داغ ترین ها :
بهترین گوشی برای کار در اسنپ و تپسی

بهترین گوشی برای کار در اسنپ و تپسی

امروزه افراد بسیاری هستند که در زندگی روزمره خود برای جابه‌جایی از یک مبدأ به یک مقصد از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند. تاکسی یک از وسایل حمل‌ونقل عمومی است که افراد بسیاری از آن استفاده می‌کنند اما فراگیر شدن ویروس کرونا در سال اخیر سبب شده تا افراد دیگر از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده نکنند و به استفاده از تاکسی‌های اینترنتی رو بیاورند. ارائه خدمات و قیمت مناسب توسط شرکت‌های مختلف نظیر اسنپ و تپ‌سی سبب شد تا افراد بیشتر از هر زمان دیگری از این روش برای جابه‌جایی استفاده کنند، از این رو بسیاری از افراد در صدد آن هستند تا به این روش درآمد کسب کنند. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم تا 3 تا از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب و خرید گوشی برای کار در اسنپ و تپسی را بررسی کنیم تا بتوانید با در نظر گرفتن آن‌ها انتخاب بهتری داشته باشید. همچنین در ادامه این مطلب 5 مدل از گوشی های مناسب برای رانندگان تاکسی‌ های اینترنتی را معرفی کرده‌ایم تا در صورت نیاز آن‌ها را بررسی کنید.

 

برای یافتن قیمت روز گوشی موبایل سایت تکنولایف را انتخاب کنید.

 

3 معیار مهم برای خرید بهترین گوشی برای رانندگان تاکسی اینترنتی

1. صفحه‌نمایش بزرگ

اولین و مهم‌ترین فاکتوری که باید در هنگام خرید بهترین گوشی برای رانندگان اسنپ و تپسی به آن دقت کنید، صفحه‌نمایش است. با آنکه اپلیکیشن‌های اسنپ درایور و تپسی برای اجرا شدن به ملزومات خاصی نیاز ندارند اما برای استفاده بهتر و بهینه‌تر از این اپلیکیشن‌ها لازم است تا فاکتورهای فوق را برای خرید در نظر داشته باشید. برای مثال صفحه‌نمایش بزرگ به شما امکان می‌دهد تا تجربه بهتری از استفاده اپلیکیشن‌ها داشته باشید، همچنین رانندگان اسنپ و تپسی معمولاً تلفن همراه خود را بر روی یک‌پایه نگهدارنده قرار می‌دهند تا برای رفتن به مقاصد مختلف بتوانند به‌راحتی از برنامه‌هایی مانند گوگل‌مپ، بلد، نشان و غیره استفاده کنند؛ بنابراین اگر صفحه‌نمایش کوچک باشد ممکن است در مسیریابی دچار مشکل شوند و در حین رانندگی حواسشان پرت شده و منجر به‌تصادف شود، به همین جهت ما تصمیم گرفتیم تا صفحه‌نمایش را به‌عنوان یک فاکتور مهم برای خرید بهترین گوشی برای رانندگان تپسی و اسنپ در نظر بگیریم.

2. باتری با ظرفیت بالا

ظرفیت باتری می‌تواند یکی دیگر از عواملی مهم و تأثیرگذاری باشد که کاربران باید به هنگام خرید بهترین گوشی برای کار در اسنپ و تپسی به آن دقت کنند. از آنجا که رانندگان تاکسی‌های اینترنتی تمام روز را بیرون هستند و کمتر از شارژر استفاده کنند و همچنین نیاز دارند تا به صورت مدام از گوشی خود استفاده کنند و معمولاً در گوشی آن‌ها گزینه انتقال داده‌ها همیشه روشن است، از این رو ظرفیت باتری می‌تواند یک فاکتور بسیار مهم برای آن‌ها باشد. ما تصمیم گرفتیم تا ظرفیت باتری را نیز به‌عنوان یک فاکتور مهم برای خرید بهترین گوشی مناسب کار در اسنپ و تپسی در نظر بگیریم تا افراد بتوانند با در نظر گرفتن آن بهترین گزینه را خود را انتخاب کنند.

 

قبلا در مقاله ای بهترین گوشی ها از نظر باتری را معرفی و بررسی کرده ایم.

 

3. سخت‌افزار قابل‌قبول

هرچند که اپلیکیشن‌های اسنپ درایور و تپسی به ملزومات خاصی برای اجرا شدن نیاز ندارند، اما توصیه می‎‌شود تا برای استفاده بهینه‌تر از آن حداقل‌های لازم را در نظر بگیرید تا در استفاده درازمدت از آن دچار مشکل نشوید. در ادامه این مطلب ما لیستی از بهترین گوشی ‌ها را تهیه کرده‌ایم و در انتخاب آنها سعی کرده‌ایم تا همه فاکتورها را در نظر بگیریم از این رو به شما توصیه می‌کنیم تا این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

گوشی‌ های مناسب برای کار در اسنپ و تپسی

ریلمی C11

ریلمی C11

گوشی ریلمی C11

ریلمی C11 یکی دیگر از گزینه‌هایی است که انتخاب آن را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. صفحه‌نمایش بزرگ با ابعاد ۶.۵۲ اینچی باعث می‌شود تا جزئیات کاملی از نقشه را مشاهده کنید و مشکلی نیز در خواندن نوشته‌ها در هنگام رانندگی نداشته باشید. توان پردازشی بالای دستگاه نیز اجازه می‌دهد که اپلیکیشن‌های دلخواهتان از جمله تپسی و اسنپ به سرعت اجرا شوند و عملکرد نرم و روانی داشته باشند. درواقع تجربه‌ی ایده‌آلی خواهید داشت و با مشکلاتی مانند تاخیر یا فریز شدن اپلیکیشن مواجه نخواهید شد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز اجازه می‌دهد که برای مدت طولانی از ریلمی C11 استفاده کنید و در طول روز نیاز به اتصال دستگاه به شارژر نداشته باشید. اگر به دنبال گوشی با امکانات ایده‌آل و برچسب قیمت مناسبی هستید حتما ریلمی C11 را در نظر بگیرید.

مشخصات گوشی ریلمی C11

تراشه Unisoc SC9863A
پردازنده گرافیکی IMG8322
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۱ با Realme Go UI
حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت
رم ۲ و ۴ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

 

ریلمی c11

 سامسونگ گلکسی A12

مشخصات گوشی A12

گلکسی A12 یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی برای رانندگان اسنپ و تپسی قرار بگیرد. سامسونگ در ساخت این گوشی هوشمند از یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی PLS IPS با وضوح تصویر 1600×720 پیکسل استفاده کرده است که می‌تواند محتوا را در اندازه خوب و با کیفیت مناسبی به نمایش دربیاورد. گوشی A12 به یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت تجهیز شده است که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. مدیاتک P35، تراشه به کار گرفته شده در گوشی A12 است که با همراهی 3 و 4 گیگابایت رم می‌تواند به‌راحتی بسیاری از برنامه‌ها نظیر اسنپ و تپسی را اجرا کند. علاوه بر این گلکسی A12 به دوربین چهارگانه مجهز شده است که می‌تواند عکس‌های باکیفیتی را به ثبت برساند. یک سنسور 48 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی گوشی A12 در نظر گرفته شده و دوربین‌های التراواید، ماکرو و عمق‌سنج به ترتیب از سنسورهای 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A12
تراشه مدیاتک Helio P35
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 48 مگاپیکسل دوربین اصلی

5 مگاپیکسل دوربین التراواید

2 مگاپیکسل دوربین ماکرو

2 مگاپیکسل دوربین عمق‌سنج

سیستم‌عامل اندروید 10 قابل ارتقاء به اندروید 11
حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت
رم 3 و 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی A12 سامسونگ

 

سامسونگ گلکسی A32

مشخصات گوشی گلکسی A32 4G سامسونگ

سامسونگ گلکسی A32 یکی دیگر از بهترین محصولاتی است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی برای کار در اسنپ و تپسی قرار بگیرد. سامسونگ در ساخت این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد استفاده کرده است که می‌تواند تصاویر را در ابعاد بزرگ‌تری به نمایش بگذارد. انرژی موردنیاز گوشی گلکسی A32 توسط یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. تراشه مدیاتک هلیو G80 نیز وظیفه پردازش اطلاعات را در این گوشی هوشمند بر عهده دارد که با همراهی 6 و 4 گیگابایت رم می‌تواند به‌راحتی از پس بسیاری از پردازش‌ها براید. علاوه بر این گلکسی A32 از یک دوربین چهارگانه بهره می‌برد که دوربین اصلی آن یک سنسور 64 مگاپیکسلی بوده که توانایی بالایی در ثبت عکس و ضبط ویدئو دارد. دوربین 8 مگاپیکسلی التراواید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 5 مگاپیکسلی عمق‌سنج از دیگر سنسورهایی هستند که در ساخت این گوشی هوشمند به کار گرفته شده‌اند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A32
تراشه مدیاتک Helio G80
پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 64 مگاپیکسل دوربین اصلی

8 مگاپیکسل دوربین التراواید

5 مگاپیکسل دوربین ماکرو

5 مگاپیکسل دوربین عمق‌سنج

سیستم‌عامل اندروید 11
حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت
رم 6 و 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی A32 4G سامسونگ

 

 شیائومی پوکو M3

مشخصات گوشی پوکو m3

برند شیائومی محصولات جذاب‌تری را در بازار عرضه کرده است که خرید آن‌ها را به رانندگان تپسی و اسنپ توصیه می‌کنیم. گوشی M3 یکی از این محصولات است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی برای رانندگان تپسی و اسنپ قرار بگیرد. یک باتری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت انرژی موردنیاز Poco M3 را تأمین می‌کند که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را همراهی کند. شیائومی تراشه کوالکام اسنپدراگون 662 را در ساختار پوکو M3 به کار گرفته است که در کنار 4 و 6 گیگابایت رم قدرت پردازشی مناسبی را ارائه می‌دهد. همچنین پوکو M3 به دوربین سه‌گانه تجهیز شده است که دوربین اصلی آن از یک سنسور 48 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌ها استفاده می‌کند. سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌‍سنج نیز دیگر دوربین‌های به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند هستند.

مشخصات گوشی پوکو M3
تراشه کوالکام اسنپدراگون 662
پردازنده گرافیکی Adreno 610
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 48 مگاپیکسل دوربین اصلی

2 مگاپیکسل دوربین ماکرو

2 مگاپیکسل دوربین عمق‌سنج

سیستم‌عامل اندروید 10، MIUI 12
حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت
رم 4 و 6 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی پوکو M3

 

شیائومی ردمی 9T

مشخصات گوشی ردمی 9T

ردمی 9T یکی دیگر از محصولاتی است که توسط شیائومی برای فروش در بازار ارائه شده است. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر با اندازه 6.53 از نوع IPS LCD بهره می‌برد که قادر است محتوا را ابعاد بزرگ‌تر به نمایش دربیاورد. گوشی ردمی 9T به یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده است که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را همراهی کند. شیائومی ردمی 9T به دوربین چهارگانه تجهیز شده که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. دوربین 8 مگاپیکسلی التراواید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج دیگر عضوهای ماژول چهارگانه دوربین هستند.

مشخصات گوشی ردمی 9T
تراشه کوالکام اسنپدراگون 662
پردازنده گرافیکی Adreno 610
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 48 مگاپیکسل دوربین اصلی

8 مگاپیکسل دوربین التراواید

2 مگاپیکسل دوربین ماکرو

2 مگاپیکسل دوربین عمق‌سنج

سیستم‌عامل اندروید 10، MIUI 12
حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت
رم 4 و 6 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی شیائومی redmi 9t 

 

شیائومی پوکو X3 پرو

مشخصات گوشی شیائومی پوکو X3 پرو

در نهایت آخرین گزینه که می‌تواند در لیست بهترین گوشی برای کار در تپسی و اسنپ قرار بگیرد، گوشی پوکو ایکس 3 پرو است. قاب جلویی پوکو ایکس 3 پرو میزبان یک نمایشگر 6.67 اینچی IPS LCD است که می‌تواند تصاویر را در ابعادی بزرگ به نمایش دربیاورد. باتری 5160 میلی‌آمپر ساعتی پوکو ایکس 3 پرو عهده‌دار تأمین انرژی این گوشی هوشمند است که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. تراشه قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 860 وظیفه پردازش اطلاعات را در این گوشی هوشمند بر عهده دارد که می‌تواند به‌راحتی برنامه‌هایی نظیر اسنپ درایور را اجرا کند. دوربین چهارگانه گوشی پوکو ایکس 3 پرو می‌تواند عکس‌های با کیفیتی را به ثبت برساند که کیفیت آن‌ها مطلوب است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند از یک سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین 8 مگاپیکسلی التراواید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج دیگر عضوهای ماژول چهارگانه دوربین هستند.

مشخصات گوشی پوکو ایکس 3 پرو
تراشه کوالکام اسنپدراگون 860
پردازنده گرافیکی Adreno 640
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 48 مگاپیکسل دوربین اصلی

8 مگاپیکسل دوربین التراواید

2 مگاپیکسل دوربین ماکرو

2 مگاپیکسل دوربین عمق‌سنج

سیستم‌عامل اندروید 11، MIUI 12.5 for POCO
حافظه داخلی  128 و 256 گیگابایت
رم 6 و 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5160 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی poco x3 pro

 

علاوه بر محصولاتی که در بالاتر به آن اشاره کردیم، محصولات دیگری نیز وجود دارد که صلاحیت قرار گرفتند در این لیست را دارند، اما سعی ما بر این بود تا بهترین گزینه‌های موجود را در پیش روی شما قرار بدهیم تا تجربه خوبی از خرید گوشی به دست بیاورید.

 

هولدر چی بخریم؟

یکی از وسایلی که برای کار در اسنپ و تپسی حتما به آن نیاز پیدا می‌کنید هولدر است، وسیله‌ای که شیشه جلو ماشین، داشبورد یا دریچه تهویه متصل می‌شود و گوشی را روبروی شما به نمایش درمی‌آورد تا بتوانید راحت‌تر مسیرها را پیدا کنید و دو دستتان هم آزاد باشد.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل هیسکا مدل HK-2104

این هولدر از هیسکا را می‌توانیم یکی از کامل‌ترین مدل‌های بازار بدانیم که با قیمت مناسبی هم به فروش می‌رسد. این مدل هم امکان اتصال به دریچه تهیه را دارد و هم می‌توانید آن را به داشبور یا شیشه ماشین متصل کنید. این هولدر قابلیت چرخش 360 درجه‌ای دارد تا محدودیتی هنگام کار با آن وجود نداشته باشد و بتوانید گوشی را به طور کامل بچرخانید.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل هیسکا مدل HK-2104

جنس این هولدر پلاستیک ABS بهبود داده شده است و کیفیت خوبی دارد تا در طولانی مدت و تابش آفتاب نیز با مشکل مواجه نشود. این قابلیت‌ها در کنار هم باعث شده‌اند تا ارزش خرید این هولدر تا حد زیادی افزایش پیدا کند. اگر در اسنپ یا تپسی مشغول به کار هستید یا به دلیل شغل خود زیاد مسیریابی می‌کنید یا حتی زیاد سفر می‌روید حتما این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید پایه نگهدارنده هیسکا HK-2104

پایه نگهدارنده گوشی موبایل هیسکا مدل HK-2102

اولین موضوعی که در مورد این دستگاه جلب توجه می‌کند طراحی عجیب و جالب آن است. این هولدر برای ماشین ساخته شده و به راحتی به دریچه تهویه متصل می‌شود. این محصول چهار دسته کوچک دارد تا بتواند از این طریق گوشی را در جای خود نگه دارد و همچنین قابلیت چرخش 360 درجه‌ای به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید هولدر را در هر زاویه‌ای مورد استفاده قرار دهید.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل هیسکا مدل HK-2102

برای این هولدر امکان قفل خودکار در نظر گرفته شده و این مدل می‌تواند قرار گرفتن گوشی را تشخیص داده و گوشی را در جای خود قفل کند. این هولدر با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسد و با بودجه کمی می‌توانید آن را خریداری کنید.

خرید پایه نگهدارنده گوشی هیسکا HK-2102

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. نصب شقاقی

    گوشی شیائومی a 1+گرفتم نتونستم فعالسازی کنم پس زمینه فعال نمیشه کسی می‌تونه کمک کنه گارانتی دادم بعد ۲۰ روز همون طور تحویل دادن جوابگو نبودن

  2. احسان

    یعنی با یک اپل قدیمی مثل ایفون 6 نمیشه کار کردد ؟؟؟؟؟
    شما بهترین گوشی هم داشته باشی باید یا با شارژر فندکی شارژش کنی یا پاور بانک که سره 2 ماه باطری به ملکوت میره ! پس همیشه باید یا تو شارژر فندکی باشه یا به یو اس بی پخش خودرو که باطری رو نگه داره

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به احسان

      سلام وقت بخیر از نظر شدن که میشه بستگی به میزان کارایی داره
  3. محمد

    از نظر من که چند سال اسنپ کار کردم مهمترین گزینه ها اینها هستن:
    1 نور صفحه که توی آفتاب بتونی صفحه رو ببینی. روشنایی صفحه باید زیاد باشه
    2 باطری خیلی قوی
    3 داغ نکردن گوشی. اگه گوشی داغ کنه سریعا باطری خالی میکنه حتی ده هزار میلی آمپر باشه
    4 هنگ نکردن گوشی
    5 رنگ گوشی سیاه نباشه وگرنه توی تابستون توی آفتاب اینقدر داغ میکنه که باطری باد کنه.
    6 قیمتش اونقدی باشه که اگه دزدیدنش دلت نسوزه

  4. علی

    با سلام یه فاکتورمهم فناوری های مکان یابی گوشیه که اصلا اشاره بهش نشد که بیشترین مسئله رو ایجاد کرده لطفا در نظر بگیرید و بعد از اضافه کردن دوباره رپ سایت قرار بدید

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به علی

      اکثر این گوشی‌ها از یک استاندارد یکسان در جوزه GPS استفاده می‌کنند. اگر اختلالی در جی پی اس هست، برای گوشی‌ها نیست. دستکاری خارجی هست.
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be/
ads
ads