داغ ترین ها :
بهترین مارک های اسپیکر و باند کدامند؟

بهترین مارک های اسپیکر و باند کدامند؟

علاقه به موسیقی و ریتم آهنگین در وجود همه ما نهادینه شده است و به صورت ذاتی از شنیدن موسیقی حس خوب و مثبتی می‌گیریم. در جهان امروز گوش کردن به موسیقی بیشتر فردی شده است و هر کاربر با هندرزفری خود به موسیقی گوش می‌دهد. اما همچنان هم برای گوش کردن دسته جمعی به موسیقی به اسپیکرها نیاز داریم و از این جهت باید با این محصولات و بهترین مارک اسپیکر آشنا باشیم. در ادامه این مطلب بهترین مارک اسپیکر حرفه ای را به شما معرفی کرده و محصولات مناسب برای خرید را عنوان می‌کنیم.

 

بهترین برندهای اسپیکر را از سایت تکنولایف با تخفیف های ویژه خریداری کنید: قیمت اسپیکر

 

بهترین مارک باند و اسپیکر

پیش از پرداختن به ادامه مطلب بد نیست بدانید که برندهای این لیست بر اساس موارد مختلفی از جمله خدمات پس از فروش، کیفیت محصول، طول عمر محصول، بررسی‌های انجام شده، میزان خرابی، میزان رضایت کاربران و موارد مشابه انتخاب شده‌اند.

همچنین در نظر داشته باشید که ترتیب معرفی برندها به منزله‌ی برتری آن‌ها نیست و ترتیب بندی خاصی در معرفی برندها وجود ندارد.

 

بهترین اسپیکر بلوتوث شیائومی کدام است؟

بهترین اسپیکر شیائومی

 

برند JBL

برند JBL یک تولید کننده تجهیزات صوتی آمریکایی و بسیار بزرگ و جهانی است که شهرت بسیار خوبی در تولید بلندگوها و هدفون‌های با کیفیت دارد. این شرکت بیش از 70 سال است که در صنعت فعالیت می‌کند و در طی این سال‌ها توانسته کیفیت بالای محصولات خود را حفظ کند.بهترین مارک باند و اسپیکر

قطعا می‌توانیم برخی از بهترین اسپیکرهای جهان را از همین برند JBL بدانیم و این برند در بازه‌های قیمتی مختلف اسپیکرهای بلوتوثی و خانگی تولید می‌کند. محصولات JBL به گونه‌ای هستند که شما به هر دلیلی نیاز به اسپیکر داشته باشید می‌توانید به سراغ این برند بروید.

برند JBL از اسپیکرهای بسیار کوچک قابل حمل تولید می‌کند تا اسپیکرهای بسیار بزرگ مناسب مهمانی‌ها و مناسبت‌های مختلف. پس اگر به فکر خرید اسپیکر هستید به طور حتم محصولاتی از برند JBL را در لیست مورد نظر خود قرار دهید. اسپیکر های JBL را می‌توانید در سایت تکنولایف بررسی کنید.

برند Bose

برند Bose یک برند آمریکایی واقع در ماساچوست است که در زمینه لوازم الکترونیکی فعالیت می‌کند. شاید با این برند خیلی آشنا نباشید اما Bose بیش از 50 سال است که فعالیت می‌کند و در طول این مدت توانسته برخی از بهترین اسپیکرهای طول تاریخ را تولید کرده و به بازار ارائه کند.

این برند محصولات صوتی مختلفی از جمله هدفون‌های حذف نویز محیط، سیستم‌های سینمای خانگی و سیستم‌های صوتی بی سیم تولید می‌کند و اسپیکرهای این برند در مکان‌های مختلف دیده می‌شوند، از فرودگاه‌ها گرفته تا مکان‌های ورزشی مختلف.

تمرکز اصلی Bose به روی تولید کیفیت صدای بی نقص و عالی است و تا حد بسیار خوبی نیز توانسته به این هدف خود برسد. طبق شعار این برند آمریکایی ‘’آکوستیک هیچ مرزی نمی‌شناسد’’.

 

از کجا بفهمیم اسپیکر شارژ شده؟برنامه فهمیدن شارژ اسپیکر

 

برند Sony

فکر نمی‌کنیم سامورایی‌های ژاپنی نیازی به معرفی داشته باشند و چندین سال است که کاربران در بازار کشور از محصولات این برند استفاده می‌کنند، از تلویزیون و کنسول بازی و اسپیکر گرفته تا گوشی و هدفون و بسیاری از موارد دیگر.

سامورایی‌ها بیشتر از 100 سال است که مشغول به فعالیت هستند و همان طور که می‌دانید اسپیکرهایی بسیار باکیفیت تولید می‌کنند. اسپیکرها و سیستم‌های صوتی سونی با حجم صدای زیاد و در عین حال بیس و کیفیت خوب به بازار عرضه می‌شوند.اسپیکر بلوتوثی چه مارکی خوبه

اگر به فکر خرید اسپیکر در هر مدلی هستند به طور حتم با توجه به بازه قیمتی خود نگاهی به محصولات سونی بیندازید. اگر به فکر خرید اسپیکر سونی هستید، حتما از سایت تکنولایف دیدن کنید.

برند Yamaha

یاماها نیز یک برند ژاپنی دیگر است و محصولات صوتی متنوع از جمله سازهای مختلف را تولید می‌کند. این سازنده 135 سال است که فعالیت می‌کند و سابقه بسیار طولانی و درخشانی دارد.

یاماها در زمینه تولید اسپیکرهای قابل حمل و بلوتوثی نیز فعالیت می‌کند و شما می‌توانید اسپیکر مورد نظر خود را از این برند قدیمی و باسابقه ژاپنی خریداری کنید تا از کیفیت صدا و دوام محصول خریداری شده مطمئن باشید.

خرید لپ تاپ

برند Pioneer

در جواب به سوال ‘’ اسپیکر چه مارکی خوبه’’ می‌توانیم در کنار برندهای دیگر به برند Pioneer اشاره کنیم. این سازنده نیز ژاپنی است و همین موضوع نشان می‌دهد که سامورایی‌ها تا چه حد در تولید محصولات الکترونیکی و سیستم‌های صوتی سابقه درخشانی دارند.

این برند که 103 سال از شروع فعالیت آن می‌گذرد در زمینه ساخت دستگاه‌های صوتی مختلفی از جمله، آمپلی فایر، سی دی پلیر، اسپیکر و بسیاری دیگر از موارد مشابه فعالیت دارد. تمرکز اصلی پایونر همیشه کیفیت صدا بوده است و به همین جهت توانسته توجه کاربران زیادی را در جهان به خود جلب کند.

محصولات Pioneer معمولا با قابلیت‌های جذابی مانند Dolby Digital به بازار عرضه می‌شوند و گستردگی فراوانی دارند و شما می‌توانید بسته به بودجه خود محصول مورد نیاز را خریداری کنید.

برند Sennheiser

بالاخره به یک برند آلمانی می‌رسیم که بیش از 50 سال است در زمینه تجهیزات صوتی از جمله میکروفون، هدفون از نوع سیمی و بی سیم و هدست فعالیت می‌کند. برند Sennheiser اسپیکرهای باکیفیتی نیز تولید می‌کند و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.اسپیکر بلوتوث چه مارکی خوبه

برند Klipsch

برند Klipsch یک برند آمریکایی است که فعالیت خود را از سال 1946 میلادی شروع کرده و اسپیکرهای بسیار متنوعی با توجه به نیازهای مختلف و بودجه‌های متفاوت تولید می‌کند. بازه قیمتی اسپیکرهای بلوتوثی این برند بسیار گسترده است و شما با بودجه کمتر از 200 دلار تا بیشتر از 5000 دلار می‌توانید یک اسپیکر از Klipsch خریداری کنید.

برند Polk audio

این برند نیز آمریکایی است و حالا حدود 40 سال است که در زمینه تجهیزات صوتی فعالیت می‌کند. همان طور که مشاهده می‌کنید بسیاری از برندهای مطرح در زمینه تجهیزات صوتی و اسپیکرها از کشور آمریکا هستند و این موضوع نشان دهنده کیفیت بالا و فناوری‌های نوین شرکت‌های آمریکایی است.

اسپیکرهای این برند بخشی از محصولات آن هستند که کیفیت بالایی دارند و برخی از مدل‌ها نیز از قابلیت Dolby Digital پشتیبانی می‌کنند.

برند Harman Kardon

برند آمریکایی هارمن کاردن را احتمالا به خاطر گوشی‌های پرچمدار شیائومی می‌شناسید؛ چرا که تولید اسپیکر گوشی مثل می 11 اولترا به این برند پرآوازه سپرده شده است. این برند که بیشتر از 50 سال است در زمینه تولید تجهیزات مختلف صوتی فعالیت دارد اسپیکرهای باکیفیتی در شکل‌ها و اندازه‌های متنوع تولید می‌کند تا شما بسته به نیاز بتوانید به سراغ مدل مورد نظر بروید.بهترین مارک اسپیکر حرفه ای

اگر به دنبال اسپیکر باکیفیت هستید که بتواند صدای موسیقی را با لذتی دوچندان به گوش شما برساند حتما نگاهی به اسپیکر های هارمن کاردن بیندازید.

مدل‌های مختلف اسپیکر

با وجود تنوع زیاد در مدل اسپیکرها مانند اسپیکر ایستاده، اسپیکر خانگی و موارد دیگر و همچنین در نظر گرفتن یک بودجه مشخص کار دشواری است که بخواهید به یک اسپیکر به خصوص برسید و از همین جهت ابتدا باید با گونه‌های مختلف اسپیکر و تفاوت آن‌ها آشنا شوید.

اسپیکر ایستاده

اسپیکرهای ایستاده همان طور که از نامشان مشخص است ظاهر کشیده و بلندی دارند و انتهای آن‌ها به روی زمین قرار می‌گیرد. این اسپیکرها که طول آن‌ها معمولا بین 90 سانتی متر تا 130 سانتی متر است نسبت به مدل‌های دیگر باس بیشتری تولید می‌کنند و از این جهت گزینه‌های بسیار مناسبی هستند.اسپیکر ایستاده چه مارکی خوبه

با توجه به اندازه این اسپیکرها و صدای بلند آن‌ها، این محصولات را برای فضاهای بزرگ مناسب می‌دانیم و باید آن‌ها را به صورت جفتی برای تولید استریو و فراگیر خریداری کنید. حال ممکن است برای شما سوال شده باشد که اسپیکر ایستاده چه مارکی خوبه و به همین جهت در ادامه چند مدل از این نوع اسپیکر را به شما معرفی می‌کنیم.

اسپیکر Sony SS-CS3

یکی از بهترین اسپیکرهای ایستاده و خوش قیمت همین مدل از سونی است. این اسپیکر قیمتی حدود 360 دلار دارد ولی در عین حال با وجود این قیمت کیفیت صدای بسیار خوبی را به گوش می‌رساند. البته که از نظر نقطه ضعف می‌توانیم تریبل آن هنگام پخش صدای فیلم را کمی شدید و به اصطلاح هارش بدانیم.

البته این مدل کمی قدیمی شده و در سال 2014 به بازار معرفی شده است اما همچنان کیفیت صدای خوب آن در کنار قیمت مناسب باعث شده تا کاربران علاقه مند به اسپیکر ایستاده توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به صورت دقیق مشخصات و امکانات این محصول را بررسی کرده و در نهایت در صورت علاقه آن را خریداری کنید.

قیمت اسپیکر

اسپیکر Klipsch R-26FA

اگر بودجه بیشتری در حدود 700 دلار دارید و اسپیکر ایستاده با بلندی صدای بسیار زیاد می‌خواهید این مدل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های موجود باشد. علاوه بر بلندی صدای عالی این اسپیکر قابلیت Dolby Atmos نیز برای آن در نظر گرفته شده تا کیفیت صدای بسیار بهتری را نیز در اختیار قرار دهد.اسپیکر خانگی چه مارکی خوبه

البته که نقطه ضعف این مدل را شاید بتواند اندازه بزرگ آن در نظر گرفت و به دلیل صدای بلند و همچنین ابعاد بزرگ پیشنهاد نمی‌کنیم این محصول را برای فضاهای کوچک خریداری کنید. اگر این اسپیکر را خریداری کردید حتما آن را دور از دیوار قرار دهید تا محصول بتواند بهترین عملکرد خود را به گوش برساند.

اسپیکر سقفی

همان طور که می‌توانید حدس بزنید اسپیکر سقفی دسته‌ای از اسپیکر است که درون سقف قرار می‌گیرد و صدا را از بالای سر به گوش شما می‌رساند. ویژگی بسیار مثبت این نوع اسپیکر این است که دیده نمی‌شود و هیچ نیازی به فضا درون خانه ندارد.

اما حال این سوال پیش می‌آید که بهترین مارک اسپیکر سقفی کدام است و به همین جهت نیز در ادامه چند نمونه از این اسپیکرها را به شما معرفی می‌کنیم.بهترین مارک اسپیکر سقفی

اسپیکر yamaha nsic800wh

این اسپیکر از برند یاماها به صورت دوتایی، چهارتایی و شش تایی به فروش می‌رسد و توان خروجی مختلفی نیز دارد. به عنوان مثال پکیج چهارتایی این اسپیکر سقفی با توان 90 وات را می‌توانید با قیمت حدود 300 دلار خریداری کنید.

این اسپیکر می‌تواند صدایی واضح، شفاف و باکیفیت را به گوش شما برساند و با توجه به ابعاد باس خوبی هم دارد. این اسپیکر خنک کننده دارد تا کمتر داغ شود و طول عمر آن افزایش پیدا کند.

این اسپیکرها بدون هیچ دشواری به سقف نصب می‌شوند و گیره‌های بزرگی دارند. پس اگر برای خانه خود اسپیکر سقفی یا Ceiling speaker می‌خواهید می‌توانید این مدل از یاماها را خریداری کنید.

اسپیکر Polk Audio 80 F/X RT

اگر اسپیکر سقفی باکیفیت می‌خواهید و می‌توانید هزینه‌ای در حدود 500 دلار پرداخت کنید این گزینه یکی از بهترین انتخاب‌های موجود است. این اسپیکر توانایی تولید صدایی بسیار خوب را دارد و از متریال باکیفیتی در ساخت آن استفاده شده است.

 

با بودجه حداقلی قصد خرید دارید؟ مطلب زیر را بخوانید:
بهترین اسپیکر زیر یک میلیون

 

اسپیکر خانگی چه مارکی خوبه؟

شما بسته به نیاز و نوع استفاده خود می‌توانید اسپیکرهای مختلفی برای خانه تهیه کنید. مثلا می‌توانید به سراغ اسپیکرهای بلوتوثی بروید و بسته به نیاز یکی از انواع اسپیکر بلوتوثی قابل جمل یا ساکن را خریداری کنید.

همچنین شما می‌توانید به سراغ اسپیکرهای ایستاده بروید یا اسپیکر سقفی تهیه کنید. حتی اگر می‌خواهید اسپیکر مورد نظر شما هم بتواند صدای تلویزیون شما را افزایش دهد و هم در نقش اسپیکر ظاهر شود می‌توانید سینما خانگی خریداری کنید.

حال این سوال مطرح می‌شود که اسپیکر بلوتوثی چه مارکی خوبه و به همین جهت در ادامه چند مدل از اسپیکر بلوتوثی قابل حمل و همچنین اسپیکر خانگی به شما معرفی می‌کنیم تا با این محصولات بیشتر آشنا شوید.

یادآور می‌شویم که برای پاسخ دادن به سوال اسپیکر بلوتوث چه مارکی خوبه می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کرده و تنوع بسیار زیادی از این اسپیکرها را با هم مقایسه کرده و در نهایت مدل مورد نظر را خریداری کنید.

اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل جی بی ال Clip

اگر به دنبال خرید اسپیکری کوچک و قابل حمل و در عین حال خوش قیمت هستید که بتوانید در سفر آن را به دنبال خود داشته باشید و به موسیقی مورد علاقه گوش دهید قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها همین مدل از JBL است.

این اسپیکر گواهی IP67 دارد و می‌تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند. توان خروجی این مدل 5 وات است که برای جمع‌های کوچک مناسب است و به گفته جی بی ال این مدل می‌تواند با یک بار شارژ به لطف باتری 1000 میلی آمپر ساعتی خود بیشتر از 10 ساعت موزیک پخش کند.بهترین مارک اسپیکر

بلوتوث این مدل 5.1 است و باعث می‌شود تا اتصال قوی با گوشی یا پلیرهای دیگر برقرار کند و از طرفی استفاده از Usb Type C باعث شده تا شارژ کردن آن ساده‌تر شود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال Charge 5

اگر اسپیکری با صدای بلند ولی در عین حال وزن مناسب و 1.5 کیلوگرمی می‌خواهید که از گواهی IP67 نیز بهره مند باشد باید نگاهی جدی به این مدل داشته باشید. توان خروجی این اسپیکر 40 وات است و ووفر آن نیز توانی برابر با 30 وات دارد.

این اسپیکر علاوه بر داشتن صدای بلند کیفیت صدای بسیار خوبی نیز دارد و قطعا می‌تواند رضایت شما را به دست بیاورد. برای این دستگاه یک باتری با ظرفیت 7500 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود این مدل با یک بار شارژ تا حدود 20 ساعت توانایی پخش موسیقی را داشته باشد.

اسپیکر بلوتوثی خانگی شیائومی L06A

اگر اسپیکر بلوتوثی و خانگی می‌خواهید و همچنین بودجه شما محدود است این مدل از شیائومی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن باشد. این اسپیکر که 1207 گرم وزن دارد از بلوتوث 4.2، وای فای و جک 3.5 میلی متری صدا برای اتصال به دستگاه‌های دیگر استفاده می‌کند.

این اسپیکر از IOT یا اینترنت اشیاء و همچنین قابلیت صدای فراگیر 360 درجه‌ای پشتیبانی می‌کند و خروجی صدای آن هم 12 وات است که برای یک فضای متوسط مناسب به نظر می‌رسد.

 

خرید اسپیکر بلوتوثی شیائومی L06A

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی هارمن کاردن Aura Studio 3

یکی از خاص‌ترین طراحی‌ها را در اسپیکرهای خانگی همین نسخه از اسپیکرهای هارمن کاردن دارد. این اسپیکر که وزن آن 3.4 کیلوگرم است خروجی صدای 130 وات داشته و از بلوتوث و جک 3.5 میلی متری صدا برای اتصال استفاده می‌کند.بهترین مارک اسپیکر حرفه ای

این اسپیکر به برق شهری متصل می‌شود و کیفیت صدای بسیار خوبی دارد که البته به غیر از این هم از هارمن کاردن انتظار نداریم. صدای باس این مدل به نسبت اندازه قدرت خوبی دارد و امکان تولید صدای فراگیر 360 درجه‌ای هم برای این مدل در نظر گرفته شده است.

 

خرید اسپیکر هارمن کاردن aura studio 3

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی جی بی ال Party Box 1000

اگر بودجه محدودی ندارید و یک اسپیکر خانگی بسیار قوی می‌خواهید که کاملا هم حرفه‌ای باشد نگاه جدی به این مدل از JBL بیندازید. این محصول سنگین و 34.7 کیلوگرمی از بلوتوث و جک 3.5 میلی متری برای اتصال استفاده می‌کند و در پاسخ به ‘’بهترین مارک اسپیکر فلش خور’’ برای این محصول یک درگاه USB نیز در نظر گرفته شده است.

خروجی صدای این اسپیکر عدد بسیار زیاد 1100 وات است و اصلا پیشنهاد نمی‌کنیم این مدل‌ را برای فضاهای کوچک و حتی متوسط خریداری کنید. برای این مدل گواهی IPX4 هم در نظر گرفته شده و از طرفی چراغ‌های LED آن می‌توانند با ریتم موسیقی هم راستا شوند.اسپیکر چه مارکی خوبه

این محصول یک ووفر 304.8 میلی متری و 2 میدووفر 177.8 میلی متری دارد تا هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذارد و از طرف دیگر پد DJ این مدل به شما امکان می‌دهد تا به صورت بسیار حرفه‌ای با این اسپیکر موسیقی پخش کنید.

پس اگر اسپیکر بلوتوثی خانگی تمام و کمال و حرفه‌ای می‌خواهید حتما به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها این مدل از JBL را در نظر داشته باشید.

 

خرید اسپیکر جی بی ال پارتی باکس 1000

 

سینمای خانگی ال جی مدل LHD675

این مدل سینمای خانگی ال جی گزینه بسیار جذابی برای خرید است. این سینمای خانگی جلوه بسیار جذاب و خوبی به خانه شما می‌دهد و قرار گیری اسپیکرهای بزرگ و البته زیبای این سینمای خانگی باعث جلوه بیشتر تلویزیون و سیستم صوتی و تصویری خانه می‌شود.

این سینمای خانگی وزنی ۸ کیلوگرمی دارد و می‌تواند توان خروجی برابر با ۱۰۰۰ وات تولید کند. بلند درست می‌خوانید توان خروجی حداکثری این محصول برابر با ۱۰۰۰ وات است که نشان از قدرت و حجم صدای بسیار عالی این سینمای خانگی دارد.

برای این سینمای خانگی ال جی دو ساب ووفر با سایز ۱۲ اینچی در نظر گرفته شده که می‌تواند باس عالی را تولید کنید و صدای ۴.۲ کاناله اسپیکرها نیز کیفیت و شفافیت عالی دارد. این محصول علاوه بر پخش صدای بسیار بلند با باس زیاد می‌توانید محتوای تصویری مانند فیلم را هم پخش کند.اسپیکر چه مارکی خوبه

راه‌های ارتباطی با این سینمای خانگی نیز HDMI و بلوتوث خواهد بود و اگر تلویزیون ال جی داشته باشید اتصالی بسیار سریع‌تر و پایدارتر بین این سینمای خانگی و تلویزیون ال جی شما اتفاق می‌افتد.

بنابراین اگر طراحی بزرگ‌تر این سینمای خانگی را دوست دارید و می‌خواهید صدایی بسیار بلند و ساب ووفری بسیار خوب داشته باشید و همچنین امکان مشاهده محتوای تصویری نیز برای شما وجود داشته باشد و با اتصال USB به راحتی بتوانید فیلم مورد نظر خود را تماشا کنید حتما این سینمای خانگی الجی را جزو گزینه‌های خود داشته باشید.

سینمای خانگی ال جی مدل LH-358HTS

هرچقدر تعداد اسپیکرهای یک سینمای خانگی یا ساندبار بیشتر باشد صدایی فراگیرتر به گوش شما می‌رسد و شما بیشتر حسی شبیه به سینما را تجربه خواهید کرد. حتما پیشنهاد می‌شود در این حالت اسپیکرهای مختلف را در نقاط مختلف سالن خود قرار دهید تا صدا فراگیری بیشتری داشته باشد.

در هنگام مشاهده فیلم زمانی که کارکتر در فیلم جابجا شود صدا نیز در سالن شما جابجا می‌شود و به شما حس واقعی بودن می‌دهد و بسیار حس نزدیکی را به فیلم تجربه خواهید کرد. توان خروجی این سینمای خانگی بسیار عالی ۱۲۰۰ وات است. این عدد را بسیار بسیار زیاد می‌دانیم و به راحتی می‌تواند متراژ زیاد سالن و خانه شما را تحت پوشش خود قرار دهد.

البته به دلیل همین قدرت بالا پیشنهاد نمی‌کنیم این سینمای خانگی را برای سالن‌های کوچک تهیه کنید؛ زیرا بخش زیادی از توان آن بلااستفاده می‌ماند و شما می‌توانید با هزینه کمتر محصولی با توان خروجی پایین‌تر تهیه کنید.

این سینمای خانگی چهار اسپیکر، یک پخش کننده DVD و یک ساب ووفر دارد. اسپیکرها طراحی ظریف و زیبایی دارند تا بتوانید آن‌ها را با دکور خانه خود مچ کنید. سینمای خانگی الجی با بلوتوث و HDMI به دیگر محصولات متصل می‌شود و در نهایت باید توجه ویژه‌ای به نحوه چیدمان قطعات مختلف آن در سالن داشته باشید تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.

 

برای PC خود نیاز به بلندگو مناسب دارید؟
بهترین اسپیکر های کامپیوتر

 

ساندبار چیست؟

باریک شدن تلویزیون‌ها باعث شد تا دیگر شرکت‌های سازنده امکان قرار دادن اسپیکرها بسیار قوی و قدرتمند را در این محصولات نداشته باشند و به سراغ اسپیکرهایی ظرفیت‌تر با توان خروجی کمتر بروند.

به همین دلیل اگر شما اهل مشاهده فیلم و سریال با تلویزیون باشید و یا اگر دوست داشته باشید که با تلویزیون خود به موسیقی گوش دهید خرید سینمای خانگی یا ساندبار می‌توانید بسیار کاربردی باشد و باعث شود تجربه بهتری از محتوا و به خصوص صدای دریافتی برای شما ایجاد شود.

البته ساندبار الزاما فقط مناسب تلویزیون نیست و در بسیاری از مدل‌ها به دلیل پشتیبانی از بلوتوث می‌توانید گوشی یا دیگر پلیرهای خود را به آن متصل کنید. در ادامه چند مدل از این اسپیکرها را به شما معرفی می‌کنیم.

ساندبار شیائومی مدل MDZ-27-DA

این ساندبار شیائومی طراحی کشیده‌ای دارد و وزن آن مقداری کمتر از ۲ کیلوگرم است. شما می‌توانید تلویزیون خود را از طریق بلوتوث به این ساندبار متصل کنید و تا فاصله حداکثر ۱۰ متری محتوا را توسط این ساندبار بشنوید.

بلوتوث این دستگاه نسخه 4.2 است و در مدت زمان استفاده می‌تواند ارتباطی پایدار و بدون قطعی با تلویزیون برقرار کند. ساندبار شیائومی دارای ۵ حالت ورودی است و ۸ بلندگو را شامل می‌شود. شما امکان خواهید داشت تا این ساندبار را به دیوار نیز متصل کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول کیفیت صدای خوب آن است که در کنار قیمت پایین این ساندبار باعث می‌شود تا ارزش خرید این دستگاه را زیاد بدانیم. اگر به دنبال ساندباری خوش قیمت ولی باکیفیت هستید می‌توانید این محصول را جزو گزینه‌های اصلی خود قرار دهید.

 

خرید ساندبار شیائومی MDZ-27-DA

 

ساندبار سونی مدل HT-S100F

شرکت سونی هیچ نیازی به معرفی ندارد و همه ما می‌دانیم که ژاپنی‌ها تا چه حد در تولید اسپیکر، بلندگو، هدفون و ساندبار و تمام لوازم صوتی خوب عمل می‌کنند. این محصول قیمت مناسبی دارد و کیفیت صدای خوب و شفافی را در اختیار شما می‌گذارد.

این ساندبار ۲.۴ کیلوگرمی به همراه ریموت کنترل عرضه می‌شود تا شما کنترل بیشتری به روی دستگاه و قابلیت‌های مختلف آن داشته باشید. این ساندبار می‌تواند از طریق بلوتوث به تلویزیون شما متصل شود و همچنین امکان اتصال از طریق کابل HDMI نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.ساندبار سونی مدل HT-S100F

شما حتی می‌توانید به صورت مستقل از تلویزیون به این ساندبار USB متصل کنید و به موسیقی مورد نظر خود گوش دهید. این محصول با طراحی باریک و عریض ۸.۸ سانتی متری و ارتفاع ۶.۴ سانتی متری به خوبی در فضاهای مختلف قرار می‌گیرد.

 

خرید ساندبار سونی HT-S100F

 

ساندبار جی بی ال مدل Bar 2.0 All in one

برند آمریکایی جی بی ال همواره حرف‌های زیادی در زمینه تولید لوازم صوتی داشته است و اسپیکرها و ساندبارهای این برند کیفیت صدا و همچنین طول عمر بالایی دارند. این مدل وزنی ۱.۶ کیلوگرمی دارد و از یک درگاه USB و یک درگاه HDMI میزبانی می‌کند.

این یعنی شما می‌توانید این ساندبار را از طریق HDMI به تلویزیون متصل کنید و یا از طریق USB به موسیقی یا پادکسب مورد علاقه خود گوش دهید. این ساندبار از بلوتوث نسخه ۴.۲ هم پشتیبانی می‌کند تا اتصال بی سیم بین این محصول و تلویزیون نیز امکان پذیر باشد.

این دستگاه دو کاناله بوده و توان خروجی ۸۰ واتی دارد. به همراه این محصول یک ریموت کنترل عرضه می‌شود تا شما راحت‌تر بتوانید با این ساندبار کار کنید. در جعبه این دستگاه یک عدد پایه دیواری نیز وجود دارد تا شما بتوانید این محصول را به دیوار متصل کنید تا فضای کمتری اشغال شود.

این ساندبار با برق شهری کار می‌کند و پشتیبانی از قابلیت Dolby digital باعث می‌شود صدایی باکیفیت به گوش برسد. این محصول با توجه به عدم حضور ووفر همچنان باس بسیار خوبی تولید می‌کند و همه این موارد در کنار قیمت خوب آن باعث می‌شود ارزش خرید این ساندبار جی بی ال را بالا بدانیم.

ساندبار سامسونگ مدل HW-A450

مگر می‌شود صحبت از فناوری و یک محصول دیجیتال باشد و پای شرکت بزرگ کره‌ای به آن بخش باز نشود؟ این مدل اولین محصول در این لیست است که از ووفر استفاده می‌کند و این یعنی می‌توانید انتظار باس بسیار عالی از این ساندبار داشته باشید.

این محصول دو قسمت دارد. یکی مانند دیگر ساندبارهای لیست به صورت کشیده و باریک و دیگری با اندازه‌ای به مراتب بزرگ‌تر و ارتفاع زیاد. این دو بخش در کنار یکدیگر می‌توانند توان خروجی بسیار خوب ۳۰۰ وات را تولید کنند. این میزان صدا به راحتی می‌تواند سالن‌های بزرگ را پوشش دهد و این مدل می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانه‌های بزرگ باشد.بهترین مارک اسپیکر حرفه ای

شما امکان خواهید داشت تا این ساندبار را از طریق کابل HDMI یا از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کنید. جالب است که این مدل از ۵ حالت مختلف به نام‌های صدای فراگیر، بازی، حالت تطبقی، استاندارد و تقویت باس پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا صدای خروجی را بسته به محتوا در حال استفاده تغییر دهید و شخصی سازی کنید.

تغییر بین این حالت‌ها به آسانی از طریق ریموت کنترل همراه ساندبار اتفاق می‌افتد و حالت تقویت باس به راحی می‌تواند شما را شگفت زده کند. به علاوه قرار دادن محصول به روی حالت فراگیر باعث می‌شود تا صدا به صورت سه بعدی و از همه جهات به گوش شما برسد و لذت تماشای فیلم و سریال چند برابر شود.

این ساندبار مجموعا ۸ کیلوگرم وزن دارد و از برق شهری به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کند.

 

سینمای خانگی مناسب خود را چطور انتخاب کنیم؟
راهنمای خرید ساندبار

 

سوالات متداول

ساندبار چیست؟ باریک شدن تلویزیون‌ها باعث شد تا دیگر شرکت‌های سازنده امکان قرار دادن اسپیکرها بسیار قوی و قدرتمند را در این محصولات نداشته باشند و به سراغ اسپیکرهایی ظرفیت‌تر با توان خروجی کمتر بروند. به همین دلیل اگر شما اهل مشاهده فیلم و سریال با تلویزیون باشید و یا اگر دوست داشته باشید که با تلویزیون خود به موسیقی گوش دهید خرید سینمای خانگی یا ساندبار می‌توانید بسیار کاربردی باشد و باعث شود تجربه بهتری از محتوا و به خصوص صدای دریافتی برای شما ایجاد شود. البته ساندبار الزاما فقط مناسب تلویزیون نیست و در بسیاری از مدل‌ها به دلیل پشتیبانی از بلوتوث می‌توانید گوشی یا دیگر پلیرهای خود را به آن متصل کنید.

اسپیکر ایستاده چیست؟ اسپیکرهای ایستاده همان طور که از نامشان مشخص است ظاهر کشیده و بلندی دارند و انتهای آن‌ها به روی زمین قرار می‌گیرد. این اسپیکرها که طول آن‌ها معمولا بین 90 سانتی متر تا 130 سانتی متر است نسبت به مدل‌های دیگر باس بیشتری تولید می‌کنند و از این جهت گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. با توجه به اندازه این اسپیکرها و صدای بلند آن‌ها، این محصولات را برای فضاهای بزرگ مناسب می‌دانیم و باید آن‌ها را به صورت جفتی برای تولید استریو و فراگیر خریداری کنید.

اسپیکر سقفی چیست؟ همان طور که می‌توانید حدس بزنید اسپیکر سقفی دسته‌ای از اسپیکر است که درون سقف قرار می‌گیرد و صدا را از بالای سر به گوش شما می‌رساند. ویژگی بسیار مثبت این نوع اسپیکر این است که دیده نمی‌شود و هیچ نیازی به فضا درون خانه ندارد.

خرید هارد اکسترنال
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

8 نظر

  1. رضا

    میکرولب بهترین نیست خداست واسه همین تو لیستت نیست

    1. احسان

      پاسخ به رضا

      با درود، ببینید نویسنده محترم با این مقاله تخصص خودشون رو در زمینه موسیقی و سیستمهای صوتی نشون دادن شما هم اگر کمی سررشته داشتین می دونستین که میکرولب و مکسیدر و دنای و هر بنجل چینی حالا حالاها نمیتونه بیاد و اسمش رو در کنار بزرگان صنعت صوت و موسیقی ببینه شما حتما خودتون میکرولب دارین که اینقدر تعریفشو می کنین پیشنهاد میکنم یکبار هم که شده یکی از محصولات یاماها رو امتحان کنین و هیچوقت هم از چیزی خدا و بت نسازین مثل تتلو و ... و موسیقی چیزی فراتز از بیس و تریبل و مید هست موفق باشی دوست من
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به رضا

      سلام وقت بخیر پوشش همه برند ها مقداری سخت هست به تیم محتوا انتقال میدم که در آپدیت ها اعمال بشه
  2. احمد سهلی

    سلام Bang & olfsen جای خالیش تو لیست حس میشه

  3. نیما

    این خودش باید حداقل ۵ تا پست میشد
    کتاب نوشتین با پست گذاشتین؟

    1. محمد

      پاسخ به نیما

      عجب! خیلی هم خوبه توضیحات جامع میگذارن که آدم با تسلط کامل دست به خرید بزنه
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به محمد

        سلام وقت بخیر مرسی از اینکه نظر خودتون با ما به اشتراک گذاشتید پاینده باشید
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به نیما

      سلام وقت بخیر دوست عزیز تلاش ما در تکنولایف اینه که محتوای جامع تولید کنیم شما میتونید بخشی که براتون کاربردی هست رو استفاده کنید موفق باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d9%88-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d8%af-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86%d8%af%d8%9f/
ads
ads