داغ ترین ها :
بهترین مارک اتو بخار

بهترین مارک اتو بخار

با توجه به تنوع مدل‌های مختلف اتو بخارها و افزایش برندهای تولید کننده، دیگر خرید بهترین اتو بخار به آسانی گذشته نیست. اگر جای خالی اتو بخار را در اطرافتان احساس می‌کنید، می‌توانید در این مقاله می گوییم بهترین مارک اتو بخار چیست و با بهترین مارک اتو بخار خارجی و ایرانی آشنا شوید.

 

انواع اتو را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت اتو

بهترین مارک اتو بخار ایرانی

برای معرفی بهترین مارک اتو بخار ایرانی بهتر است با نام 3 برند برتر تولید کننده اتو بخار ایرانی آشنا شوید.

 1. اتو بخار پارس خزر

از برند پارس خزر شروع کنیم. پارس خزر برندی قدیمی است که توانسته است تا به امروز درخشش خود را در تولید وسایل برقی افزایش دهد. یکی از لوازم برقی که شرکت پارس خزر در تولید آن خوش درخشیده است، اتو بخار است. در طی سالیان گذشته پارس خزر از اتو بخارهای متنوعی در محدوده قیمت‌های مختلفی رونمایی کرده است تا کاربر بتواند با اطمینان خاطر بسته به بودجه خود، مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشد. پارس خزر هنگام تولید اتو بخار اکثرا از جنس مناسب سرامیک برای قسمت پایینی «کف اتو بخار» استفاده کرد. استفاده از سرامیک در طول زمان اثبات کرده است که از چسبندگی لباس به اتو داغ بیشتر از سایر جنس‌ها جلوگیری می‌کند.

از دیگر مواردی که باعث شده اتو بخار پارس خزر به توان نظر مردم را به خود جلب کند، تولید اتو بخار با حجم مخزن‌های گوناگون است. با کمی جست‌وجو در سایت‌های فروشگاهی مانند تکنولایف می‌توانید متوجه تنوع حجم مخزن اتو بخار از 200 و 220 میلی‌لیتر تا 340 میلی‌لیتر شوید. چک کردن توان مصرفی اتو بخار نیز از جمله مواردی است که پیش از خرید باید به آن توجه کنید. توان مصرفی اتو بخارهای پارس خزر در بازه 1330 تا 2400 وات دیده شده است که متناسب با بازار جهانی توان قابل معقولی است.

استفاده از سیستم ضد رسوب جهت جلوگیری از ایجاد رسوب در مخزن آب و سوراخ‌های تعبیه شده در کف اتو بخار از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین پیشرفت‌های مهندسان و طراحان اتو بخارهای برند ایرانی پارس خزر به‌شمار می‌رود. اگر مایل به اطلاع از قیمت و خرید اتو بخار پارس خزر هستید، می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید تا متناسب با بودجه و کسب رضایت از ویژگی‌های آن‌ها نسبت به خرید یکی از مدل‌ها اقدام کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید اتو

 

2. اتو بخار سایا

نام برند سایا نیز در لیست بهترین مارک اتو بخار ایرانی قرار دارد. سایا برندی معتبر است که تلاش می‌کند تا با عرضه مرغوب‌ترین محصولات با سرعت بیشتری از پله‌های رضایت مشتری بالا رود. جنس کف اتو بخارهای سایا مانند سایر برندهای معروف از سرامیک است. سایا با تولید مدل‌های مختلف اتو بخار مانند «Titanium» به کاربران خود اجازه اتو کردن پارچه‌های خیلی لطیف و حساس یا ضخیمی مثل پرده و لباس شب‌های متنوع را می‌دهد که این ویژگی به نوبه خود بسیار ارزشمند و کاربردی است.

با خرید اتو بخار سایا می‌توانید در صورت تمایل لباس‌ها و سایر وسایل را با حالت اتو خشک اتو بزنید و اجباری برای پر کردن مخزن آب جهت تولید بخار آب نیست. در ادامه باید گفت که برند سایا نیز مانند برند پارس خزر با استفاده از سیستم ضد رسوب به طول عمر اتو بخار کمک ویژه‌ای می‌کند.

شرکت تولید کننده سایا تلاش می‌کند تا در این زمینه از رقبای ایرانی و خارجی خود عقب نماند. تنوع بالای قیمت اتو بخار سایا به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند متناسب با توان پرداختی خود انتخابی رضایت بخش داشته باشند.

 

 3. اتو بخار سیماران

سیماران یکی از برندهای خوب ایرانی است که توانسته است در زمینه تولید و عرضه اتو بخار مانند سایر رقبای خود کارنامه خوبی از خود به‌جای بگذارد. طراحی و ظاهر مناسب جهت زیبایی و خوش دستی، استحکام بالا و میزان گنجایش مخزن آب از جمله موارد ابتدایی است که برند سیماران جهت بهبود رضایت مشتری هنگام ساخت اتو بخارها رعایت کرده است.

رعایت نکات ایمنی مانند به‌کارگیری متراژ مناسب کابل اتو بخار و قابلیت چرخش 360 درجه کابل به دور اتو و لباس از دیگر موارد قابل توجهی است که تا به امروز در تولیدات برند سیماران دیده شده است.

یکی از مهم‌ترین و قابل توجه‌ترین اقدامات سیماران در ساخت اتو بخارهای عرضه شده، طراحی و تنظیم سیستم ایمنی خودکار در آن‌هاست. برای مثال خبر واژگونی اتو روی لباس و آتش سوزی از جمله اخباریست که به دفعات شنیده است و سیماران برای حل این مشکل دست به این طراحی زده است. نکته قابل توجه اینجاست که هنگام کار با اتو بخار سیماران اگر اتو روی زمین واژگون شود، تا حداکثر 10 دقیقه (مطابق گفته سیماران 8 دقیقه) اتو به صورت خودکار خاموش می‌شود.

بهترین مارک اتو بخار خارجی

در قسمت بالا 3 نوع از بهترین مارک‌های اتو بخار ایرانی را معرفی کردیم. هم اکنون برای این بخش تصمیم گرفته‌ایم تا نام برندهای مختلف اروپایی و آمریکایی را جست‌وجو کرده و پرتقاضاترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم. حاصل این جست‌‎وجو دیده شدن نام برندهای معروفی مانند هاردستون، پاناسونیک، کاخلر و بوش در صدر جدول بهترین مارک اتو بخار خارجی بود که در ادامه به صورت مختصر و مفید به توضیح قسمتی از ویژگی‌ها و امکانات به‌کاررفته در اتو بخارهای تولید شده توسط آن‌ها خواهیم پرداخت.

 1. اتو بخار هاردستون

بیشتر از 20 سال است که برند انگلیسی هاردستون موفق به چیدن لوازم خانگی خود در ویترین مغازه‌ها کرده است. سال‌های بسیاری است که نام هاردستون همواره در میان بهترین مارک‌های لوازم خانگی می‌درخشد. در این میان اتو بخار هاردستون توانسته است درصد زیادی از رضایت مشتریان را همپای سایر محصولات هاردستون کسب کند.

هنگام مطالعه مشخصات اتو بخار هاردستون به موارد زیر دست پیدا خواهید کرد:

  • استفاده از بهترین جنس برای کف اتو بخار که اغلب سرامیک است.
  • توان مصرفی مناسب در بازه 2000 تا 2400 که با توجه به میزان برق شهری قابل توجه است.
  • میزان گنجایش مخزن آب که به صورت متوسط از 200 تا 340 میلی‌لیتر دیده شده است.
  • وزن کمتر از 1.5 کیلوگرم جهت حمل و جابه‌جایی آسان
  • سیستم ضد رسوب برای کمک به عمر طولانی اتو بخار و جلوگیری از خرابی و گرفتگی منفذهای پخش کننده آب و بخار آب
  • سیستم ضد چکه آب که جدا از محافظت از سلامت اتو بخار به عدم لک شدن اتو نیز کمک بزرگی می‌کند.
  • اتو بخار هاردستون به‌صورت پیوسته می‌تواند در هر دقیقه پاششی بالغ بر 20 گرم آب به شکل بخار آب به سمت لباس‌ها داشته باشد.
  • همیشه طراحی و ظاهر زیبا به عنوان ویژگی‌های ثابت در محصولات هاردستون به چشم آمده است.

     2. اتو بخار پاناسونیک

برند ژاپنی معروف پاناسونیک توانست در ساخت اتو بخار مانند لوازم صوتی موفقیت قابل قبولی را بدست بیاورد. اتو بخار پاناسونیک مطابق با بهترین استانداردهای دنیا ساخته می‌شود و در خیلی از موارد یکه‌تاز میدان تکنولوژی دیده شده است. روشن‌ترین مسئله‌ای که به افزایش خرید اتو بخار پاناسونیک کمک می‌کند، اعتبار برند پاناسونیک در میان مردم ایران مانند مردم قاره‌های دیگر است.

پاناسونیک برندی است که در ساخت کفی اکثر اتو بخارهای خود کمی متفاوت عمل کرده است. استفاده از تیتانیوم به‌جای سرامیک باعث می‌شود تا امکان شکنندگی و چسبندگی تا حد زیادی نسبت به سرامیک کاهش پیدا کند. همچنین طراحی لبه‌های گرد برای قسمت کفی به صورت (U) شکل از گیر کردن و پاره شدن لباس جلوگیری می‌کند.

برند پاناسونیک با تعبیه سیستم‌های هوشمندی مانند سیستم تنظیم بخاردهی، سیستم قطع خودکار و سیستم ضد رسوب مانند همیشه تلاش کرد تا لقب بهترین مارک اتو بخار را به خود اختصاص دهد به همین دلیل تا به امروز در میان اتو بخارهای خارجی از مدل‌های پاناسونیک استقبال ویژه‌ای شده است.

طراحی شکیل و ارگونومی مناسب اتو بخارهای پاناسونیک باعث شده است تا همیشه نگاه افراد زیادی در ویترین مغازه‌ها به دنبال این برند باشد. اگر شما هم با خواندن این توضیح کوتاه و خلاصه علاقه‌مند به دانستن اطلاعات بیشتر در ارتباط با اتو بخار پاناسونیک هستید، تنها کافیست به سایت فروشگاه تکنولایف سر بزنید تا از مدل‌ها و سایر توانمندی‌های تعبیه شده در اتو بخارهای پاناسونیک مطلع شوید.

 

 

 3. اتو بخار کاخلر

لوازم خانگی برند آلمانی کاخلر که ساخت عمده آن‌ها از سال ۹۹ در ایران، ترکیه و چین آغاز شده است؛ توانسته‌اند در مدت زمان کوتاهی جای پای خود را در عرصه رقابت خرید و فروش لوازم خانگی سفت کنند. اتو بخار کاخلر یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات کاخلر است که کاربران زیادی هنگام استفاده‌ از آن رضایت داشته‌اند.

کاخلر همانند اکثر برندها از جنس سرامیک برای ساخت کفی اتو بخار استفاده کرده است؛ البته  در این میان اتو بخار کاخلر با کفی نانو سرامیک هم در بازار دیده می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی که باعث می‌شود تا خریدار همواره از خرید اتو بخار کاخلر راضی باشد، توان مصرفی و قدرت بالای موتور اتو بخار است. با توجه به این نکته که اکثر اتو بخارها دارای توان مصرفی ۲۰۰۰ تا ۲۴۰۰ وات هستند، دیده شدن اتو بخاری با توان ۳۰۰۰ باعث می‌شود تا کاربر تغییر محسوسی در استفاده از آن احساس کند.

اتو بخار کاخلر با توان مصرفی بالا که نمایانگر قدرت سرعت موتور است و مخزن آب ۴۰۰ میلی‌لیتری به راحتی توانست ویترین بسیاری از مغازه‌ها را ازآن خود کند.

از دیگر نکات چشمگیر اتو بخار کاخلر وجود سیستم ضد رسوب، تنظیم بخار آب و سیستم شست‌وشو خودکار است که روزبه‌روز به افزایش محبوبیت آن در میان مردم کمک می‌کند. شرکت تکنولایف با ارائه گارانتی و تضمین کیفیت محصولات خریداری شده از مشاهده مشخصات اتو بخار کاخلر توسط مردم در سایت تکنولایف استقبال می‌کند.

 4. اتو بخار بوش

برند جهانی و معتبر بوش با تکیه بر پیشرفته‌ترین و به‌روزترین تکنولوژی‌های دنیا هرروزه در حال تولید و عرضه محصولات جدید است که در این میان از کیفیت اتو بخار آن نمی‌توان گذشت.

اگر تا به امروز جملاتی مانند بهترین مارک اتو بخار خارجی را جست‌وجو کرده باشید، قطعا نام بوش در قسمت باکیفیت‌ترین‌ها دیده شده است. سال‌های زیادی است که شرکت آلمانی بوش توانسته است تا حد زیادی در ساخت لوازم خانگی مانند اتو بخار درخششی بیشتر از سایر برندها داشته باشد. قدرت بالای موتور، سیستم خاموشی خودکار، استحکام جنس بدنه و سرعت بالای گرم شدن کفی اتو از بدیهی‌ترین ویژگی‌های اتو بخارهای بوش به شمار می‌روند.

از دیگر مزایای استفاده از مدل‌های مختلف اتو بخار بوش باید به تنظیم استفاده از بخاردهی لحظه‌ای یا بخاردهی پیوسته آن اشاره کرد که ظرفیت مخزن آب بالای ۳۰۰ میلی‌لیتر نیز از جمله عوامل کمک کننده به سرعت و دقت سیستم بخاردهی است.

در بعضی مدل‌های اتو بخارهای بوش فیلتر سه‌لایه ضد رسوب به چشم آمده است که در جلب رضایت مشتری بسیار خوب عمل کرده است. با توجه به محبوبیت برند بوش و تضمین بالایی که بابت کیفیت محصولات آن وجود دارد، خرید اتو بخار بوش می‌تواند یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌های کاربران باشد که با مراجعه به سایت فروشگاه‌هایی مانند تکنولایف می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.

۵. اتو بخار تفال

اتو بخار تفال - بهترین مارک اتو بخار

تفال، یک برند فرانسوی پرافتخار است که در سرتاسر دنیا از جمله ایران، محصولات آن پرطرفدار هستند. اتو تفال نیز یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این برند است.

شکل ظاهری اتوها، اکثرا مانند یکدیگر است و ویژگی‌های فنی آن‌هاست که آن‌ها را از هم مجزا می‌کند. انواع اتو تفال با کفی سرامیکی، به راحتی و نرمی روی انواع پارچه حرکت می‌کنند. این اتو بخارها که قابلیت بخاردهی به صورت عمودی هم دارند، باعث می‌شوند بتوانید به‌راحتی پرده‌ها و لباس‌های آویزان شده از رخت‌آویز را صاف و بدون چروک کنید. میزان توان مصرفی اتوبخارهای تفال در مدل‌های مختلف با هم متفاوت است. به همین خاطر، چه خیاط حرفه‌ای باشید و برای کار خود نیاز به یک اتو با توان بالا داشته باشید، چه اتو را برای مصارف روزمره‌ی خانگی تهیه لازم داشته باشید، می‌توانید مدل مورد نظر خود را از میان اتوهای برند تفال خریداری کنید. از ویژگی‌های جذاب دیگر که تقال برای اتوبخارهای خود در نظر گرفته، ما می‌توانیم به حجم بخاردهی بالا، سیستم ضد فرسودگی و ضد رسوب، و همینطور امکان تنظیم دما و بخار، اشاره کنیم.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین مدل اتو تفال

 

نتیجه گیری

پیش از هرچیز از اینکه تا پایان مقاله بهترین مارک اتو بخار همراه  ما بودید از شما متشکریم. مهم‌ترین هدف از نوشتن این مقاله معرفی ۷ مارک برتر اتو بخار ایرانی و خارجی موجود در بازار است تا کاربران بتوانند خریدهای بهتری را تجربه کنند. اگر شما هم تجربه‌ای در استفاده از اتو بخار برندهای نام‌برده یا دیگر رقبای آن‌ها دارید، می‌توانید آن‌ها را با نوشتن در قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین اتو بخار خارجی چیست؟

همانطور که در مقاله گفته شد، نام برندهای هاردستون، بوش، کاخلر و پاناسونیک همواره در صدر لیست بهترین اتو بخار خارجی قرار دارد.

اتو بخار ایرانی چی بخریم؟

شما می‌توانید یکی از اتو بخار برندهای پارس خزر، سایا و سیماران را انتخاب کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d8%a7%d8%aa%d9%88-%d8%a8%d8%ae%d8%a7%d8%b1/
ads
ads