داغ ترین ها :
بهترین بخاری و هیترهای برقی کم مصرف

بهترین بخاری و هیترهای برقی کم مصرف

فصل زمستان و بارش برف زیبایی‌های خاص خودش را دارد ولی سرمای شدیدی را هم با خود به همراه می‌آورد و باید با ابزارهای موجود برای این سرما آماده شویم. شوفاژ و بخاری اصلی‌ترین وسایل گرمایشی خانه‌ها هستند ولی در بسیاری از مواقعی که استفاده از گاز ممکن نیست بخاری و هیتر برقی به بهترین گزینه تبدیل می‌شود. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین بخاری برقی کم مصرف را به شما معرفی کنیم تا هم راحت‌تر بتوانید یک وسیله گرمایشی خوب برای خانه خریداری کنید و هم هزینه قبض برق را نیز افزایش ندهید.

 

انواع هیتر و بخاری برقی را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید هیتر برقی

هیتر برقی چیست؟

قبل از این که بخواهیم به معرفی بهترین هیتر برقی کم مصرف بپردازیم مهم است که با ماهیت این دستگاه آشنا شویم. بخاری و هیتر برقی وسایلی هستند که می‌توانند جریان برق را از طریق المنت‌هایی به گرما تبدیل کنند. یعنی این محصولات به جای سوزاندن گاز و ایجاد گرما از برق کمک می‌گیرند و گرمای مورد نیاز خانه را از طریق برق تأمین می‌کنند.

بهترین مارک بخاری برقی کم مصرف

بهترین نوع بخاری برقی کم مصرف

در این بخش انواع بخاری برقی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. بدون شک یکی از مشکلات بخاری برقی این است که مصرف برق را تا حد زیادی افزایش می‌دهد و به‌ این ترتیب شما در انتهای ماه مجبور می‌شوید هزینه بالایی را برای قبض برق پرداخت کنید. برخی از مدل‌های بخاری برقی یا هیتر برقی با مصرف پایین‌تری تولید می‌شوند تا این مشکل را برطرف کنند. حتما هنگام انتخاب یک مدل به برچسب انرژی آن دقت کنید.

بخاری برقی فن‌ دار

همان‌طور که ذکر کردیم بخاری برقی از طریق المنت برق را به گرما تبدیل می‌کند و مدل‌های دارای فن این امکان را دارند که این گرما را در محیط پخش کنند. در واقع این مدل‌ها به پخش بهتر گرما در خانه کمک می‌کنند و گزینه‌های مناسب‌تری هستند. از طرفی امنیت این مدل‌ها نیز بسیار بالاتر است؛ چرا که گرما تنها به یک نقطه تابینده نمی‌شود و از ایجاد آتش سوزی نیز جلوگیری می‌شود.

بخاری برقی تابشی

این نوع بخاری برعکس مدل فن دار تنها می‌تواند یک نقطه را گرم کند. در واقع این نوع بخاری برای مکان‌های کوچک‌تر مناسب است و فضاهایی که هوا در آن‌ها جریان داشته باشد. این نوع بخاری برای فضاهایی که گردش هوا ندارند توصیه نمی‌شود؛ چرا که ممکن است یک نقطه بیش از حد گرم شود و آتش سوزی به وجود بیاید.

بخاری برقی هالوژنی

این نوع بخاری برقی راندمان بالاتری دارد و درصد بیشتری از برق مصرفی را می‌تواند به گرما تبدیل کند. این بخاری‌ها بلافاصله پس از روشن شدن داغ می‌شوند تا انرژی هدر نرود و همچنین در بسیاری از نسخه‌ها پس از گرم شدن محیط به صورت خودکار خاموش می‌شوند تا انرژی بیش از حد مصرف نشود.

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید هیتر برقی

بهترین برند بخاری برقی کم مصرف

امروزه برندهای مختلفی در سراسر دنیا مشغول تولید انواع بهترین بخاری برقی کم مصرف خانگی هستند. برندهایی که در ادامه نام می‌بریم توانسته‌اند در طی سال‌های اخیر بخاری برقی‌های کم مصرف متنوعی را در رنج‌های قیمتی متفاوتی راهی بازار کنند.

  1. برند تولیپس (Tulips)
  2. برند پارس خزر (Pars Khazar)
  3. برند سایا (Saya)
  4. برند ویداس (Vidas)
  5. برند هاردستون (Hardstone)
  6. برند برفاب (Barfab)
  7. برند آراسته (Arasteh)
  8. برند پویان خزر (Pouyan Khazar)
  9. برند ارشیا (Arshia)
  10. برند تک الکتریک (Tech Electric)
  11. برند سیماران (Simaran)
  12. برند کنزل (Kenzel)
  13. برند مایدیا (Midea)
  14. برند سیلن (Silene)

 

 

بهترین مدل بخاری برقی کم مصرف

در این بخش مدل‌های جذاب برای خرید را معرفی می‌کنیم تا بتوانید بسته به نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنید.

هیتر برقی فن دار برفاب مدل QH-3000

بخاری برقی برفاب ۳۰۰۰

این بخاری برقی با توان گرمایشی ۳۰۰۰ واتی خود برای مناطق سردسیر گزینه مناسبی است و می‌تواند اتاق را خیلی زود گرما ببخشد. اگر یک بخاری برقی کم مصرف می‌خواهید، این هیتر برفاب گزینه خوبی برای شما است چرا که رده مصرف انرژی A دارد.

با کمک تنظیمات حرارت در ۵ حالت مختلف نیز، با توجه به هوای محیط می‌توانید بخاری را تنظیم کنید. این بخاری روی زمین قرار می‌گیرد و پایه‌های مستحکم آن از افتادن و واژگون شدن بخاری جلوگیری می‌کنند. المنت‌های آن نیز شیشه‌ای هستند و عملکرد فوق‌العاده‌ای در گرم کردن سریع محیط دارند.

 

قیمت بخاری برقی برفاب مدل QH-3000

 

بخاری برقی مگامکس مدل MQH-5400

بخاری برقی مگامکس

دیگر هیتر برقی کم مصرف که به شما معرفی می‌کنیم این مدل از برند مگامکس است. این بخاری حداکثر توان گرمایشی ۲۰۰۰ وات را دارد و رده بندی مصرف انرژی آن A است. بنابراین برای فضاهای سردسیر که نیاز است بخاری طولانی مدت روشن باشد گزینه ای مناسب تلقی می‌شود و مانع زیاد شدن قبض برق خواهد بود. این بخاری بدنه‌ای یکپارچه دارد و با یک میله یا دسته مستحکم در بالا قابل حمل است. تعداد المنت‌ها ۴ تا است و شما می‌توانید حرارت را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید.

 

قیمت بخاری برقی مگامکس MQH-5400

هیتر برقی فن دار برفاب مدل QH-2000بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2000

کیو اچ ۲۰۰۰ یک بخاری برقی کم مصرف ارزان است که کارایی زیادی دارد. این محصول را می‌توانید در اتاق خواب، داخل حمام و همینطور برای روی میز کار و مطالعه یا حتی دم پای خود استفاده کنید. بنابراین می‌توانیم به جرات بگوییم که با یکی از پراستفاده‌ترین و بهترین هیتر برقی ها طرف هستیم.

این بخاری کم مصرف توان مصرفی حداکثری ۱۵۰۰ وات دارد و می‌توانید حرارت آن را به کمک دکمه‌های تعبیه شده روی بدنه کم و زیاد کنید. سیستم قطع خودکار در این بخاری به چشم نمی‌خورد که با توجه به قیمت بخاری قابل چشم پوشی است. سیستم ضدانجماد نیز در آن دیده نمی‌شود. با این حال از ترموستات ایمنی بهره می‌برد.

 

قیمت هیتر برقی فن دار QH-2000

کرسی برقی آراسته مدل CSA1000

خرید کرسی برقی آراسته مدل CSA1000

برای شب‌های سرد سال به‌خصوص شب یلدا که می‌خواهید دور هم جمع شوید، یک کرسی برقی که گرمای خیلی خوبی هم داشته و ایمنی لازم را داشته باشد، باعث می‌شود از دورهمی خود لذت بیشتری ببرید. کرسی برقی آراسته مدل CSA1000 دارای حداکثر توان گرمایشی ۱۰۰۰ وات است و رده مصرف انرژی آن A می‌باشد. پس با یک محصول کم مصرف روبرو هستیم.
۲ المنت سرامیکی برای این محصول استفاده شده که شما می‌توانید با توجه به شرایط هوا یکی از آن‌ها یا هر دو را روشن کنید. ولتاژ ورودی آن نیز ۲۲۰ ولت است و به قفل کودک مجهز شده است.

 

قیمت کرسی برقی آراسته مدل CSA1000

 

بخاری برقی هالوژنی ارشیا بدون فن

بخاری برقی هالوژنی ارشیا بدون فن

این بخاری برقی هالوژنی مدل یک پنکه‌ی ایستاده است. وزن بخاری ۶ کیلوگرم است و دارای ابعاد ۱۴۰ در ۴۰ در ۴۰ سانتی متر می‌باشد. حداکثر توان گرمایشی این بخاری ۱۰۰۰ وات است و با گردش ۱۸۰ درجه اتوماتیک، به طور یکسان و در زمان کوتاهی گرما را در محیط‌های نسبتا کوچک پخش می‌کند. همچنین، به علت داشتن کنترل از راه دور، می‌توانید از فاصله، این بخاری برقی کم مصرف را کنترل کنید.

 

قیمت بخاری برقی هالوژنی ارشیا

 

بخاری برقی برفاب مدل QH-2200

مشاهده قیمت و خرید بخاری برقی کم مصرف برفاب QH-2200

 

یکی از کم مصرف ترین بخاری برقی هایی که می‌توانید برای خانه یا محل کار خود تهیه کنید، مدل QH-2200 از برند برفاب است. این بخاری برقی دارای توان گرمایشی ۲۰۰۰ وات است و ۴ المنت دارد که می‌توانید با توجه به هوا و ترجیح خود آن‌ها را تنظیم کنید. المنت‌ها شیشه‌ای هستند؛ بنابراین خیلی زود گرما در فضا پخش می‌شود. این محصول دارای وزن ۵.۶ کیلوگرم است و می‌توانید آن را به راحتی جابه‌جا کنید. در صورتی که واژگون شود نیز، سیستم قطع خودکار آن فعال می‌شود و از بروز سانحه جلوگیری می‌کند. این بخاری،‌ به لطف داشتن رده مصرف انرژی A یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید تهیه و استفاده کنید.

 

قیمت بخاری برقی برفاب مدل QH-2200

 

هیتر برقی هالوژنی تولیپس مدل EH-204

هیتر کم مصرف

برای یک فضا و دکوراسیون مدرن، یک بخاری هالوژنی مشابه مدل EH-204 گزینه‌ای بسیار مناسب و درخور است.

این هیتر توان کرمایشی ۲۰۰۰ وات دارد و روی زمین قرار می‌گیرد. همچنین این بخاری برقی کم مصرف از ریموت کنترل بهره می‌برد بنابراین از فاصله می‌توانید آن را کنترل و تنظیم کنید. بخاری دارای قابلیت چرخش به چپ و راست است و بدین شکل گرما را در محیط اطراف خود پخش می‌کند.

 

قیمت بخاری برقی هالوژنی EH-204

کرسی برقی پویان خزر مدل ۲۰۰۰

کرسی برقی کم مصرف پویان خزر

یکی دیگر از محصولاتی که اگر دنبال بهترین هیتر برقی کم مصرف هستید می‌توانید انتخاب و تهیه کنید، این کرسی برقی کم‌مصرف و خوش ساخت است. البته این محصول، برای محیط‌های کوچک مناسب است و اصلا نباید برای استفاده در محیط‌های بزرگ روی آن حساب کنید. این هیتر یا کرسی برقی دارای ۲ المنت با قابلیت تنظیم دما بوده و حداکثر توان مصرفی آن ۷۰۰ وات است. روی زمین قرار می‌گیرد و برای گرم کردن کرسی کوچک یا یک فضای کوچک می‌توانید روی ان حساب کنید. همچنین رده مصرف انرژی A خیال شما را راحت می‌کند و می‌توانید بدون هیچ نگرانی از آن استفاده کنید.

 

قیمت کرسی برقی پویان خزر مدل 2000

 

جمع بندی

در این مطلب به بهترین مارک بخاری برقی کم مصرف و بهترین مدل‌های موجود اشاره کردیم. همچنین گفتیم که اگر یک هیتر کم مصرف می‌خواهید به سراغ چه مدل‌هایی بروید. حتما هنگام انتخاب یک مدل به توان بخاری و متراژ فضای مورد نظر خود توجه داشته باشید تا بخاری بتواند محیط را گرم کند.

 

 

سوالات متداول

بخاری یا هیتر برقی چیست؟ بخاری و هیتر برقی محصولاتی هستند که توانایی تبدیل جریان برق به گرما را از طریق المنت‌ها دارا هستند. یعنی این وسال برای تولید گرمای به جای گاز و سوزاندن آن از برق استفاده می‌کنند و از این طریق گرما را به وجود می‌آورند.

بخاری برقی فن‌ دار چیست؟ بخاری‌های برقی دارای فن می‌توانند گرمای تولید شده را بسیار بهتر در محیط پخش کنند. این مدل‌ها گرما را در خانه به جریان درمی‌آورند و باعث می‌شوند تا کل فضا گرم شود و نه فقط مقابل خود بخاری برقی. این محصولات از نظر ایمنی نیز وضعیت بهتری نسبت به مدل‌های دیگر دارند و یک نقطه را بیش از اندازه گرم نمی‌کنند که حادثه رخ دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

4 نظر

  1. علی غیاثی

    سلام یه بخاری برقی فن دار برای اتاق 30 متری میخواستم اتاق کارگری هست

    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به علی غیاثی

      سلام. انتخاب بخاری بستگی داره به وضعیت هوای منطقه. برای مثال بخاری حداقل ۲۰۰۰ وات براتون خوبه. مدل‌های این مطلب رو مشاهده کنید🍃
  2. Liao

    این بخاری ها تا چه فضایی را گرم می‌کنند؟
    برای ۲۴ متر مناسب است ؟

    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به Liao

      مدل های ۲۰۰۰ به بالا برای فضا مورد نظرتون خوبه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%db%8c%d8%aa%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%da%a9%d9%85-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81/
ads
ads