داغ ترین ها :
بهترین پاوربانک در بازار ایران کدام است؟

بهترین پاوربانک در بازار ایران کدام است؟

تعداد لوازم دیجیتال شارژی‌ای که استفاده می‌کنیم، روزبه‌روز بیشتر می‌شوند. موبایل، ساعت‌های هوشمند، تبلت و … . هر کسی که یکی از این وسایل را دارد و وقت زیادی را هم بیرون از خانه سپری می‌کند، قطعا به پاوربانک هم نیاز دارد؛ وگرنه چطور باید موبایل یا ساعت هوشمند خود را شارژ کند؟ یک پاوربانک، باعث می‌شود شما همیشه در دسترس باشید و اگر موبایلتان خاموش شد، بین راه نمانید و کسی در جایی دیگر نگرانتان نشود. پس اگر تابه‌حال پاوربانک نگرفته‌اید، خوب است این مقاله‌ی ما که لیستی از بهترین پاوربانک‌ ها هست را دنبال کنید.

 

مشاهده موجودی و قیمت انواع پاور بانک های موجود در تکنولایف: قیمت پاور بانک

 

آشنایی با پاوربانک؛ پاوربانک چیست؟

پاوربانک یک شارژر همراه است که می‌تواند لوازم الکترونیکی شما، از جمله موبایل، تبلت، دوربین، ساعت و در برخی موارد لپ‌تاپ‌تان را هم شارژ کند.

پاوربانک‌ یک وسیله‌ی مستطیلی یا مربعی کوچک و نسبتا سبک است که بتوانید آن را در کیف، جیب یا اتومبیل خود بگذارید و هر موقع که شارژ تلفنتان تمام شد، آن را با کابل به پاوربانک وصل کنید و در زمان کوتاهی، باتری موبایلتان را شارژ کنید.

پاوربانک‌ها روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شوند و از آن‌جا که اقلام دیجیتال همراه ما بیشتر می‌شوند، نیاز به یک شارژر همراه هم روزبه‌روز بیشتر احساس می‌شود. پس اگر هنوز پاور بانک نخریده‌اید، در ادامه شما را با بهترین پاوربانک ها آشنا می‌کنیم.

 

قبل از خرید پاور بانک حتما مطالعه کنید:

راهنمای خرید پاوربانک

 

راهنما انتخاب بهترین پاوربانک موجود در بازار ایران

راهنمای خرید پاوربانک

در بازار چندین برند وجود دارد که هر کدام هم چند مدل پاوربانک در رنج قیمت‌های مختلف تولید کرده‌اند. برای این‌که بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، باید بدانید که چه مواردی را باید با هم مقایسه کنید تا بتوانید پاوربانکی متناسب با نیازتان بخرید.

ظرفیت پاوربانک

روی پاوربانک، ظرفیت آن نوشته شده، اما آن رقم، رقمی نیست که باید دنبالش باشید چون ظرفیت حقیقی پاوربانک، همیشه کمتر از عددی است که روی آن نوشته شده. 

علت کمتر بودن ظرفیت اصلی، این است که ولتاژ خروجی از پاور بانک و ولتاژ ورودی به موبایل شما، باید با هم همگام شوند و همین مسئله موجب هدر رفتن بخشی از انرژی و کاهش راندمان شود. یک علت دیگر بروز این مسئله، کم‌کیفیت بودن سلول‌های باتری در پاوربانک است.

تعداد پورت‌ها

مورد مهم دیگر در انتخاب پاور بانک، تعداد پورت‌های آن است. بعضی از پاوربانک‌ها تنها یک پورت دارند. پس وقتی یک وسیله، مثلا موبایلتان را در شارژ بگذارید، دیگر وسایلتان باید در لیست انتظار بمانند. اما اگر دو یا چند پورت در پاوربانک وجود داشته باشد، می‌تواند چند وسیله را همزمان شارژ کنید. البته، شارژ همزمان چند وسیله، سرعت شارژ را پایین می‌آورد؛ چرا که این سرعت بین دستگاه‌های مختلف تقسیم می‌شود.

جنس بدنه و وزن

وزن پاوربانک ارتباط مستقیمی با ظرفیت آن دارد. اگر پاوربانکی می‌خواهید که همیشه در جیب یا کیفتان باشد، باید این مورد را در نظر بگیرید. جنس بدنه نیز، المان دیگری‌ست که به سنگینی یا سبکی آن کمک می‌کند. همچنین، پاوربانک‌هایی که جنس فلزی دارند در مقابل گردوغبار و آب معمولا تا حد خوبی مقاومت دارند.

نوع باتری

در پاوربانک‌ها از دو نوع باتری استفاده می‌شود. باتری‌های لیتیوم یون، یا باتری‌های لیتیوم پلیمر که به شکل Li-Po یا Li-ion روی جعبه مشخص شده‌اند.

باتری‌های لیتیوم یونی، همان باتری‌هایی هستند که در اکثر موبایل‌های امروزی هم استفاده می‌شوند. این باتری‌ها سبکترند و طول عمر بالاتری دارند. بنابراین، احتمالا دلتان بخواهد پاوربانکی با این باتری داشته باشید.

حال، نگاهی به بهترین مارک پاوربانک در بازار می‌اندازیم. پاور بانک‌هایی که در ادامه بررسی می‌شوند، از برندهای مختلف و در قیمت‌های مختلف هستند. این کار، به شما کمک می‌کند که راحت‌تر بتوانید پاور بانک مورد نیازتان را انتخاب کنید.

 

نحوه تشخیص پاور بانک اصل و فیک چگونه است؟تشخیص پاور بانک اصلی از تقلبی

 

پاوربانک هیسکا مدل QI-212PD

اولین چیزی که در مورد هر محصول جلب توجه می‌کند ظاهر و کیفیت ساخت آن است و هیسکا از این نظر بسیار عمل کرده و پاروبانک QI-212PD از آلومینیوم ساخته شده و به محض در دست گرفتن حس باکیفیت بودن را به شما انتقال می‌دهد. این محصول 20000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد تا بتواند حداقل 3 یا 4 بار گوشی‌های مختلف بازار را شارژ کند و شما به راحتی بتوانید برای سفر‌های طولانی به روی آن حساب باز کنید.

هیسکا مدل QI-212PD

به روی این پاوربانک چهار درگاه مختلف دیده می‌شود، دو درگاه USB-A، یک درگاه Type-C و یک درگاه Micro-ISB. دو پورت USB-A خروجی هستند و پورت Micro-USB نیز تنها برای شارژ پاوربانک کاربرد دارد اما داستان برای پورت Type-C کمی متفاوت است و از این درگاه هم به عنوان ورودی و هم به عنوان خروجی می‌توانید استفاده کنید. یعنی به کمک پورت Type-C هم می‌توانید گوشی و تبلت را شارژ کنید و هم خود پاوربانک.

توان خروجی هیسکا مدل QI-212PD برابر با 22.5 وات است و فناوری شارژ ایمن QC نسخه 3.0 و فناوری شارژ سریع پاور دلیوری PD امنیت گوشی و باتری شما را تضمین می‌کنند. در نهایت هم ناگفته نماند که این مدل از یک نمایشگر کوچک استفاده می‌کند و به این طریق می‌تواند میزان شارژ پاوربانک را به شما نمایش دهد.

خرید پاوربانک هیسکا QI-212PD

پاوربانک شیائومی Redmi PB200LZM

بهترین پاور بانک شیائومی

یکی از بهترین پاوربانک های شیائومی، مدل Redmi PB200LZM است که ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. البته، وزن این پاوربانک نیم کیلو است و با ابعاد ۲۷.۳×۷۳.۶×۱۵۰.۵ میلی‌متر، احتمالا حمل هر روزه‌ی آن در کیف یا جیب، سخت باشد. خوشبختانه انواع گوشی‌های اندرویدی و آیفون، تبلت‌ها و پلیرهای موسیقی با این دستگاه قابل شارژ هستند. پس می‌تواند وسیله‌ای پرکاربرد برایتان باشد که در طول روز چندین بار استفاده می شود و از آن‌جا که قابلیت محافظت از جریان خروجی دارد، باتری گوشی یا تبلت در حین شارژ شدن آسیبی نمی‌بیند.

بدنه‌ی پاوربانک، از جنس پلاستیک است اما جنس آن، لیز یا صیقلی نیست؛ بلکه بافتی روی بدنه‌ی آن وجود دارد که دستگاه را از حالت صیقلی درمی‌آورد و احتمال افتادن یا لیز خوردنش را کم می‌کند.

 

پاور بانک شیائومی 20000

پاوربانک هیسکا مدل QI-311PD

اگر پاوربانکی با ظرفیت بالا می‌خواهید حتما به روی این مدل از هیسکا حساب باز کنید، دستگاهی که 30000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌توانید اکثر گوشی‌های موجود در بازار را 5 بار یا بیشتر شارژ کند. به روی این محصول پنج درگاه مختلف دیده می‌شود، دو عدد USB-A، یک عدد Type-C، یک عدد Micro-USB و یک عدد درگاه لایتنینگ.

پاوربانک هیسکا مدل QI-311PD

دو درگاه USB-A و همچنین درگاه Type-C به عنوان خروجی و درگاه Micro-USB، درگاه لایتنینگ و درگاه Type-C به عنوان ورودی قابل استفاده هستند (درگاه Type-C هم به عنوان ورودی و هم به عنوان خروجی قابل استفاده است). خروجی حداکثری این پاوربانک هیسکا برای با 22.5 وات است و شما می‌توانید میزان شارژ باقی مانده را از طریق نمایشگر کوچک این محصول مشاهده کنید.

وزن 543 گرمی، زمان شارژ 12 ساعتی، فناوری شارژ ایمن QC، فناوری شارژ سریع پاور دلیوری و دکمه روشن/خاموش از دیگر ویژگی‌های مهم و کلیدی این پاوربانک به حساب می‌آیند.

خرید پاوربانک هیسکا QI-311PD

پاوربانک انکر Powercore III Elite A1291

بهترین مدل پاوربانک انکر

این مدل پاوربانک انکر که از نظر خیلی کاربران بهترین پاوربانک مدل انکر محسوب می‌شود، یک شارژر همراه عالی است که می‌تواند موبایلتان را از خاموشی نجات دهد. این پاوربانک، ۲۵۶۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که توان خروجی کلی آن ۸۷ وات است و به کمک آن می‌توانید تلفن همراه، تبلت، ساعت هوشمند و لپ‌تاپ خود را شارژ کنید و اگر هم برای شارژ شدن چند وسیله عجله دارید، این پاوربانک اجازه‌ی شارژ همزمان را بهتان می‌دهد. دو پورت تایپ سی با توان ۶۰ وات، و یک پورت تایپ ای با توان ۱۸ وات در این وسیله وجود دارند.

نوع باتری به‌کار رفته در این شارژر همراه، لیتیوم یون است و همانطور که زودتر اشاره کردیم، از داغ شدن دستگاه و فشار آمدن به موبایل جلوگیری می‌کند. بدنه‌ی پاوربانک، از جنس پلاستیک سخت بوده که مجهز به پوشش ضدحریق، و سیستم ایمنی است.

 

پاور بانک انکر مدل PowerCore III Elite A1291

 

بهترین پاور بانک های 50 هزار موجود در ایران: بهترین پاور بانک 50000

 

پاوربانک هیسکا مدل LP-440

دسته‌ای از کاربران مانند افرادی که به صورت کمپینگ سفر می‌کنند به پاوربانک‌هایی با ظرفیت‌های بالا نیاز دارند تا هم بتوانند دستگاه‌های خود مانند گوشی یا اسپیکر را روشن نگه دارند و هم برای روشن کردن لامپ و وسایلی مانند فن از این محصولات کمک بگیرند. شرکت هیسکا دقیقا با همین منطق این پاوربانک را با ظرفیت 40000 میلی آمپر ساعت به بازار عرضه کرده است.

پاوربانک هیسکا مدل LP-440

البته این ظرفیت بسیار زیاد باعث شده تا این محصول 877 گرم وزن داشته باشد و دستگاه نسبتا سنگینی برای حمل و نقل باشد. به روی این پاوربانک 7 ورودی و خروجی مختلف دیده می‌شود. چهار درگاه USB-A به عنوان خروجی و سه درگاه Type-C، لایتنینگ و Micro-USB به عنوان ورودی کاربرد خواهند داشت. شارژ این پاوربانک به 16 ساعت زمان نیاز دارد و به همین جهت باید حتما قبل از سفر به این موضوع توجه ویژه داشته باشید.

شما می‌توانید میزان شارژ محصول را از طریق نمایشگر کوجک مشاهده کنید و از طریق دکمه خاموش/روشن پاوربانک را فعال و غیر فعال کنید. حداکثر توان خروجی این مدل برابر با 22.5 وات است و برای آن دو چراغ کوچک در نظر گرفته شده تا بتوانید از آن در نقش یک چراغ قوه کوچک نیز استفاده کنید.

خرید پاوربانک هیسکا LP-440

پاوربانک باسئوس Qpow

بهترین مارک پاوربانک چیست بهترین پاوربانک چه مارکی است

یکی دیگر از بهترین پاور بانک ها از نظر کاربران، مدل Qpow از برند باسئوس است. این پاوربانک، یکی از بهترین پاوربانک های 20000 هم هست که قابلیت شارژ تبلت، موبایل، دوربین، ساعت و موزیک پلیر را دارد. همچنین ابعاد کوچک و زیبایی هم دارد که می‌توانید آن را در کیف‌های کوچک هم جا دهید. نمایشگر ال ای دی بزرگ روی دستگاه، میزان شارژ باقیمانده پاوربانک را بهتان نشان می‌دهد و کلمه 20w که روی بدنه‌ی پاوربانک دیده می‌شود، نشانگر توان خروجی کلی آن است.

 

پاوربانک باسئوس Qpow

 

پاوربانک تسکو TP836

پاوربانک تسکو - پاوربانک برای ولنتاین

برای خیلی از کاربران پاوربانک، تسکو TP836 یک مورد از بهترین پاوربانک فست شارژ در ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر است. همچنین، این پاوربانک به‌دلیل رنگ صورتی و طرح‌هایش، می‌تواند هدیه‌ دیجیتال مناسبی برای دختر در روز ولنتاین باشد.

جنس بدنه این پاوربانک، ABS استو تنها ۱ پورت خروجی دارد که با توان ۱۸ وات کار می‌کند. وزن این پاوربانک کمتر از ۲۰۰ گرم است و تقریبا هم‌وزن یک موبایل می‌باشد. البته، نباید عملکرد این پاوربانک را دست کم گرفت؛ چرا که با آن می‌توانید موبایل، تبلت، مک بوک یا لپ تاپتان را شارژ کنید.

 

پاوربانک تسکو مدل TP 836

 

پاوربانک یوسمز CD168

بهترین مارک پاوربانک چیست

پاوربانک یوسمز CD168 با توجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه و پایینش، یکی از بهترین پاوربانک 2000 میلی آمپر ساعتی محسوب می‌شود. وزن پاوربانک یوسمز، ۴۰۸ گرم است و در کنارش دسته‌ای دارد که مانع افتادن پاوربانک از دستتان شود. توان خروجی کلی پاوربانک نیز، ۲۲.۵ وات است که با شدت ۳.۰ آمپر کار می‌کند.

 

پاوربانک یوسمز مدل CD168

 

 

شارژ اولیه پاوربانک چند ساعت است؟

شارژ اولیه پاور بانک

 

پاوربانک پاورولوجی PPBCHA07

بهترین پاوربانک فست شارژ بهترین پاوربانک وایرلس

اگر ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت برایتان ظرفیت کمی بود، پاوربانک پاورولوجی PPBCHA07، مدلی با ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت پیشنهاد ما به شماست. این شارژر برای انواع لپ‌تاپ (با پورت AC) و گجت‌ها کارآیی دارد و با توان خروجی کلی ۴۵ وات، در زمانی کوتاه شارژ می‌شوند. علی‌رغم سنگین بودن این وسیله (۵۶۳ گرم)، از نظر خیلی از کاربران گوشی‌های اندرویدی، پاورولوجی PPBCHA07 بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ، شیائومی و … است و از نظر کاربران ios، این شارژر بهترین پاوربانک برای آیفون می‌باشد.

بدنه پاوربانک از پلاستیک مرغوبی ساخته شده که در برابر ضربه تا حد خوبی مقاوم است و میزان شارژ گجت‌های متصل را مدیریت می‌کند.

 

پاوربانک پاورولوجی مدل PPBCHA07

 

پاوربانک پرووان PPB5005

پاوربانک پرووآن

شارژر همراه پرووان PPB5005 یک پاوربانک کار راه انداز سبک و کوچک است که با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر، موبایل، هدفون، اسپیکر و همینطور تبلت شما را شارژ می‌کند. توان کلی خروجی این پاوربانک ۱۰ وات است و کلا ۱۰۰ گرم وزن دارد. اگر زیاد نیاز به پاوربانک ندارید و پاوربانک را برای مواقع معدود می‌خواهید، این وسیله با دو پورت، می‌تواند کار شما را راه بیندازد. همچنین به‌عنوان هدیه نیز، گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید.

 

پاوربانک پرووان مدل PPB5005

 

پاوربانک تسکو TP 881

بهترین مارک پاوربانک برای گوشی سامسونگ

پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تسکو، دیگر گزینه در لیست بهترین مدل پاور بانک است که شاید انتخاب شما باشد.

این پاوربانک توان خروجی کلی ۲۲.۵ وات دارد و مجهز به دو پورت خروجی می‌باشد. وزن پاوربانک ۴۱۰ گرم است که اگر می‌خواهید آن را مدام همراه خود داشته باشید، باید به این نکته توجه کنید. پورت‌های ورودی، Type-C و MicroUSB هستند و شما می‌توانید به‌طور همزمان از هر دو پورت استفاده کنید.

 

پاوربانک تسکو مدل TP 881

 

حرف آخر

همانطور که در طی مقاله متوجه شدید، اکثر پاوربانک‌های برندهای مختلف، کارايي متناسبی دارند و با قیمت‌ها و ظرفیت‌های مختلف در بازار موجود هستند. بنابراین، شاید پاسخ به این سوال که بهترین پاوربانک چه مارکی است یا بهترین پاوربانک موجود در بازار ایران کدام است، کار دشواری است. حال که بررسی‌های مختلف انجام شد، می‌توانید بهترین برند پاور بانک را با توجه به نیاز خود، بودجه‌تان و برندی که برایتان قابل اطمینان است انتخاب کنید.

سوالات متداول

بهترین پاوربانک چه مارکی است؟ یکی از بهترین پاور بانک‌های موجود در بازار ایران، پاوربانک پاورولوجی PPBCHA07 است که ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارد و برای گوشی‌ها، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های مختلف قابل استفاده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-power-banks/
ads
ads