داغ ترین ها :
بهترین هارد اکسترنال برای کنسول‌های بازی

بهترین هارد اکسترنال برای کنسول‌های بازی

سونی و مایکروسافت هر دو در صنعت کنسول‌های گیمینگ پیشرو هستند و با محصولاتی که به بازار عرضه کرده‌اند، در این سال‌ها گیمرها را راضی نگه‌ داشته‌اند. چند سال پس از عرضه‌ی کنسول‌‌های نسل هشتمی یعنی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، کنسول‌های نسل نهمی وارد بازار شدند و پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس هم جای خود را در میان گیمرها پیدا کردند. در حال حاضر این دو سری کنسول سونی و مایکروسافت، محصولاتی هستند که در بین کنسول پلیرها محبوبیت دارند و افراد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

با وجود آن که فضای داخلی پلی‌استیشن و ایکس‌باکس برای ذخیره‌ی چندین بازی مناسب است، اما عده‌ای ترجیح می‌دهند که فضای بیشتری را به کنسول خود اضافه کنند و بازی‌های بیشتری را همراه خود داشته باشند. برای این کار، انواع هارد اکسترنال‌ها در بازار موجود است و بسیاری از آن‌ها کیفیت خوبی هم دارند. اما سوال این‌‎‌جا است که بهترین هارد اکسترنال برای کنسول‌های نسل نهم کدام هستند؟ در ادامه‌ی این مطلب مناسب‌ترین آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

انواع هارد اکسترنال را می توانید از تکنولایف بخرید: هارد اکسترنال

بهترین هارد اکسترنال برای پلی استیشن

اگر کنسول پلی‌استیشن دارید و یا قصد دارید این محصول جذاب سونی را بخرید، بهتر است در جریان بهترین هارد اکسترنال مناسب این کنسول بازی در بازار باشید. با داشتن یک فضای ذخیره سازی امن و مناسب، می‌توانید بدون درسر و نگرانی، هر تعداد بازی که می‌خواهید را نصب کنید و محتوای ذخیره‎‌ شده‌ی خود را به هارد مورد نظر انتقال دهید. نکته‌ی جذاب درمورد کنسول جدید سونی و هارد اکسترنال متصل به آن، این است که شما قادر خواهید بود بدون انتقال اطلاعات از حافظه‌ی خارجی به داخل پلی‌استیشن، از طریق یک درایو خارجی بازی مورد نظر خود را تجربه کنید.

Segate Expansion

هارد Segate Expansion 6TB

Segate Expansion با حجم ۶ ترابایت یکی از بهترین هارد اکسترنال‌های موجود در بازار است. فراموش نکنید که این هارد اکسترنال یک هارد HDD است و حافظه‌ای که برای پلی‌استیشن 5 توصیه می‌شود باید از نوع ssd باشد. شما از هاردهای HDD تنها برای ذخیره سازی دیتای بازی‌ها می‌توانید استفاده کنید. نوع رابط این محصول USB 3.0 با سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه است و یک محصول مناسب برای ذخیره به حساب می‌آید.

 

انواع هارد اکسترنال سیگیت را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت هارد اکسترنال سیگیت

Toshiba Canvio Gaming

هارد Toshiba Canvio Gaming

قبل‌تر برخی Seagate Backup Plus Slim را برای خرید پیشنهاد می‌دادند، اما به نظر می‌رسد هارد اکسترنال Toshiba Canvio Gaming کیفیت بهتری دارد. دو نسخه‌ی ۲ ترابایتی و ۴ ترابایتی برای این محصول درنظر گرفته شده که کاربر قادر است باتوجه به بودجه و نیاز خود یکی از آن‌ها را تهیه کند. Toshiba Canvio Gaming به سرعت انتقال فایل‌ها شهرت دارد.

 

قیمت اکسترنال توشیبا گیمینگ مدل Canvio Gaming

 

معرفی بهترین هارد اکسترنال برای تلویزیون:
چرا تمام هاردهای اکسترنال برای تلویزیون مناسب نیستند

 

SanDisk Extreme Portable SSD

هارد SanDisk Extreme Portable SSD

این هارد اکسترنال در لیست بهترین هاردهای مناسب پلی‌استیشن 5 قرار دارد و در برابر ضربه، گرد و غبار و لرزش مقاوم است. SanDisk Extreme Portable از لحاظ ظاهری هم جذاب بوده و یک هارد سبک وزن به حساب می‌آید. ناگفته نماند که نوع رابط این محصول USB 3.1 بوده و سرعت انتقال آن هم ۵۵۰ مگابایت بر ثانیه است.

My Book Desktop

هارد My Book Desktop

یکی از بهترین هارد اکسترنال‌های داخل بازار که توسط گیمرها استفاده شده، My Book Desktop است که از نظر ظاهری جالب و متفاوت است. این هارد اکسترنال دارای ظرفیت ۱۲ ترابایت است و می‌تواند هر نوع اطلاعاتی از انواع بازی‌ها را در خود ذخیره کند. بسیاری از شرکت‌ها مشغول استفاده از این محصول هستند و به نظر می‌رسد این هارد امتحان خود را پس داده است. این هارد اکسترنال حالت رومیزی دارد و دارای یک آداپتور است که برق مورد نیاز خود را از این طریق دریافت می‌کند. همچنین My Book Desktop در برابر ضربه مقاومت دارد و تا سال‌ها می‌تواند برای کاربر خود مفید باشد.

 

قیمت هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Book Desktop

 

هارد 2 ترابایت چی بخریم؟
بهترین هارد اکسترنال ۲ ترابایت

 

بهترین هارد اکسترنال برای ایکس باکس

تعدادی اطلاعات قابل توجه وجود دارد که بد نیست هنگام خرید هارد اکسترنال به آن‌ها دقت کنید. از جمله سرعت در خواندن اطلاعات، دمای پایین هنگام انتقال اطلاعات، ضد ضربه و ضد آب بودن، گارانتی معتبر، وزن سبک و حجم فیزیکی کم تعدادی از مواردی هستند که می‌توانید هنگام خرید آن‌ها را لحاظ کنید و از طولانی بودن عمر مفید هارد خود مطمئن باشید. همچنین باید توجه داشته باشید که به چه مقدار حجم نیاز دارید و می‌خواهید هم‌زمان چه تعداد بازی را ذخیره داشته باشید. این موضوع کاملا به شما بستگی دارد و از طرفی دیگر باید حجم هارد را با بودجه‌ی خود تنظیم کنید. هاردهای ارزان‌تری هستند که حجم نسبتا کمی دارند اما می‌توانند کار شما را راه بی‌اندازند. اگر فکر می‌کنید به حجم بالایی نیاز دارید، طبیعتا باید بیشتر هزینه کنید.

 

Seagate Backup Plus Slim 2TB

هارد Seagate Backup Plus Slim 2TB

Seagate Backup Plus  دارای ۲ ترابایت فضای خالی است و هارد مقرون به صرفه‌ای به حساب می‌آید. این محصول سرعت انتقال مناسبی دارد و به نسبت کارایی‌ای که دارد، قیمت آن مناسب است. نوع رابط این هارد اکسترنال اقتصادی USB 3.2 بوده و یکی از موارد توصیه شده‌ی مناسب ایکس‌باکس سری ایکس و اس به حساب می‌آید.

 

قیمت هارددیسک اکسترنال سیگیت مدل Backup Plus Slim ظرفیت

 

Samsung T7 1TB

هارد Samsung T7 1TB

یکی دیگر از مواردی که می‌توانید برای انتقال و نگهداری فایل‌های در ارتباط با ایکس‌باکس خود از آن استفاده کنید، Samsung T7  است. این هارد اکسترنال دارای یک ترابایت حافظه‌ی داخلی است و می‌تواند نیاز شما را در مورد کمبود حافظه برطرف کند. قبل‌تر Samsung T7 یکی از سریع‌ترین هارد اکسترنال‌های بازار محسوب می‌شد و خیلی‌ها از آن استفاده می‌کردند. در حال حاظر نمونه‌های جایگزین دیگری در بازار عرضه شده که قیمت بالاتری دارند اما هنوز این هارد اکسترنال به قدرت خود معروف است و گیمرها از آن رضایت دارند. Samsung T7 در چند رنگ مختلف قابل خریداری است و می‌توانید طبق سلیقه‌ی خود یکی از مدل‌های آن را خریداری و استفاده کنید.

 

قیمت هارد اکسترنال SSD سامسونگ مدل T7 SHIELD

 

Seagate Storage Expansion Card 1TB

هارد Seagate Storage Expansion Card 1TB

Seagate Storage Expansion Card هارد اکسترنال دیگری است که برای استفاده‌ی گیمرها و دارنده‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس توصیه می‌شود. تعدادی از درایوها هستند که بدون نیاز به وارد کردن فایل‌ها به حافظه‌ی کنسول، می‌توانید از محتوای آن استفاده و بازی کنید. Seagate Storage Expansion Card این‌گونه نیست و حتما باید محتوای آن را به داخل ایکس‌باکس خود منتقل کنید. لازم به ذکر است که این هارد اکسترنال در سرعت انتقال بسیار خوب عمل می‌کند و جزو پرسرعت‌ترین‌ها است.

 

Crucial X8 Portable SSD 1TB

هارد Crucial X8 Portable SSD 1TB

این طور که پیدا است، هارد اکسترنال Crucial X8 در بین رقبای خود از سرعت انتقال بالایی برخوردار بوده و انتظار شما را در حین انتقال فایل‌ بازی‌ها به حداقل می‌رساند. قیمت این هارد اکسترنال با قیمت Samsung T7 برابری می‌کند و طبق تجربه‌ی افراد، محصول خوبی به شمار می‌آید.

 

برای خرید هارد های اکسترنال اس اس دی با تخفیف های روزانه از این لینک دیدن کنید: قیمت هارد اکسترنال SSD

 

در زمان خرید هارد اکسترنال برای ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ به چه مواردی توجه کنیم؟

برای اینکه بتوانید بازی‌هایی که به شکل خاص برای ایکس باکس سری ایکس یا سری اس یا پلی استیشن ۵ ساخته می‌شوند را روی هارد اکسترنال اجرا کنید، باید از حافظه SSD تایید شده برای این کنسول‌ها استفاده کنید. هارد اکسترنال HDD تنها برای ذخیره این بازی‌ها مناسب است و بازی‌های این کنسول‌های نسل نهمی از روی HDD اجرا نمی‌شوند. اما برای اجرای بازی‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ روی ایکس باکس سری ایکس و اس و پلی استیشن ۵ می‌توانید از هارد اکسترنال HDD استفاده کنید.

سوالات متداول

بهترین هارد اکسترنال برای ایکس باکس سری ایکس کدام است؟ باید Storage Expansion Card را خریداری کنید که با ایکس باکس سری ایکس و سری اس سازگار است.

بهترین هارد اکسترنال برای پلی استیشن چیست؟ حافظه Crucial X8 Portable SSD برای پلی استیشن ۵ گزینه مناسبی خواهد بود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. محمدیاسین

    برای PC چه برند و مدل ،(مشخصات) رو بخرم ؟ برای هر نوع استفاده ای.

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%84-%da%a9%d9%86%d8%b3%d9%88%d9%84/
ads
ads