داغ ترین ها :
معرفی بهترین چای ساز ایرانی و خارجی

معرفی بهترین چای ساز ایرانی و خارجی

وقتی چای پراستفاده‌ترین نوشیدنی بین ایرانیان است، طبیعی است که تنوع مدل‌های چای ساز در بازار زیاد باشد و موقع خرید، نتوانید تشخیص دهید که بهترین چای ساز کدام است. در این مقاله، بهترین چای ساز  ایرانی و خارجی را در بین برندهای مختلف بررسی می‌کنیم و ویژگی‌های هر کدام را می‌گوییم تا برای انتخاب به مشکلی برنخورید. همراه ما باشید.

معرفی بهترین چای سازهای ایرانی و خارجی

برای انتخاب چای ساز، حتما دنبال خرید بهترین مدل موجود در بازار هستید. برندهای مختلفی نظیر میگل، پارس خزر، هاردستون، بوش، فلر و خیلی برندهای داخلی و خارجی دیگری، چای سازهایی با ظرفیت‌ها و شکل‌های گوناگون تولید کرده‌اند. در ادامه شما با تعدادی از بهترین مدل‌های چای ساز و ویژگی‌های آن‌ها آشنا خواهید شد.

 

انواع چای ساز را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید چای ساز

چای ساز میگل مدل GTS 330 

خرید چایساز میگل gts 330

چای ساز میگل محصولی با کیفیت است که قابلیت‌های متنوعی را نیز درون خود جای داده است. توان در نظر گرفته شده برای این محصول 2000 وات است که برای یک چای‌ساز عدد قابل توجهی محسوب می‌شود و می‌تواند در مدت زمانی کوتاه آب را جوش بیاورد. این مدل پای‌ساز به صورت ایستاده است و قوری روی کتری قرار می‌گیرد. با این ویژگی همواره چایی تازه دم و داغ در دسترس خواهید داشت. ظرفیت کتری 3.5 لیتر و ظرفیت قوری آن نیز 1 لیتر در نظر گرفته شده است. با توجه به ظرفیت بالای این محصول می‌توانید از آن در مهمانی‌ها نیز استفاده کنید. جنس بدنه کتری از پلاستیک مقاوم به حرارت و استیل ضد زنگ ساخته شده تا طول عمر بالاتری داشته باشد. برای بالاتر بردن ایمنی دستگاه برای آن ترموستات در نظر گرفته شده تا در صورت تمام شدن آب داخل کتری به سرعت آن را خاموش کند و از سوختن یا آسیب جدی به دستگاه جلوگیری کند.

قیمت چای ساز میگل مدل GTS 330

چای ساز سیماران مدل STM-815

قیمت چای ساز سیماران مدل STM-815

چای ساز سیماران یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌توان به عنوان بهترین چای ساز ایرانی نام برد. در این چای ساز نیز قوری روی کتری قرار گرفته است. قوری این محصول جنس چینی دارد و ظرفیت آن نیز 0.9 لیتر است. کتری آن نیز پلاستیکی در نظر گرفته شده و 1.7 لیتر ظرفیت دارد. در مجموع ظرفیت این چای ساز مناسب استفاده روزمره است و به خوبی می‌توانید همواره چایی تازه دمی داشته باشید. این دستگاه قابلیت گرم نگهدارنده دارد و می‌تواند نوشیدنی را داغ و تازه نگهدارد. توان موتور دستگاه 2000 وات است و قدرت مناسبی محسوب می‌شود.  از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان داشتن المنت Otter انگلستان، کنترلر دمای Strix، محفظه جمع آوری سیم، قابلیت چرخش 360 درجه و نشانگر میزان آب را نام برد.

قیمت چای ساز سیماران مدل STM-815

چای ساز هاردستون – TKG4220

معرفی بهترین چای ساز

 

هاردستون یکی از برندهای باکیفیت ایرانی است که چای سازهای متنوعی را تولید کرده است. چای ساز مدل TKG4220 ظاهر ساده و بسیار چشم‌نوازی دارد که از توان مصرفی بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات بهره برده و در کوتاهترین زمان آب را جوش می‌آورد. کتری دستگاه، ظرفیتی به اندازه ۱.۷ لیتر دارد و گنجایش قوری نیز ۱ لیتر است. برای کارآمدی بیشتر، جنس کتری ترکیبی از پیرکس و فلز است و بدنه‌ی قوری نیز از شیشه ساخته شده. کتری و قوری، برخلاف اکثر مدل‌ها که روی هم هستند، روی یک سینی در کنار هم قرار می‌گیرند تا برای برداشتن آن‌ها دچار مشکل نشوید و با خیال راحت آن را بردارید و سر جا بگذارید. همچنین، هاردستون یک سیستم قطع خودکار برای این چای ساز قرار داده که امنیت کاربر تامین شود.

داخل قوری، فیلتر تفاله گیر قرار گرفته که از ورود تفاله‌ها به فنجان چای جلوگیری شود. موقع شستشو نیز به‌راحتی می‌توانید آن را جدا کرده و بشویید. این چای ساز یکی از بهترین چای ساز های موجود در بازار است که ظرفیت آن برای مصارف خانگی بسیار مناسب است.

 

خرید چای ساز هاردستون TKG4220

 

چای ساز ویداس – VIR-2079

چای ساز ویداس

این چای ساز، یک محصول خوش قیمت، کارآمد و ساده است که در زمانی کوتاه، آب را جوش آورده و چای را برای شما دم می‌آورد . طراحی دستگاه بسیار ساده است و کتری و قوری، شمایلی مشابه هم دارند. جنس کتری، ترکیبی از استیل و شیشه است و قوری نیز از شیشه ساخته شده. دسته‌ی قوری و کتری، از پلاستیک مرغوبی ساخته شده و در برابر حرارت، مقاومت بسیار خوبی دارد. ابعاد این چای ساز، ۱۶۰ در ۲۳۰ در ۳۷۰ میلی متر است وزن آن به کمتر از ۲ کیلوگرم می‌رسد. به همین خاطر، به سادگی می‌توانید آن را در مواقع لزوم جابه‌جا کنید. ظرفیت کتری، ۱.۷ لیتر بوده و ۱ لیتر هم برای ظرفیت قوری در نظر گرفته شده است. فیلتر تفاله گیر، سیستم خاموش خودکار و قفل ایمنی درپوش، از ویژگی‌های این دستگاه هستند. همچنین، این چای ساز با توان مصرفی ۱۸۸۰ وات کار می‌کند.

 

خرید چای ساز ویداس VIR-2079

 

خرید چای ساز

چای ساز پارس خزر – Garmnoush

بهترین چای سازها

پارس خزر یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی است و در تولید چای ساز نیز می‌توانیم محصولات آن را یکی از بهترین‌ها بدانیم. چای ساز مدل گرمنوش، یک چای ساز باکیفیت است که هم ظاهر زیبایی دارد، هم از ظرفیت خوبی برخوردار است. جنس کتری این چای سازی استیل است که می‌توانیم آن را بهترین جنس برای کتری در نظر بگیریم؛ چرا که ماندگاری بالایی نسبت به دیگر متریال‌ها دارد، املاح آب را نیز جذب می‌کند. جنس قوری این چای ساز نیز چینی است که می‌توانید آن را داخل ماشین ظرفشویی هم بشویید. کتری و قوری روی یک پنل لمسی قرار گرفته که دکمه‌های کنترل دستگاه روی آن‌ها قرار گرفته است و باعث می‌شود فکر کنید با یک چای ساز خارجی طرف هستید که حتی برای هدیه دادن هم آن را تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل می‌کند. ظرفیت قوری، نزدیک به یک لیتر است و کتری نیز ظرفیتی نزدیک به ۲ لیتر دارد. این دستگاه، با توان مصرقی بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات کار می‌کند و از آن‌جا که قطعات سازنده‌ی آن همگی مرغوب و باکیفیت هستند، دستگاه ماندگاری بسیار خوبی دارد و تا سال‌های سال می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

خرید چای ساز گرمنوش

 

 

 

چای ساز بیم TM – 2804

چای ساز برند بیم

این چای ساز بیم، یک دستگاه جمع و جور است که به کمک آن با کمترین زحمت می‌توانید چای خود را آماده و نوش جان کنید. در این دستگاه، خبری از قوری جداگانه نیست؛ بلکه می‌توانید آب و چای را با هم داخل دستگاه قرار دهید تا پس از جوش آمدن، چای دم بکشد. حتی این چای ساز قابلیت برنامه‌ریزی ۱۲ ساعته هم دارد که به کمک آن می‌توانید آب و چای خشک را از شب قبل داخل آن قرار دهید تا صبح که بیدار شدید، چای شما آماده باشد. همچنین، قابلیت گرم نگه داشتن چای بعد از پایان دم کشیدن آن به مدت ۳۰ دقیقه نیز دیگر قابلیت این چای ساز است. ظرفیت کتری، ۱.۷ لیتر است و با توان مصرفی ۲۲۰۰ وات کار می‌کند. تفاله گیر داخل آن، از جنس استیل ضدزنگ است و می‌توانید مطمئن باشید که خراب نخواهد شد. اگر دوست دارید بهترین چای ساز برقی ایرانی را تهیه کنید که جای کمی را بگیرد، در زمانی کوتاه چای خوش عطر و دم کشیده‌ای را برای شما حاضر کند و ظاهر جذابی هم داشته باشد، چای ساز بیم TM – 2804 بهترین گزینه است.

 

خرید چای ساز بیم TM – 2804

 

چای ساز سایا – نیوشا 1800

بهترین چای ساز موجود در بازار چای ساز نیوشا

چای ساز نیوشا یکی دیگر از چای سازهای خوب ایرانی است که با توان ۱۸۰۰ وات، در زمانی کوتاه نوشیدنی گرم شما را آماده می‌کند. در این مدل نیز کتری و قوری روی یک استند کنار هم قرار می‌گیرند. جنس کتری، استیل است و ۱.۸ لیتر گنجایش دارد. بدنه‌ی قوری نیز از جنس شیشه‌ی مقاوم است و ۱.۲ لیتر ظرفیت دارد. از قابلیت‌های این چای ساز، می توانیم به خاموش شدن خودکار آن بعد از به جوش آوردن آب، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه روی پایه و همینطور امکان گرم نگه داشتن چای و آب به مدت ۴ ساعت اشاره کنیم. روی استند نیز، دکمه‌های لمسی قرار گرفته‌اند که با آن‌ها بتوانید عملکرد دستگاه را کنترل کنید.

 

خرید چای ساز سایا – نیوشا ۱۸۰۰

 

چای ساز میگل – GTS 301

چای ساز میگل ۳۰۱

میگل یکی از بهترین برندهای ایرانی است که چای سازهای متنوعی را تولید کرده. یکی از محبوب‌ترین و در عین حال شیک‌ترین چای سازهای میگل، مدل GTS 301 است که شما را یاد سماورهای برقی می‌اندازد. در این مدل، با یک چای ساز طرف هستیم که قوری‌اش روی کتری قرار گرفته است. جنس بدنه‌ کتری، ترکیبی از شیشه، پلاستیک و استیل است و روی آن یک قوری شیشه‌ای با دسته و درگوش پلاستیکی قرار گرفته که دست را نمی‌سوزاند. شیر کتری یا سماور نیز، از جنس استیل ضدزنگ است و با باز کردن شیر آن، می‌توانید لیوان نوشیدنی خود را پر از آب گرم کنید. این سماور، ۳ لیتر گنجایش دارد و ظرفیت قوری نیز ۱ لیتر است. بنابراین برای ۴ یا ۵ نفر، به راحتی می‌توانید چای دم کنید.

 

خرید چای ساز میگل GTS 301

 

چای ساز بوش – TTA2201

بهترین چای ساز برقی - چای ساز بوش

اگر به دنبال خرید چای ساز از برندهای خارجی هستید، این مدل از برند بوش یکی از پررضایت‌ترین محصولات است. مدل دستگاه سر هم است و قوری روی کتری می‌نشیند. کتری حدود ۲ لیتر، و قوری حدود ۱ لیتر ظرفیت دارد. بدنه‌ی کتری در حدی شفاف است که بتوانید سطح آب داخل آن را تشخیص دهید. بدنه‌ی قوری نیز از جنس شیشه است. دستگاه دارای سیستم ایمنی خودکار است و هر زمان که آب کمی داخل کتری باشد، یا آب به جوش آمده باشد، خودبه‌خود خاموش می‌شود تا مشکلی پیش نیاید. داخل قوری، همانند دیگر مدل‌ها یک فیلتر ضدرسوب و ضدزنگ قرار گرفته و چای را در زمانی کوتاه دم می‌کند.

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید چای ساز

 

چای ساز فلر – TS 117

چای ساز فلر - بهترین مارک چای ساز خارجی

چای ساز فلر یک چای ساز جذاب با شمایلی زیبا است که به صورت سرهمی ساخته شده. کتری این دستگاه از جنس پیرکس و قوری آن شیشه‌ای است. پایه‌ی این چای ساز، ضدلغزش است و نیاز نیست نگران افتادن آن باشید. همچنین داخل آن یک المنت حرارتی قرار گرفته که کار گرم کردن پایه و جوش آوردن آب را انجام می‌دهد. گنجایش قوری در حد ۱ لیتر و کتری نیز ۲ لیتر ظرفیت دارد. محدوده توان مصرفی نیز، بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین برند چای ساز

 

جمع بندی

همانطور که در طی این مقاله متوجه شدید، تمامی برندهای ایرانی و خارجی، ویژگی‌ها و امکانات خوبی را برای چای سازهای خود قرار داده‌اند و انتخاب یا معرفی بهترین چای ساز موجود در بازار، کار ساده‌ای نیست. تمامی این چای سازها قابلیت‌های خوبی دارند و بهتر است برای انتخاب، قیمت آن‌ها، شکل ظاهری و سلیقه‌ی خود را در نظر بگیرید.

سوالات متداول

بهترین چای ساز موجود در بازار ایران کدام است؟

یکی از بهترین چای سازهای موجود در بازار، مدل گرمنوش از برند پارس خزر است. این چای ساز ظاهری زیبا دارد و بدنه‌ی کتری آن استیل است. توان دستگاه نیز بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است.

آیا چای ساز ویداس مدل VIR-2079 خوب است؟ 

این چای ساز یکی از محبوب‌ترین چای سازهای این برند است که از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d9%84-%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b2/
ads
ads