داغ ترین ها :
بهترین مارک چای ساز

بهترین مارک چای ساز

وقتی چای محبوب‌ترین نوشیدنی میان ایرانیان باشد، طبیعتا موقع خرید یک چای ساز وسواس داریم که بهترین مارک چای ساز را خریداری کنیم. اگر شما هم در میان تنوع محصولات موجود در بازار و برندهای داخلی و خارجی نمی‌دانیم سراغ کدام مارک بروید، لازم است با مارک‌های مختلف چای ساز و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید. در این مقاله نگاهی می‌اندازیم به بهترین چای ساز موجود در بازار. در نظر داشته باشید که مارک‌های انتخاب شده، هم ایرانی و هم خارجی هستند. همراه ما باشید. 

 

انواع چای ساز را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید چایی ساز

چای ساز پارس خزر

بهترین مارک چای ساز ایرانی چیست؟ برند پارس خزر

پارس خزر یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی است که از میزان رضایت بسیار بالایی میان کاربران برخوردار است. چای سازهای پارس خزر  تنوع ظاهری زیادی دارد و هم به‌صورت قوری و کتری سر هم، هم به‌صورت کنار هم روی صفحه تولید می‌شوند. طراحی مدرنی که پارس خزر برای چای سازهای خود در نظر گرفته، باعث شده این دستگاه‌ها بسیار چشم‌نواز باشند. البته فقط ظاهر چای ساز نیست که زیباست؛ این وسیله بسیار کارآمد و بادوام ساخته شده. چای سازهای مارک پارس خزر توان مصرفی بسیار مناسبی دارند و در کوتاه‌ترین زمان آب را جوش آورده و می‌توانید خیلی زود چای را دم کنید. ظرفیت کتری و قوری‌ها کاملا مناسب مصرف ۴ الی ۵ نفر است. جنس بدنه کتری استیل است که بهترین کیفیت برای کتری چای ساز محسوب می‌شود. جنس قوری نیز چینی بوده که ظاهری بسیار شیک و جذاب دارد. چای سازهای پارس خزر با توجه به توان مصرفی و ویژگی‌های مختلف خود قیمت‌های گوناگونی هم دارند اما به‌عنوان یک محصول ایرانی که پابه‌پای برندهای خارجی رقابت می‌کند، محصولی است که شما را از خرید خود پشیمان نمی‌کند. یکی از شکیل‌ترین و محبوب‌ترین چای سازهای این برند نیز، مدل گرم‌نوش است.

 

انواع چای ساز پارس خزر را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید چای ساز پارس خزر

چای ساز فیلیپس

خرید چای ساز فیلیپس

فیلیپس یکی از آن برندهای لوازم خانگی است که نیازی به تحقیق ندارد و همیشه با خیال راحت سراغش می‌رویم؛ البته در صورتی که اصل آن را پیدا کنیم. برند فیلیپس یک برند هلندی است که بیش از یک سده است که انواع لوازم خانگی از جمله چای ساز و کتری برقی تولید می کند. امکانات و کیفیت ساخت خوب این محصولات، نوید یک تجربه کاربری فوق‌العاده و استفاده‌ی طولانی مدت را می‌دهد. فیلیپس را می‌توان بهترین مارک چای ساز خارجی موجود در بازار دانست. چای سازهای این برند تنوع زیادی ندارند اما از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردارند و قابلیت‌هایی نظیر خاموشی خودکار برای مواقعی آب بسیار داغ شده،  و همینطور قابلیت گرم نگهدارانده‌ی آب را دارند. همچنین، فیلتر ضدرسوب داخل دستگاه قرار گرفته تا بر اثر استفاده طولانی مدت آسیبی به کتری یا قوری وارد نشود. گنجایش قوری و کتری چای ساز نیست به اندازه‌ای است که به راحتی در هر بار دم آوردن چای، ۴ الی ۵ نفر بتوانند چای بنوشند.

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید چای ساز

 

چای ساز تفال

چای ساز های برند تفال

تفال، یک برند فرانسوی با اصالت و با کیفیت است که با خرید چای سازهایش، می‌توانید مطمئن باشید که یک وسیله‌ی با دوام و ماندگار را وارد خانه‌ی خود کرده‌اید. چای سازهای تفال از تنوع خوبی برخوردار هستند اما باکیفیت بودن، ویژگی‌ای است که در همه‌ی آن‌ها دیده می‌شود. این برند فرانسوی که سال ۱۹۵۰ کار خود را در تولید لوازم برقی آشپزخانه شروع کرد و چای ساز و کتری برقی‌های آن خیلی زود پرطرفدار شد. این برند همیشه از کتری‌های استیل استفاده کرده که بهترین متریال برای جوش آوردن آب است و طعم چای را خراب نمی‌کند. قوری‌های چای ساز تفال نیز در حالت‌های شیشه‌ای و استیل وجود دارند تا با سلیقه‌ی خود بتوانید مدل مورد نظر را انتخاب و تهیه کنید. توان مصرفی خوب این دستگاه‌ها، چای را در زمانی کوتاه آماده‌ی نوشیدن می‌کند و اگر عجله داشته باشید، خیلی سریع به چای گرم و تازه دم دسترسی پیدا خواهید کرد. همچنین، فیلتر ضدرسوب از ورود هرگونه رسوب به فنجان چای جلوگیری می‌کند.

چای ساز میگل

خرید بهترین چای ساز ایرانی

میگل را می‌توان بهترین مارک چای ساز ایرانی دانست که طراحی ظاهری آن‌ها، شما را یاد شکل آشنای سماورهای قدیمی می‌اندازد. مدل سرهمی چای سازهای میگل، موجب مصرف پایین انرژی آن‌ها می‌شود که یک ویژگی‌ بسیار مثبت است و اگر برای مدت طولانی آن‌ها را روشن بگذارید هم مصرف برق بسیار بهینه خواهد بود. بدنه‌ی کتری این چای سازها ترکیبی از شیشه، و پلاستیک است و برخی از مدل‌ها یک شیر استیل هم در پایین دارند که با پیچاندن آن‌ها می‌توانید آب جوش مورد نظر برای نوشیدن قهوه و دیگر نوشیدنی‌های گرم خود داشته باشید. (گنجایش چای سازهای مدل سماوری، بیشتر از چای سازهای مدل کتری است). قوری نیز در بیشتر مدل ها ترکیبی از شیشه با یک دسته‌ی عایق پلاستیکی بوده و در برخی مدل‌ها چینی است که حتی در گرم‌ترین حالت هم دست شما را نمی‌سوزاند. داخل قوری نیز فیلتر استیل ضدزنگ قرار گرفته که تفاله‌ها وارد چای نشوند و بتوانید یک فنجان چای زلال نوش جان کنید. از آن‌جا که این برند ایرانی است، چای سازهای آن قیمت‌های مناسبی هم دارند و شما می‌توانید به راجتی یک محصول باکیفیت و خوش قیمت تهیه کنید که در زمانی کوتاه چای و دم‌نوش‌های مختلف را برای شما دم بیاورد.

 

انواع چای ساز میگل را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت چای ساز میگل

چای ساز بوش

برند چای ساز بوش

یکی دیگر از برندهایی که با خیال راحت می‌شود به همه معرفی کرد، برند آلمانی بوش است که محصولات مختلف آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. یکی از محصولات خوب بوش، چای سازهای آن هستند. چای سازهای بوش اکثرا به‌صورت ایستاده و سر هم هستند که هم فضای بسیار کمی روی کابینت آشپزخانه اشغال کنند، هم مصرف برق آن‌ها پایین بیاید. معمولا بدنه کتری از جنس پلاستیک نیمه شفاف است و در برخی مدل‌ها، قوری هم از متریالی به همین شکل ساخته شده و در برخی مدل‌ها شیشه‌ای و شفاف است. البته، نشانگر سطح آب که روی بدنه قرار گرفته به شما میزان پر بودن دستگاه را نشان می‌دهد و جای نگرانی وجود ندارد. همچنین، تمامی چای سازهای برقی بوش سیستم خاموشی خودکار دارند تا اگر آب داخل دستگاه کم بود، خودبه‌خود خاموش شود. دیگر ویژگی چای ساز بوش، این است که پس از جوش امدن آب، روی حالت گرم نگهدارنده‌ی خودکار می‌رود تا هر زمان که خواستید به آب جوش دسترسی داشته باشید. داخل قوری نیز، فیلتر تفاله‌گیر استیل قرار گرفته که چای شما بدون هرگونه تفاله داخل فنجان ریخته شود.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین مدل چای ساز

 

چای ساز فلر

بهترین مارک چای ساز خارجی

فلر یک برند نسبتا جدید آلمانی است که از سال ۱۹۹۴ کار خود را شروع کرد. این برند با برخی برندهای ایرانی مانند پارس خزر هم همکاری کرده و جزء محبوب‌ترین برندهای خارجی در ایران به شمار می‌رود. چای سازهای فلر تنوع و گوناگونی خوبی دارند. چه دنبال خرید چای ساز سر هم باشید چه مدل‌های کنار هم، فلر برای شما مدل‌هایی دارد. جنس بدنه کتری در بیشتر مدل‌ها شیشه‌ای و برخی دیگر استیل با دسته‌ی عایق است. جنس قوری نیز بیشتر به صورت شیشه‌ای است که داخلش یک فیلتر ضدرسوب و ضدزنگ جای گرفته. توان مصرفی بالای دستگاه به شما این اطمینان را می‌دهد که در عرض چند دقیقه چای یا دم نوش مورد نظر شما آماده‌ی نوشیدن است. قوری و کتری نیز در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند و هرچقدر هم دستگاه داغ شود آسیبی نمی‌بینند. سیستم ایمنی خاموشی خودکار نیز به شما این اطمینان را می‌دهد که قطعات داخلی دستگاه در صورت کمبود آب خراب نمی‌شود. امکان چرخش ۳۶۰ درجه دستگاه نیز، باعث می‌شود که کاربران چپ دست به راحتی کاربران راست دست باشند و بتوانند به راحتی آن را برداشته و استفاده کنند. 

چای ساز بیم

برند لوازم خانگی بیم

بیم، یکی دیگر از برندهایی است که طیف رضایتی بالایی داشته است. این مسئله هم به‌خاطر تنوع ظاهری خوب، هم قابلیت‌های گوناگون و هم قیمت مناسب آن است. چای سازهای بیم هم به‌صورت صفحه‌ای و کنار هم، هم به‌صورت روی هم و هم حالت بدون قوری است که فرآیند جوش آمدن آب و درست شدن چای همه در یک محفظه صورت می‌گیرد. بیم برای کتری‌های خود هم متریال استیل و هم شیشه‌ای استفاده کرده. قوری‌ها نیز همگی شیشه‌ای هستند که رنگ چای و دم کشیدن آن را مشاهده کنید. دسته‌ی قوری و کتری از جنس پلاستیک عایق است که دست نسوزد. داخل قوری یک فیلتر قرار گرفته که نه رسوب می‌کند نه زنگ می‌زند. چای سازهای برند بیم، بدنه‌ی بسیار مقاومی دارند و مجهز به سیستم خاموشی خودکار هستند. پس اگر داخل آن‌ها آب به اندازه کافی نباشد خودبه‌خود خاموش می‌شوند و کار نمی‌کنند تا قطعات داخلی سالم بمانند. همچنین، قابلیت گرم نگهدارنده‌ی آن‌ها، چای را تا مدت‌ها پس از دم کشیدن گرم و تازه نگه می‌دارد.

 

 

چای ساز هاردستون

برند هاردستون ساخت کجاست

در میان بهترین برند چای ساز ایرانی، برند هاردستون یکی دیگر از مواردی است که باید به سراغشان برویم. چای سازها هم مانند دیگر محصولات این برند تنوع خوبی دارند. در کنار تنوع ظاهری خوب، هاردستون قیمت‌های بسیار مناسبی هم برای محصولات خود در نظر گرفته است. کتری‌ها هم در حالت استیل و هم شیشه‌ای تولید شده‌اند که هر دو متریال بسیار مقاومت بالایی دارند. داخل قوری، فیلتر ضدزنگ وجود دارد که به راحتی می‌توانید آن را دربیاورید و بشویید. چای سازهای هاردستون هم مانند دیگر برندها در دو حالت روی هم و کنار هم وجود دارند و با توجه به سلیقه‌ خود می‌توانید سراغ مدل مورد نظر بروید. این چای سازها سیستم قطع خودکار دارند که اگر آب جوش بیاید روی حالت گرم نگهدارنده‌ی خودکار قرار می‌گیرد. اگر دنبال چای سازهایی هستید که شکل ظاهری آن‌ها بسیار چشم‌نواز باشد و قابلیت‌ها و امکاناتشان آن‌ها را تبدیل به بهترین چای سازها کند، همچنین قیمت خوبی داشته باشند، سراغ برند هاردستون بروید.

چای ساز تولیپس

چای ساز برند تولیپس

تولیپس نیز یکی از برندهای معتبری محسوب می‌شود که در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله چای ساز فعالیت دارد. چای سازهای این برند همگی از توان بالایی برخوردارند و می‌توانند در کمترین زمان ممکن آب را جوش بیاورند. برند تولیپس انواع چای ساز در مدل‌های رو هم و صفحه‌ای در دسترس است و می‌توانید با توجه به نیازتان مدل‌های متنوع را خریداری کنید. ظرفیت کتری و قوری‌های آن کاملا مناسب استفاده خانواده‌ای با جمعیت متوسط است و همواره چایی تازه دم و خوش عطر خواهید داشت. چای سازهای این برند همگی از قیمت بسیار مناسبی نسبت به مدل‌های خارجی برخوردار شده‌اند. در صورتی که قصد خرید بهترین مارک چای ساز ایرانی را دارید تولیپس می‌تواند یکی از گزینه‌های در دسترس شما باشد.

جمع‌بندی

انتخاب بهترین مارک چای ساز برقی، همانطور که متوجه شدید کار راحتی نیست. ملاک‌های مختلفی را هر کسی برای انتخاب بهترین چای ساز در نظر می‌گیرد. از این ملاک‌ها، می‌توانیم به قیمت، جنس بدنه و شکل ظاهری اشاره کنیم. در این مقاله ما تعدادی از بهترین برندهای موجود در بازار ایران را بررسی کردیم و نگاهی به ویژگی‌های مختلف هر کدام انداختیم تا برای خرید، نسبت به چای ساز هر برند اطلاعات خوبی داشته باشید. البته، برندهای ایرانی و خارجی خیلی بیشتری چای ساز تولید کرده‌اند و با توجه به سلیقه، ممکن است هر کدام از آن‌ها از نظر شما بهترین برند چای ساز موجود باشد. چنانچه شما هم تجربه‌ی خرید چای ساز از یکی از این برندها را دارید، خوش‌حال می‌شویم که نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر به نظرتان جای برند خاصی در این لیست خالی است، حتما به ما اطلاع دهید.

سوالات متداول

بهترین مارک چای ساز چیست؟

هاردستون، میگل و پارس خزر جزء بهترین مارک های چای ساز ایرانی هستند و در میان مارک‌های خارجی، می‌توانیم به تفال، فلر و بوش اشاره کنیم.

آیا چای ساز پارس خزر خوب است؟

پارس خزر یکی از بهترین برندهای ایرانی است که چای سازهای آن از دوام و کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. قیمت این دستگاه‌ها در مقایسه با برندهای خارجی پایین‌تر است و تنوع ظاهری آن‌ها، بسیار زیاد است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b2/
ads
ads