داغ ترین ها :
بهترین گجت های گیمینگ موبایل

بهترین گجت های گیمینگ موبایل

بازی‌های آنلاین و آفلاین هر روزه طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند و کاربران هزینه بیشتری برای خرید خود بازی‌ها، خرید پول درون بازی و خرید تجهیزات بازی صرف می‌کنند. صنعت بازی موبایلی نیز با سرعت بسیار زیادی در حال رشد است و حالا کاربران بسیار زیادی در سرتاسر جهان با گوشی‌های خود بازی می‌کنند. اما آیا شما با گجت های بازی موبایل آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید قیمت گجت های گیمینگ موبایل چقدر است؟ در ادامه این مطلب این تجهیزات مخصوص بازی را به شما معرفی کرده و به کاربرد هر یک می‌پردازیم.

 

برای خرید لوازم گیمینگ با قیمت عالی روی لینک بزنید: تجهیزات گیمینگ

 

خنک کننده گوشی موبایل

فرقی نمی‌کند که بخواهید با گوشی بازی سنگین را اجرا کنید یا با کامپیوتر، در هر صورت دستگاه مورد نظر شما بعد از مدتی داغ می‌شود و این گرما می‌تواند به بخش‌های مختلف آسیب برساند. اگر دمای گوشی خود هنگام بازی کردن را کنترل نکنید بخش‌هایی مثل باتری، تراشه و حتی نمایشگر ممکن است با خرابی مواجه شود.

پس اگر زیاد بازی می‌کنید برای شما واجب است که یک خنک کننده گوشی موبایل خریداری کنید. این محصولات ظاهر بزرگی ندارند و به روی گوشی قرار می‌گیرند و معمولا با گوشی‌های مختلف با اندازه‌های متفاوت نیز سازگاری دارند. این خنک کننده از طریق گردش هوا و همچنین ایجاد باد خنک باعث پایین آمدن دمای گوشی شده و این موضوع باعث تجربه گیمینگ بهتر می‌شود.کول پد گوشی

توجه داشته باشید که هرچقدر هم گوشی شما قوی باشد اگر بیش از اندازه داغ شود شما هنگام بازی ممکن است با لگ و افت فریم مواجه شوید و تراشه نتواند عملکرد خوب خود را آنگونه که باید حفظ کند.

پس به عنوان یکی از گجت های بازی موبایل به فکر خرید یک خنک کننده گوشی موبایل باشید. مانند هر محصول دیگری خنک کننده گوشی نیز در قیمت‌های مختلف در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید آن را با بودجه 200 هزار تومان به بالا خریداری کنید. طبیعتا خنک کننده‌های گران قیمت‌تر عملکرد بهتری دارد و بهتر می‌توانند دمای گوشی را کنترل کنند.

 

صندلی مخصوص بازی چی بخریم؟
بهترین صندلی های گیمینگ

 

دسته بازی گوشی

یکی از بهترین وسایل گیمینگ کالاف دیوتی موبایل و به طور کلی گجت های بازی موبایل همین دسته بازی گوشی است. این محصول انواع مختلفی دارد که هر ادامه هر یک را معرفی می‌کنیم تا شما در صورت تمایل به خرید بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید.

  • اولین و ساده‌ترین نوع دسته بازی گوشی شکلی شبیه به گیره دارد. شما باید این دو گیره را متناسب با اندازه گوشی خود و محل قرار گیری قسمت لمسی شلیک کردن و نشانه گرفتن در بازی‌هایی مثل PUBG و کال آف دیوتی موبایل بالای گوشی نصب کنید. با انجام این کار در بالای گوشی دو تریگر در اختیار شما قرار می‌گیرد که یکی باعث نشانه گرفتن و دیگری باعث شلیک کردن در بازی مورد نظر خواهد شد. این گیره‌های در واقع تلاش می‌کنند تا چیزی شبیه به تریگرهای موجود به روی گوشی‌های هوشمند را به‌وجود بیاورند. توجه داشته باشید که این نوع دسته بازی جزو ارزان قیمت‌ترین نسخه‌های موجود در بازار است و باید با مبلغ پرداخت شده انتظار داشته باشید.دسته بازی گوشی موبایل
  • مدل بعدی به این صورت است که شما محصولی به شکل دسته بازی در اختیار خواهید داشت و باید گوشی خود را در این دسته قرار داده و محکم کنید. این نوع دسته بازی برای گوشی‌هایی با اندازه‌های مختلف مناسب است و قابلیت تنظیم اندازه وجود دارد. این دسته بازی دو تریگر در بالا دارد و به شما اجازه می‌دهد که راحت‌تر با گوشی خود هنگام بازی نشانه گیری کرده و شلیک کنید. برتری این مدل دسته بازی به نسبت مدل اول این است که به دلیل ساختار دسته شما بسیار راحت‌تر از خود گوشی می‌توانید آن را در دست نگه داشته و کنترل کنید و در طولانی مدت نیز کمتر خسته شوید.
  • نوع بعدی دسته بازی دقیقا مشابه مدل بالا است ولی با این تفاوت که در محل قرار گیری گوشی یک یا دو فن تعبیه شده تا هم شما بتوانید راحت‌تر با گوشی بازی کنید و گوشی را در دست نگه دارید و هم این که به‌جای خرید فن به صورت جداگانه گوشی نیز هنگام بازی کردن خنک شود. این مدل دسته بازی معمولا دارای باتری قابل شارژ است و فن آن می‌تواند چند ساعت بدون نیاز به برق یا شارژ دوام بیاورد و گوشی را خنک کند.
  • مدل دیگری از دسته بازی برای گوشی به صورتی است که برای آن دکمه در نظر گرفته شده و به صورت بلوتوثی به گوشی متصل می‌شود. شما گوشی خود را بین این دسته قرار می‌دهید و در سمت راست و چپ گوشی شما دکمه‌های کنترل قرار می‌گیرند. در واقع این نوع دسته بازی گوشی شما را شبیه به نینتندو سوییچ می‌کند و گویی که در حال استفاده از این محصول هستید. این نوع دسته بازی هم با اندروید سازگاری دارد و هم با IOS و برای اتصال نیز کافیست از بلوتوث بهره ببرید. این مدل دسته از باتری بهره می‌برد و باید مثل خود گوشی آن را به شارژ متصل کرده و پس از شارژ شدن از آن استفاده کنید.
  • آخرین و البته گران قیمت‌ترین مدل دسته بازی به این صورت است که شما دسته‌ای شبیه به دسته Xbox خریداری می‌کنید و گوشی در بالای این دسته درون یک قاب قرار می‌گیرد. در واقع شما یک دسته کامل در اختیار خواهید داشت که با بلوتوث به گوشی متصل می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا مثل یک کنسول با گوشی بازی کنید. قیمت این نوع دسته‌ها زیاد است و در صورت تمایل به خرید باید به این موضوع توجه داشته باشید.دسته بازی گوشی موبایل

 

 

خرید گجت های گیمینگ باعث بهتر شدن بازی می‌شود؟

خرید گجت های گیمینگ باعث می‌شود تا تجربه بهتری از بازی کردن داشته باشید. مثلا خنک کننده باعث می‌شود در بازی کردن طولانی گوشی بیش از حد داغ نشود و اجرای بازی را تحت تأثیر قرار ندهد و یا خرید دسته بازی باعث می‌شود دسته شما کمتر خسته شود و همچنین سریع‌تر بتوانید فرآیند نشانه گیری و شلیک را در بازی‌های شوتینگ پشت سر بگذارید. همچنین خرید دسته‌های گران قیمت‌تر نیز گوشی شما را عملا به یک کنسول بازی تبدیل می‌کند و باعث می‌شود حسی فراتر از بازی کردن با گوشی داشته باشید.

 

انواع هندزفری و هدست گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید: هدست گیمینگ

 

بهترین دسته برای بازی کالاف دیوتی موبایل کدام است؟

در بالا مدل‌های مختلف دسته بازی را معرفی کردیم ولی اگر بخواهیم بهترین دسته برای بازی کالاف دیوتی موبایل را معرفی کنیم باید بگوییم که این بستگی به خود شما و سبک بازیتان دارد. اگر با دسته کامل مانند دسته Xbox راحت‌تر هستید و محدودیتی در بودجه ندارید می‌توانید به سراغ این نوع دسته بروید و اگر با تریگرها راحت‌تر هستید یا بودجه کمتری دارید به سراغ دسته‌های ساده‌تر و یا حتی گیره‌های معرفی شده در بالا بروید.دسته بازی موبایل

 

بهترین بازی ماشین سنگین و کامیون + لینک دانلود:
بازی ماشین سنگین باربری

 

گوشی‌های مناسب بازی زیر 13 میلیون

درست است که خرید گجت های گیمینگ باعث بهتر شدن تجربه بازی کردن با گوشی می‌شود ولی همچنان مهم‌ترین موضوع قدرت سخت افزاری گوشی مورد نظر است. تراشه گوشی باید بتواند بازی را با کیفیت و فریم ریت بالا به اجرا دربیاورد تا شما بتوانید لذت بیشتری از بازی کردن با گوشی تجربه کنید. در ادامه گوشی‌های زیر 13 میلیون مناسب بازی کردن را به شما معرفی می‌کنیم.

شیائومی 11 تی پرو

شیائومی 11 تی پرو جدیدترین نسل از سری تی گوشی‌های شیائومی است و برای بازی کردن به دلایل مختلف و در عین حال قیمت خوب یکی از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آید. شیائومی 11 تی پرو نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن FHD+ دارد و در نتیجه تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد. این پنل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و از محتوای HDR10+، Dolby Vision و گستره‌ی ۱ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. به علاوه این پنل نرخ تاچ ۴۸۰ هرتزی دارد که برای بازی کردن نکته‌ی بسیار با اهمیتی و خوبی است.

کیفیت این صفحه نمایش واقعا عالی و تحسین برانگیز است و قطعا شما را به وجد خواهد آورد. رنگ‌های بسیار زنده، شارپ و جذاب به نمایش درمی‌آیند و محتوا کنتراست بالا دارد.

شیائومی 11 تی پرو به تراشه‌ی پرچمدار سال قبل کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 مجهز شده که این چیپست یکی از بهترین تراشه‌ها برای گوشی‌های اندرویدی است. این تراشه‌ی ۵ نانومتری پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای شامل یک هسته Kryo 680 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 680 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 480 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 660 ، آخرین موتور هوش مصنوعی موجود و یک مودم5G  داخلی را شامل می‌شود.

در مورد قدرت سخت افزاری این پرچمدار آسوده خاطر باشید. شما به راحتی می‌توانید تمام بازی‌های موجود را در نهایت گرافیک و فریم ریت با این گوشی اجرا کرده و از بازی کردن در پنل بی‌نظیر این گوشی لذت ببرید.

شیائومی 11 تی پرو یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. این باتری باعث می‌شود این گوشی شارژ دهی رضایت بخش و مناسبی داشته باشد و بتواند مدت زمان منطقی را حین بازی کردن دوام بیاورد.

گلکسی S20 FE 5G

گلکسی S20 FE یک پنل ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن مرسوم FHD+ و تراکم ۴۰۷ پیکسل بر هر اینچ دارد و از محتوای HDR10+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هم پشتیبانی می‌کند. این مشخصات یک نمایشگر بسیار خوب را نوید می‌دهند.

کیفیت نمایشگر S20 FE دقیقا همان چیزی است که از سامسونگ انتظار داریم. پنل کیفیت بسیار خوبی دارد و محتوا با شارپی عالی و رنگ بندی خوش آب و رنگ و جذاب به نمایش درمی‌آیند و عمق رنگ مشکی بینهایت است.

گلکسی S20 FE 5G از تراشه‌ی اسنپدراگون 865 بهره می‌برد. این تراشه‌ی ۷ نانومتری هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kryo 585 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kyro 585 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 650 را در بر می‌گیرد.

این تراشه پرچمدار کوالکام بوده و به خوبی نشان داده که چه توانایی‌های زیادی دارد. S20 FE 5G هم به راحتی و به خوبی می‌تواند از پس همه‌ی کارها بربیاید و همه‌ی بازی‌های سنگین را در نهایت گرافیک موجود و نهایت فریم ریت و بدون افت فریم اجرا کند.

این کهکشانی یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت دارد که شارژ دهی مطلوبی را برای آن به ارمغان می‌آورد. این نماینده سامسونگ می‌تواند هنگام بازی نیز مدت زمان مناسبی را دوام بیاورد.

می 10 تی پرو 5G

می 10 تی پرو نسل قدیمی‌تر شیائومی 11 تی پرو است و از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن FHD+ و تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ استفاده می‌کند و می‌تواند محتوای HDR10+ را نیز به نمایش دربیاورد. نسبت این نمایشگر۲۰ به ۹ است و این پنل از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

می 10 تی پرو 5G مانند گلکسی S20 FE 5G از تراشه‌ی اسنپدراگون 865 بهره می‌برد. این تراشه‌ی ۷ نانومتری هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kryo 585 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kyro 585 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 650 را در بر می‌گیرد.

این تراشه پرچمدار کوالکام بوده و به خوبی نشان داده که چه توانایی‌های زیادی دارد. می 10 تی پرو هم به راحتی و به خوبی می‌تواند از پس همه‌ی کارها بربیاید و همه‌ی بازی‌های سنگین را در نهایت گرافیک موجود و نهایت فریم ریت و بدون افت فریم اجرا کند. به علاوه نرخ نوسازی 144 هرتزی باعث می‌شود از بازی کردن با این گوشی لذت ببرید.

در بخش باتری این قاتل پرچمدار از ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند و شارژ دهی خوبی هم دارد و می‌تواند به صورت مدام تا چند ساعت بازی‌های سنگین را در نهایت گرافیک و فریم ریت بدون نیاز به شارژ مجدد اجرا کند.

نوا 9

نوا 9 گوشی از هواوی است که ارزش خرید مناسبی دارد و برای بازی کردن نیز گزینه مناسبی به حساب می‌آید. نوا 9 از پنلی 6.57 اینچی از نوع اولد با رزولوشن FHD+ و تراکم پیکسلی 392 استفاده می‌کند و نمایشگر توانسته حدود 90 درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص دهد. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی، محتوای HDR10 و گستره 1 میلیار رنگی پشتیبانی می‌کند.

این صفحه نمایش برای بازی کردن هیچ چیزی کم ندارد و با توجه به حاشیه‌های بسیار کم از بازی کردن به روی این پنل لذت خواهید برد. در کنار این نمایشگر تراشه نیز به شما کمک می‌کند تا تجربه خوبی از بازی کردن با این گوشی به‌دست بیاورید.

نوا 9 از تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 778G 4G استفاده می‌کند. این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی شامل چهار هسته Kryo 670 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 670 با فرکانس 1.8 و پردازنده گرافیکی Adreno 642L را دربر می‌گیرد.

تراشه این گوشی پرچمدار یا بالارده نیست ولی با چیپستی میانرده ولی بسیار قوی مواجه هستیم. این تراشه باعث می‌شود تا نوا 9 بتواند بازی‌های مختلف را در نهایت گرافیک و فریم ریت به اجرا دربیاورد و شما بتوانید بدون مشکل به اجرای عناوین مورد علاقه خود بپردازید.

تفاوت این تراشه با تراشه‌های پرچمدار در این است که این سخت افزار تا 1 سال آینده توانایی اجرای بازی‌ها با نهایت گرافیک را خواهد داشت ولی تراشه پرچمدار شاید تا 2 یا 3 سال بتواند این کار را انجام دهد.

باتری قرار گرفته در دل گوشی نوا 9 ظرفیتی برابر با 4300 میلی آمپر ساعت دارد که باعث می‌شود این گوشی در استفاده‌های معمول و روزمره یک روز کامل را دوام بیاورد و با بازی کردن نیز بتوانید مدت زمان مناسبی را بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید.

شیائومی 11 تی 5G

شیائومی 11 تی 5G نسخه ارزان‌تر شیائومی 11 تی پرو است و تنها در بخش سخت افزاری با نسخه پرو تفاوت دارد و به همین دلیل به دیگر بخش‌ها نمی‌پردازیم و از تکرار مکررات خودداری می‌کنیم.

شیائومی 11 تی از تراشه‌ی ۶ نانومتری دیمنستی 1200 5G استفاده می‌کند. این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Cortex-A78 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G77 را در بر می‌گیرد.

قدرت سخت افزاری این گوشی عالی است و شما می‌توانید تمام برنامه‌ها و بازی‌های موجود را در نهایت گرافیک و بدون هیچ مشکی یا افت فریم اجرا کنید. در واقع شاید بتوانیم قدرت این تراشه را حدودا مانند اسنپدراگون 865 بدانیم.

گلکسی A52s

گوشی A52s یکی از گوشی‌های ساخت سامسونگ است که ارزش خرید بسیار بالایی دارد و تقریبا در هیچ بخشی از خود نقطه ضعف نشان نمی‌دهد و می‌توانیم آن را برای بازی کردن هم گزینه بسیار مناسبی بدانیم.

برای A52s یک پنل سوپر امولد با رزولوشن FHD+ در نظر گرفته شده که به دلیل داشتن اندازه‌ی ۶.۵ اینچی در هر اینچ ۴۰۷ پیکسل قرار گرفته است. نرخ نوسازی این پنل ۱۲۰ هرتزی و نسبت آن ۲۰ به ۹ است. کیفیت این صفحه نمایش بسیار خوب است و شما می‌توانید محتوا را به شکل شارپ با کنتراست بالا دریافت کنید و رنگ مشکی هم عمقی بینهایت در این پنل دارد.

گلکسی A52s 5G از تراشه اسنپدراگون G778 استفاده می‌کند. این تراشه که معماری ۶ نانومتری داشته از هشت هسته پردازنده مرکزی شامل چهار هسته Kryo 670 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 670 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز میزبانی کرده و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 642L را نیز شامل می‌شود.

قدرت سخت افزاری این گوشی بسیار خوب است و این کهکشانی‌ می‌تواند تمام بازی‌های موجود را در نهایت گرافیک اجرا کند. شما قادر خواهید بود را فریم ریت را نیز به روی 90 قرار دهید ولی توجه داشته باشید که این عملکرد احتمالا تا نهایت 1 سال آینده برای این تراشه وجود دارد و مانند تراشه‌های پرچمدار نمی‌توانید به روی عملکرد عالی برای اجرای بازی‌ها تا 2 یا 3 سال حساب باز کنید.

گلکسی A52s از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و خوشبختانه شارژ دهی خوب و مناسبی نیز دارد؛ چه برای انجام کارهای روزمره و چه برای اجرای بازی‌های سنگین در نهایت گرافیک و فریم ریت.

گلکسی M52

گلکسی M52 5G را می‌توانیم برادر دوقولوی گلکسی A52s بدانیم و این دو گوشی تقریبا در تمام بخش‌ها عملکرد مشابهی را از خود نشان می‌دهند. جالب است بدانید که با این وجود و همچنین ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و بهتر M52 قیمت این کهکشانی نیز حدود 1 میلیون از رقیب کمتر است و این باعث می‌شود ارزش خرید این گوشی را بیشتر از A52s بدانیم.

پوکو اف 3

اگر گوشی خوش‌قیمت و مناسب بازی می‌خواهید که هم قدرت سخت افزاری بی‌نظیری داشته باشد و هم صفحه نمایشی عالی را با قیمتی بسیار عالی در اختیار شما قرار دهد در خرید پوکو اف 3 شیائومی اصلا شک نکنید.

پوکو اف 3 از یک پنل امولد با رزولوشن FHD+ و اندازه‌ی ۶.۶۷ اینچی استفاده کرده و در نتیجه تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این صفحه نمایش نسبت ۲۰ به ۹ دارد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و HDR10+ نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این نمایشگر برای بازی کردن هیچ ایرادی ندارد و به نسبت بازه قیمتی قطعا بی‌عیب و نقص است.

در بخش سخت افزاری شیائومی به سراغ تراشه 7 نانومتری اسنپدراگون 870 رفته است. این تراشه قدرتی بین اسنپدراگون 865 و اسنپدراگون 888 دارد و این یعنی با چیپستی بسیار قوی مواجه هستیم؛ چرا که اسنپدراگون 865 هم همچنان قدرت زیادی دارد.

این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kryo 585 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز، چهار هسته Kryo 585 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و Adreno 650 را دربر می‌گیرد.

قدرت این گوشی بسیار خوب است و شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید تمام بازی‌ها را در نهایت گرافیک و نهایت فریم ریت به اجرا دربیاورید و از بازی کردن در این پنل تحسین برانگیز لذت ببرید.

جالب است که این تراشه مشابه با گوشی شیائومی 12 ایکس است درحالی که پوکو اف 3 قیمتی تقریبا نصف در مقایسه با رقیب دارد و این نشان می‌دهد که قدرت سخت افزاری این گوشی در این بازه قیمتی تا چه حد عالی است.

مانند بسیاری دیگر از محصولات دیگر موجود در لیست باتری این گوشی نیز ظرفیت 4520 میلی آمپر ساعتی دارد و می‌تواند حدود 1 روز کامل در صورت داشتن استفاده نرمال دوام بیاورد و در اجرای بازی‌ها نیز مدت زمانی معقول شما را همراهی کند.

پوکو ایکس 3 پرو

پوکو ایکس 3 پرو ارزان‌ترین گوشی است که می‌توانید خریداری کنید و در عین حال با خیال آسوده بهترین بازی‌های موجود در جهان را با گرافیک نهایت و فریم ریت 90 به اجرا دربیاورید و همین ارزش خرید این محصول را بسیار زیاد می‌کند.

پوکو ایکس 3 پرو نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD دارد و از رزولوشن FHD+ و تراکم پیکسلی ۳۹۵ بهره می‌برد. این پنل به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده و از محتوای HDR10  نیز پشتیبانی می‌کند. کیفیت این نمایشگر رضایت بخش است و نرخ نوسازی 120 هرتزی آن به اجرای بسیار بهتر بازی‌ها کمک می‌کند.

پوکو ایکس 3 پرو از تراشه اسنپدراگون 860 برای قدرت گرفتن استفاده می‌کند. این تراشه ۷ نانومتری از پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kyro 485 Gold با فرکانس 2.96 گیگاهرتز، سه هسته Kyro 485 Gold با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kyro 485 Silver با فرکانس 1.78 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 640 استفاده می‌کند.

قدرت سخت افزاری پوکو ایکس 3 پرو بسیار مناسب است و این گوشی می‌تواند تمام بازی‌ها و برنامه‌های موجود را با سرعت بالا و در حداکثر گرافیک و بدون افت فریم اجرا کند. قدرت این تراشه مقداری کمتر از اسنپدراگون 865 است که در لیست چند مرتبه به آن پرداختیم.

باتری نماینده پوکو ظرفیتی برابر با 5160 میلی آمپر ساعتی دارد و شارژ دهی خوبی را ارائه می‌دهد و می‌تواند مدت زمان زیادی را دوام بیاورد. البته که در صورت اجرای بازی‌ها سنگین مانند هر گوشی دیگری این مدت زمان کاهش پیدا می‌کند.

سوالات متداول

قیمت گجت های گیمینگ موبایل چقدر است؟ مانند هر محصول دیگری گجت‌های گیمینگ موبایل نیز در قیمت‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند و مثلا شما می‌توانید دسته بازی مخصوص گوشی را از 40 هزار تومان تا چند میلیون خریداری کنید.

وسایل گیمینگ کالاف دیوتی موبایل کدام موارد هستند؟ وسایل معرفی شده در بالا یعنی خنک کننده برای کاهش دمای گوشی و دسته بازی دارای تریگر یا دسته بازی کامل برای کالاف دیوتی مناسب است.

خرید گجت های گیمینگ باعث بهتر شدن بازی می‌شود؟ خرید گجت های گیمینگ باعث می‌شود تا تجربه بهتری از بازی کردن داشته باشید. مثلا خنک کننده باعث می‌شود در بازی کردن طولانی گوشی بیش از حد داغ نشود و اجرای بازی را تحت تأثیر قرار ندهد و یا خرید دسته بازی باعث می‌شود دسته شما کمتر خسته شود و همچنین سریع‌تر بتوانید فرآیند نشانه گیری و شلیک را در بازی‌های شوتینگ پشت سر بگذارید. همچنین خرید دسته‌های گران قیمت‌تر نیز گوشی شما را عملا به یک کنسول بازی تبدیل می‌کند و باعث می‌شود حسی فراتر از بازی کردن با گوشی داشته باشید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d8%ac%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/
ads
ads