داغ ترین ها :
بهترین لپ تاپ های بازار ایران (اسفند 1402)

بهترین لپ تاپ های بازار ایران (اسفند 1402)

فهرست مطالب

اگر به تازگی قصد خرید لپ تاپ کرده‌اید، احتمالا حسابی مشغول تحقیق درباره‌ی بهترین لپ تاپ‌ های بازار ایران هستید. با توجه به بالا بودن قیمت لپ تاپ‌ها، خرید این وسیله باید با شناخت بهترین لپ تاپ های موجود در بازار و نوع استفاده‌ای که از لپ تاپ دارید، انجام شود. در ادامه با تعدادی از  بهترین لپ تاپ های بازار ایران اسفند 1402 آشنا خواهید شد تا کمکی هم به شما شود.

 

برای خرید انواع نوت بوک و مشاهده تخفیف های روز به فروشگاه تکنولایف سر بزنید: لیست قیمت لپ تاپ

لپ تاپ اپل 14 اینچی مدل MacBook Pro MRX33 2023 M3 Pro 18GB 512GB

بهترین لپ تاپ بازار ایران، بهترین مک بوک بازار ایران، لپ تاپ مایکروسافت 15 اینچی مدل Surface Laptop 5 i7 ۱۲6۵U 32GB 1TB

در میان انواع مک بوک معرفی شده، یکی از بهترین و پرتوان‌ترین مک بوک‌های معرفی شده، مک بوک پرو  مدل MRX33 2023 با چیپست M3 Pro است. این لپ تاپ صفحه نمایشی 14.2 اینچی دارد که مطابق همیشه در ساخت آن از پنل همیشگی اپل یعنی Liquid Retina XDR هم استفاده شده است. نرخ نوسازی 120 هرتز، تراکم پیکسلی 254 پیکسل در هر اینچ، توانایی نمایش 1 میلیارد رنگ و تکنولوژی True Tone از جمله ویژگی‌های سودمند صفحه نمایش MacBook Pro MRX43 2023 M3 Pro است که باعث می‌شوند تا شما بتوانید به صورت حرفه‌ای از لپ تاپ استفاده کنید.

در کنار صفحه نمایش با کیفیتی که اپل برای مک بوک پرو مدل MRX33 قرار داده، این لپ تاپ به پردازنده مرکزی فوق‌العاده توانمند M3 Pro هم مجهز شده که ترکیب آن با پردازنده گرافیکی 18 هسته‌ای باعث می‌شود تا این شما بتوانید اجرای انواع فعالیت‌های سنگین را به راحتی با بالاترین سرعت ممکن را مشاهده کنید و از بالاتر رفتن عملکرد خود احساس رضایت داشته باشید. در کنار مشخصات سخت افزاری قدرتمندی که اپل برای لپ تاپ اپل 14 اینچی مدل MacBook Pro MRX33 2023 M3 Pro 18GB 512GB قرار داده است؛ لازم به ذکر است که مک بوک پرو با تراشه m3 pro از  سیستم عامل macOS پشتیبانی می‌کند که این پشتیبانی باعث می‌شود تا شما سرعت عمل بالاتر و تجربه کاربری بهتری داشته باشید.

 

لپ تاپ اپل 14 اینچی مدل MacBook Pro MRX33 2023 M3 Pro 18GB 512GB

لپ تاپ ام اس آی Summit E16 Flip

بهترین لبتاب

این لپ تاپ شکیل در بین بهترین لپ تاپ های بازار، علاوه‌بر طراحی زیبا و وزن متوسط و قابل حمل از قیمت بسیار مناسبی هم بهره می‌برد و با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

لپ تاپ ام اس آی 16 اینچی مدل Summit E16 Flip i7 1360P 32GB 2TB RTX4060 وزنی برابر با 2.1 کیلوگرم دارد و صفحه نمایش 16 اینچی آن از وضوح تصویر QHD+ بهره برده که در میان میزان رزولوشن میان بهترین مدل های لپ تاپ از یکی از بهترین وضوح تصویرها برخوردار است. کمپانی سازنده در ساخت صفحه نمایش از پنل IPS استفاده کرده چرا که این پنل در بالاتر بردن کیفیت رنگ و تصویر تاثیر بیشتری می‌گذارد. نرخ نوسازی 165 هرتز  این دستگاه نیز، به روان‌تر بودن تصاویر و تجربه کاربری بهتر کمک می‌کند. نمایشگر این لپ‌تاپ، قابلیت چرخش 360 درجه  دارد که این ویژگی برای طراحان، گرافیست‌ها و به طور کلی افرادی که لذت می‌برند از صفحه نمایش با بلولای چرخان استفاده کنند، بهتری مدل لپ تاپ د ر بازار برای خرید محسوب می‌شود. همچنین شما می‌توانید هنگام خرید این محصول در صورت تمایل قلم هم خریداری کنید، چرا که صفحه نمایش آن از قلم هم پشتیبانی می‌کند و چه ویژگی‌ای از این می‌تواند بهتر باشد؟

لپ تاپ فلیپ ام اس آی

از مشخصات سخت افزاری می‌توان به این مورد اشاره کرد که پردازنده مرکزی به‌کار رفته در لپ تاپ ام اس آی 16 اینچی مدل Summit E16 Flip i7 1360P 32GB 2TB RTX4060 از سری Core i9 اینتل بوده و مدل آن 1360P است. پردازنده‌ی گرافیکی دستگاه نیز GEFORCE RTX4060 است که این لپ‌تاپ را برای کارهای گرافیکی و انواع بازی‌ها تبدیل به بهترین لپ تاپ بازار می‌کند. حافظه داخلی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده 2 ترابایت حافظه SSD است و رم آن 32 گیگابایت از نوع LPDDR5-4800 مشاهده شده است.

قیمت لپ تاپ ام اس ای Summit E16 Flip i7 1360P 32GB 2TB

لپ تاپ مایکروسافت 15 اینچی مدل Surface Laptop 5 i7 ۱۲6۵U 32GB 1TB

لپ تاپ مایکروسافت 15 اینچی مدل Surface Laptop 5 i7 ۱۲6۵U 32GB 1TB بهترین لپ تاپ بازار ایران

یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهایی که در زمینه تولید لپ تاپ توانسته تا به امروز کاربران به را به خوبی از خودش راضی نگه دارد، کمپانی مایکروسافت است که با تولید لپ تاپ‌های مدل سرفیس به درصد خوبی از بازار فروش لپ تاپ دست پیدا کند. معمولا سرفیس‌ها قیمت قابل توجهی دارند که البته با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که برای آن‌ها قرار داده شده، قطعا از ارزش خرید بالایی برخوردارند. اگر در فکر خرید لپ تاپ با پردازنده مرکزی Core i7 نسل 12 دارید که با قدرت پردازش مناسب بتواند تمامی فعالیت‌های روزمره، مهندسی و دانشجویی شما را انجام دهد، لپ تاپ مایکروسافت 15 اینچی مدل Surface Laptop 5 i7 ۱۲6۵U 32GB 1TB گزینه مناسبی است. این لپ تاپ در کنار 32 گیگابایت حافظه رم دارای 1 ترابایت حافظه داخلی SSD هم است که از نظر میزان فضای ذخیره سازی می‌تواند به طور کامل خیال شما را راحت کند.

اگر در فکر بازی با لپ تاپ مایکروسافت 15 اینچی مدل Surface Laptop 5 i7 1265U 32GB 1TB هستید هم باید بدانید که مایکروسافت از پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe استفاده کرده، به همین دلیل بهتر است تا برای انجام کارهای دانشجویی و مهندسی بیشتر روی لپ تاپ حساب باز کنید. صفحه نمایش شفاف 15 اینچی این محصول هم به پنل IPS با نرخ نوسازی 60 هرتز و رزولوشن 2496 در 1664 پیکسل مجهز شده تا شما بتوانید انواع محتوا تصویری و ویدیویی را با کیفیت مناسبی تماشا کنید و از نگاه کردن با لپ تاپ خسته نشوید.

در کنار ویژگی‌های قابل قبول و کاربردی که مایکروسافت برای لپ تاپ مایکروسافت 15 اینچی مدل Surface Laptop 5 قرار داده، یک باتری با ظرفیت 45.8 وات بر ساعت هم قرار گرفته تا بتوانید با یک بار شارژ حداقل 4 ساعت به کار کردن با لپ تاپ ادامه دهید.

 

قیمت لپ تاپ مایکروسافت 15 اینچی مدل Surface Laptop 5 i7 ۱۲6۵U 32GB 1TB

لپ تاپ اپل 16 اینچ مدل 2023 MacBook Pro M2 Pro MNW93

لپ تاپ اپل MacBook Pro M2 Pro

لپ‌تاپ‌های اپل جزو بهترین لپ تاپ های بازار محسوب می‌شوند. قدرت پردازشی بالا و صفحه‌نمایش با کیفیت این محصولات باعث شده تا در بین خریداران جایگاه به خصوصی داشته باشند. یکی از لپ‌هایی که در فهرست بهترین لپ تاپ قرار گرفته لپ تاپ 16 اینچی اپل مدل  MacBook Pro M2 Pro MNW93 است. لپ‌تاپ اپل تراشه‌ قدرتمند M2 را دارد که از پس اجرای برنامه‌های سنگین و کارهای پردازشی بر می‌آید. در کنار این پردازنده کارت گرافیک یکپارچه Apple M2 Pro قرار دارد. مجموع قدرت سخت افزاری بالای مک بوک M2 Pro آن را کاملا مناسب گرافیست‌ها و افرادی می‌کند که نیاز به دستگاهی با توان پردازشی بالا دارند. صفحه‌نمایش این دستگاه 16.2 اینچی است و رزولوشن 3456 در 2234 پیکسل را ارائه می‌کند. اپل از پنل Liquid Retina XDR برای صفحه‌نمایش این محصول استفاده کرده که نرخ تازه‌سازی 120 هرتز نیز دارد. از دیگر قابلیت‌های این صفحه‌نمایش با کیفیت روشنایی 1000 نیت در حالت XDR، تراکم پیکسلی 226 پیکسل در هر اینچ، نمایش 1 میلیاردر رنگ و پشتیبانی از فناوری True Tone را نام برد.

 

قیمت لپ تاپ اپل 16 اینچ مدل 2023 MacBook Pro M2 Pro MNW93

لپ تاپ ام اس آی 16 اینچی مدل Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport A13V i۹ 13900H 32GB 1TB RTX۴۰6۰

لپ تاپ Stealth 16 Mercedes-AMG

ام اس آی در تولید لپ‌تاپ‌های قدرتمند و با کیفیت شهرت دارد. لپ‌تاپ ام اس آی مدل Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های این برند محسوب می‌شود که مشخصات قابل توجهی نیز دارد. این دستگاه صفحه‌نمایشی 16 اینچی از نوع OLED دارد و رزولوشن 3840 در 2160 را ارائه می‌کند. این صفحه‌نمایش با کیفیت روکشی مات دارد و در صورت وجود نور در محیط نیز می‌توانید محتوای صفحه را به راحتی تماشا کنید. لپ‌تاپ ایسوس با داشتن پردازنده Core i9 مدل 13900H محصولی قدرتمند محسوب می‌شود که گیمرها می‌توانند روی اجرای اکثر بازی‌ها با بهترین کیفیت حساب کنند؛ همچنین این محصول را پردازشگر گرافیکی GeForce RTX 4060 همراهی می‌کند. این پردازنده گرافیکی 8 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR۶ دارد. برای لپ تاپ ام اس ای 1 ترابایت حافظه از نوع SSD در نظر گرفته شده که در صورت نیاز می‌توانید آن را ارتقا دهید. درگاه‌‌های متنوع USB Type-C، USB Type-A، درگاه HDMI و جک هدفون و میکروفون را نام برد.

 

قیمت لپ‌تاپ ام اس ای مدل Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport

 

لپ تاپ ایسوس ROG Strix SCAR 18

حدیدترین لبتاب ایسوس سری راگ

در حال حاضر، یکی از جدیدترین لپ تاپ های بازار و در عین حال بهترین‌ها، لپ تاپ ROG Strix SCAR 18 از برند ایسوس است. بنابراین اگر یک سیستم گیمینگ و حرفه‌ای خوب می‌خواهید و از نظر هزینه مشکلی ندارید، این لپ تاپ را در نظر داشته باشید.

لپ تاپ اسکار ۱۸ از سری راگ، ۳.۱۰ کیلوگرم وزن دارد و نمایشگر آن ۱۸ اینچ بوده که دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ اینچ است و با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز، تجربه‌ی کاربری فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند. این نمایشگر، دارای پوشش مات است که موقع استفاده در محیط‌های کم‌نور به‌خصوص شب‌هنگام، آسیبی به چشم‌ها وارد نکند.

ایسوس از پردازنده‌ی Corei9 مدل ۱۳۹۸۰HX برای این لپ تاپ استفاده کرده که یک پردازنده‌ی ۲۴ هسته‌ای با ۳۶ مگابایت حافظه کش است و سرعت خیلی خوبی دارد. پردازنده‌ی گرافیکی سیستم نیز مدل GeForce RTX ۴۰۹۰ است که ۱۶ گیگابایت حافظه اختصاصی دارد و بازی‌ها و انواع محتوای تصویری سنگین را به‌راحتی نمایش می‌دهد. این لپ تاپ خوب و جدید، ۱ ترابایت حافظه از نوع SSD دارد و ۳۲ گیگابایت رم نیز برای آن در نظر گرفته شده که تا ۶۴ گیگابایت می‌توانید آن را ارتقا دهید. از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ می‌توانیم به نور پس زمینه RGB، وبکمی با کیفیت HD، درگاه USB Type C با پشتیبانی از تاندربولت و همینطور درگاه HDMI اشاره کنیم. این لپ تاپ، دارای باتری ۴ سلولی به ظرفیت ۹۰ وات ساعت است که ماندگاری و دوام خوبی دارد.

 

قیمت لپ تاپ ROG Strix SCAR 18

 

لپ تاپ ایسوس ROG Strix G16

بهترین لبتاب ایسوس راگ استریکس جی 16

اگر در فکر خرید بهترین لپتاپ گیمینگ 16 اینچی هستید، لپ‌ تاپ ایسوس 16 اینچی مدل ROG Strix G16 G614 G614JZ i9 13980HX 16GB 2TB SSD RTX4080 می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. این لپ تاپ به پردازنده‌ای 9 هسته‌ای مجهز شده و صفحه نمایشی 16 اینچی دارد و به دلیل حافظه 2 ترابایتی‌اش به عنوان بهترین لب تاپ گیمینگ ایسوس با پردازنده Corei9 معرفی می‌شود. وضوح تصویر لپ تاپ 2560×1600 پیکسل و نرخ نوسازی آن 240 هرتز است. در طراحی صفحه نمایش هم از پنل IPS استفاده شده است. پوشش نمایشگر مات است، به همین دلیل نور به چشمان شما برنمی‌گردد و هنگام بازی کردن در هیچ ساعت از شبانه روز اذیت نمی‌شوید. در کنار مشخصات خوبی که لپ تاپ ایسوس ROG Strix G16 به عنوان بهترین مدل لپ تاپ ایسوس در دنیای گمینگ دارد، رم 16 گیگابایتی آن هم کمک خوبی به اجرای سریع‌تر بازی‌ها و انواع برنامه‌های سنگین می‌کند به همین دلیل انتخاب مناسبی برای استفاده تخصصی محسوب می‌شود.

 

قیمت لپ‌ تاپ ایسوس 16 اینچی مدل ROG Strix G16 G614 G614JZ i9 

 

لپ تاپ ام اس ای Raider GE78HX

بهترین لپ تاپ های ام اس آی

در بین بهترین لپ تاپ‌های موجود در بازار ایران، Raider GE78HX 13VH یکی از بهترین‌ها از سری Raider است که اگر از نظر قیمتی با آن مشکلی نداشته باشید، واقعا برای کارهای تخصصی و گیمینگ لپ تاپ ایده‌آلی است. این لپ تاپ که ۳ کیلوگرم وزن دارد، به یک نمایشگر ۱۷ اینچی با پنل مات IPS و وضوح تصویر QHD+ بهره برده که نرخ نوسازی آن ۲۴۰ هرتز است و عملکرد فوق‌العاده‌ای در گیمینگ دارد. این لپ تاپ به پردازنده‌ی Core i9 مدل 13950HX مجهز شده که یک پردازنده‌ی ۲۴ هسته‌ای است و پردازنده‌ی گرافیکی آن، GeForce RTX 4080 با ۱۲ گیگابایت حافظه اختصاصی است که این لپ تاپ را به یک لپ تاپ فوق‌العاده تبدیل کرده است. ۳۲ گیگابایت رم DDR5 و ۲ ترابایت حافظه داخلی SSD، ظرفیت لازم برای ذخیره‌سازی انواع فایل‌ها، بازی‌ها و محتوای گوناگون را فراهم کرده است و دیگر نیاز نیست به فکر کمبود فضای هارد لپ تاپ باشید. این لپ تاپ برای تامین شارژ خود از یک باتری ۹۹ وات ساعتی ۴ سلولی استفاده می‌کند که ماندگاری خوبی دارد.

 

قیمت لپ تاپ ام اس آی Raider GE78HX

 

اگر صرفا یک مدل جدید با پردازنده نسل 12 می خواهید، مطلب زیر را بخوانید:
بهترین لپ تاپ نسل 12

 

لپ تاپ لنوو Legion 7 Pro

بهترین لپ تاپ های بازار ایران

اگر یک لپ تاپ خوش ساخت می‌خواهید که با مشخصات فنی فوق‌العاده خود بهترین تجربه کاری را برایتان رقم بزند، Lenovo Legion 7 Pro برای شما یکی از بهترین لپتاپ‌ ها است. این لپ تاپ یک سیستم فوق العاده برای گیمینگ است که در کنار آن می‌توانید کارهای روزمره‌ی خود را انجام دهید، فیلم ببینید، یا کارهای تخصصی و حرفه‌ای خود را انجام دهید.

این لپ تاپ دارای نمایشگر ۱۶ اینچ است که از یک پنل IPS مات با میزان روشنایی ۵۰۰ نیت استفاده می‌کند و به علت داشتن نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز، بازی‌های به روانی در آن اجرا می‌شوند. پردازنده‌ای که لنوو برای این محصول استفاده کرده نیز پردازنده‌ی Corei9 مدل ۱۳۹۰۰HX است که یک پردازنده‌ای ۲۴ هسته‌ای بوده و عملکرد بسیار خوبی دارد. پردازنده گرافیکی GeForce RTX ۴۰۸۰ با ۱۲ گیگابایت حافظه به شما اطمینان می‌دهد که حتی سنگین‌ترین بازی‌ها را هم به خوبی اجرا خواهد کرد.

این لپ تاپ ۱ ترابایت حافظه داخلی داشته و رم آن ۳۲ گیگابایت است. بنابراین فضای کافی در اختیار خواهید داشت تا کلیه‌ی فایل‌ها و دیتای شخصی خود را در آن ذخیره کنید. باتری لپ تاپ نیز دارای ظرفیت ۹۹.۹ وات ساعت است که با یک شارژر ۳۳۰ واتی شارژ می‌شود و بدون وصل بودن شارژر بین ۱ الی ۳ ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

قیمت لپ تاپ لنوو Legion 7 Pro

 

لپ تاپ اچ پی Spectre x360

لپ تاپ Spectre x360

لپ تاپ Spectre X360 یکی از لپ تاپ‌های خوب اچ پی است که برای کاربری حرفه‌ای، یعنی کارهایی چون طراحی و گیمینگ ساخته شده است. این محصول ۲.۱ کیلوگرم وزن و نزدیک ۲۰ میلی متر ضخامت دارد. جنس بدنه آلومینیوم است و بخشی از سنگینی وزن لپ تاپ به خاطر آن است. این لپ تاپ نمایشگر ۱۶ اینچی دارد که از نوع OLED است و وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسل دارد. یکی از نقاط قوت این لپ تاپ، صفحه نمایش لمسی آن است که آن را از خیلی از مدل‌های همرده قیمتی متمایز می‌سازد. این نمایشگر پوشش شفاف دارد و از HDR10 پشتیبانی می‌کند.

اچ پی برای پردازنده این لپ تاپ سراغ سری Core i7 رفته و مدل 1260P را انتخاب کرده است. این پردازنده ۱۲ هسته و ۱۶ رشته دارد و ۱۸ مگابایت حافظه کش به آن اختصاص داده شده. پردازنده گرافیکی آن نیز مدل ARC 3 A370M با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی است. این لپ تاپ ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD دارد. البته شما می‌توانید باز هم میزان حافظه داخلی را ارتقا دهید تا فضای بیشتری در دسترس داشته باشید. منبع انرژی این لپ تاپ جدید و خوب یک باتری ۶ سلولی ۸۰ وات ساعتی است.

 

قیمت لپ تاپ اچ پی Spectre x360

 

لپ تاپ ام اس آی Vector GP78

دیگر غول گیمینگ که در این لیست به شما معرفی می‌شود، Vector GP78 از برند ام اس آی است. این لپ تاپ یک غول تمام عیار است و مشخصات فنی و همینطور طراحی آن، عملکرد خیلی خوبی دارند و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل می‌کند برای کارهایی چون گیمینگ، تدوین، طراحی و خلاصه هر کاری که با گرافیک سروکار دارد.

بهترین لپ تاپ ام اس آي در مهرماه ۴۰۲

این لپتاپ ۳ کیلوگرم وزن دارد و نمایشگر آن ۱۷.۳ اینچ است. پنل مات IPS با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز به منظور عملکرد بهتر و سریعتر برای آن در نظر گرفته شده و دارای وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می‌باشد. بنابراین کاملا از کیفیت آن رضایت خواهید داشت. کیبورد لپ تاپ نیز دارای نورپردازی RGB جداگانه برای هر یک

از کلیدها است و تاچ پد آن از عملکرد چند لمسی پشتیبانی می‌کند.
پردازنده لپ تاپ مدل ۱۳۹۸۰HX از سری Core i9 یعنی نسل ۱۳ پردازنده های اینتل است. این پردازنده ۲۴ هسته و ۳۲ رشته دارد. پس بالاترین سرعت را برای شما رقم می‌زند. برای این محصول ۲ ترابایت حافظه داخلی SSD و ۳۲ گیگابایت رم در نظر گرفته شده است که تا ۶۴ گیگابایت هم می‌توانید آن را افزایش دهید. پردازنده گرافیکی این محصول نیز GeForce RTX 4070 با ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی به منظور بهترین عملکرد گرافیکی است. درگاه‌های لپ تاپ نیز به اندازه و کافی هستند. از آن‌ها می‌توانیم به سه درگاه USB-C با پشتیبانی از تاندربولت ۴، دو درگاه USB-A، درگاه جک هدفون، و همینطور درگاه HDMI اشاره کنیم. این لپ تاپ یک باتری ۹۰ وات ساعتی ۴ سلولی دارد و با شارژری به توان ۳۳۰ وات شارژ می‌شود. بنابراین آیا آن را می‌توانیم یکی از بهترین مدل لپ تاپ های حال حاضر بازار بدانیم؟ البته!

 

قیمت لپ تاپ ام اس آی Vector GP78

 

لپ تاپ ایسوس ROG Flow X16

لپ تاپ‌های راگ یکی از اولین گزینه‌هایی است که افراد حرفه‌ای به سراغش می‌روند. لپ تاپ ROG Flow X16 نیز یکی از بهترین لب تاب های این سری از ایسوس است که لازم است مشخصات آن را بدانید.

ایسوس راگ فلو ایکس ۱۶

این لپ تاپ گیمینگ ۲.۲ کیلوگرم است و نمایشگر ۱۶ اینچی دارد. پنل IPS، وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۳ میلی ثانیه، همگی نوید یک نمایشگر بسیار مرغوب را به شما می‌دهد! این لپ تاپ خوب نیز از نسل سیزدهم پردازنده‌های اینتل یعنی Core i9 استفاده می‌کند. پردازنده ۱۳۹۰۰H این لپ تاپ دارای ۱۴ هسته است و ۲۴ مگابایت کش دارد. پردازنده گرافیکی آن نیز GeForce RTX 4070 با ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی است و عملکرد فوق‌العاده ای در اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و محتواهای گرافیکی دارد. حافظه داخلی این لپ تاپ ۱ ترابایت اس اس دی است و ۱۶ گیگابایت هم برای رم آن در نظر گرفته شده است. این لپ تاپ درگاه‌های کافی برای اتصال دستگاه‌های مختلف دارد. برای مثال، ۲ درگاه USB-A و USB-C، درگاه جک هدفون و همینطور HDMI. باتری لپ تاپ نیز دارای ظرفیت ۹۰ وات ساعت است و ۴ الی ۷ ساعت به شما کارآیی می‌دهد. لولاهای لپ تاپ همچنین قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارند که استفاده از آن را لذت بخش‌تر نیز می‌کند.

لپ تاپ ایسوس ROG Strix G18

لپ تاپ راگ جی ۱۸

مورد دیگر در لیست بهترین لبتاب های بازار برای کسانی که انتظارات حرفه‌ای از لپ تاپ دارند و آن را برای کارهایی چون گیمینگ، طراحی، تدوین و دیگر کارهایی از این قبیل دارند، لپ تاپ ROG Strix G18 است.

بدنه این لپ تاپ گیمینگ ایسوس ترکیبی از آلومینیوم و پلاستیک است که به مقاومت بالای آن منجر شده است. این لپ تاپ ۳ کیلوگرم وزن دارد و دارای ابعاد ۳۹۹ در ۲۹۴ در ۳۰.۸ میلی متر است. نمایشگر ۱۸ اینچی آن که دارای وضوح تصویر +QHD است در کنار نرخ نوسازی فوق‌العاده‌ی ۲۴۰ هرتز، تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای را برای کاربر رقم می‌زند. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر این لپ تاپ، می‌توانیم به Anti-gare بودن آن برای آسیب نزدن به چشم‌ها و داشتن استاندارد Pantone است که تمامی رنگ‌ها را طبق استاندارد تعیین شده برای لپ تاپ‌ها نشان می‌دهد. این ویژگی، بر بهبود کیفیت پرینت تصاویر رنگی نیز تاثیر چشمگیری دارد.

لپ تاپ ROG Strix G18 از پردازنده Core i9 مدل ۱۳۹۸۰HX استفاده می‌کند که یک پردازنده‌ی ۲۴ هسته‌ای از نسل ۱۳ اینتل است و فرکانس ان ۲.۲ تا ۵.۶ گیگاهرتز است. پردازنده‌ی گرافیکی این لپ تاپ نیز RTX۴۰۷۰ است که ۸ گیگابایت ظرفیت اختصاصی دارد. همچنین، این پردازنده قابلیت ماکس سوییچ نیز دارد که اجازه می‌دهد پردازنده گرافیکی را خودتان فعال یا غیرفعال کنید. این لپ تاپ، به ۱ ترابایت ظرفیت SSD و ۱۶ گیگابایت رم با باس ۴۸۰۰ مگاهرتز مجهز است تا فضای کافی برای ذخیره سازی انواع فایل‌ها را برای شما فراهم کرده باشد. علاوه بر این ویژگی‌ها، دو درگاه USB Type C، دو درگاه USB Type A، جک هدفون و همینطور درگاه HDMI را در این لپ تاپ مشاهده کنید. این لپ تاپ دارای باتری ۴ سلولی به ظرفیت ۹۰ وات ساعت است که بسته به نوع استفاده شما، بین ۱ الی ۲ ساعت ماندگاری دارد.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس ROG Strix G18

 

لپ تاپ اچ پی ENVY 16

لپ تاپ‌های ENVY 16 از برند HP، لپ تاپ‌های بسیار ظریفی هستند اما این مسئله به معنای ضعیف بودن آن‌ها نیست! این لپ تاپ‌ها دارای پردازنده‌های قدر و مشخصات فوق‌العاده‌ای هستند که آن‌ها را برای کارهای گرافیکی چون طراحی و گیمینگ مناسب می‌سازد.

لپ تاپ ENVY 16

این لپ تاپ‌ دارای نمایشگر ۱۶ اینچی است و بدنه‌ی آن از آلومینیوم ساخته شده است. پنل لپ تاپ IPS است و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی از مشخصات آن هستند. نمایشگر لپ تاپ البته دارای پوشش شفاف است و میزان روشنایی آن به ۴۰۰ نیت می‌رسد.

پردازنده لپ تاپ انوی ۱۶ دمل ۱۳۹۰۰H از اینتل است و ۲۴ مگابایت کش دارد. این لپ تاپ همچنین در ظرفیت‌های: ۲ ترابایت حافظه داخلی و ۳۲ گیگابایت رم، ا ترابایت حافظه داخلی و ۳۲ گیگابایت رم و همینطور یک ترابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت رم وجود دارد. اچ پی برای این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4060 استفاده کرده که ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی دارد و تمام درگاه‌های مورد نیاز، مانند جک هدفون، USB-C با پشتیبانی از تاندربولت و دیسپلی پورت و USB-A در بدنه‌ی آن تعبیه شده است. باتری لپ تاپ نیز ۸۳ وات ساعت است و یک باتری ۶ سلولی با عملکرد فوق‌العاده می‌باشد.

 

قیمت لپ تاپ های اچ پی ENVY 16

 

لپ تاپ ایسوس ROG ZEPHYRUS GU604VI

لپ تاپ Asus ROG Zephyrus GU604

این لپ تاپ دیگر گزینه‌ی شما در بین بهترین لبتاب‌ های بازار است و وزن چندان بالایی هم ندارد. این محصول ۲.۱ کیلوگرم است و ۱۶ اینچ اندازه نمایشگر آن است. با وجود رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخگویی کوتاه تنها ۳ میلی ثانیه‌ای، یک محصول مناسب برای گیمینگ به شمار می‌رود.

ایسوس برای این لپ تاپ خود پردازنده‌ی ۱۳۹۰۰H از اینتل را استفاده کرده که ۲۴ مگابایت کش دارد و یک پردازنده ۱۴ هسته‌ای است. ۱۶ گیگابایت رم با قابلیت ارتقا و همینطور ۱ ترابایت حافظه داخلی اس اس دی که آن هم قابلیت ارتقا دارد، از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. برای پردازنده‌ی گرافیکی این لپ تاپ هم، ایسوس از GeForce RTX 4070 با ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی استفاده کرده است. این لپ تاپ دو درگاه USB-A، دو درگاه USB-C، جک هدفون، درگاه HDMI و همینطور درگاه LAN است. از دیگر ویژگی‌های آن نیز به قابلیت تشخیص چهره، نور RGB در کیبورد و باتری ۹۰ وات ساعتی آن می‌توانیم اشاره کنیم.

 

قیمت لپ تاپ ROG Zephyrus GU604VI

 

لپ تاپ لنوو Legion 5 Proلپ تاپ لجیون ۵ پرو برای گیمینگ

یکی دیگر از بهترین لبتاب هایی که می‌توانید تهیه کنید، Legion Pro 5 است. این لپ تاپ از برند لنوو، طراحی جذابی دارد و در کنار ۲.۵ کیلوگرم وزن، باید گفت که ۳۶۳.۴ در ۲۶۰.۳۵ در ۲۶.۷۵ میلی متر ابعاد کلی آن است. این لپ تاپ نمایشگری ۱۶ اینچی دارد که پنل IPS دارد و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی دارد. نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی آن نیز نشان می‌دهد که یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازی کردن است.

این لپ تاپ نمایشگری مات دارد که میزان روشنایی آن ۵۰۰ نیت است. پردازنده‌ی مرکزی این محصول ۱۳۷۰۰HX از سری Core i7 است که پردازنده‌ای ۱۶ هسته‌ای است و دارای محدوده سرعت ۱.۵ تا ۵ گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی آن نیز یک پردازنده مجزا از نوع GeForce RTX 4060 است. لنوو ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD و ۱۶ گیگابایت رم با باس ۴۸۰۰ مگاهرتز به این لپ تاپ اختصاص داده است. این لپ تاپ،‌ از یک باتری ۸۰ وات ساعتی بهره می‌برد که یک باتری ۴ سلولی است.

 

قیمت لپ تاپ لنوو Legion 5 Pro

 

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming FX767VV

بهترین لپ تاب ایسوس کدام است

اگر برای گیمینگ و استفاده های تخصصی خود به دنبال لپ تاپی با قیمتی نسبتا پایین نسبت به بسیاری از مدل‌های همرده هستید، یکی از بهترین مدل های لپ تاپ، این لپ تاپ از سری TUF برند ایسوس است.

این لپ تاپ دارای نمایشگری ۱۷ اینچی است و ۲.۲ کیلوگرم وزن دارد. نمایشگر لپ تاپ یک نمایشگر Full HD با پنل IPS است که برای حفظ سلامت چشم‌ها به پوشش مات مجهز شده است. این لپ تاپ نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز داشته و می‌توانید بازی‌های مختلف خود را با سرعتی بسیار خوب روی آن اجرا کنید.

پردازنده‌ای که برای TUF Gaming FX767VV به کار رفته، Core i9 مدل ۱۳۹۰۰H بوده که یک پردازنده‌ی ۱۴ هسته‌ای با ۲۴ مگابایت حافظه کش است. پردازنده گرافیکی آن نیز Geforce RTX 4080 بوده که یک پردازنده‌ی مجزا است و ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی دارد. ایسوس برای این لپ تاپ که یکی از بهترین لب تاپ هایش است، ۱ ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD و ۱۶ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته است. همچنین، این لپ تاپ دارای یک باتری ۴ سلولی به ظرفیت ۹۰ وات ساعت است که بنابر استفاده شما بین ۱ الی ۳ ساعت دوام خواهد داشت.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس TUF Gaming FX767VV

 

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming FX507VV

لپ تاپ تاف گیمینگ

لپ تاپ دیگری که می‌توانید برای کارهای تخصصی خود از جمله گیمینگ تهیه کنید،‌TUF Gaming FX507 است. این لپ تاپ دارای وزن دو کیلوگرم است و ابعاد نمایشگر آن ۱۵.۶ اینچ است. کیفیت تصویر آن Full HD است و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز دارد و پوشش مات برای آن به کار رفته است.

این لپ تاپ خوش قیمت از سری تاف، پردازنده نسل ۱۳ اینتل مدل ۱۳۹۰۰H را دارد و ۲۴ مگابایت کش برای آن استفاده شده است. این محصول دارای محدوده سرعت پردازنده ۲.۶ تا ۵.۴ گیگاهرتز است و عملکرد خیلی خوبی را برای لپ تاپ رقم می‌زند. این محصول ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی SSD دارد و فضای کافی برای ذخیره‌سازی را ایجاد می‌کند. همچنین، پردازنده گرافیکی این دستگاه که مدل GeForce RTX 4060 است نیز ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی دارد. این محصول، با باتری ۹۰ وات ساعتی خود، قادر است بین ۴ الی ۷ ساعت و مستقل از برق مستقیم کار کند.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس TUF Gaming FX507

 

لپ تاپ ایسوس Creator Q540VJ

asus Creator Q540 VJ

از نظر خیلی از افراد، بهترین مدل لپ تاپ ، Creator Q540VJ از ایسوس است. این محصول ۱۵.۶ اینچی، لپ تاپی جمع‌و‌جور است و ۱.۸ کیلوگرم وزن دارد. جنس بدنه آن نیز پلی کربنات است که علاوه بر کم کردن وزن لپ تاپ، بدنه مستحکمی برای آن پدید آورده. این لپ تاپ از یک صفحه نمایش OLED استفاده می‌کند که دارای رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۶۲۰ پیکسل است و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. پوشش این نمایشگر شفاف بوده و روشنایی آن تا ۶۰۰ نیت می‌رسد.

این لپ تاپ از پردازنده ۱۳۹۰۰H استفاده می‌کند که دارای محدوده فرکانس ۲.۶ تا ۵.۴ گیگاهرتزی است و ۲۴ مگابایت کش دارد. تعداد هسته‌های پردازنده ۱۴ تا بوده و عملکرد خیلی خوبی برای لپ تاپ ایجاد کرده است. پردازنده گرافیکی آن نیز به مدل GeForce RTX 3050 است که به ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی مجهز شده است. برای این لپ تاپ، ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی SSD اختصاص داده شده است. این محصول خوب و جذاب،‌ یک باتری به ظرفیت ۷۰ وات ساعت دارد.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس Creator Q540VJ

 

لپ تاپ مایکروسافت Surface Laptop 5

لپ تاپ مایکروسافت 15 اینچی مدل Surface Laptop 5 i7 ۱۲۵۵U 16GB 512GB

اگر برای کارهای روزمره‌ی خود به دنبال خرید بهترین لپ تاپ بازار هستید، یکی از پیشنهادهای ما به شما Surface Laptop 5 است. این لپ تاپ که تنها ۱.۵۴ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن به ۱۴.۷ میلی متر می‌رسد، نشان می‌دهد که با محصولی بسیار سبک، خوش دست و ظریف روبرو هستیم. این لپ تاپ دارای یک نمایشگر ۱۵ اینچی لمسی است که از لمس ۱۰ انگشتی همزمان پشتیبانی می‌کند. همچنین شما به کمک قلم سرفیس نیز می‌توانید همچون تبلت با نمایشگر کار کنید. نمایشگر این لپ تاپ، یک نمایشگر ۱۵ اینچی شفاف که از پنل IPS استفاده می‌کند و دارای نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. یک لایه گوریلا گلس ۵ نیز روی آن قرار گرفته تا آن را ضدخش و ضدضربه کند.

این لپ تاپ به پردازنده‌ی Core i7 مدل ۱۲۵۵U مجهز است که یک پردازنده‌ی ۱۰ هسته اس است و ۱۲ مگابایت حافظه کش دارد. پردازنده‌ی گرافیکی آن نیز از نوع یکپارچه، و به مدل Intel Iris Xe است. بنابراین برای کارهای روزمره، طراحی و برنامه نویسی مناسب است اما نیاز کاربر گیمر را به‌خوبی پاسخ نمی‌دهد. برای این لپ تاپ ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت نیز رم در نظر گرفته شده. شما می‌توانید میزان حافظه داخلی را ارتقا دهید اما این امکان برای میزان رم وجود ندارد. از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ می‌توانیم به اسپیکر قوی آن اشاره کنیم که از تکنولوژی Dolby Atmos بهره می‌برد و در تولید صدای قوی و حجیم تاثیر زیادی دارد. میکروفون‌های این لپ تاپ نیز از کیفیت ضبط استودیویی بهره می‌برند. تمام مدل های سرفیس لپ تاپ ۵ را از لینک زیر در سایت تکنولایف بررسی کنید.

 

قیمت سرفیس لپ تاپ 5 مایکروسافت

 

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming A16 Advantage Edition

لپ تاپ تاف گیمینگ

یکی از جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس، A16 از سری تاف است که برای کاربری حرفه‌ای عملکردی خارق‌العاده است. این محصول ۲.۲ کیلوگرم وزن دارد و یک نمایشگر ۱۶ اینچی دارد. پنلی که برای این لپ تاپ استفاده شده IPS است و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی دارد. پوشش صفحه نمایش مات است و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی دارد که برای بازی‌های مختلف، عملکرد خوبی دارد.

این لپ تاپ که در حال حاضر یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس است،‌۷۹۴۰HS را به عنوان پردازنده مرکزی خود دارد. این پردازنده دارای ۱۶ مگابایت کش است و یک پردازنده ۸ هسته‌ای است. پردازنده گرافیکی که ایسوس به سراغش رفته، Radeon RX 7600S است که ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی دارد. این لپ تاپ از ۱ ترابایت حافظه اختصاصی و ۱۶ گیگابایت رم DDR5 با باس ۴۸۰۰ مگاهرتز بهره می‌برد. شما البته می‌توانید رم دستگاه را تا ۳۲ گیگابایت هم ارتقا دهید. از مشخصه‌های این لپ تاپ به جک هدفون، یک درگاه HDMI، دو اسپیکر با پشتیبانی از Dolby Atmos، دو درگاه USB-A و یک درگاه USB-C می‌توانیم اشاره کنیم. TUF Gaming A16 به باتری ۹۰ وات ساعتی مجهز است که یک باتری ۴ سلولی بوده و با شارژر ۲۴۰ واتی انرژی‌ خود را تامین می‌کند.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس TUF Gaming A16 Advantage Edition

 

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming A16

لپ تاپ تاف گیمینگ A16

لپ تاپ TUF Gaming A16 دارای ابعاد ۳۵۵ در ۲۵۲ در ۲۶.۸ میلی متر است و ۲.۲ کیلوگرم وزن دارد. طراحی این محصول از مدل‌های دیگر چندان متمایز نیست و دارای نمایشگر ۱۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است و از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز بهره می‌برد. پوشش نمایشگر مات است و زمان پاسخگویی آن ۷ میلی ثانیه است. از مشخصات خوب نمایشگر آن نیز می توانیم به پشتیبانی آن از sRGB و FreeSync Premium اشاره کنیم.

این لپتاپ خوب گیمینگ به پردازنده سری Ryzen 7 مدل 7735HS مجهز شده که پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای است و ۱۶ مگابایت هم کش دارد. بنابراین سرعت خوبی در انجام کارها رقم می‌زند. این لپ تاپ ۱۶ گیگابایت رم دارد که می‌توانید آن را تا ۳۲ گیگابایت ارتقا دهید. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ نیز مدل Radeon RX 7600S است و ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی دارد. حافظه داخلی این لپ تاپ ۱ ترابایت از نوع ssd می‌باشد و یک باتری ۹۰ وات ساعتی ۴ سلولی نیز، حکم قلب تپنده آن را دارد.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس TUF Gaming A16

 

لپ تاپ لنوو LOQ Gaming i7 13620

لپ تاپ LOQ Gaming i7 13620 16GB 512GB 6GB 4050

ابر لپ تاپ بعدی در لیست بهترین لپ تاپ‌های بازار، این مدل از برند لنوو و سری LOQ است که یک لپ تاپ گیمینگ رویایی به حساب می‌آید. این لپ تاپ ۲.۶ کیلوگر وزن دارد و ابعاد ان، ۳۵۹ در ۲۷۷ در ۲۱ میلی متر است. متریال تشکیل دهنده‌ی بدنه‌ی آن، آلومینیوم، پلی کربنات و ABS است که باعث استقامت آن و همینطور کاهش وزن آن شده است. این لپ تاپ به یک نمابشگر ۱۵.۶ اینچی از نوع IPS مجهز شده که وضوح تصویر آن QHD است و با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز، عملکرد خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. برای پردازنده‌ي لپ تاپ، از پردازنده‌ی Core i7 مدل ۱۳۶۲۰ استفاده شده که ۲۴ مگابایت حافظه کش دارد و یک پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای است. پردازنده‌ی گرافیکی دستگاه که آن را به یک لپ تاپ حرفه‌ای تبدیل می‌کند نیز مدل GeForce RTX405 با ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی است. حافظه‌ داخلی که لنوو به لپ تاپ اختصاص داده، ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD است و به کمک کارت حافظه نیز می‌توانید آن را ارتقا دهید. رم دستگاه نیز ۱۶ گیگابایت بوده که قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت را دارد. از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ می‌توانیم به دو اسپیکر ۲ واتی Nahimic Audio، یک درگاه USB Type C و سه درگاه USB Type A اشاره کنیم. ظرفیت باتری ۴ سلولی لپ تاپ LOQ Gaming، برابر با ۶۰ وات بوده که تا ۳ ساعت بسته به نوع استفاده ماندگاری دارد.

 

قیمت لپ تاپ های LOQ Gaming لنوو

 

 

انواع کیبورد کامپیوتر و لپ تاپ را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید

 

لپ تاپ ام اس ای Titan GT77 12UHS

بهترین لپ تاپ های 2023 Titan GT77 12UHS

لپ تاپ‌های سری تایتان از برند معروف ام اس آی، جزء بهترین لپ تاپ‌های این برند است و همانطور که از نامش برمی‌آید، غول لپ‌تاپ‌های باکیفیت و قوی بازار است. جدیدترین لپ‌تاپ این سری یعنی Titan GT77 12UHS نیز، از انتظارات فراتر رفته و تبدیل به یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های حال حاضر در بازار شده است که برای کارهای گرافیکی سنگین، گیم‌های مختلف و کارهای عادی روزمره مانند تماشای فیلم و وبگردی، عملکرد خیلی خوبی دارد.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ ۱۷.۳ اینچ است و بیش از ۳ کیلوگرم وزن دارد. لپ تاپ Titan GT77 12UHS طراحی جذابی دارد و طراحی آن به‌گونه‌ای است که علی‌رغم بزرگ و سنگین بودن لپ‌تاپ، ضخامت کمی داشته باشد. همچنین، رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل این لپ‌تاپ و کیفیت UHD آن، آن‌قدر خوب و جذاب است که کار کردن با لپ‌تاپ را بسیار لذت‌بخش می‌کند و بازی‌ها و انواع محتوا با کیفیت بسیار بالایی در آن به نمایش درمی‌آیند.

 

تایتان GT77

پردازنده‌‌ای که msi در این لپ‌تاپ خود استفاده کرده، core i9 مدل 12900HX است که یک پردازنده‌ی بسیار قوی محسوب می‌شود. همچنین، پردازنده‌ی گرافیکی دستگاه نیز که GEFORCE RTX 3080Ti بوده، یک پردازنده‌ی فوق‌العاده قوی برای کارهای گرافیکی و بازی‌های سنگین است. حافظه‌ی داخلی که برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده از نوع SSD است و ۲ ترابایت ظرفیت دارد. رم دستگاه نیز ۶۴ گیگابایت است. این لپ‌تاپ جذاب، توان خود را از یک باتری ۴ سلولی ۱۰۰ واتی می‌گیرد که با توجه به استفاده‌ی کاربر، بین ۳ الی ۷ ساعت با اتکا به باتری می‌توانید از لپ‌تاپ استفاده کنید. بنابراین برای کسانی‌که گیمر هستند یا کارهای حرفه‌ای انجام می‌دهد، این لپ تاپ، یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار است که با پردازنده‌های خوب و حافظه‌ی فوق‌العاده، محال است کاربر را ناراضی کند. 

قیمت لپ تاپ ام اس ای Titan GT77 12UHS

لپ تاپ ام اس آی Raider GE67HX 12UHS

بهترین لب تاپ 2022

لپ‌تاپ‌های سری Raider ام اس آی، دیگر لپ‌تاپ‌های برند ام اس آی است که از ویژگی‌های سخت‌افزاری قوی برخوردارند. مدل Raider GE67HX 12UHS که یکی از بهترین لپ تاپ‌ های ۲۰۲۳ نیز هست، همراه با موس و هدست گیمینگ عرضه می‌شود و برای کاربران گیمر یک لپ تاپ فوق‌العاده است که با آن می‌توانید سنگین‌ترین بازی‌ها را هم اجرا کنید. طراحی بدنه لپ‌تاپ به گونه‌ای است که در عین ضخامت و استحکام، کار با آن بسیار راحت باشد. کیبورد راحت لپ‌تاپ و فاصله مناسب آن با لبه‌ی دستگاه، از خستگی دست جلوگیری می‌کند. نمایشگر این لپ تاپ خوب جدید، ۱۵.۶ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است و پنل مات آن، هم از خستگی و آسیب به چشم جلوگیری می‌کند، هم دقیقا همان کیفیت نمایشگری که انتظار دارید را به شما عرضه می‌کند.

این لپ‌تاپ، از نظر سخت‌افزاری نیز یک لپ‌تاپ بسیار قوی و حرفه‌ای تلقی می‌شود. در این دستگاه، پردازنده‌ی Core i9 اینتل، مدل 12900HX استفاده شده و پردازنده گرافیکی آن، NVIDIA GeForce RTX 3080Ti است که ۱۶ گیگابایت ظرفیت دارد. ام اس آی، با اختصاص دادن حافظه دو ترابایتی به این دستگاه و رم ۳۶ گیگابایت، دیگر فضای مورد نیاز کاربر را نیز به‌خوبی محیا کرده است. لپ تاپ Raider GE67HX 12UHS از نظر باتری نیز همان چیزی است که کاربر احتیاج دارد. باتری ۴ سلولی این دستگاه، ۹۹ وات ساعت ظرفیت دارد و برای مدت طولانی بدون وصل کردن آن به برق، می‌توانید با اتکا به باتری از لپ‌تاپ استفاده کنید. 

 

قیمت لپ تاپ ام اس ای Raider GE67HX 12UHS

لپ‌ تاپ ایسوس مدل ROG Strix SCAR 15

مگر می‌شود صحبت از بهترین مدل لپ تاپ باشد و صحبتی از برند بزرگ و مشهور ایسوس به میان نیاید؟ این سازنده تایوانی سال‌هاست که لپ تاپ‌های متنوع و جذابی تولید می‌کند و در بازار ایران نیز جزو محبوب‌ترین برندها به حساب می‌آید. ایسوس در این محصول به صفحه FHD اکتفا نکرده و برای به‌وجود آوردن بهترین حس حین بازی کردن یا مشاهده‌ محتوا از یک پنل WQHD از نوع IPS با نرخ نوسازی 240 هرتزی کمک گرفته است.

این صفحه نماش پوشش مات دارد و نرخ پاسخ‌گویی آن 3 میلی‌ثانیه است. محتوا در این پنل با وضوح بالا و دقت رنگ خوب به نمایش گذاشته می‌شود و هر محتوایی در این نمایشگر با کیفیت بسیار خوب پیش روی شما قرار می‌گیرد. این لپ تاپ در بخش سخت افزار هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و جزو بهترین‌ها به حساب می‌آید. پردازنده مرکزی استفاده شده در این محصول اینتل مدل Core i9 12900H با 14 هسته و 20 رشته است.

لپ‌ تاپ ایسوس مدل ROG Strix SCAR 15 G533ZX-LN063

این پردازنده مرکزی 24 مگابایت حافظه Cache دارد و در محدوده فرکانسی 2.5 تا 5.0 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. در کنار این CPU، کارت گرافیک GeForce RTX 3080Ti با 16 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 قرار می‌گیرد. شما به لطف این مجموعه سخت افزاری می‌توانید هر کاری را انجام دهید، از بازی‌های سنگین روز گرفته تا ادیت ویدئو و رندرینگ و هر کار دیگری. البته که 32 گیگابایت DDR5 با فرکانس 4800 مگاهرتز و 2 ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD این مجموعه را همراهی می‌کنند و هر دو هم قابلیت ارتقاء دارند.

ناگفته نماند که کیبورد این لپ تاپ زیبا و همچنین لبه‌های پایینی به نورپردازی RGB مجهز هستند تا این لپ تاپ ظاهر فوق‌العاده جذابی داشته باشد. باتری 4 سلولی 90 وات ساعت، بلوتوث 5.3 و وزن 2.3 کیلوگرمی از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ هستند.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix SCAR 15 G533ZX-LN063

 

جدیدترین و قدرتمندترین مدل های ایسوس را در مطلب زیر ببنید:
بهترین لپ تاپ های ایسوس

 

لپ تاپ اپل MacBook Pro M2

macbook pro m2

 

اگر از دوستداران برند اپل هستید، پس لازم است یکی از بهترین لب تاب های اپل در بازار را بشناسید. این محصول، یکی از بهترین و قوی‌ترین لپ‌تاپ‌هایی است که اپل تولید کرده و نیازهای کاربر حرفه‌ای را به‌خوبی برآورده می‌کند. 

این لپ تاپ حرفه‌ای وزنی برابر با ۲.۱۵ کیلوگرم دارد و بدنه‌ی آن از آلومینیوم ساخته شده است. نمایشگر ۱۶.۲ اینچی لپ تاپ که از نمایشگر شفاف Liquid Retina XDR با وضوح تصویر ۳۴۵۶ در ۲۲۳۴ پیکسل بهره برده، نوید یک نمایشگر فوق العاده را می‌دهد. فناوری‌هایی نظیر True tone و همینطور نرخ نوسازی که تا ۱۲۰ هرتز می‌توانید آن را ارتقا دهید نیز استفاده از لپ تاپ را لذت‌بخش می‌کند.

این لپ تاپ از پردازنده‌ی M2 که یک پردازنده‌ی ۱۲ هسته‌ای است استفاده می‌کند. همانند پردازنده‌ی مرکزی، پردازنده گرافیکی هم اختصاصی Apple به مدل M2 Pro است و کارهای گرافیکی را می‌توانید با آن انجام دهید. این لپ تاپ، به ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD است و ۱۶ گیگابای رم برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ نیز می‌توانیم به ۳ درگاه Type-C با پشتیبانی از تاندربولت ۴، درگاه HDMI و پشتیبانی از تاچ فورس اشاره کنیم. این لپ تاپ اپل از یک باتری با ظرفیت ۱۰۰ وات مجهز است که تا حداکثر ۱۵ ساعت دوام شارژ دارد. لیست تمام مدل های مک بوک پرو M2 را می توانید در فروشگاه تکنولایف ببنید. این لپ تاپ های اپل به مانند آیفون ها، دارای پارت نامبر هم می‌باشند.

 

لپ تاپ ام اس آی مدل Katana 15 B12VGK

شرکت MSI لپ تاپ‌های جدید و جذاب خود را با کارت گرافیک سری 40 Nvidia و نسل 13 اینتل وارد بازار کرده تا کاربران بتوانند به روی جدیدترین سخت افزار ممکن، بهترین تجربه را به‌دست بیاورند. البته در این مدل از پردازنده نسل 12 شرکت اینتل مدل Core i7 12650H استفاده شده است ولی کارت گرافیک بسیار جذاب Nvidia GeForce RTX 4070 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی می‌تواند از پس هر پردازش گرافیکی به بهترین شکل بربیاید.

لپ تاپ ام اس آی مدل Katana 15 B12VGK

CPU این مدل هم توانایی خیلی خوبی دارد و زمانی که این سخت افزار با 16 گیگابایت رم از نوع DDR6 و 1 ترابایت حافظه داخلی SSD ترکیب می‌شود شما امکان انجام هر کاری را با این محصول خواهید داشت. این لپ تاپ نمایشگری 15.6 اینچی از نوع IPS با رزولوشن FHD دارد و از نرخ نوسازی 144 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. به‌نوعی می‌توانیم ادعا کنیم که صفحه نمایش این مدل عالی نیست و ترجیح می‌دادیم شاهد رزولوشن QHD باشیم.

کیبورد این لپ تاپ MSI نورپردازی RGB بسیار زیبایی دارد و حضور 2 فن به همراه 6 لوله حرارتی باعث می‌شود تا گرما به بهترین شکل مدیریت شود و عملکرد سخت افزاری تحت الشعاع قرار نگیرد. باتری سه سلولی 53 وات ساعت و وزن 2.25 کیلوگرمی از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ هستند.

 

قیمت لپ تاپ ام اس آی مدل Katana 15 B12VGK

 

لپ تاپ ام اس آی مدل Katana 15

لپ تاپ ام اس آی مدل Katana 15 B13VFK

ویژگی جالب این لپ تاپ را می‌توانیم برخورداری آن از سخت افزاری بسیار جدید به حساب بیاوریم. این محصول که در دسته بهترين لپ تاپ ها است از کارت گرافیک نسل جدید شرکت Nvidia GeForce RTX 4060 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی استفاده می‌کند. ام اس آی در زمینه پردازنده مرکزی نیز از مدل Core i7 13620H نسل 13 شرکت اینتل با 10 هسته و 16 رشته و حداکثر فرکانس پردازشی 4.9 گیگاهرتز کمک گرفته و 16 گیگابایت رم DDR5 با امکان ارتقا تا 64 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه SSD بخش سخت افزار را کامل می‌کنند. نمایشگر این لپ تاپ، نورپردازی و باتری این مدل دقیقا مانند لپ تاپ بالا است.

قیمت لپ تاپ ام اس آی مدل Katana 15 B13VFK

لپ تاپ ایسوس Asus ROG Strix G15

بهترین لپ تاپ های بازار

لپ‌تاپ‌های سری ROG جزء بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس هستند که به‌ویژه برای گیمینگ، یک لپ تاپ ایده‌آل خواهد بود. مدل ‌Asus ROG Strix G15 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌هایی است که کار کردن با آن برای یک کاربری حرفه‌ای یا عادی، بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

 ابعاد لپ تاپ، ۲۷.۲ در ۲۵۹ در ۳۵۴ میلی‌متر، و وزن لپ‌تاپ ۲.۳ کیلوگرم است که یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی دارد. وضوح تصویر Full HD در کنار نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، باعث روان‌تر بودن محتوا، و پنل IPS آن  کیفیت رنگ و تصویر خوبی را ایجاد کرده است. 

بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران

پردازنده‌ای که ایسوس برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته، Ryzen 7 مدل 5800H بوده که ۱۶ مگابایت حافظه‌ی کش پردازنده دارد و کاربری سریعتری را رقم می‌زند. پردازنده‌ی گرافیکی به‌کار رفته، مدل GEFORCE RTX3070 است که ۸ گیگابایت حافظه دارد و برای کارهای گرافیکی سنگین یا اجرای بازی‌های مختلف، نوید تجربه‌ای لذت‌بخش و روان را می‌دهد. حافظه‌ی داخلی که برای این دستگاه به کار رفته ۱ ترابایت از نوع SSD است و ۱۶ گیگابایت نیز حافظه رم از نوع DDR4 دارد که می‌توانید آن را ارتقاء دهید. باتری به‌کار رفته در Asus ROG Strix G15، یک باتری ۴ سلولی ۹۰ وات ساعتی است که ۲ الی ۴ ساعت به طور مستقل کار می‌دهد اما برای استفاده راحت‌تر، به‌خصوص زمانی که مشغول بازی هستید، پیشنهاد می‌شود که لپ‌تاپ را به شارژر وصل کنید. تمام لپ تاپ های ROG ایسوس را می توانید از تکنولایف با قیمت مناسب خریداری کنید.

بررسی کامل این لپ تاپ گیمینگ خوش قیمت را در پست زیر بخوانید:
بررسی لپ تاپ msi alpha 15

 

 

لپ تاپ ایسر Nitro 5

بررسی و خرید لپ‌ تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Nitro 5 AN515-46-R7LV R7 16GB 1TB SSD RTX3070Ti

لپ تاب دیگری که به آن نگاهی می‌اندازیم، لپ تاپ مالتی مدیا Nitro 5 ایسر است. بنابراین چه لپ تاپ را برای فیلم دیدن و انجام کارهای روزانه، چه برای کارهای حرفه‌ای نظیر بازی کردن و طراحی بخواهید، این لپ تاپ نیاز شما را پاسخ می‌دهد. نیترو ۵ دو کیلوگرم وزن دارد و بدنه‌ی آن از پلاستیک مات ساخته شده است. برای این لپ تاپ یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی، پنل IPS با رزولوشن QHD استفاده شده که دارای نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز است و میزان روشنایی آن به ۲۵۴ نیت می‌رسد. این لپ تاپ از سری پردازنده‌ی Ryzen 7، مدل ۶۸۰۰H استفاده می‌کند که یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای می‌باشد و سرعت آن بین ۳.۳ تا ۴.۷ گیگاهرتز است. پردازنده‌ی گرافیکی این لپ تاپ نیز مجزا، به مدل RTX 3070Ti است که دارای ۸ گیگابایت ظرفیت اختصاصی است. ایسر برای این لپ تاپ ۱ ترابایت ظرفیت داخلی از نوع SSD در نظر گرفته و علاوه بر آن ۱۶ گیگابایت هم رم دارد. البته میزان رم را تا ۳۲ گیگابایت هم می‌توانید ارتقا دهید. این لپ تاپ از یک باتری ۴ سلولی با ظرفیت ۵۷ وات ساعت بهره می‌برد که می‌تواند بین ۱ الی ۳ ساعت ماندگاری داشته باشد. این مدل و سایر مدل های مشابه ایسر از سری نیترو 5 را می توانید از طریق لینک زیر ببنید.

 

خرید لپ تاپ ایسر Nitro 5

 

لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus GU603ZM-LS095

ROG Zephyrus GU603ZM-LS095

این لپ‌تاپ ایسوس یکی از زیباترین لپ‌تاپ‌هایی است که در حال حاضر می‌توانید در بازار پیدا کنید. همچنین، یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ است که این برند تولید کرده. طراحی لپ تاپ با این که ساده است، اما بسیار چشم‌نواز بوده و پترن نقطه‌ای پشت آن، توجه‌ها را جلب خواهد کرد. همچنین، از نظر پردازنده نیز این لپ‌تاپ سخت‌پسندان را هم راضی خواهد کرد. 

مدل ROG Zephyrus GU603ZM-LS095 نزدیک به ۲ کیلوگرم وزن دارد و نمایشگر آن ۱۶ اینچ است. وضوح تصویر در این نمایشگر، WUXGA بوده که با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز محتوای مورد نظر کاربر را بسیار روان نشان می‌دهد. پردازنده‌ی این دستگاه Core i7 مدل 12700H است که ۲۴ مگابایت حافظه کش دارد. پردازنده‌ی گرافیکی دستگاه مدل GEFORCE RTX 3060 با ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی است که نوید یک کاربری ایده‌آل را می‌دهد. همچنین، ایسوس به این دستگاه ۱ ترابایت حافظه داخلی اختصاص داده و رم آن نیز ۱۶ گیگابایت است. باتری این دستگاه، یک باتری ۴ سلولی است که ظرفیت ۹۰ وات ساعتی دارد.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus GU603ZM-LS095

 

برترین برندهای بازار لپ تاپ را در مطلبی جداگانه معرفی کردیم:
بهترین مارک لپ تاپ

 

لپ تاپ اچ پی Victus 16

خرید لپ تاپ ویکتوس ۱۶ از تکنولایف
ویکتوس ۱۶ یکی دیگر از بهترین لپتاپ‌های بازار است که نسبت به خیلی از مدل‌های هم‌رده قیمت خوبی هم دارد. ای لپ تاپ از برند اچ پی، با داشتن یک نمایشگر ۱۶.۱ اینچی از نوع IPS و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، به شما اجازه می‌دهد بازی‌ها را بدون کندی و با بالاترین سرعت اجرا کنید و برای دیگر فعالیت‌های حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای به مشکلی برنخورید. این لپ تاپ به پردازنده‌ی ۱۲۷۰۰H از سری Core i7 مجهز شده که دارای فرکانس ۳.۵۰ تا ۴.۷۰ گیگاهرتز است. پردازنده‌ی گرافیکی لپ تاپ نیز GeForce RTX 3060 با حافظه اختصاصی ۶ گیگابایت می‌باشد که یک پردازنده‌ی بسیار قدرتمند است و بازی‌های جدید را بدون هیچ مشکل و با بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا می‌کند. این مدل از لپ تاپ های HP Victus 16 به ۱ ترابایت حافظه SSD و ۱۶ گیگابایت رم نیز مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های آن، ۲ عدد اسپیکر، وبکم HD، درگاه‌ HDMI، سه درگاه USB Type A، یک درگاه USB Type C و جک هدفون است. این لپ تاپ به یک باتری ۴ هسته‌ای با ظرفیت ۷۰ وات ساعت مجهز است که تا ۷ ساعت، با توجه به استفاده‌ي شما، بازدهی دارد.
قیمت لپ تاپ Victus 16 i7 12700H 16GB 1TB SSD RTX3060

 

لپ تاپ اچ پی Victus 15

قیمت لپ تاپ ویکتوس ۱۵

اگر یک لپ تاپ حرفه‌ای با قیمت مناسب می‌خواهید تهیه کنید، لپ تاپ Victus 15 از برند HP جزء بهترین لپ تاپ‌ها است. اچ پی برای این لپ تاپ ۲.۲۹ کیلوگرمی یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPS با وضوح تصویر FHD در نظر گرفته که ۱۴۴ هرتز نرخ نوسازی دارد. این لپ تاپ از پردازنده‌ی Core i5 مدل ۱۳۴۲۰H استفاده می‌کند که پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای با ۱۲ مگابایت حافظه کش است و از نسل ۱۳ پردازنده‌های اینتل به شمار می‌رود.. برای پردازنده‌ی گرافیکی دستگاه، پردازنده‌ی GeForce RTX 2050 با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی در نظر گرفته شده است که آن را مناسب گیمینگ، کارهای گرافیکی و دیگر کارهای تخصصی کرده است. این لپ تاپ همچنین ۵۱۲ گیگابایت حافظه از نوع SSD و با قابلیت ارتقا دارد، رم دستگاه نیز ۱۶ گیگابایت با قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت است. باتری ۵۲.۵ واتی لپ تاپ هم، تا ۶.۵ ساعت با توجه به استفاده شما بازدهی دارد. دیگر ویژگی‌ها و امکانات لپ تاپ را می‌توانیم وبکم با کیفیت HD و نور پس زمینه‌ی کیبورد ان اشاره کنیم. قیمت این مدل را از لینک زیر ببنید، همچنین می‌توانید سایر مدل‌های لپ تاپ ویکتوس 15 اچ پی را هم از تکنولایف تهیه کنید.

قیمت لپ تاپ HP VICTUS 15 CORE I5 13420H RTX 2050

 

دانشجو و دانش آموز گزینه های مطلب زیر را هم مدنظر قرار دهید:
بهترین لپ تاپ های دانشجویی

 

سخن آخر

چنانچه قصد تهیه‌ی بهترین و پرقدرت‌ترین لپ‌ تاپ حال حاضر را دارید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد که با پرطرفدارترین لپ‌تاپ‌ها آشنا شوید. توجه داشته باشید که لپ تاپ‌های انتخاب شده از میان مدل‌هایی با قوی‌ترین پردازنده‌ها انتخاب شده‌اند و نمی‌توان آن‌ها را در دسته‌ی لپ تاپ‌های خوش قیمت قرار داد. در صورتی‌که قصد آشنایی با لپ‌تاپ‌های بیشتری دارید، تنها کافی است که سری به وبسایت تکنولایف زده و مدل‌های دیگر و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنید.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

30 نظر

  1. علی

    سلام وقت بخیر
    لپ تاپ تا محدود قیمت ۲۵ میلیون برای استفاده ی معمولی و الویت سبک و سریع بودن
    با تشکر

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به علی

      سلام لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی مدل IdeaPad Slim 3 i5 13420H 8GB 512GB عالیه ولی رم قابل ارتقا نیست
  2. رضا

    لپ تاپ اچ پی 15.6 اینچی مدل HP 15-DW4002NE i5 1235U 16GB 1TB MX550

    سلام وقت بخیر درمورد این لپ تاپ میخواستم بپرسم که آیا باتری این قابل تعویض توسط کاربر هست؟ آیا لپ تاپ آکبند و اصل هست؟ آیا رم و حافظه این لپ تاپ قابل ارتقا هست؟ آیا 2گیگ گرافیک برای انجام کارهای دانشجویی مثل ورد ، پاورپوینت ، استوری لاین، فتوشاپ مناسب هست ؟ لطفا به سوالاتم پاسخ بدید ، درصورت خوب بودن میخوام این لپ تاپ رو بخرم

    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به رضا

      سلام رضای عزیز. پاسخ به تمامی سوالا مثبت هست، اما امکان تعویض باتری براتون فراهم نیست چون باتری جدا نمیشه.
  3. معین

    سلام وقت به خیر من یه لپتاپ میخوام که نمایشگر خیلی خوب داشته باشه (اولد مات) کیفیت ساختش هم خیلی خوب باشه (الومینیوم یا هر جنسی که بخ نظر شما خوب هست) کیفیت کیبوردش خوب باشه و خوش دست باشه سرعتش بالا باشه در ضمن برای گیم و طراحی و اینا هم نمیخوام برای دل خودم میخوام وبگردی و فیلم دیدن و تایپ و … تا زیر ۱۰۰ میلیون چی پیشنهاد می کنید؟

  4. arooshpp

    سلام وقت بخیر یک لپتاپ معرفی کنید تا ۷۰ میلیون برای کار های گرافیکی و طراحی سه بعدی و شارژدهی خوبی هم داشته باشه از برند ایسوس و لنوو

    1. معین

      پاسخ به arooshpp

      سلام، وقتتون بخیر و ممنون از سایت خوبتون. میخواستم بدونم چه لپ تاپی رو برای برنامه‌نویسی، طراحی و فوتوشاپ، تا سقف ۳۰ میلیون پیشنهاد می‌کنید؟
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به معین

        سلام لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی مدل LOQ i5 12450H 8GB 512GB RTX 2050 فقط در آینده باید رمش رو ارتقا بدید به ۱۶ حداقل
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به arooshpp

  5. مهسا

    سلام وقتتون بخیر
    یه لپ تاپ جدید که برای استفاده روزانه و کیفیت دوربین و تصویر و ویدیو باشه و هم باهاش بشه فیلم دید برای کسی که دانشجو هست و خلاصه اینکه گیمر نیستم قیمت بین30 تا 45 میلیون چی پیشنهاد میدین؟

    1. حامد

      پاسخ به مهسا

      لپ تاپ ایسوس Vivobook K1703ZA
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مهسا

      سلام لپ تاپ ایسر 15.6 اینچی مدل Nitro 5 AN515 i7 12700H 16GB 512GB RTX3050 خیلی قوی و خوبه مک بوک ایر M1 هم برای شما مناسب
      1. مهسا

        پاسخ به احسان نیک پی

        ممنون از لطفتون 🙏
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به مهسا

          پاینده باشید🌱
  6. رزا

    یه لپ تاپی میخوام که از پس همه چی بر بیاد ولی گیمینگ نباشه

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به رزا

      سلام وقت بخیر بودجتون چقدره؟
  7. saleh

    SCAR 18 رو بررسی نمکنید؟ خیلی خفنه

    1. مهرداد

      پاسخ به saleh

      سلام تا رنج ۸۰ تومن چی پیشنهاد میدین مناسب برنامه نویسی
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به مهرداد

  8. Reza

    لپ تاپ های ROG خیلی خوبن

  9. homan

    به نظرم مدل های نسل 13 با قیمت های الان بیشتر برای خرید مناسبن باید اونارو پیشنهاد کنید

  10. mohammad

    درود
    این لپ تاپ با رنج قیمت 35 تومن پیشنهاد میدین؟
    بابت کارهای گرافیکی مثل فتوشاپ، اتوکدو…

    HP Victus Gaming Laptop 15 fa0032dx
    intel i7 12650h
    16g ddr4
    3050ti
    “15 full hd
    512g ssd

    1. حمید

      پاسخ به mohammad

      سلام لپتاپ تو رنج۳۵ مناسب کارای روزمره وب گردی و گیم
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به حمید

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به mohammad

      سلام وقت بخیر بله
      1. الهام

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام وقت بخیر لطفا لپ تاپ تا رنج ۴۰ تومن برای ترید بازارهای مالی و طراحی با فتوشاپ پیشنهاد بدین ممنون
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به الهام

      1. ابوالفضل

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام ی لب تاپ تا قیمت ۳۵ برای رشته مهندسی مکانیک ک باطری و مسخصاتش خوب باشه
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به ابوالفضل

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be/
ads