داغ ترین ها :
بهترین مدل و پرفروشترین مدل های جاروبرقی پارس خزر

بهترین مدل و پرفروشترین مدل های جاروبرقی پارس خزر

برند پارس‌خزر باافتخارترین برند ایرانی در زمینه‌ی تولید لوازم برقی خانگی است که محصولاتش از نظر استاندارد با برندهای خارجی برابری می‌کند. تمامی محصولات پارس خزر از کیفیت بالایی برخوردار هستند و میزان رضایت از کلیه‌ی محصولات پارس خزر بسیار زیاد است. پلوپزها، جاروبرقی‌ها، غذاساز‌ها و خیلی از محصولات دیگر این برند، از مواردی هستند که حتی به خارج از کشور هم صادرات دارند. چنانچه قصد خرید جاروبرقی جدیدی دارید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما جاروهای برند پارس خزر را هم بررسی کنید. این جاروها نسبت به برندهای خارجی قیمت مناسب‌تری دارند و از نظر قابلیت، قدرت موتور و کارایی با آن‌ها برابری می‌کنند. در ادامه بهترین مدل و پرفروشترین مدل های جاروبرقی پارس خزر را به شما معرفی می‌کنیم. پس همراه ما باشید.

 

انواع جاروبرقی پارس خزر را می توانید از تکنولایف بخرید: جاروبرقی پارس خزر

نکات مهم هنگام انتخاب جارو برقی پارس خزر

توان دستگاه: اکثر جاروبرقی‌های برند پارس خزر ۲۰۰۰ یا ۲۵۰۰ وات توان دارند. میزان توان دستگاه روی جعبه قید شده. توان دستگاه ارتباط مستقیمی با قدرت مکش آن دارد و برای مکان‌های بزرگ، بهتر است دستگاهی با توان بیشتر را انتخاب کنید.

تعداد سری: اکثر جاروبرقی ها به جز سری اصلی، یک الی سه سر دیگر هم دارد که برای جمع کردن موهای چسبیده به فرش و موکت یا تمیز کردن کناره‌های مبل و گوشه‌های دیوار کمکتان کند.

سروصدا: جاوربرقی‌ها به پرسروصدا بودن معروفند. اما جدیدا سعی می‌شود تا با کمک فناوری‌های روز، از میزان سروصدای جارو کاسته شود. در برخی مدل‌های جاروی پارس خزر نیز این ویژگی استفاده شده است. کم بودن سروصدای این دستگاه یکی از فاکتورهایی است که روی قیمت جاروبرقی تاثیر می‌گذارد.

نوع فیلتر: در جاروها از فیلترهای متعددی استفاده می‌شود؛ البته فیلتر به کار رفته در جاروهای کیسه‌دار، فیلتر HEPA است. این فیلتر ضدحساسیت بوده و از پخش شدن گردوغبار در هوا به هنگام جاروکشی جلوگیری می‌کند.

کنترل مکش: در بعضی از جارو‌ها، مکش ثابت و بی‌تغییر است اما یک سری از جاروها به کاربر اجازه می‌دهند که درجه‌ی مکش را کم و زیاد کند. این ویژگی در قسمت‌هایی که مکش زیاد منجر به خرابی می‌شود، بسیار مفید خواهد بود.

وزن و ابعاد: وزن جاروبرقی یکی از فاکتورهای مهم در هنگام انتخاب بهترین جاروبرقی است. معمولا با افزایش توان دستگاه، وزن ان هم بیشتر خواهد بود. اگر جارو را برای کسی تهیه می‌کنید که کم‌توان یا سالمند است، به‌طور حتم باید به وزن جارو توجه کنید. همچنین اگر در خانه‌تان پله است و برای جارو زدن مدام مجبورید که آن را بلند کنید، لازم است به سنگینی آن توجه کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید جاروبرقی

 

پرفروش ترین جاروبرقی پارس خزر کدام مدل است؟

بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر: زیمنس – Turbo 2500WS

پرفروش ترین جاروبرقی پارس خزر

یکی از بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر، همین مدل زیمنس است که در سه رنگ قرمز، سیاه و سفید تولید شده. وزن این جارو ۵.۴ کیلوگرم است و با ابعاد ۲۱۰×۲۷۰×۴۷۰ میلی‌متر، جاروبرقی بزرگی محسوب می‌شود. البته به کمک سه چرخی که زیر بدنه قرار دارد می‌توانید آن را به‌راحتی روی سطوح بکشید و جابه‌جایش کنید.

این جارو از نوع جاروبرقی‌های کیسه‌ای است و با کمک سنسور نشانگر پر بودن مخزن، زمان خالی کردن کیسه را به شما اطلاع می‌دهد. اگر به گردوغبار آلرژی دارید و پخش شدن آن‌ها در فضا منجر به بروز علائم آلرژیک در شما می‌شود، اصلا نگران نباشید؛ چرا که در این جارو و تمامی مدل‌های دیگر آن از فیلتر HEPA استفاده شده است. این فیلتر مانع پخش گردوغبار می‌شود و مشکلی برای افراد آلرژیک ایجاد نمی‌کند.

 

قیمت جاروبرقی TURBO 2500WS

 

جارو برقی پارس خزر – Turbo 2000 Chrome

بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر

جارو مدل Turbo 2000 Chrome، جارویی کیسه‌دار با توان ۲۰۰۰ وات است. شروع کار این دستگاه Soft start است. ویژگی Soft start یا شروع نرم از این‌که اول کار به موتور دستگاه فشار وارد شود جلوگیری می‌کند. مکش این جارو به‌خوبی تقویت شده و حتی ذرات چسبیده به فرش مانند مو و نخ را هم مکش می‌کند. اگر از بلند کردن جارو و جابه‌جا کردنش خوشتان نمی‌آید، خوب است بدانید که طول سیم این جارو به ۶ متر می‌رسد و بدون هیچ سختی می‌توانید آن را روی زمین بکشید و این‌طرف و آن‌طرف ببرید.

کیسه‌ی جارو، پاکتی دو لایه است که می‌توانید آن را در زمان پر شدن خارج، و شستشو دهید. همچنین، فیلتر HEPA که مانع پخش شدن گردوغبار در فضا می‌شود، در این جارو هم تعبیه شده است.

 

قیمت جاروبرقی TURBO 2000 CHROME

 

 جارو برقی پارس خزر – KOMPRESSOR VC-2500W

پارس خزر kompressor VC2500w

مکش قوی، توان بالای دستگاه و گنجایش ۸ لیتری مخزن آن، از نقاط قوت و ویژگی‌های مثبت این مدل جاروبرقی هستند. جاروبرقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W یک دستگاه ۸.۵ کیلوگرمی ات که با توان ۲۵۰۰ وات عمل می‌کند. اگر این مدل جاروبرقی در لیست جاروهایتان قرار دارد، باید حتما به وزن آن توجه کنید و آن را برای افراد کم‌توان تهیه نکنید.

روی لوله خرطومی جارو، دکمه‌های تنظیم توان و روشن و خاموشی‌ست که در حین کار مجبور به خم شدن مداوم نشوید. ویژگی دیگر این جاروبرقی جذاب، ۴ پاکتی بودن آن است. یکی از این پاکت‌ها دائمی، یکی‌شان ضد آلرژی و دوتایشان کاغذی هستند. گنجایش مخزن ۸ لیتر است که حجم زیادی‌ست؛ بنابراین نیاز نیست که مدام جارو را باز و بسته کنید. همچنین، صدای جاروبرقی برخلاف خیلی جاروهای دیگر بسیار کم است و مزاحمت کمی برای دیگران ایجاد می‌کند.

 

قیمت جاروبرقی KOMPRESSOR VC-2500W

 

جارو پارس خزر – VC-2200 Chrome

بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر کدام است

مورد دیگر در لیست بهترین مدل و پرفروشترین مدل های جاروبرقی پارس خزر، VC-2200 Chrome است. این جارو صدای کمی تولید می‌کند و با توان ۲۲۰۰ کار می‌کند. گنجایش کیسه این جاروبرقی بالاست و به‌جای آن می‌توانید از پاکت یکبار مصرف هم استفاده کنید. فیلتر هپا که در خروجی موتور قرار دارد نیز، جلوی پخش شدن ذرات در فضا را می‌گیرد.

 

قیمت جارو برقی VC-2200 CHROME

 

جمع بندی

در این مقاله، سعی کردیم با تمرکز بر مدل‌های خوب و پرفروش پارس خزر و ویژگی‌های هر کدام، به این سوال پاسخ دهیم که بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر کدام است.

جاروهای پارس خزر از امکانات و ویژگی‌های خوبی برخوردار هستند و تا به امروز میان کاربران رضایت بالایی داشته‌اند. موتور به‌کار رفته در این دستگاه، فیلتر هپا در تمامی جاروها و قیمت مناسب آن‌ها، قطعا رضایت شما را هم جلب خواهد کرد.

 

 

سوالات متداول

کدام مدل جاروبرقی پارس خزر بهتر است؟

جاروی پارس خزر مدل Turbo 2500Ws یکی از بهترین جاروهای این برند است که هم بالاترین توان موتور را دارد و هم با وزن ۵ کیلوگرم، موقع بلند کردنش اذیت نخواهید شد.

آیا جاروبرقی پارس خزر آب را مکش می‌کند؟

خیر، به‌هیچ‌عنوان با این جاروها نباید آب را مکش کنید چرا که آب به موتور دستگاه آسیب می‌زند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3-%d8%ae%d8%b2%d8%b1/
ads
ads