داغ ترین ها :
کدام گوشی در بازار بیشترین ظرفیت و بهترین کارکرد باتری را دارد؟

کدام گوشی در بازار بیشترین ظرفیت و بهترین کارکرد باتری را دارد؟

امروزه افراد دیگر به داشتن یک گوشی با صفحه‌نمایش فوق‌العاده برای پخش ویدئو و یا داشتن یک گوشی با دوربین درجه یک برای ثبت عکس راضی نمی‌شوند و فاکتورهای دیگری نظیر شارژدهی بالا نیز برایشان بسیار اهمیت دارد. در این میان برخی از افراد هستند که ظرفیت باتری بیش از هر فاکتور دیگری برایشان اهمیت دارد، از این رو بسیاری از سازندگان گوشی موبایل به استفاده از باتری‌های حجیم با ظرفیت بالا در ساخت گوشی‌های خود روی آورنده‌اند تا بتوانند نیاز این دسته از کاربران را برطرف کنند. خوشبختانه امروزه گوشی‌های زیادی وجود دارند که نوید شارژدهی برای تمام روز و حتی فراتر از آن را می‌دهند.ما در ادامه ابتدا عوامل مؤثر در شارژدهی را بررسی کرده و سپس به سراغ معرفی بهترین گوشی از نظر باتری می‌رویم. همچنین می‌توانید برای آگاهی از قیمت گوشی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

عوامل موثر در شارژدهی باتری

عوامل مؤثر در شارژدهی باتری چه مواردی هستند؟ صرفا ظرفیت باتری تعیین کننده است یا موارد دیگری هم تأثیرگذار هستند؟ در ادامه به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

ظرفیت باتری

برای خرید گوشی با شارژدهی بالا اولین و مهم‌ترین معیاری که باید به آن توجه کنید ظرفیت باتری است. خوشبختانه امروزه گوشی‌های هوشمند با ظرفیت‌های مختلفی از باتری عرضه می‌شوند که می‌توانند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشند. در واقع هرچه ظرفیت باتری بیشتر باشد، شارژدهی آن بیشتر است اما علاوه بر این عوامل دیگری نیز در شارژدهی گوشی و انتخاب بهترین باتری گوشی تأثیر دارد.

نقش سخت‌افزار در شارژدهی باتری

باتری گوشی وظیفه دارد تا انرژی مورد نیاز چیپست یا همان سخت افزار را تأمین کند و از این رو عملکرد بهینه تراشه تا حد بسیار زیادی اهمیت پیدا می‌کند. هنگام خرید یک گوشی به فناوری ساخت آن توجه داشته باشید؛ چرا که به صورت کلی هرچه یک تراشه ترانزیستورهای بیشتری داشته باشد می‌تواند بهینه‌تر کار کند. برای نمونه یک تراشه 5 نانومتری در حالت کلی بهینه‌تر از یک تراشه 12 نانومتری است.

موضوع دیگر برند تراشه است. گوشی‌های موجود در بازار عموما از تراشه‌های سامسونگ، کوالکام یا مدیاتک استفاده می‌کنند و ایفون‌ها هم که به چیپست‌های خود اپل مجهز هستند. در بین این گزینه‌ها بهینه‌ترین عملکرد مربوط به چیپست‌های اپل است و پشت سر آن نیز کوالکام قرار می‌گیرد. در مقاوم‌های بعدی نیز چیپست‌های مدیاتک و سامسونگ قرار می‌گیرند و عملکرد نزدیکی دارند.

در واقع یکی از دلایل شارژدهی خوب ایفون‌های جدید با وجود داشتن ظرفیت باتری بسیار کمتر به نسبت گوشی‌های اندرویدی همین تراشه‌های بهینه و همراه شدن آن با نرم افزار بهینه یعنی ios است.

نمایشگر

نمایشگر گوشی‌های هوشمند بسیار بزرگ‌تر از قبل شده‌اند و در دنیای امروز یک گوشی 6 اینچی نسبتا کوچک ارزیابی می‌شود، در حالی که قبل‌تر چنین اندازه‌ای واقعا بزرگ بود. افزایش اندازه نمایشگرها و البته استفاده از فناوری‌هایی مانند نرخ نوسازی 120 هرتزی باعث می‌شود تا شارژدهی افزایش پیدا کند. پنل‌های امولد، سوپر امولد یا به طور کلی OLED با روشن شدن دارک مود انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کنند؛ چرا که پیکسل‌ها به حالت خاموش درمی‌آیند و فشاری به باتری وارد نمی‌شود.

از طرفی بسیاری از گوشی‌های 120 هرتزی از حالت تطبیق‌پذیر برخوردار هستند. این یعنی نمایشگر می‌تواند به صورت خودکار در صورت ثابت بودن صفحه به روی یک تصویر نرخ نوسازی را به اعداد پایین‌تری کاهش دهد تا شارژدهی بهبود پیدا کند. همچنین در نظر داشته باشید که افزایش روشنایی تا انتها نیز می‌تواند شارژدهی باتری را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

به فناوری شارژ سریع هم توجه کنید

درست است که سرعت شارژ اهمیت بسیار زیادی دارد ولی نباید از فناوری شارژ سریع و سرعت شارژ شدن گوشی غافل شوید. در واقع یک گوشی با شارژدهی معمول و قابل قبول اگر در 30 دقیقه فول شارژ شود و یا مثلا در 10 دقیقه به شارژ 50 درصد برسد می‌توانیم پکیج باتری آن را جذاب در نظر بگیریم. در زمینه فناوری شارژ سریع شرکت‌های چینی و به خصوص شیائومی عالی عمل می‌کنند و بسیاری از گوشی‌های این سازنده از شارژ سریع 120 واتی بهره می‌برند و در 20 دقیقه فول شارژ می‌شوند.

 

معرفی بهترین گوشی ها از نظر ظرفیت باتری و شارژدهی

در ادامه گوشی‌های مختلف را به ترتیب شارژدهی به شما معرفی خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که این مدل‌ها ممکن است پرچمدار، میان‌رده و یا حتی اقتصادی باشند و صرفا از جهت شارژدهی باتری مورد بررسی قرار گرفته‌اند. شایان ذکر است که فقط به گوشی‌هایی اشاره کرده‌ایم که در بازار ایران بدون مشکل قابل خرید هستند و برای نمونه ایفون‌های سری ۱۵ را در نظر نگرفته‌ایم.

گلکسی A15

این گوشی یکی از جدیدترین مدل‌های اقتصادی از سری A1X شرکت سامسونگ است که اتفاقا محبوبیت بالایی نیز دارد. گلکسی A15 به لطف برخورداری از پنل سوپر امولد FHD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بسیار بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. این کهکشانی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و افزایش ظرفیت باتری را شاهد نیستیم.

گلکسی A15

با وجود ثابت بودن ظرفیت باتری، شارژدهی بسیار بهتر از نسل قبلی شده که عمده دلیل این اتفاق را می‌توانیم بهینه‌تر شدن One UI 6 نسبت به One UI 5 در نظر بگیریم. گلکسی A15 می‌تواند با یک بار شارژ کامل بیشتر از ۴۵ ساعت مکالمه یا بیش از ۱۱ ساعت وبگردی یا حدود ۱۶ ساعت پخش ویدئو و یا حدود ۱۳٫۵ ساعت اجرای بازی‌ها را دوام بیاورد.

مشخصات گلکسی A15
ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ 25 وات
شارژ بی‌سیم ندارد
شارژ معکوس ندارد

خرید گلکسی A15

ناتینگ فون 2

برند انگلیسی ناتینگ فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده و ناتینگ فون ۲ را می‌توان دومین تلاش این سازنده برای در اختیار گرفتن سهم بازار به حساب آورد. این گوشی در اکثر بخش‌ها نسبت به نسل قبلی بهبود داشته و تلاش می‌کند تا عملکردی نزدیک به پرچمداران بزرگ بازار ارائه کند. ناتینگ فون ۲ از یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند ولی به سبب برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و همچنین رابط کاربری سبک و جذاب NothingOs 2.0 شارژدهی بسیار خوبی دارد.

ناتینگ فون 2

این گوشی می‌تواند با یک بار شارژ تا ۲۵ ساعت مکالمه یا ۱۲٫۵ ساعت وبگردی یا ۱۸٫۵ ساعت پخش ویدئو و یا ۹٫۵ ساعت اجرای بازی‌ها را دوام بیاورد. ناگفته نماند که نماینده جدید ناتینگ از شارژ سریع ۴۵ واتی سیمی و شارژ ۱۵ واتی بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات ناتینگ فون 2
ظرفیت باتری 4700 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ 45 وات
شارژ بی‌سیم دارد، 15 وات
شارژ معکوس دارد، بی‌سیم 5 وات

خرید ناتینگ فون 2

شیائومی 14

جدیدترین پرچمداران شرکت شیائومی همین سری ۱۴ هستند و خود شیائومی ۱۴ ارزان‌ترین پرچمدار امسال سازنده چینی به حساب می‌آید. این محصول به واقع در بخش‌های مختلف فوق‌العاده است و شیائومی بالاخره موفق شده گوشی پرچمدار خوش قیمتی را با امکاناتی عالی و ارگونومی بسیار جذاب روانه بازار کند. یکی از جذابیت‌های شیائومی ۱۴ را می‌توانیم شارژدهی عالی باتری آن به حساب بیاوریم.

شیائومی 14

این محصول از یک باتری ۴۶۱۰ میلی آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد و تراشه اسنپدراگون نسل ۳ با معماری ۴ نانومتری در دل آن قرار گرفته و وظیفه پردازش دستورات مختلف را برعهده دارد. این پرچمدار با شارژ کامل می‌تواند تا ۲۹ ساعت مکالمه یا ۱۳٫۵ ساعت وبگردی یا حدود ۱۸ ساعت پخش ویدئو و یا حدود ۸ ساعت اجرای بازی‌ها را دوام بیاورد.

مشخصات شیائومی 14
ظرفیت باتری 4610 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ 90 وات
شارژ بی‌سیم دارد، 50 وات
شارژ معکوس دارد، بی‌سیم 10 وات

خرید شیائومی 14

گلکسی S24 اولترا

شاید پیش خودتان تصور کنید که یک گوشی پرچمدار به دلیل سخت افزار قوی و نمایشگر بسیار باکیفیت باید مصرف شارژ بالایی داشته باشد و کمتر از یک گوشی میان‌رده دوام بیاورد اما در عمل داستان به این شکل پیش نمی‌رود. گلکسی S24 اولترا شارژدهی فوق‌العاده خوبی دارد و شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این گوشی این عملکرد را با وجود داشتن نمایشگر 6.8 اینچی با رزولوشن QHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی از خود به نمایش می‌گذارد.

گلکسی S24 اولترا

سه دلیل کلی را برای این شارژدهی خوب می‌توانیم متصور باشیم. یکی این که نرخ نوسازی نمایشگر تطبیقی است و می‌تواند تا 10 هرتز کاهش پیدا کند. دوم این که تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 3 بسیار بهینه کار می‌کند و در استفاده نرمال سعی می‌کند کمترین فشار را به باتری وارد کند. سوم هم این که One UI از هر زمان دیگری کامل‌تر و بهینه‌تر شده و باعث می‌شود تا انرژی دقیق‌تر مدیریت شود و برنامه‌ها در پس‌زمینه انرژی بیش از اندازه مصرف نکنند.

همه این توضیحات باعث شده تا گلکسی S24 اولترا به لطف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خود بتواند در تست‌ها با یک بار شارژ حدود 35.5 ساعت مکالمه یا 11 ساعت وبگردی یا 17 ساعت پخش مداوم ویدئو و یا 9 ساعت اجرای بازی‌ها را دوام بیاورد که عملکرد بسیار خوبی است. به لطف این شارژدهی و داشتن استفاده نرمال و متوسط، می‌توانید تا دو روز از این کهکشانی بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کنید.

مشخصات گلکسی S24 اولترا
ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ 45 وات
شارژ بی‌سیم دارد، 15 وات
شارژ معکوس دارد، بی‌سیم 4.5 واتی

خرید گلکسی S24 اولترا

گلکسی A55

بهترین میان‌رده حال حاضر شرکت سامسونگ همین گلکسی A55 است، کهکشانی که حالا از هر زمانی بهتر شده و برای مثال از فریم آلومینیومی استفاده می‌کند. گلکسی A55 دقیقا همان چیزی است که اکثر کاربران به آن نیاز دارند، میان‌رده‌های با کیفیت و زیبا که در هر زمینه به نسبت بازه قیمتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند انتخابی بی‌نقص باشد.

گلکسی A55 سامسونگ

این کهکشانی در دل خود یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و مثل نسل قبلی از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده این محصول اگزینوس 1480 است که از نسل قبلی فوی‌تر شده و بهینه‌تر هم کار می‌کند. گلکسی A55 می‌تواند با یک بار شارژ کامل تا 37 ساعت مکالمه یا حدود 12 ساعت وبگردی یا 19 ساعت پخش ویدئو و یا 7.5 ساعت اجرای بازی‌ها را دوام بیاورد.

مشخصات گلکسی A55
ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ 25 وات
شارژ بی‌سیم ندارد
شارژ معکوس ندارد

خرید گلکسی A55

گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23 اولترا نسل قبلی S24 اولترا است که بالاتر آن را معرفی کردیم. این پرچمدار در بسیاری از زمینه‌ها شبیه به S24 اولترا است. از نظر شارژدهی این کهکشانی نیز بسیار خوب عمل می‌کند ولی مقداری پایین‌تر از نسل جدید قرار می‌‌گیرد. گلکسی S23 اولترا با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا 39 ساعت مکالمه یا 11 ساعت وبگردی یا حدود 16 ساعت پخش ویدئو و یا حدود 9 ساعت اجرای بازی‌ها را دوام بیاورد.

مشخصات گلکسی S23 اولترا
ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ 45 وات
شارژ بی‌سیم دارد، 15 وات
شارژ معکوس دارد، بی‌سیم 4.5 واتی

خرید گوشی S23 اولترا

گلکسی S24 پلاس

حضور گلکسی S24 پلاس در این لیست نشان می‌دهد که به طور کلی سری S24 شارژدهی خوبی دارند و سامسونگ توانسته پرچمداران شایسته‌ای را از نظر دوام باتری روانه بازار کند. این کهکشانی از یک باتری با ظرفیت 4900 میلی آمپر ساعت تغذیه می‌کند و طبق تست‌های انجام شده می‌توانید با یک بار شارژ کامل حدود 31.2 ساعت مکالمه یا 10.45 ساعت وبگردی یا 18 ساعت پخش مداوم ویدئو و یا 7 ساعت اجرای بازی‌ را دوام بیاورد.

گلکسی S24 پلاس

 

به لطف این اعداد با داشتن استفاده ترکیبی می‌توانید 1.5 الی 2 روز کامل به روی این مدل حساب باز کنید. این شارژدهی خوبی به لطف تراشه بهینه اسنپدراگون 8 نسل 3 و همچنین نرخ نوسازی تطبیقی صفحه نمایش به‌دست آمده است.

مشخصات باتری گلکسی S24 پلاس
ظرفیت باتری 4900 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ 45 وات
شارژ بی‌سیم دارد، 15 وات
شارژ معکوس دارد به صورت معکوس بی‌سیم 4.5 وات

خرید گلکسی S24 پلاس

گلکسی A35

گلکسی A35 یکی از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ در بازار است که معرفی شده تا فروش موفق گلکسی A34 را ادامه دهد. این محصول طراحی جدید و به‌روزی مانند سری S24 دارد و با بهبودهایی در زمینه سخت افزار، نمایشگر و باتری همراه بوده است. این کهکشانی هنوز هم باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت دارد که در این مدل شارژدهی بسیار خوبی را در اختیار قرار می‌دهد.

گلکسی A35

 

شاید یکی از دلایل این موفقیت را بتوانیم تراشه اگزینوس 1380 بدانیم. این گوشی با یک بار شارژ کامل موفق شده در تست‌ها 26.7 ساعت مکالمه یا 10.2 ساعت وبگردی یا 13.7 ساعت پخش مداوم ویدئو و یا 9.2 ساعت اجرای بازی‌ها را دوام بیاورد که عملکردی فوق‌العاده خوب است. شما به خوبی می‌توانید بین 1.5 الی 2 روز به روی این کهکشانی زیبا حساب باز کنید.

مشخصات باتری گلکسی A35
ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ 25 وات
شارژ بی‌سیم ندارد
شارژ معکوس ندارد

خرید گوشی A35

خرید تبلت

ایفون 13 پرو مکس

اپل قبل‌تر به صورت جدی با مشکل شارژدهی دست و پنجه نرم می‌کرد و کاربران گوشی‌هایی مانند ایفون 6s یا 7 همواره از شارژدهی ضعیف گوشی‌های خود به نسبت رقبای اندرویدی شکایت داشتند. سال‌ها گذشت و این سازنده آمریکایی هر سال تلاش کرد تا گوشی‌های جدید خود را مقداری از نظر شارژدهی بهتر کند تا بالاخره در سری ایفون 13 این دوام باتری به درجه بسیار خوبی رسید، تا حدی که ایفون 13 پرو مکس حالا شارژدهی تحسین برانگیزی دارد.

ایفون 13 پرو مکس

این دستگاه ظرفیت باتری 4352 میلی‌ آمپر ساعتی دارد ولی به لطف بهینه بودن تراشه A15 Bionic می‌تواند مدت زمان بسیار زیادی را دوام بیاورد. البته دلیل دیگر شارژدهی بسیار خوب ایفون 13 پرو مکس استفاده آن از ProMotion است که می‌تواند نرخ نوسازی را تا 120 بالا ببرد و در صورت نیاز تا 10 هرتز کاهش دهد. در استفاده ترکیبی شما می‌توانید تا 2 روز به روی شارژدهی این غول اپل حساب باز کنید و حتی با داشتن استفاده سنگین هم 13 پرو مکس یک روز کامل را دوام می‌‌آورد.

ناگفته نماند که در بین گوشی‌های اپل شارژدهی ایفون ۱۵ پرو مکس و ایفون ۱۵ پلاس قطعا بهتر از ایفون ۱۳ پرو مکس است ولی به دلیل رجیستر نشدن سری ۱۵ به این مدل‌ها اشاره نکرده‌ایم.

مشخصات باتری ایفون 13 پرو مکس
ظرفیت باتری 4352 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ 25 وات
شارژ بی‌سیم دارد، 15 وات مگ سیف و 7.5 واتی به صورت کلی
شارژ معکوس ندارد

خرید ایفون 13 پرو مکس

خرید گوشی 5G

گلکسی A54

با وجود حضور گلکسی A55 که اتفاقا شارژدهی بهتری هم نسبت به گلکسی A54 دارد، اما باز هم این کهکشانی هم از نظر شارژدهی و هم از نظر سایر مشخصات فنی جزو مدل‌های خوب بازار به حساب می‌آید. این محصول از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و از طرفی منبع قدرت آن اگزینوس 1380 است.

گلکسی A54

تراشه مناسب اگزینوس 1380 و البته اضافه شدن نرخ نوسازی تطبیقی نسبت به A53 باعث شده تا این کهکشانی بتواند بهتر از باتری استفاده کند و مدت زمان طولانی‌تری دوام بیاورد. شما در صورت داشتن استفاده نرمال می‌توانید بین 1 تا 1.5 روز و در صورت داشتن استفاده سنگین‌تر حدود 1 روز کامل به روی این میان‌رده زیبا حساب باز کنید.

مشخصات باتری گلکسی A54
ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ 25 وات
شارژ بی‌سیم ندارد
شارژ معکوس ندارد

خرید گوشی A54

 

خرید پاوربانک

توضیح چند نکته مهم

بد نیست در انتهای کار چند نکته مهم را در مورد این لیست به شما توضیح بدهیم.

  • گوشی‌های امروز در اکثر مدل‌ها شارژدهی مناسب و حتی خوبی دارند و می‌توانند یک روز کامل را بدون مشکل دوام بیاورند و اگر اسمی محصولی در این لیست دیده نمی‌شود به معنای شارژدهی بد آن نیست.
  • گوشی‌های این لیست شارژدهی عالی دارند ولی این شارژدهی ممکن است مثلا با آپدیت نرم افزار تحت تأثیر قرار بگیرد و افت کند.
  • گوشی‌های شیائومی در مقایسه با سامسونگ مقداری شارژدهی ضعیف‌تری دارند ولی در عوض مثلا به‌جای 1 ساعت و 15 دقیقه تنها در 20 دقیقه یا نهایتا 40 دقیقه در بسیاری از مدل‌ها شارژ می‌شوند که این یک مزیت است.
  • گوشی‌های شیائومی درون جعبه آداپتور دارند ولی برای اکثر گوشی‌های سامسونگ باید آداپتور را به صورت مجزا خریداری کنید.
  • برای طولانی نشدن مطلب نمی‌توانیم به همه گزینه‌ها با باتری خوب بپردازیم ولی در ادامه برخی از مدل‌های با شارژدهی جذاب را عنوان می‌کنیم.

گوشی‌هایی با سرعت شارژ بالا

  • ریلمی GT3 / شارژ سریع 240 واتی
  • نوت ۱۳ پرو پلاس / شارژ سریع 120 واتی
  • شیائومی ۱۳ تی پرو / شارژ سریع 120 واتی
  • شیائومی ۱۴ اولترا / شارژ سریع 90 واتی

 

بازی های ایکس باکس سری X و S:
بهترین بازی های ایکس باکس سری اس

 

سوالات متداول

کدام گوشی میان‌رده بیشترین دوام باتری را دارد؟

در بین گوشی‌های میان‌رده گلکسی A55 و البته گلکسی A35 وضعیت جذابی دارند.

کدام گوشی پرچمدار بیشترین شارژدهی را دارد؟

در بین پرچمدارن موجود در بازار گلکسی S24 اولترا و شیائومی 14 وضعیت بسیار خوبی دارند.

بهترین گوشی اقتصادی از نظر شارژدهی کدام است؟

گلکسی A15 شارژدهی بی‌نظیری دارد و در ابتدای لیست نیز قرار گرفته است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

8 نظر

  1. محمد

    کاملا تعصبی و بی منطق بود. اگه از لحاظ باتری مدل ها و برند هارو مقایسه کنیم سامسونگ، اپل، و شیائومی ته جدولن تو زمینه باتری همه چیز دست برند انر از پرچمدارش تا پایین رده هاش باتری بهتری نسبت به سامسونگ دارن

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمد

      سلام لیست بر مبنای تست‌های انجام شده هست نه حدس و گمان و سلیقه شخصی
  2. حسن

    سلام جناب من داشتم فیلم را مرور میکردم تنها چیزی که تو نمایش نشون میداد نوشته بود 108مگا پیکسل ولی این گوشی 64 مگا پیکسل هست آیا عکسهایی که گرفته شده بود برای poco m5s بود ؟؟؟؟

  3. سلام گوشیa21s
    ۵۰۰۰میلی آمپر هستش

    1. مرادی

      پاسخ به ...

      گوشی m14 هم اگزینوس ۱۳۳۰ و هم باتری ۶۰۰۰ دارد هم مشخصات فنی دیگری مثل تراشه ها و ... که در مقایسه با تمام مدلهای سری ۸ بالاتر است ولی اشاره نکردید .
    1. ماهان

      پاسخ به ...

      ببخشید وای گوشی m51 رو ننوشتین احیانن دلیل خاصی داره؟چون این گوشی باطری ۷۰۰۰ میلی امپر ساعتی رو داره و به عنوان پاور بانک قابل استفاده هم هست
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به ماهان

        سلام بله این گوشی دیگه موجود نیست برای همین اشاره نشده
    1. رحیم

      پاسخ به ...

      گوشیهای گروهaاگزینوس هستن تا2سال کارمیکنه به درد نمیخوره
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d8%b8%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c/
ads
ads