داغ ترین ها :

بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان

دنیای هدفون‌ها روز به روز در حال گسترش است و تا چند سال پیش تنها هدفون‌های سیمی طرفدار داشتند اما این روزها به راحتی می‌توانید یک هدفون بی‌سیم با قیمت مناسب تهیه کنید. اگرچه شاید باورش سخت باشد اما بهترین هدفون های بی سیم زیر 500 تومان نیز وجود دارد که به راحتی در ایران قابل تهیه است. شاید برخی تصور کنند که تنها با خرید هدفون‌های گران قیمت ‌می‌توانید کیفیت خوبی را تجربه کنند اما امروزه برندهایی مانند شیائومی و لنوو دستگاه‌هایی تولید کرده‌اند که به راحتی با مدل‌های گران قیمت قابل مقایسه هستند. در ادامه همراه تکنولایف باشید تا به معرفی این مدل‌ها بپردازیم.

 

در فروشگاه تکنولایف انواع هدست، هدفون و هندزفری بی سیم با قیمت عالی موجود است.

 

بهترین هندزفری بی سیم زیر 500 تومان

در این بخش به سراغ بهترین گزینه‌هایی می‌رویم که بتوان با بودجه کمتر از 500 تومان اقدام به خرید آن‌ها کرد. در نظر داشته باشید که برخی از مدل‌ها ممکن است مقداری گران‌تر از 500 هزار تومان باشند و با توجه به تغییر نرخ ارز ممکن است مدلی از این بازه قیمتی خارج شود.

هندزفری بی‌سیم هایلو مدل X1 Neo

یکی از جدیدترین هندزفری‌های هایلو همین X1 NEO است که قیمتی بسیار مناسب و در عین حال ارزش خرید بسیار بالا دارد. این مدل از سری‌های سیلیکونی استفاده نمی‌کند و به گونه‌ای طراحی شده که بادزها به طور مستقیم درون گوش قرار می‌گیرند. این مدل با وجود قیمت کم از درایور داینامیک 13 میلی‌متری استفاده می‌کند که اتفاقی بسیار جذاب است و باعث می‌شود کیفیت صدا تا حد زیادی بهبود پیدا کند و شما شفافیت بسیار خوبی را تجربه کنید.

هندزفری بی‌سیم هایلو مدل X1 Neo

کیس این محصول نیز طراحی کوچکی دارد و درب آن به صورت نیمه شفاف طراحی شده که جذابیت بیشتری را به محصول می‌بخشد. شرکت هایلو برای X1 neo از بلوتوث 5.3 استفاده کرده که نسل بسیار جدید بلوتوث به حساب می‌آید و باعث می‌شود تا اتصال پایدارتر و اختلال کمتر شود. همچنین این هندزفری تأخیر 6 میلی‌ثانیه‌ای دارد که برای گیمرها می‌تواند اتفاق جذابی به حساب بیاید. شما با یک بار شارژ بادزها می‌توانید حدود 5 ساعت به موزیک گوش دهید و کیس این عدد را تا 20 ساعت افزایش می‌دهد.

خرید هندزفری هایلو X1 Neo

هدفون بی‌سیم QCY T13

این هدفون بی‌سیم از QCY یک کیس مربعی شکل با طراحی خمیده در لبه‌ها دارد و با توجه به وزن و ابعاد مناسب می‌توانید آن را به راحتی درون جیب خود داشته باشید. طراحی کیس براق است و به روی آن لوگوی QCY به چشم می‌خورد. از طرفی خود بادزها هم ارگونومی رضایت بخشی دارند و به خوبی درون گوش قرار می‌گیرند. در امتداد این بادزها ساقه‌ای قرار گرفته که از پد لمسی پشتیبانی می‌کند و همچنین باعث می‌شود راحت‌تر بتوانید هدفون را درون گوش خود محکم کنید. درون جعبه این محصول یک سیم Type-C دریافت می‌کنید و سه سری با اندازه‌های مختلف نیز وجود دارد تا بتوانید اندازه مناسب گوش خود را گزینش کنید.

کیو سی وای T13

پدهای لمسی دو بادز در قسمت بالایی قرار گرفته‌اند و دو بار کلیک به روی گوش چپ یا راست موسیقی را پخش یا متوقف می‌کند و با نگه داشتن گوش راست به موسیقی بعدی و با نگه داشتن گوش چپ به موسیقی قبلی منتقل می‌شوید. سه بار کلیک به روی گوش راست low-latency gaming mode را فعال یا غیرفعال می‌کند و در نهایت سه بار کلیک به روی گوش چپ دستیار صوتی را فعال می‌کند. این پد لمسی به خوبی به لمس‌ها پاسخ می‌دهد و با کمی کار کردن با این هدفون به راحتی متوجه این لمس‌ها خواهید شد.

اتصال این هدفون با گوشی به وسیله Bluetooth 5.1 اتفاق می‌افتد و این اتصال پایداری بالایی دارد و به راحتی می‌تواند تا فاصله 9 یا 10 متری کانکشن خود را با گوشی حفظ کند. دو گوش نیز به سرعت یکدیگر را پیدا کرده و به هم متصل می‌شوند که این باعث می‌شود اگر در حال استفاده از یکی از گوش‌ها هستید به راحتی بتوانید هر دو بادز را به هم متصل کنید.

کیفیت صدای این هدفون به نسبت بازه قیمتی واقعا خوب است و رضایت شما را به خود جلب خواهد کرد. این محصول آهنگ‌ها را به صورت تفکیک شده به گوش شما می‌رساند و صدای خواننده بالاتر بوده و صدای موسیقی به صورت فراگیر به گوش می‌رسد و جالب‌تر این که صدای ساز بین دو گوش جابجا می‌شود تا شما حس حضور در سالن کنسرت را داشته باشید. تن صدای بالا و پایین هم با کیفیت رضایت بخشی پخش می‌شود و در کل بعید است که کیفیت صدای این هدفون نتواند رضایت شما را به دست بیاورد.

خرید لپ تاپ
این دستگاه از 4 میکروفون استفاده می‌کند و به لطف همین موضوع صدای شما را بلند و واضح به طرف مقابل انتقال می‌دهد. این هدفون‌ها می‌توانند تا حد خوبی نویزهای محیط‌ را حذف کنند و صدایی شفاف‌ را به طرف دیگر انتقال دهند. مثلا اگر شما در اتوبوس یا مترو بخواهید با این هدفون مکالمه کنید به احتمال زیاد باز هم کیفیت مکالمه رضایت بخش خواهد بود.

کیو سی وای T13

در زمینه باتری هم شاهد عملکرد خوبی هستیم تا QCY T13 بیش از هر زمان دیگری ارزش خرید خود را نشان دهد. با یک بار شارژ بادزها می‌توانند حدود 7.5 ساعت موسیقی پخش کنند و خود کیس هم می‌تواند تا 3 بار بادزها را فول شارژ کند. با یک محاسبه ساده متوجه خواهیم شد با پر بودن شارژ کیس و خود بادزها می‌توانید نزدیک به 30 ساعت با هدفون‌های QCY به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید که نکته بسیار جذابی است. همه این گفته‌ها را که در کنار هم قرار دهیم متوجه خواهیم شد که با یکی از بهترین هدفون بی سیم با قیمت مناسب بازار مواجه هستیم.

 

قیمت هندزفری QCY T13

 

کاربران از ما پرسیده‌اند “بهترین هدفون های بی سیم کدام ها هستند؟” ما در مقاله زیر به این سوال پاسخ داده‌ایم.

بهترین هدفون بی سیم

 

هندزفری شیائومی مدل Redmi Buds Essential

در این هندزفری شیائومی تلاش خود را کرده تا محصولی پایه‌ای اما باکیفیت را وارد بازار کند. این یعنی سازنده چینی برخی از قابلیت‌های اضافی را حذف کرده اما هندزفری باکیفیت، ارزان و جذاب را وارد بازار کرده که می‌تواند برای بسیاری از کاربران انتخابی عالی باشد. این هندزفری دارای درایور 7.2 میلی‌متری است و صدای شما را حین مکامه با حذف نویز به طرف مقابل انتقال می‌دهد. شیائومی با وجود بازه قیمتی ارزان این محصول از بلوتوث 5.2 استفاده کرده تا اتصالی پایدار و بدون قطعی و اختلال را تجربه کنید.

هندزفری شیائومی مدل Redmi Buds Essential

این بادزها می‌توانند با شارژ کامل حدود 5.5 ساعت دوام بیاورند و به کمک کیس این عدد می‌توانید به حدود 18 ساعت برسد. این یعنی شما با فول شارژ کردن کیس و بادزها می‌توانید 18 ساعت به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید و در سفر بدون نیاز به شارژ از این هندزفری بی‌سیم بهره ببرید. در نظر داشته باشید که شما می‌توانید از هر یک از این بادزها به صورت تکی نیز استفاده کنید و بادزها به صورت مستقل با گوشی ارتباط برقرار می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های ردمی بادز Essential می‌توان به گواهی IPX4 و پدهای لمسی برای انتقال فرمان‌ها اشاره کرد.

 

خرید هندزفری شیائومی Redmi Buds Essential

 

انواع هندزفری گیمینگ را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید

 

هندزفری کیو سی وای مدل T5

QCY T5 نه‌تنها جز بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان است بلکه یکی از ارزان‌ترین مدل‌هایی به حساب می‌آید که شما می‌توانید آن را در بازار خریداری کنید. بادزها دارای یک ساقه کشیده هستند و سری سیلیکونی باعث می‌شود صدای محیط تا حد مطلوبی مسدود شود. ارگونومی بادزها درون گوش خوب است و به راحتی هم در طول استفاده از گوش خارج نمی‌شوند و شما می‌توانید حین ورزش کردن نیز از آن‌ها استفاده کنید.

بهترین هدفون های بیسیم

از نظر کیفیت صدا بسته به سبک موزیکی که گوش می‌دهید QCY T5 می‌تواند خوب یا بد باشد. برای مثال از نظر بیس این مدل اصلا شرایط خوبی ندارد ولی از طرفی صدا را با وضوح مناسبی به گوش می‌رساند. جزئیات صدا قابل قبول است و صداهای میانی و بالا دقت بیشتری نسبت به صدای پایین دارند. تریبل هم مناسب ارزیابی می‌شود و در کل شاید تنها بخشی که نتواند رضایت شما را به دست بیاورد صدای بیس است که واقعا ضعیف است و گوشی QCY تمرکزی به روی این بخش نداشته است.

شما می‌توانید تا 5 ساعت به روی خود بادزها و تا 25 ساعت به روی شارژدهی کلی این مدل حساب باز کنید. درگاه شارژ micro-USB، حالت گیمینگ، امکان استفاده از هر بادز به صورت جداگانه، حذف نویز میکروفون، درایور 6 میلی‌متری، پدهای لمسی برای انتقال فرمان‌های مختلف و گواهی IPX5 از دیگر ویژگی‌های مهم QCY T5 به حساب می‌آیند.

 

قیمت هندزفری کیو سی وای T5

 

 

انواع هندزفری و هدفون گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید:هدفون گیمینگ

 

هندزفری بی سیم شیائومی مدل redmi buds 3 lite

یکی از ارزان‌ترین هندزفری‌های بی‌سیم شیائومی را می‌توان ردمی بادز 3 لایت دانست، محصولی که طراحی را از برادران بزرگ‌تر این سری به ارث برده و ظاهر آن تا حد زیادی شبیه به ردمی بادز 3 پرو است. این محصول دارای درایور 6 میلی‌متری است و به لطف برخورداری از بلوتوث 5.2 اتصال پایداری با گوشی برقرار می‌کند و تأخیر پایینی هم دارد. شیائومی برای این مدل از قابلیت حذف نویز برای میکروفون استفاده کرده و این اتفاق باعث می‌شود تا کیفیت مکالمه خوبی را تجربه کنید.

هندزفری بی سیم شیائومی مدل redmi buds 3 lite

یکی از قابلیت‌هایی که ارزش خرید این محصول را تا حد زیادی افزایش می‌دهد پشتیبانی آن از گواهی IP54 است که باعث می‌شود مقاومت بالایی در برابر پاشش آب و همچنین گرد و غبار داشته باشد. ردمی بادز 3 لایت با یک بار شارژ می‌تواند حدود 5 ساعت موزیک پخش کند و از طرفی به کمک کیس این عدد به 18 ساعت می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های مهم ردمی بادز 3 لایت می‌توان به پورت شارژ Type-C، ارتباط سریع و آسان با گوشی، کنترل‌های لمسی و برخوداری از دو رنگ مشکی و سفید اشاره کرد.

 

خرید هندزفری شیائومی Redmi buds 3 lite

هدفون بی‌سیم هایلو GT1 Pro

هدفون بی‌سیم Haylou GT1 Pro ساخت شرکت زیر مجموعه شیائومی و نسخه ارتقا یافته مدل GT1 قبلی است و جزو بهترین هدفون های بلوتوثی به حساب می‌آید. این هدفون دارای فناوری استریو بی‌سیم واقعی (TWS) است که می‌توانید کانال L (چپ) و کانال R (راست) را به طور جداگانه استفاده کنید. هر دو هدفون برای ارائه یک تجربه واقعاً بی‌سیم برای بازی، پخش جریانی، موسیقی و … مناسب است. GT1 Pro با ویژگی‌هایی از جمله عمر باتری خوب، کاهش نویز، دستیار صوتی مانند سیری، دستیار گوگل و شیائومی، تماس واضح و کیفیت صدای خوب مانند صدا  در هدفون‌های درجه یک در دسترس است. این هدفون بی‌سیم بهترین گزینه از نظر قیمت در بازار ایران است و می‌توانیم بگوییم یکی از بهترین رقبای Redmi AirDots است که کیفیت و قیمت مناسبی دارد.

بهترین مارک هدفون

طراحی ارگونومیک هدفون Haylou GT1 Pro به شما این امکان را می‌دهد که آنها را برای مدت طولانی بدون افتادن، حتی زمان دویدن، استفاده کنید. کیس هدفون دارای پلاستیک مات مشکی با کانکتور شارژ باتری در پشت است و فونت جلوی کیس دارای چهار نشانگر LED برای کمک به بررسی وضعیت باتری است که تنها ۳۵ گرم وزن دارد. این هدفون با وزن کم بسیار سبک و قابل حمل است و به راحتی در جیب جا می‌شود. علاوه بر این، دارای گواهی IPX5 است تا بتوانید آنها را در روزهای بارانی یا در باشگاه هم مورد استفاده قرار دهید و از تعریق زیاد هراسی نداشته باشید.

قیمت اسپیکر

کیفیت مکالمه تلفنی GT1 pro نیز در میان گزینه‌های خوب قرار می‌گیرد و این محصول می‌تواند صدای اطراف را تا حد خوبی کاهش دهد. به طور کلی ویژگی‌های، GT1 pro برای هدفونی با این اندازه و قیمت کاملاً قابل قبول هستند. GT1 Pro با یک بار شارژ حدود ۲۶  ساعت استفاده را در دسترس قرار می‌دهد، به دلیل اینکه کیس شارژ ۸۰۰ میلی آمپر است به ۱.۵-۲ ساعت برای شارژ کامل نیاز دارد و ۵.۵ بار شارژ اضافی برای هدفون‌ها فراهم می‌کند. متأسفانه کانکتور آن یک میکرو USB است، بنابراین شارژر کند است و کمی زمان می‌برد. چهار LED سفید درصد سطح باتری کیس شارژ را نشان می‌دهد. هدفون‌های ۴۳ میلی آمپر ساعتی می‌توانند ۳ تا ۴ ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورند که برای یک تمرین طولانی یا پیاده روی معمولی کافی است.

 

خرید هدفون بی‌سیم هایلو GT1 Pro

 

هندزفری بی‌سیم کیو سی وای مدل T17

QCY هدفون‌های بی‌سیم ارزان قیمت تولید می‌کند و تنها در نیمه دوم سال ۲۰۲۱، کیو وای سی 16، 13 و 17 وارد بازار شه‌اند و سپس این برند چینی برخی از هدفون‌های قدیمی را با نسخه S ارتقا داده است. QCY T17 به نسبت قیمت همه انتظارهای شما را به طور کامل برآورده می‌کند. کیس این مدل دارای یک چراغ LED برای نشان دادن باتری باقیمانده، یک پورت USB-C در پشت و اندازه جمع و جور است تا بتوانید آن را به راحتی در هر جیبی قرار دهید. قاب به اندازه کافی محکم به نظر می‌رسد، اما انتظار خراش روی باکس را داشته باشید.

خود بادزها نیز جمع و جور هستند و بادزهای سامسونگ را در ذهن شما یادآور می‌شوند؛ چرا که بادزها از بیرون و داخل گرد طراحی شده‌اند و بخش بیرونی نیز طراحی براقی دارد. این مدل به راحتی درون گوش قرار می‌گیرد و تا حد خوبی هم محکم می‌شود ولی به نسبت مدل‌هایی که بادزهایی زاویه‌دار دارند کمی راحت‌تر از گوش درمی‌آید و ممکن است در فعالیت ورزشی سنگین کمی با مشکل مواجه شوید. شارژدهی بادزها حدود ۷.۵ ساعت و این زمان به کمک کیس به حدود ۲۶ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

بهترین هدفون بی سیم با قیمت مناسب

در این مدل خبری از گواهی مقاوت در برابر آب نیست و باید کمی مراقب ورود قطرات آب به داخل بادزها باشید. این محصول از یک حالت ویژه با تأخیر کمتر برای بازی‌ها استفاده می‌کند و به این طریق به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر از اتفاقات درون بازی باخبر شوید. هنوز تاخیری در شلیک های فورتنایت وجود دارد، اما نسبت به بسیاری از هدفون‌های دیگر کمتر قابل توجه است. این مدل ممکن است یکی از بهترین هدفون‌های بسیار ارزان برای بازی باشد. کیفیت مکالمه این مدل را نمی‌توانیم خیلی عالی بدانیم، به خصوص زمانی که در محیط باز قرار می‌گیرید و صدای باد و سر و صدای محیط نیز به مکالمه اضافه می‌شود.

از نظر کیفیت صدا هم این هدفون شرایط خوبی دارد می‌تواند صدا را به صورت بالانس شده و زنده به گوش برساند. صدای بیس قابل قبول است و وضوح خوبی از وکال و صدای آهنگ به گوش می‌رسد. صدای بالا به نسبت صدای میانی دقت پایین‌تری دارد اما همچنین هم برای این بازه قیمتی خوب و مناسب است. البته در کل شباهت این مدل به بهترین هدفون بی سیم سامسونگ نباید باعث شود که انتظار کیفیت صدای یکسانی هم داشته باشید.

 

قیمت هندزفری کیو سی وای T17

 

بهترین مارک های هندزفری گردنی را شناسید.

بهترین هندزفری گردنی

 

 هدفون بی‌سیم LivePods LP40

بادزهای Lenovo LP40 TWS طراحی بسیار شبیهی به Apple Airpods دارند و همین باعث می‌شود تا آن‌ها را جزو بهترین هدفون های بیسیم از نظر ارگونومی در نظر بگیریم. این هدفون لنوو مجهز به کیفیت صدای ممتاز با دیافراگم دوگانه ۱۳ میلی متری و فناوری کاهش نویز با کمک تراشه بهبود یافته است و از بلوتوث 5.0 برای یک اتصال بی‌عیب و نقص استفاده می‌کند. به طور کلی، لنوو در طراحی این محصول به طور کامل از AirPods الهام گرفته شده است. ناگفته نماند که این مدل از گواهی IP54 برای مقاومت در برابر پاشش آب و گرد و غبار استفاده می‌کند.

بهترین هدفون بی سیم برای موسیقی

 

خرید هارد اکسترنال
کیس این محصول هم بی‌شباهت به ایرپاد پرو اپل نیست و مخصوصا درب آن به سمت بالا باز می‌شود و بادزها به صورت عمودی درون کیس قرار می‌گیرند. پشت کیس یک دکمه فیزیکی با LED سبز دیده می‌شود که برای ریست کردن هدفون و همچنین قرار دادن محصول در حالت اتصال کاربرد دارد. این کیس از درگاه Type-C برای شارژ شدن استفاده می‌کند و از این جهت سازگاری خوبی با دنیای امروز فناوری دارد. اکنون به سراغ بادز زیبا و بی سیم LP40 می‌رویم که دارای طراحی کوچک، ساقه کوتاه و رنگ سفید یا مشکی براق است و از همه مهمتر، وزن آن در حدود ۳ گرم است که باعث می‌شود روی گوش احساس بهتری ایجاد کند. جالب است بدانید که بادزها فاقد سری‌های سیلیکونی هستند. در قسمت پایین پایه، کنتاکت‌های شارژ مغناطیسی وجود دارد و در همان پایه یک سنسور کنترل لمسی دیده می‌شود. کنترل شامل پاسخ دادن/رد کردن تماس، پخش/مکث موسیقی، حتی دستیار صوتی است.

 

خرید هندزفری لنوو لایو پادز Lp40

 

بهترین هندزفری بی سیم شیائومی کدام است؟بهترین هندزفری شیائومی

 

هندزفری بی‌سیم لنوو مدل HT18 m New

این هدفون جز بهترین هدفون زیر 500 تومان است و بادزهای آن بدون ساقه طراحی شده‌اند و به طور کامل درون گوش قرار می‌گیرند. درب کیس نیز از بالا باز می‌شود و بادزها به صورت عمودی درون کیس قرار می‌گیرند. جنس بدنه پلاستیک است که البته انتظار بیشتری هم نمی‌توانیم در این بازه قیمتی داشته باشیم، اما در عوض این پلاستیک کیفیت مناسبی دارد. کیس این محصول از طریق درگاه micro-USB شارژ می‌شود که واقعا ترجیح می‌دادیم شاهد درگاه Type-C باشیم. ناگفته نماند که درون کیس چهار چراغ LED دیده می‌شود که به شما محدوده شارژ کیس را نشان می‌دهند.

بدون شک هدفون زیبای لنوو از نظر ظاهری بسیار شیک است و بادزها به راحتی درون گوش قرار گرفته و کاملا کیپ می‌شوند. با این حال، برای راحتی بیشتر و تناسب باید اندازه بادزها را با توجه به اندازه گوش خود تغییر دهید تا بهترین حالت ممکن به دست بیاید و صدای محیط تا حد امکان مسدود شود. البته در صورت داشتن استفاده سنگین ممکن است این بادزها از گوش خارج شوند و باید مراقب گم شدن آن‌ها باشید. کیفیت تماس چندان عالی نیست و با وجود قابلیت حذف نویز نمی‌توانید خیلی مکالمه لذت‌بخشی داشته باشید، به خصوص اگر در محیط باز باشید و صدای اضافی افزایش پیدا کند. در کل شاید این محصول از نظر مکالمه در خانه بتواند شما را راضی کند ولی نمی‌توانید به روی عملکرد آن در محیط بیرون از خانه حسابی باز کنید.

بهترین هدست بی سیم

سازنده ادعا کرده که بادزهای این مدل می‌توانند با یک بار شارژ حدود 5 ساعت دوام بیاورند و این عدد به کمک کیس به حدود 50 یا 55 ساعت می‌رسد که یک عملکرد بسیار عالی است. البته دلیل این شارژدهی برخورداری کیس از یک باتری 1000 میلی آمپر ساعتی است که ظرفیت بالایی برای چنین محصولی به حساب می‌آید. شما از طریق دکمه قرار گرفته به روی دو بادز می‌تواند فرمان‌های مختلف مانند متوقف کردن موزیک یا رفتن به موزیک بعدی را به گوشی خود انتقال دهید.

در نهایت نوبت به کیفیت صدا می‌رسد، جایی که نه می‌توانیم عملکرد این بادزها را خیلی عالی بدانیم و نه خیلی بد! در واقع به نسبت مبلغی که پرداخت می‌کنید صدا کیفیت خوبی دارد ولی صداهای بالا کمی تیز به گوش می‌رسند و به خصوص اگر ولوم را تا انتها افزایش دهید از کیفیت کلی کاسته می‌شود. بیس تقریبا خوب است و صدای میانی دقت مناسبی دارد. در کل مثلا نباید با انتظاری مشابه مانند بهترین هدفون jbl به سراغ این محصول بروید.

 

قیمت هندزفری لنوو HT18 m New

 

شاید نیاز داشته باشید.

بهترین هندزفری بلوتوث

 

هدفون بی‌سیم لنوو مدل LIVEPODS LP 1S

گاهی شرکت‌های سازنده تلاش می‌کنند تا طراحی یک محصول پرچمدار را برای محصول اقتصادی خود در نظر بگیرند تا نظر کاربران بیشتر به سمت محصول مورد نظر جلب شود و این دقیقا سیاستی است که لنوو در مورد LIVEPODS LP 1S در نظر گرفته است و شما با نگاه کردن به آن بدون هیچ شکی به یاد ایرپاد پرو اپل می‌افتید. طراحی کیس و خود بادزها تا حد بسیار زیادی شبیه است و حتی ممکن است دیگران آن را با ایرپاد پرو اشتباه بگیرند.

این هدفون از نسل سوم اتصال بی‌سیم بهره می‌برد و به این واسطه سریع‌تر سینک می‌شود و دیتا را با تأخیر کمتری انتقال می‌دهد. وزن هر بادز تنها ۳.۶ گرم است و گواهی IPX4 نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده و این یعنی پاشش آب نمی‌تواند آسیبی به بادزهای شما وارد کند و با خیال آسوده می‌توانید به ورزش کردن بپردازید و نگران تعریق زیاد هم نباشید. بادزها ارگونومی بسیار خوبی دارند و ظاهرا کپی کردن طراحی اپل در این زمینه موفق بوده و محصولی خوش ساخت را به وجود آورده است.

بهترین هدفون های بلوتوثی

کیس دستگاه شامل چهار چراغ LED است که نشان می‌دهد چه میزان باتری باقی مانده است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که معمولاً در گوشی‌هایی با محدوده قیمتی این مدل مشاهده نمی‌کنیم، این است که LP1s شامل یک تراشه محافظ داخلی است که از آسیب رسیدن به هدفون در برابر مشکلات ناشی از اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد، دما، PTC تراشه و نوسانات ولتاژ جلوگیری می‌کند. این بادزها به تنهایی می‌توانند حدود 5 ساعت شارژدهی کنند و به کمک کیس این عدد به 12 ساعت می‌رسد که عملکرد خیلی جذابی نیست.

این مدل از نظر کیفیت صدا و کیفیت مکالمه یک محصول کاملا معمولی است و نباید به دلیل ظاهر آن انتظاری همانند ایرپاد پرو داشته باشید. صدای زیر بیس کیفیت خوبی دارد ولی صدای میانی و بالا خیلی عالی نیست و تفکیک نیز به طور خیلی عالی اتفاق نمی‌افتد و گاهی احساس ترکیب شدن اجزاء مختلف موزیک را خواهید داشت. در کل بعد است که این محصول نتواند شما را راضی کند و زنده بودن صدای آن در اولوین استفاده توجه شما را به خود جلب می‌کند.

 

قیمت هندزفری لنوو LIVEPODS LP 1S

 

بهترین هندزفری با سیم های موجود در تکنولایف آشنا شوید.

بهترین هندزفری های سیمی

 

سوالات متداول

TWS به چه معناست؟ به هدفون‌های کاملا بی‌سیم TWS می‌گویند. یعنی در این محصولات هیچ خبری از سیم نیست و اتصال به صورت بی‌سیم و بلوتوثی انجام می‌شود.

آیا QCY جزو محصولات برند شیائومی است؟

QCY یکی از بهترین مارک هدفون ارزان قیمت حال حاضر بازار است که البته به عنوان زیر مجموعه شیائومی شناخته نمی‌شود. QCY شرکتی مستقل است.

بهترین هدفون زیر 500 هزار تومان کدام است؟

هدفون‌هایی مانند هایلو GT7، هایلو GT6 و QCY T13 از جمله بهترین مدل‌هایی هستند که می‌توانید در این بازه قیمتی خریداری کنید. البته این موضوع بستگی به نیازهای شما و نوع استفادتان هم دارد. اگر در پی بهترین هدست های بلوتوثی هستید باید بودجه خود را مقداری افزایش دهید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

63 نظر

  1. صدیقه

    سلام من هندزفری بی سیم مارک i13mini گرفتم پایه بلند چطورع؟زیر ی تومن

    1. Younes

      پاسخ به صدیقه

      من میخواهم
  2. محبوبه

    سلام مارک لانگسدومwirles gaming earphone گرفتم صداش موقع موسیقی و فیلم خوبه ولی عملا صدا موقع مکالمه تلفنی نه می ره نه‌می یاد یک و پنجاه از دی جی کالا حالا رسما چقدر سرم کلاه رفته؟؟

    1. صدیقه

      پاسخ به محبوبه

      سلام میکروفون ندارد
  3. حسین

    سلام
    بین m25 pro و m88 plus و m45 ENC کدام بهتره

  4. abolfazltonam

    سلام یه ایرپاد میخوام تا 800تومن برای گیم خوب باشه(تاخیر نداشته باشه) و باتریشم خوب باشه چی پیشنهاد میدین؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به abolfazltonam

      سلام وقت بخیر هایلو moripods anc می‌تونه خوب باشه
  5. ATEFE

    سلام ی سوال داشتم
    من ی مدل دیده بودم شکل مربع بود اما نمی دونم مدلش چی بوده آیا شما می دونید ؟؟

    1. کریستین رونالدو

      پاسخ به ATEFE

      خیلی از هندزفری ها مربعی هستن😁
  6. نرگس

    سلام وقت بخیر با یه تومن چه مدل هندزفری بلوتوثی میتونم بگیرم برای گوشی سامسونگ ؟؟ که کیفیت صدا و باتری خوبی داشته باشه؟؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به نرگس

      سلام وقت شما بخیر یه مقدار بیشتر هزینه کنید هایلو x1 پرو گزینه خوبیه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b2%d9%81%d8%b1%db%8c-%d8%a8%db%8c-%d8%b3%db%8c%d9%85-%d8%b2%db%8c%d8%b1-500-%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d9%86/
ads
ads