داغ ترین ها :
بهترین هدفون بی سیم سامسونگ

بهترین هدفون بی سیم سامسونگ

با حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از گوشی‌های هوشمند، بازار جدیدی با محور هدفون‌های بی‌سیم پیدا شد. کره‌ای‌ها در سال ۲۰۱۹ متوجه پتانسیل بالا و محبوبیت روز افزون این محصولات شدند و نسل اول Galaxy Buds عرضه شد. از آن زمان مدل‌های متعددی توسط سامسونگ به بازار عرضه شده است که باعث می‌شود سوال بهترین هدفون بی سیم سامسونگ کدام است در ذهن طرفداران ایجاد شود. در این مطلب به این سوال پاسخ می‌دهیم.

تمام هدفون‌های بی سیم یا ایربادهایی که سامسونگ به بازار روانه کرده است کیفیت صدای خوبی دارند. برخی از آن‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند لغو نویز فعال، حالت بازی و غیره هستند. برای پیدا کردن بهترین هدفون بی سیم سامسونگ برای خودتان بهتر است نقاط قوت و ضعف مدل‌های موجود در بازار را بشناسید و براساس مبلغی که مایل هستید هزینه کنید تصمیم بگیرید.

 

برای خرید انواع هندزفری بی سیم از برند سامسونگ روی لینک بزنید: ایرپاد سامسونگ

 

Galaxy Buds Pro: بهترین هدفون بی سیم سامسونگ

گلکسی بادز پرو

سامسونگ در بادز پرو که اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه شد هر آنچه از مدل‌های قبلی آموخته بود را پیاده کرده است. ظاهر جعبه شارژر آن زیباست و طراحی خود گوشی‌ها نسبت به مدل‌های قبلی کمی بزرگ‌تر شده است. سامسونگ از روکش مات برای گوشی‌ها استفاده کرده تا در گوش محکم‌تر قرار بگیرند. گلکسی بادز پرو گواهی IPX7 دارد تا نگرانی‌های کاربران از آسیب دیدن هدفون در اثر عرق یا باران و گرد و غبار برطرف شود.

تعداد فناوری‌های به کار رفته در بهترین هدفون بی سیم سامسونگ اندازه بزرگ‌تر آن را توجیح می‌کند. با گلکسی بادز پرو لغو نویز قدرتمندی خواهید داشت که صدای محیط رو حذف می‌کند. ویژگی‌ Ambient Sound هم به نوعی کار لغو نویز فعال را انجام می‌دهد با این تفاوت که تنها صدای ناخواسته محیط را حذف می‌کند و همچنان می‌توانید از اتفاقات مهمی که اطرافتان می‌افتد مطلع باشید. از فناوری‌های دیگر استفاده شده در گلکسی بادز پرو می‌توانیم به Voice Detect یا تشخیص صدا اشاره کنیم. این ویژگی زمانی که شخصی شروع به مکالمه با شما می‌کند، Ambient Sound را روشن کرده و صدای موسیقی یا پادکستی که به آن گوش می‌کنید را کاهش می‌دهد.

توت فرنگی روی کیک هرچند جذاب، اما در نهایت هدف خود کیک است. در انتخاب بهترین هدفون بی سیم هم غایت، گوش کردن به موسیقی است و مهم‌ترین مشخصه، صدای شفاف، بلند و باکیفیت. به همین مقصود سامسونگ از درایورهای بزرگ برند مشهور AKG استفاده کرده است که به طور پیشفرض صدای شفافی ارائه می‌دهد. اما سامسونگ به همین اکتفا نکرده و از طریق اپلیکیشن Galaxy Wearable می‌توانید میان شش تنظیمات اکولایزر انتخاب کنید. متاسفانه امکان شخصی سازی و درست کردن تنظیمات دستی وجود ندارد. صدای ۳۶۰ درجه از دالبی روی گلکسی بادز پرو تماشای فیلم و سریال‌هایی که دارای صدای محیط 7.1 یا 5.1 هستند را ممکن می‌کند.

محفظه گلکسی بادز پرو با یک بار شارژ کامل، تا سه مرتبه قادر به شارژ کردن گوشی‌ها است. خود گوشی‌ها با شارژ کامل و بدون ANC (لغو نویز فعال) هشت ساعت پخش موسیقی و با فعال بودن ANC، پنج ساعت شارژدهی دارند. محفظه شارژر را می‌توانید از طریق کابل USB-C یا شارژر بی‌سیم شارژ کنید.

 

خرید انواع هدست گیمینگ در تکنولایف: قیمت هدفون گیمینگ

چرا گلکسی بادز پرو بهترین هدفون بی سیم سامسونگ است؟

  • گلکسی بادز پرو پرچمدار حال حاضر سامسونگ است.
  • بیشترین امکانات را در مقایسه با برادران خود ارائه می‌کند.
  • کیفیت صدای عالی با اسپیکر ۲-راهه تنظیم شده توسط AKG.
  • مشکل کیفیت تماس و میکروفون بر طرف شده است.
  • صدای ۳۶۰ درجه
  • ANC خوب
  • ضد آب
  • سبک و راحت

گلکسی بادز پرو مناسب چه افرادی است؟

 بادز پرو گران قیمت‌ترین هدفون بی سیم سامسونگ و رقیب ایرپاد پرو اپل است. این محصول به افرادی که حداکثر قابلیت‌ها و کیفیت صدا را از یک هدفون بی‌سیم سامسونگی می‌خواهند و مشکلی با پرداخت هزینه‌ آن ندارند پیشنهاد می‌کنیم.

 

با بودجه محدود هم پیشنهاداتی برایتان داریم:
بهترین هندزفری زیر 2 میلیون تومان

 

Samsung Galaxy Buds 2: کوچک، پرقدرت، ارزنده

گلکسی بادز 2

جدیدترین عضو خانواده بادز علارغم ظاهر کوچک و راحتش، قابلیت‌های فراوانی دارد. از همه بهتر برچسب قیمتی این محصول است که ارزش بالایی در قبال هزینه ارائه می‌کند. گلکسی بادز ۲ را پس از بادز پرو می‌توانیم بهترین هدفون بی سیم سامسونگ بدانیم.

همانطور که گفتیم، گول ابعاد کوچک گوشی‌ها را نخورید؛ درایورهای صدای بادز ۲ به اندازه کافی بزرگ هستند و صدای تولید شده شفافیت و بلندی خوبی دارد. گلکسی بادز ۲ سبک است و به راحتی در گوش کیپ می‌شود تا با استفاده طولانی مدت نه خسته شوید نه از گوش خارج شوند. در این بازه قیمتی انتظار ANC و Ambient Sound هم داریم که خوشبختانه کره‌ای‌ها برآورده کرده‌اند. به طرز جذابی توانایی ANC این محصول به بادز پرو نزدیک است و به خوبی صدای مزاحم اطراف شامل صدای فن لپ تاپ، صدای ماشین‌ها و غیره را کم می‌کند. جایی که بادز ۲ از برادر حرفه‌ای خود کم می‌آورد قسمت Ambient Sound و میکروفون است. در نتیجه کیفیت تماس و مکالمه به خوبی تجربه‌ای که با بادز پرو خواهید داشت نخواهد بود. گواهی IPX2 هم به اندازه IPX7 مدل گلکسی بادز پرو قابل استناد نیست.

باتری‌های بادز ۲ نسبت به تکنولوژی و همه ویژگی‌هایی که دارد بسیار خوب است؛ ۷.۵ ساعت بدون ANC و ۵ ساعت با ANC. البته شارژدهی باتری همه هدفون‌های بی‌سیم به شدت صدا بستگی دارد. محفظه شارژ می‌تواند تا ۳ بار دیگر گوشی‌ها را کامل شارژ کند و خود از طریق کابل USB-C یا شارژر بی‌سیم (که باید جدا تهیه کنید) شارژ می‌شود. رنگ بندی محصول تنوع خوبی دارد و می‌توانید بین مشکی گرافیتی، سفید، زیتونی و اسطوخودوس انتخاب کنید.

چرا گلکسی بادز ۲ بخریم؟

  • کیفیت صدای خوب
  • ANC متاثر
  • بسیار راحت، سبک و کوچک
  • شارژدهی خوب
  • رنگ‌بندی منوع

گلکسی بادز ۲ برای چه افرادی مناسب است؟

اگر می‌خواهید نزدیک‌ترین قابلیت‌ها و کیفیت به هدفون‌های بی‌سیم حرفه‌ای و پرچمدار را با پرداخت هزینه کمتر داشته باشید، گلکسی بادز ۲ انتخاب شما است. افرادی که به دنبال هدفون‌ بی‌سیم برای مکالمه هستند بهتر است گلکسی بادز پرو را در نظر داشته باشند.

 

نحوه اتصال هندزفری پرفروش و بلوتوثی کیو سی وای T13:
نحوه کار با هندزفری qcy t13

 

Samsung Galaxy Buds Live: نهایت راحتی

Samsung Galaxy Buds Live

شاید اولین مشخصه و کارت آس پیک گلکسی بادز لایو طراحی آن باشد که در هر گوش فیت می‌شود و بسیار راحت است. این گوشی‌های لوبیایی-شکل تلاش سامسونگ برای ارائه راحتی به همه افراد هستند. از آنجایی که هیچ قسمت از گلکسی بادز لایو وارد کانال گوش نمی‌شود، خستگی و درد ناشی از استفاده طولانی مدت به صفر می‌رسد. این طراحی برای افرادی که گوش‌های کوچک‌تر دارند نیز ایده‌آل است.

با وجود اینکه بادز لایو اولین هدفون بی‌سیم سامسونگ با پشتیبانی از فناوری ANC بود، به دلیل طراحی و قرارگیری باز آن‌ها در گوش به اندازه گلکسی بادز پرو یا بادز ۲ در حذف صدای مزاحم تاثیر گذار نیست. به علاوه، جلوگیری از مزاحمت صدای محیط زمانی که سری سیلیکونی داخل کانال گوش می‌شود راحت‌تر است؛ یکی دیگر از امکانات کلاسیک هدفون و هندزفری‌ها که به دلیل معماری گلکسی بادز در دسترس نمی‌باشد.

اما این موضوع سامسونگ را وادار به استفاده از درایورهای صوتی ۱۲ میلی‌متری کرده که در عوض قدرت صدای بیشتری دارند. وضوح صدا عالی‌ست و باس بهتر از چیزی‌ست که احتمالاً انتظار دارید. این درایورها توسط AKG تنظیم شده‌اند. با اینکه کیفیت صدای گلکسی بادز لایو راضی کننده است، به خوبی برادران بالارده‌تر خود نیست. تا حدی هم امکان شخصی سازی صدا در اپلیکیشن Galaxy Wearable مهیا شده اما مانند گلکسی بادز پرو ویژگی ساختن اکولایزر دستی وجود ندارد. حتی کیفیت تماس هم روی گلکسی بادز لایو به لطف میکروفون‌های خوب، عالی است.

شارژدهی باطری بهتر از گلکسی بادز پرو و بادز ۲ است و ۶ ساعت شارژدهی همراه با ANX خواهید داشته که با خاموش کردن ANC می‌توانید آن را تا ۸ ساعت افزایش دهید. محفظه شارژ کوچک است و به اندازه سه مرتبه شارژ کامل گوشی‌ها انرژی ذخیره می‌کند. برای شارژ کردن آن باید از کابل USB-C یا شارژر بی‌سیم استفاده کنید. رنگ‌ بندی‌ها تنوع گلکسی بادز ۲ را ندارند اما در سه رنگ مشابه گلکسی نوت ۲۰ عرضه می‌شوند؛ یعنی برنز، سفید و مشکیِ Mystic.

 

مقایسه محبوب‌ترین هندزفری‌های موجود در بازار را در مجله تکنولایف بخوانید.
گلکسی بادز لایو سامسونگ در برابر ایرپادز پرو اپل

 

چرا گلکسی بادز لایو؟

  • مناسب برای گوش‌های کوچک
  • بسیار راحت، مناسب برای استفاده طولانی مدت
  • کیفیت تماس خوب
  • ANC قابل قبول
  • شارژدهی بالا
  • پشتیبانی از شارژ بی‌سیم
  • محفظه شارژ کوچک با قابلیت حمل بالا

گلکسی بادز لایو مناسب چه کاربرانی است؟

 افرادی که می‌خواهند طولانی مدت از هدفون بی‌سیم برای گوش کردن به موسیقی یا پادکست و یا مکالمه استفاده کنند از طراحی راحت این محصول نهایت استفاده را خواهند برد.

 

 

+Samsung Galaxy Buds: پادشاه استقامت

اولین چیزی که در رابطه با گلکسی بادز پلاس باید بدانید: سامسونگ عملاً خط تولید این مدل را متوقف کرده است. با این حال می‌توان بادز پلاس را با قیمت بسیار مناسب در برخی فروشگاه‌ها یا به صورت دست دوم پیدا کرد. بادز پلاس همچنان هدفون بی‌سیم خوبی است اگر هدفونی می‌خواهید که نام سامسونگ را یدک بکشد.

گلکسی بادز پلاس

دقیقاً عکس گلکسی بادز لایو، مدل پلاس از سری سیلیکونی برای محکم شدن در گوش استفاده می‌کند. این مدل فاقد فناوری ANC است و همان سری سیلیکونی با فیت شدن در گوش کار حذف صدای محیط را—به خوبی—انجام می‌دهد. جرم گوشی‌ها زیاد نیست و در استفاده میان مدت تا طولانی مدت کاربر را خسته نمی‌کند. کیفیت صدا برای اکثر کاربران مناسب خواهد بود اما نمی‌تواند سخت‌گیرترین علاقه‌مندان به موسیقی را راضی کند. خدمات اپلیکیشن Galaxy Wearable از جمله انتخاب اکولایزر همچنان قابل استفاده هستند. میکروفون معمولی است و نباید انتظار بهترین کیفیت مکالمه را داشت.

گلکسی بادز پلاس با ۱۱ ساعت پخش موسیقی—با ولوم متوسط—بیشترین شارژدهی میان هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ را به رخ می‌کشد. با همراهی محفظه شارژر، در مجموع می‌توانید انتظار ۲۲ ساعت شارژدهی از گلکسی بادز پلاس داشته باشید. شارژ جعبه از طریق کابل USB-C یا شارژر بی‌سیم صورت می‌گیرد.

نقاط قوت گلکسی بادز پلاس کدامند؟

  • قیمت مناسب
  • استقامت بسیار بالای باتری
  • کیفیت صدای مناسب
  • محفظه با حمل پذیری بالا
  • شارژ بی‌سیم

گلکسی بادز پلاس برای کدام دسته از کاربران مناسب است؟

آنچه گلکسی بادز پلاس را از دیگر هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ متمایز می‌کند شارژدهی باتری آن است. به دلیل توقیف خط تولید این محصول را با قیمت مناسبی می‌توانید پیدا کنید. اگر مشکلی با نبود ANC و کیفیت مکالمه متوسط ندارید و شارژدهی باتری اولویت است، گلکسی بادز پلاس می‌تواند هدفون بی‌سیم بعدی شما باشد.

 

شاید نیاز داشته باشید: بهترین هندزفری های بی سیم 

 

سوالات متداول:

بهترین هدفون بی سیم سامسونگ کدام است؟ به در نظر گرفتن تمام معیارها یعنی امکانات به روز، کیفیت صدا و راحتی استفاده، Samsung Galaxy Buds Pro در مقام اول می‌نشیند.

هدفون بی سیم سامسونگ بهتر است یا اپل؟ به بازار گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی آن‌ها که می‌رسد، قبل از هر چیز نام برند‌های اپل و سامسونگ به ذهن می‌آید. این دو رقیب با عرضه باکیفیت‌ترین محصولات توانسته‌اند جای خود را در دل طرفداران قرص کنند. پاسخ دادن به سوال هدفون بی‌سیم سامسونگ بهتر است یا اپل علاوه بر سلیقه کاربر، تا حد زیادی به برند گوشی هوشمند او بستگی دارد. تنها هنگام زوج کردن با دیگر محصولات اپل می‌توانید از همه قابلیت‌های فراوان ایرپاد بهره‌مند شوید. گلکسی بادز هم روی گوشی‌های اندرویدی و به خصوص سامسونگی عملکرد بهتری دارد و در برخی موارد، کارآیی آن روی سیستم عامل iOS محدود می‌شود.

هدفون بی‌سیم سامسونگ بهتر است یا با سیم؟ هدفون‌های بی‌سیم دردسرهای گره خوردن یا پارگی سیم را برطرف کرده‌اند. از توی دست و پا بودن سیم هم که نگوییم. اما انتخاب میان این دو کاملاً سلیقه‌ای است و در هر دسته می‌توانید با توجه به بودجه، با کیفیت صدای خوب به گوش کردن موسیقی و پادکست بپردازید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a8%db%8c-%d8%b3%db%8c%d9%85-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/
ads
ads