داغ ترین ها :
بهترین هولدر موبایل برای ماشین | هولدر گوشی را کجای ماشین نصب کنیم؟

بهترین هولدر موبایل برای ماشین | هولدر گوشی را کجای ماشین نصب کنیم؟

حتماً تابه‌حال پشت فرمان بوده‌اید و مجبور بودید برای مسیریابی گوشی را در دست بگیرید، اما خوب می‌دانید که این کار خطر بسیار زیادی دارد و ممکن است باعث تصادف شود. به همین دلیل هولدر موبایل برای ماشین اختراع شده و در چند سال اخیر به یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی بازار تبدیل شده است؛ اما بسیاری از مردم مخصوصاً رانندگان تاکسی‌های اینترنتی، از هولدر موبایل ماشین استفاده نمی‌کنند، دلیلشان هم بی‌مصرف بودن این هولدرها است که تا حدودی هم حق با آن‌ها است؛ هولدرهای ارزان و بی‌کیفیت بی‌مصرف هستند و استفاده‌ای ندارند، اما با خرید بهترین هولدر موبایل برای ماشین متوجه می‌شوید که یکی از بهترین وسایلی است که می‌توانید استفاده کنید؛ آن‌ها هم باعث کم‌شدن تصادف‌ها می‌شوند و هم کار را برای شما آسان‌تر می‌کنند.

هولدها انواع مختلفی دارند، مثل هولدرهای مگنتی، هولدرهای مکشی و هولدر چسبی که باید با توجه به کارایی آن‌ها و انتظار شما از آن، یکی از این هولدرها را خریداری کنید. در ادامه می‌خواهیم بهترین هولدر برای ماشین‌های مختلف را معرفی کنیم و توضیح دهیم بهترین جای نصب هولدر موبایل در ماشین کجا است؛ همراه ما باشید.

 

برای خرید هولدر موبایل و انواع پایه نگهدارنده گوشی  مخصوص خودرو به سایت تکنولایف مراجعه کنید: نگهدارنده گوشی خودرو

 

بهترین هولدر برای ماشین های مختلف

در این بخش به شما هولدر مناسب با هر ماشین را معرفی می‌کنیم.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین سمند

هنگام خرید هولدر یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید تا یک خرید هولدر موفق داشته باشید، در نظر گرفتن مدل ماشین است؛ هیچ ماشینی جلو داشبورد مثل ماشین دیگر ندارد، مثلا جلو داشبورد 206 اصلاً شبیه سمند یا پراید نیست، به همین دلیل استند ماشین یا همان هولدر ماشین در مدل‌های مختلف برای ماشین‌های مختلف طراحی شده‌اند.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین سمند

برای مثال سمند به دلیل داشتن داشبورد یک تکه بدون فضا و همچنین جلو داشبورد بسیار شلوغ به دلیل داشتن کامپیوتر، بهترین محل نصب هولدر ماشین سمند دریچه کولرش است. اگر قصد خرید بهترین هولدر موبایل برای سمند را دارید، باید به سراغ هولدرهای گیره ای بروید. این نوع هولدرها یعنی هولدر گیره ای روی دریچه کولر ماشین نصب می‌شود و به کمک گیره‌هایی که دارند، پره‌های دریچه کولر را محکم می‌گیرند. به همین دلیل نه دردسر چسب زدن دارید و نه محل آن ثابت می‌شود که نتوانید آن را تکان دهید.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین 206

همان‌طور که می‌دانید داشبورد ماشین 206 هیچ جای خالی ای برای نصب هولدر ندارد، روی داشبورد هم که به دلیل نزدیکی شیشه به داشبورد نمی‌توانید هولدر متصل کنید. اما بهترین مکان برای نصب هولدر در 206 روی شیشه جلو است. به کمک هولدرهای مکشی یا هولدر مکنده می‌توانید بدون نیاز به چسب هولدر را به شیشه بزنید.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین 206

اگر هولدر را روی شیشه جلو 206 بد نصب کنید، قطعاً قسمتی از دید شما نسبت به جاده را مختل می‌کند، اما اگر دقت کنید شیشه جلوی 206 بسیار بزرگ است و همین نکته باعث می‌شود بتوانید هولدر را در وسط و قسمت پایین شیشه چسبیده به داشبورد بچسبانید.

 

چگونه حباب های زیر گلس گوشی را از بین ببریم؟
از بین بردن حباب زیر گلس

 

بهترین هولدر موبایل برای ماشین تیبا

اگر تیبا دارید و می‌خواهید هولدر ماشین تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ هولدرهای گیره ای یا هولدر دریچه ای بروید، این دقیقاً همان نوع هولدری است که در ماشین سمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیبا هم به دلیل داشتن جلو داشبورد کوچک و شلوغ، جای مناسبی برای نصب هولدر روی داشبورد ندارد یا به دلیل کوچک بودن شیشه جلو و زاویه دید کم، نمی‌توانید از هولدر مکنده استفاده کنید. پس در این میان بهترین هولدر برای تیبا هولدر گیره ای و بهترین جای نصب هولدر موبایل در ماشین تیبا روی دریچه‌های کولر است.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین تیبا

بهترین هولدر موبایل برای ال 90

ماشین ال 90 به دلیل داشتن فضای زیاد در اتاق و جلو داشبورد، این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید هر نوع هولدری را نصب کنید. البته نه هر هولدری، این ماشین به دلیل طراحی متفاوت دریچه‌های کولرش این اجازه را نمی‌دهد که بتوانی هولدر گیره ای یا هولدر دریچه ای نصب کنید. اما بهترین هولدر موبایل برای ال 90 هولدر مکنده است که می‌توانید بسته به نیاز و سلیقه‌تان روی داشبورد یا شیشه جلو نصب کنید.

بهترین هولدر موبایل برای ال 90

درست است که هولدرهای مکنده خیلی زودتر از هولدرهای مگنتی و چسبی یا گیره‌ای از شیشه و داشبورد جدا می‌شوند، اما سعی کنید هولدر خوب بخرید؛ قیمت بهترین هولدر موبایل برای ماشین نهایتاً 1 میلیون تومان است و کمترین قیمت نمایشگر گوشی 1 میلیون، پس بهتر است هولدر ماشین را جنس خوب تهیه کنید تا مانع افتادن گوشی از روی هولدر و در نهایت شکستن نمایشگر شود.

هولدر موبایل برای اسنپ

یکی از بزرگ‌ترین اقشار جامعه که به هولدر ماشینی موبایل نیاز دارند، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی هستند؛ به این دلیل که کارشان با گوشی است و باید مسافر را با گوشی قبول کنند، تأیید کنند و مسیریابی را از روی نقشه انجام دهند. پس داشتن هولدر موبایل ماشینی برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی نیاز است. همان‌طور که گفتیم، هولدرها را باید با توجه به مدل ماشین و فضایی که در اختیارتان قرار می‌دهد انتخاب کنید. برای مثال شما نمی‌توانید هولدر گیره ای برای ال 90 استفاده کنید، پس اگر راننده تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ هستید به دنبال بهترین هولدر موبایل برای اسنپ می‌گردید، باید با توجه به ماشینی که با آن کار می‌کنید هولدر تهیه کنید.

بهترین هولدر موبایل برای پراید

اما به دلیل طی کردن مسافت زیاد توسط راننده‌های تاکسی‌های اینترنتی، بهتر است از هولدر های مکنده کمتر استفاده کنید تا کمتر درگیر جدا شدن آن از محل اتصالش باشید؛ هولدرهای چسبی و گیره‌ای انتخاب معقولانه‌تری برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی است. سعی کنید حتی اگر هولدر موبایل برای پراید می‌خواهید، بهترین هولدر موبایل برای پراید را تهیه کنید تا خسارتی به گوشی‌تان وارد نشود و مدام از نقطه اتصالش کنده نشود.

 

هولدر چی بخریم؟

در ادامه به شما چند هولدر با ارزش خرید بالا معرفی خواهیم کرد. این هولدرها از برند هیسکا هستند و قیمت‌های متنوعی هم دارند. این برند به صورت تخصصی در زمینه لوازم جانبی فعالیت دارد و محصولات خود را نیز با قیمت رقابتی و مناسب به فروش می‌رساند.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل هیسکا مدل HK-2104

این هولدر یکی از کامل‌ترین مدل‌های خوش‌قیمتی است که می‌توانید در بازار خریداری کنید. این محصول به گونه‌ای طراحی شده که هم می‌توانید آن را به دریچه تهیه متصل کنید و هم از طریق چسب آن را به روی داشبور بچسبانید. این هولدر قابلیت چرخش 360 درجه‌ای دارد تا بدون هیچ محدودیتی بتوانید گوشی خود را در هر زاویه و درجه‌ای قرار دهید و با آن کار کنید.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل هیسکا مدل HK-2104

جنس این هولدر پلاستیک ABS بهبود داده شده است و قابلیت PC Fireproof نیز برای آن در نظر گرفته شده است. ناگفته نماند که چسب این هولدر به غیر از داشبورد به روی شیشه ماشین هم می‌چسبد. همه این قابلیت‌ها در کنار هم در این هولدر با قیمت مناسبی جمع آوری شده‌اند تا ارزش خرید آن را بالا بدانیم. اگر در اسنپ یا تپسی مشغول به کار هستید یا به دلیل شغل خود زیاد مسیریابی می‌کنید یا حتی زیاد سفر می‌روید حتما این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید پایه نگهدارنده هیسکا HK-2104

پایه نگهدارنده گوشی موبایل هیسکا مدل HK-2010

این هولدر برای گوشی هوشمند است ولی برای ماشین کاربرد ندارد و برای استفاده در خانه و به روی میز است. به دلیل مختلف ممکن است شما نیاز داشته باشید که گوشی را به روی هولدر قرار دهید و به آن نگاه کنید یا با آن کار کنید و این پایه به شما کمک می‌کند تا بتوانید گوشی را در هر زاویه‌ای تنظیم کنید و به صورت 360 درجه‌ای بچرخانید.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل هیسکا مدل HK-2010

این هولد دارای پایه قابل تنظیم است و شما می‌توانید ارتفاع آن را تغییر دهید. از طرفی این دستگاه به طور کامل به داخل جمع می‌شود تا به محصولی کوچک تبدیل شود و شما بتوانید به راحتی آن را به همراه خود حمل کنید. خوشبختانه بدنه و کفی این هولدر فلزی است و کیفیت بسیار خوبی هم دارد و به محض لمس دستگاه متوجه این موضوع خواهید شد.

خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل هیسکا مدل HK-2010

پایه نگهدارنده گوشی موبایل هیسکا مدل HK-2102

این هولدر برای ماشین طراحی شده و به راحتی به دریچه تهویه متصل می‌شود. اولین موضوعی که در مورد این دستگاه جلب توجه می‌کند طراحی عجیب و جالب آن است. این محصول به گونه‌ای طراحی شده که چهار دسته کوچک دارد و می‌توانید در جهت‌های مختلف گوشی شما را نگه دارید و قابلیت چرخش 360 درجه‌ای نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل هیسکا مدل HK-2102

این هولدر امکان قفل خودکار دارد و با قرار دادن گوشی این موضوع را تشخیص داده و گوشی را در جای خود به صورت محکم نگه می‌دارد. این هولدر با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسد و با بودجه کمی می‌توانید آن را خریداری کنید.

خرید پایه نگهدارنده گوشی هیسکا HK-2102

پایه نگهدارنده گوشی پرووان مدل PHL1125

پرووان یکی از برندهای مطرح ایرانی در زمینه تولید و فروش لوازم جانبی گوشی و کامپیوتر است. محصولات این کمپانی در کنار قیمت مناسب ویژگی‌های کاربردی را ارائه می‌دهند. پایه نگهدارنده گوشی پرووان مدل PHL1125 یکی از محصولات خوش ساخت و با کیفیت این کمپانی است که در مقاله بهترین هولدر موبایل برای ماشین قصد معرفی آن را داریم. 

اگر قصد خرید این هولدار را دارید باید به این نکته توجه کنید که مناسب برای گوشی های ۴.۷ انیچ تا ۷ اینچ است و تنها گوشی‌های قرار گرفته در این بازه می‌توانند به راحتی روی آن جای بگیرند. می‌توانید این محصول را روی شیشه ماشین یا روی دریچه کولر نصب کنید و از این نظر محدودیتی نخواهید داشت. جنس بدنه این محصول از پلاستیک و سیلکون در نظر گرفته شده تا مقاومت بالا و طول عمر بیشتری داشته باشد. برای راحت‌تر شدن کار با این هولدر برای آن قابلیت چرخش 360 درجه در نظر گرفته شده است.

خرید پایه نگهدارنده گوشی پرووان مدل PHL1125

پایه نگهدارنده موبایل تسکو مدل THL 1208

پایه نگهدارنده موبایل تسکو ابعادی برابر با 16.5 در 11 سانتی متر دارد که آن را تبدیله به وسیله‌ای جمع و جور می‌کند؛ همچنین این هولدر را می‌توانید روی شیشه یا داشبورد که دارای سطوح صافی هستند بچسبانید. تقریبا تمامی گوشی‌های هوشمند را می‌توانید روی این هولدر قرار دهید چون مناسب برای گوشی‌های 3 تا 7 اینچ است که امروزه ابعاد اکثر گوشی‌ها در این بازه عددی قرار می‌گیرد.

سر هولدر قابلیت چرخش 360 درجه دارد؛ بنابراین می‌توانید در حالت عمودی و افقی از گوشی روی هولدر استفاده کنید. هولدر تسکو را می‌توان بهترین هولدر موبایل برای پژو پارس نام برد.

خرید پایه نگهدارنده موبایل تسکو مدل THL 1208

پایه نگهدارنده گوشی موبایل ایس فست مدل D5

ایس فست برندی چینی است که محصولات با کیفیتی را تولید می‌کند. هولدر گوشی موبایل ایس فست ِD5 یکی از محصولات این برند است که کیفیت بالایی دارد. این محصول ابعادی برابر با 110 در 68.5 در 52.5 میلی‌متر همراه با وزن 190 گرم دارد. با توجه به ابعاد و وزن این هولدر ابعاد جمع و جور و وزنی نسبتا سبک دارد که می‌توانید به راحتی آن را به داشبورد، دریچه هوا و شیشه جلو وصل کنید.

هولدرایس فست امکان چرخش 360 درجه ندارد؛ اما می‌توانید آن را به صورت افقی یا عمودی استفاده کنید.

خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل ایس فست مدل D5

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل آکو مدل Drift pro

افرادی می‌کند که به دنبال هولدری با کیفیت هستند. جنس بدنه این محصول از پلاستیک سخت در نظر گرفته شده تا در برابر ضربه مقاومت بالایی داشته باشد؛ همچنین چسب محکم و با کیفیتی دارد که هنگام سرعت بالا یا دست اندازهای بلند نمی‌افتد و باعث آسیب رسیدن به گوشی هوشمندتان نمی‌شود.

از قابلیت‌های برجسته این محصول می‌توان به فناوری شارژ بی‌سیم آن اشاره کرد. گوشی‌هایی که فناوری شارژ بی‌سیم دارند به راحتی می‌توانند با قرار گرفتن روی هولدر شارژ شوند. برای سهولت هنگام کار با این وسیله برای آن قابلیت چرخش 360 درجه در نظر گرفته شده است و به راحتی می‌توانید از گوشی در هر زاویه‌ای استفاده کنید.

خرید پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل آکو مدل Drift pro

پایه نگهدارنده گوشی راوپاور مدل SH003

اگر به دنبال بهترین هولدر مغناطیسی موبایل هستید، پایه نگهدارنده گوشی راپاور مدل SH003 مورد مناسبی برایتان خواهد بود. این هولدر را می‌توانید روی سطوح صاف یا داشبود ماشین بچسبانید و به راحتی از آن استفاده کنید. اکثر گوشی‌های موبایل با این هولدر سازگاری دارند.

این محصول از سه صفحه مغناطیسی تهیه شده که قدرت چسبندگی بالای آن را تضمین می‌کند و باعث می‌شود گوشی ثابت بماند و نیفتد. این محصول همچنین قابلیت چرخش 360 نیز دارد.

خرید پایه نگهدارنده گوشی راوپاور مدل SH003

جمع بندی

در این مطلب به شما هولدرهای مناسب ماشین‌های ایرانی را معرفی کردیم و در نهایت هم به چند مدل هولدر پرداختیم که می‌توانید در بازه‌های قیمتی مختلف خریداری کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d9%88%d9%84%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86/
ads
ads