داغ ترین ها :
بهترین مارک قهوه ساز موجود در بازار

بهترین مارک قهوه ساز موجود در بازار

شما هم تا قهوه نخورید روزتان آغاز نمی‌شود و نمی‌توانید سراغ کارهای خود بروید؟ برای شما هم رایحه‌ی قهوه‌ی دم کشیده بهترین عطر در دنیاست؟ حتما می‌دانید که یک قهوه‌ساز خوب و باکیفیت در دم آوردن یک فنجان قهوه‌ی خوش‌طعم چقدر تاثیر دارد! اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که در طول روز چند بار قهوه نوش جان می‌کنند و کیفیت قهوه برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد، توصیه می‌کنیم که یک قهوه‌ساز خوب تهیه کنید. از آن‌جا که تنوع مدل‌ها و برندها در بازار زیاد است، نیاز به یک راهنما دارید که بهترین مارک قهوه ساز را به شما معرفی کند. ما در این مقاله، قصد داریم به بهترین قهوه سازهای خانگی اشاره کنیم. اگر کنجکاو شدید که بهترین برند قهوه ساز در ایران را بشناسید، به شما توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین برندهای موجود در بازار آشنا شوید.

 

انواع قهوه ساز را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت قهوه ساز

قهوه ساز مولینکس (Moulinex)

معرفی قهوه ساز مولینکس

چنانچه طرفدار قهوه‌ی فرانسوی باشید، بهتر است سراغ قهوه‌سازی بروید که مستقیما از فرانسه آمده است.

مولینکس یک برند فرانسوی است که در سال ۱۹۳۲ آغاز به فعالیت کرد و تا اواسط دهه‌ی ۵۰، تقریبا تمامی لوازم برقی خانگی از جمله غذاساز، مخلوط کن، قهوه‌ساز و خیلی چیزهای دیگر را تولید کرد. 

قهوه‌سازهای این برند از تنوع و کیفیت ساخت خوبی برخوردار هستند و با تنوع قیمتی خوبی در بازار به فروش می‌رسد. تقریبا ساختار ظاهری تمامی قهوه‌سازهای این برند مشابه یکدیگر است و تفاوت‌های جزئی دارند. فیلترهایی که مولینکس در قهوه‌سازهای خوب استفاده کرده، از نوع دائمی هستند اما چنانچه تمامیل داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را با فیلترهای یکبار مصرف عوض کنید. گنجایش قهوه‌سازها هم متفاوت است و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید این دستگاه را با ظرفیت مورد نیاز تهیه کنید. از دیگر ویژگی‌هایی که در قهوه‌سازهای مولینکس وجود دارد، می‌توانیم به سیستم ضدچکه، همینطور چراغ نشانگر روشن یا خاموش بودن دستگاه اشاره کنیم. 

قهوه ساز کاخلر (Kahler)

کاخلر برندی ایرانی است که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه فعالیت می‌کند. این برند، در تولید بسیاری از محصولات از لحاظ کیفیت، دوام و قیمت مناسب حرف اول را می‌زند. اگر در فکر تهیه یک قهوه ساز خوب و کاربردی باشید، پس بهتر است به برند کاخلر فکر کنید. قهوه‌سازها و اسپرسوسازهای این برند با گنجایش‌های مختلف، این اجازه را می‌دهند که بتوانید قهوه‌ای خوش طعم و دلچسب در خانه حاضر کنید.

قهوه ساز فلاویا (Flavia)

احتمالا نام برند فلاویا برای شما چندان آشنا نباشد، اما خوب است بدانید که فلاویا یک برند ایرانی است و به‌خوبی توانسته میان دیگر برندها جای خود را در بازار ایران باز کند.

ماشین قهوه‌ساز فلاویا برای عاشقان قهوه می‌تواند یکی از بهترین مارک های قهوه ساز باشد و با داشتن آن، انگار که یک باریستای شخصی نزدیک خود دارید.

قهوه‌سازهای فلاویه با لیوان‌های قهوه خود این برند به‌فروش می‌رسند و ظرفیت مخزن آن به اندازه‌ی همان یک یا دو لیوان‌ خود است. بنابراین اگر مصرف قهوه‌ی شما زیاد نیست و قهوه را برای خود یا حداکثر دو نفر می‌خواهید، این دستگاه کار شما را راه می‌اندازد. همچنین تمیز کردن دستگاه ساده است و با یک دستمال‌کشی ساده می‌توانید آن را تمیز کنید. ابعاد دستگاه نقلی و کوچک است و به‌خوبی می‌توانید آن را در آشپزخانه جای دهید. همچنین طراحی بسیار زیبا و چشم‌نوازی دارد.

قهوه ساز برینا (Brina)

اگر تا به حال اسم برند برینا را نشنیدید، جالب است بدانید که برندی با ریشه آلمانی است. این برند در ابتدا تمام محصولات حوزه لوازم خانگی خودش را در آلمان تولید می‌کرد؛ اما بعد از افزایش درخواست از کشورهایی مثل ایران تصمیم گرفت تا قطعات را به نمایندگی کشورهای مختلف بفرستد تا قطعات دستگاه‌ها در آن جا روی هم سوار کنند. قهوه ساز برینا مانند سایر برندهای معروف دیگر از کیفیت مطلوبی برخوردار است و به شما اجازه می‌دهد تا قهوه خوبی را نوش جان کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
طرز استفاده از قهوه ساز

 

قهوه ساز اسمگ (SMEG)

معرفی قهوه ساز اسمگ

در نگاه اول، شکل ظاهری جذاب قهوه سازهای اسمگ توجه‌تان را جلب خواهد کرد. این دستگاه‌ها که در رنگ‌بندی جذاب و بانشاط تولید می‌شوند، برای درست کردن قهوه‌ی فرانسوی خوش‌طعم و غلیظ در حجم بالا بسیار عملکرد خوبی دارند. زمانی که قهوه‌ساز اسمگ را تهیه کنید، به‌همراه دستگاه یک پیمانه قهوه هم دریافت خواهید کرد که با کمک توضیحات و دفترچه راهنما به شما می‌گوید چگونه قهوه مدنظر خود را دم کنید.

قهوه ساز اسمگ دارای تایمر است و شما می‌توانید مشخص کنید قهوه‌تان چه زمانی آماده شود. همچنین، دستگاه می‌تواند قهوه شما را تا ۴۰ دقیقه گرم نگه دارد. فیلتری که اسمگ در قهوه‌سازهای خود استفاده کرده نیز فیلتر دائمی است. این دستگاه‌ها، دارای یک قوری شیشه‌ای هستند و مناسب درست کردن قهوه در حجم بالاست. بنابراین استفاده از آن در دورهمی‌ها و دم کردن قهوه برای پذیرایی از مهمان‌ها بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

قهوه ساز بوش (Bosch)

برند بوش یکی از نامی‌ترین برندها در سراسر جهان و بین ایرانیان است. موقعی که اسم بهترین برندهای لوازم خانگی به‌میان می‌آید، نام بوش جزء اولین نام هایی است که می‌شنویم. در لیست بهترین مارک دستگاه قهوه ساز خانگی نیز، قهوه ساز بوش یکی از برندهایی است که باید ذکر شود.

قهوه ساز بوش جز قهوه سازهای ایده‌آل برای درست کردن و دم آوردن قهوه فرانسوی در حجم بالا است. بنابراین برای دفتر کار یا زمان مهمان‌داری که لازم می‌شود برای چندین نفر قهوه آماده کنید بسیار مناسب است. قهوه‌سازهای بوش مجهز به سیستم قطع خودکار هستند و زمانی که قوری قهوه را از زیر دستگاه بردارید، سیستم ضدچکه فعال می‌شود و دیگر دستگاه کثیف نمی‌شود. همچنین، این قهوه‌سازها مجهز به تایمر هستند و تا چند ساعت هم می‌توانند قهوه را داغ و تازه نگه دارند. 

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید قهوه ساز

 

قهوه ساز ویداس (Vidas)

اگر تمایل شما قهوه‌ساز ایرانی باشد، برند ویداس یکی از برندهای خوب ایرانی است که به شما معرفی می‌کنیم. قهوه‌سازهای ویداس اکثرا دو فنجانه هستند و با فنجان‌های خود به فروش می‌رسند. قهوه‌ای که درست می‌کنند نیز به اندازه‌ی ظرفیت فنجان‌های خودشان است. نوع قهوه‌ای که در قهوه ساز ویداس تولید می‌شود مانند دیگر دستگاه‌هایی که معرفی کردیم مناسب درست کردن قهوه فرانسوی است. توان مصرفی این دستگاه‌ها پایین بوده و از نظر قیمتی نیز، بسیار ارزانتر از مدل‌های خارجی موجود در بازار هستند. اگر روی تمیز کردن دستگاه حساس باشید، خوب است بدانید که تمیز کردن قهوه ساز ویداس خیلی راحت است و فیلتر دائمی آن نیز قابل شستشو بوده و بعد از هر سری مصرف می‌توانید آن را دربیاورید و بشویید.

قهوه‌ساز فیلیپس (Philips)

نمی‌شود از بهترین مارک قهوه ساز در بازار صحبت کنیم و اسمی از برند فیلیپس نبریم. فیلیپس یک برند قدیمی و بااصالت هلندی است که سال‌هاست ایرانی‌ها از لوازم مختلف آن در خانه‌ی خود استفاده می‌کنند. قهوه‌سازهای فیلیپس، در گنجایش‌های مختلف با قوری به فروش می‌رسند و گنجایش قوری آن‌ها به‌ قدری است که به‌راحتی ۱۰ فنجان یا بیشتر را پر می‌کند. جنس بدنه‌‌ی قهوه‌ساز پلاستیکی است اما قوری از شیشه‌ ساخته شده و به‌راحتی می‌توانید قهوه‌ی فرانسوی در آن دم کنید. کارکرد دستگاه بسیار ساده است و می‌توانید به‌سادگی دستگاه را بشویید. نوشیدن قهوه در قهوه‌ساز فیلیپس قطعا لذت‌بخش خواهد بود چرا که طعم و کیفیت قهوه حفظ می‌شود و تا زمان سرو خراب نمی‌شود.

 

خرید انواع دستگاه اسپرسو در تکنولایف: قیمت اسپرسوساز

قهوه ساز دلونگی (DeLonghi)

بهترین برند قهوه ساز در ایران - قهوه ساز دلونگی

خرید قهوه‌ساز دلونگی می‌تواند به یکی از بهترین خریدهای شما تبدیل شود. برند دلونگی، یک برند ایتالیایی است که کار خود را از سال ۱۹۵۰ شروع کرد و با تولید اسپرسوسازها و قهوه‌سازهای باکیفیت مطرح شد. به کمک این دستگاه‌ها، شما می‌توانید به‌راحتی قهوه‌ی دمی و باکیفیت مشابه قهوه‌های باریستاهای معروف درست کند. به‌طور کلی، اسپرسوسازهای دلونگی برای مصارف خانگی راحت‌تر از قهوه‌سازهای آن هستند و کار با آن‌ها نیز لذت‌بخش‌تر خواهد بود. در این دستگاه‌ها، علاوه بر قهوه‌ی فرانسوی، کاپوچینو، اسپرسو، موکا و دیگر قهوه‌ها را می‌توانید درست کنید، دانه‌های قهوه را آسیاب کنید و اگر از دفترچه راهنمای دستگاه را استفاده کنید، کلی کارهای هیجان انگیز می‌توانید انجام دهید.

جمع‌بندی

شاید چای محبوب‌ترین نوشیدنی در میان ایرانیان باشد، اما قهوه با اختلاف بسیار کم پشت‌سر چای قرار دارد و اصلا بعید نیست اگر خیلی زود به محبوب‌ترین نوشیدنی برای ایرانی‌ها شناخته شود. خرید یک قهوه‌ساز خوب و باکیفیت، باعث می‌شود هر زمان از روز که نیاز داشتید، بتوانید در زمانی کوتاه قهوه‌ی مورد نظر خود را تهیه کنید و دیگر نیاز نباشد کلی هزینه بابت خرید روزانه‌ی لیوان‌های قهوه از کافی‌شاپ‌ها بپردازید و از شر قهوه‌های فوری کم‌کیفیت هم راحت می‌شوید. همچنین، پروسه‌ی درست کردن قهوه‌ و میل کردن آن می‌تواند خیلی جذاب باشد و از این عملیات باریستایی حسابی لذت خواهید برد. در این مقاله، تلاش کردیم تا تعدادی از بهترین برندها را معرفی کنیم. البته که برندهای دیگر مطرحی هم هستند که می‌توان از آن‌ها نام برد.

سوالات متداول

بهترین برند قهوه ساز خارجی چیست؟

یکی از بهترین برندهای قهوه ساز خارجی، برند دلونگی است. قهوه‌ساز و اسپرسوساز دلونگی ساخت ایتالیا است و با کمک آن می‌توانید انواع قهوه را خودتان در زمانی کم درست کنید.

موقع خرید قهوه ساز به چه مواردی توجه کنیم؟

ظرفیت قهوه ساز، میزان توان مصرفی، نوع قهوه‌ای که می‌شود در دستگاه درست کرد و در آخر برند دستگاه.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1/
ads
ads