650 است که قدرت پردازش مناسب و کاملا راضی کننده‌ای برای گیمرهای نیمه حرفه‌ای دارد. در ارتباط با بخش حافظه داخلی هم لازم به ذکر است که لپ تاپ گیمینگ لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IHU6 I5 16G 512G SSD دارای 512 گیگابایت حافظ SSD است که می‌تواند جوابگوی خوبی برای ذخیره و دانلود بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی، مهندسی و دانشجویی باشد.

 

قیمت لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3

 

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15IAU7 Core i5 1235U

لنوو همیشه لپ تاپ‌هایی با ارزش خرید بالا تولید می‌کند و طی سال‌های اخیر به خوبی نشان داده که چرا در صدر جدول لپ تاپ‌ها از نظر فروش قرار گرفته است. این محصول از سازنده چینی قطعا قوی‌ترین پردازنده مرکزی این لیست را دارد و از اینتل Core i5 1235U استفاده می‌کند. جالب است بدانید که قدرت این CPU بین 40 تا 60 درصد از پردازنده‌ای مانند 10300H قوی‌تر است و این در حالیست که برخی از لپ تاپ‌های گیمنگ اقتصادی ایسوس از پردازنده مرکزی 10300H استفاده می‌کنند.

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15IAU7 Core i5 1235U

این لپ تاپ از گرافیک یکپارچه با حافظه اشتراکی تا 2 گیگابایت استفاده می‌کند و 16 گیگابایت رم DDR4 عملکرد عالی این محصول در مولتی تسکینگ را تضمین می‌کند. بخش سخت افزاری با 1 ترابایت HDD به همراه 256 گیگابایت SSD تکمیل می‌شود تا در کل به راحتی بتوانیم این لپ تاپ لنوو را از نظر سخت افزاری به هر کاربری پیشنهاد دهیم. ناگفته نماند که این دستگاه دارای نمایشگری 15.6 اینچی از نوع TN با نرخ نوسازی 60 هرتزی است.

 

خرید لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15IAU7 Core i5 1235U

 

خرید لپ تاپ

 

لپ تاپ ایسوس مدل R1605ZA-MB117

لپ تاپ ایسوس مدل R1605ZA-MB117

اگر پردازنده مرکزی لپ تاپ بالا برای شما جذاب است و از طرفی ترجیح می‌دهید به جای برند لنوو به سراغ برند تایوانی ایسوس بروید این مدل می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. این لپ تاپ از پردازنده مشابه Core i5 1235U استفاده می‌کند و از نمایشگری 16 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 بهره می‌برد. این پنل از نوع IPS است و کیفیت بهتری نسبت به لپ تاپ قبلی دارد. نقطعه ضعف این مدل را می‌توان حافظه رم 8 گیگابایتی آن در نظر گرفت؛ چرا که امکان ارتقاء ندارد. از دیگر ویژگی‌های مهم این لپ تاپ می‌توان به حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایت اشاره کرد.

 

خرید لپ تاپ ایسوس مدل R1605ZA-MB117

 

لپ تاپ Aspire 5 A515

لپ تاپ Aspire 5 - A515

لپ تاپ ایسر Aspire 5 A515 ‌آن‌قدر ویژگی‌های جذابی دارد که لازم است آن را در لیست بهترین لپ تاپ تا ۳۰ میلیون تومان قرار دهیم. 

این لپ‌تاپ ظریف و جذاب، کمتر از ۲ کیلوگرم وزن دارد و نمایشگر آن ۱۵.۶ اینچ است و به‌همین علت اگر مجبور شوید آن را به‌واسطه‌ی کار یا درس مدام با خود حمل کنید، اذیت نخواهید شد. Aspire 5 A515 از پنل شفاف LED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره برده که وضوح تصویر فول اچ دی دارد و با در نظر گرفتن قیمت، نمایشگر ایده‌آلی محسوب می‌شود. 

ایسر در این لپ تاپ خود ازپردازنده‌ی Core i3 مدل 1115G4 که یک پردازنده‌ی ۲ هسته‌ای و فرکانس ۳ تا ۴.۱ گیگاهرتز دارد استفاده می‌کند. از نظر گرافیکی، این لپ تاپ فاقد پردازنده‌ی مجزا است و از یک پردازنده‌ی یکپارچه‌ی گرافیکی مدل GEFORCE MX450 استفاده کرده که ۲ گیگابایت نیز حافظه دارد وبرای کارهای گرافیکی و حرفه‌ای مناسب نیست اما استفاده از آن برای کارهای روزمره و اداری بسیار راحت و لذت‌بخش خواهد بود. 

میزان حافظه‌ی داخلی که ایسر برای این لپ تاپ خوب خود در نظر گرفته۷ ۱ ترابایت از نوع HDD است که قابلیت ارتقا هم دارد و رم آن نیز ۴ گیگابایت است. این لپ تاپ از یک باتری ۳ سلولی با ظرفیت ۴۸ وات ساعت استفاده می‌کند که با توجه به نوع استفاده‌ی کاربر، بین ۲ الی ۴ ساعت شارژ نگه می‌دارد.

 

قیمت لپ تاپ Aspire 5 A515

 

بیشتر بخوانید:
تفاوت لپ تاپ گیمینگ و معمولی در چه مواردی است؟

 

لپ تاپ لنوو ThinkBook 15 

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون - lenovo thinkbook 15

لپ تاپ دیگر در لیست بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون، مدل ThinkBook 15 از برند لنوو است. برای کاربری عادی مانند فیلم دیدن، یا برای انجام کارهای اداری، این لپ تاپ کاملا شما را راضی خواهد کرد. 

ابعاد این لپ تاپ، ۱۸.۹ در ۲۴۵ در ۳۶۴ میلی‌متر بوده و وزن آن ۱.۷ کیلوگرم است. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی لپ تاپ، وضوح تصویر Full HD با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز، و پوشش مات تصویر، ویژگی‌هایی هستند که یک تجربه کاربری خوب را رقم می‌زنند. 

پردازنده‌ی این لپ تاپ نیز مانند مدل معرفی شده‌ی قبلی Core i3 مدل 1115G4 با فرکانس ۳ تا ۴.۱ هرتز است که برای کاربری غیرحرفه‌ای و تخصصی عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی دارد و پردازنده‌ی گرافیکی دستگاه، مدل UHD است. لنوو به این دستگاه حافظه زیادی اختصاص داده و این ظرفیت، شامل ۱ ترابایت حافظه HDD و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است و برای رم آن نیز، ۱۲ گیگابایت در نظر گرفته است. 

 

قیمت لپ تاپ لنوو ThinkBook 15

 

قیمت اسپیکر

 

آخرین گزینه های ارزان بازار نوت بوک گیمینگ:

 

 

اگر گیمر هستید، لیست لوازم گیمینگ را حتما ببنید: تجهیزات گیمینگ

 

لپ تاپ ایسوس Vivobook 15X

 

asus vivobook x15

لپ تاپ  Vivobook 15X یک لپ‌تاپ ظریف و جذاب است که ظاهر زیبای آن نظرسخت پسندان را هم جلب می‌کند. این لپ تاپ با وزنی نزدیک به ۲ کیلوگرم و نمایشگری به ابعاد ۱۵.۶ اینچ، وضوح تصویر Full HD دارد و از یک پنل OLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز استفاده می‌کند. ایسوس از یک پردازنده‌ی رایزن ۵ مدل 4600H استفاده می‌کند که ۸ مگابایت نیز حافظه‌ی کش دارد و یک پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای است. همچنین، پردازنده‌ی گرافیکی دستگاه نیز یکپارچه و به مدل Radeon RX VEGA 6 است. ۱ ترابایت حافظه‌ SSD برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده و ۸ گیگابایت رم دارد که قابل ارتقا نیز هست. باتری این لپ تاپ سه سلولی بوده و ظرفیت ۷۰ وات ساعتی آن به‌طور مستقل و بدون اتصال به برق، بین ۲ الی ۴ ساعت کار می‌دهد.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس Vivobook 15X

 

 

راهنمای خرید لپ تاپ مخصوص بازی در رنج قیمت های مختلف:

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون

 

سوالات متداول:

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون کدام است؟ در بازه قیمتی 30 میلیون خیلی لپ تاپ گیمینگی وجود ندارد ولی می‌توانید مدل‌هایی با سخت افزار مناسب خریداری کنید.

در زمان خرید لپ‌تاپ گیمینگ تا ۳۰ میلیون به چه موضوعی توجه کنیم؟ باید به مدل پردازنده، پردازنده گرافیکی، میزان رم و البته داشتن حافظه SSD توجه کنید.

عمر مفید لپ تاپ گیمینگ چقدر است؟ پاسخ به این سوال تا حد زیادی به این بستگی دارد که شما هنگام خرید لپ تاپ چقدر برای آن هزینه کرده باشید. در واقع هرچقدر لپ تاپ گیمینگ گران قیمت‌تری خریداری کنید طبیعتا دیرتر به تعویض آن نیاز پیدا خواهید کرد. به طور کلی اما می‌توان طول عمر متوسط لپ تاپ های گیمینگ میانرده را 3 الی 4 سال و طول عمر لپ تاپ‌های گیمینگ بالارده را 4 تا 6 سال در نظر گرفت.

خرید هارد اکسترنال
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. Amirabbas

    تو این لیست بهترین کدومه از نظر شما ؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Amirabbas

      سلام وقت بخیر لپ تاپ ایسوس FX516PM-211.TF15-11 گزینه اول هست
  2. M.P

    سلام

    Hp omen هم خیلی خوبه

    OMEN 16-B0002TX Intel® Core™ i5-11400H 16 GB DDR4 NVIDIA® GeForce RTX™ 3050 Ti 512 GB SSD PCIe® NVMe™ 16.

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به M.P

      سلام وقت بخیر در آپدیت مطلب در نظر گرفته میشه مرسی بابت یادآوری پیروز باشید
  3. A.E.8696

    دوست عزیز ، این لپ‌تاپ هایی که معرفی کردی لپ‌تاپ های خوبی هستن ، ولی یکدونه رو از قلم انداختی ، به نظرم جای Hp pavilion gaming هم خالیه ، اگه میتونی مطلبتو ویرایش کن و این لپ‌تاپ رو هم اضافه کن چون واقعا لپ‌تاپ خوبیه ، حیفه تو این مطلب نباشه ✌🏻

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به A.E.8696

      سلام وقت بخیر در بروزرسانی های بعدی مطلب حتما اضافه می‌کنیم ممنون بابت یادآوری موفق باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-%d8%aa%d8%a7-30-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86/
ads
ads