داغ ترین ها :
بهترین گوشی برای دانش آموزان (ویژه آموزش مجازی)

بهترین گوشی برای دانش آموزان (ویژه آموزش مجازی)

درحالی که بسیاری از مناطق جهان در حال بهبود از اثرات همه‌گیری ویروس کرونا هستند، ما در این شاهد شروع‌های موج‌های جدید کرونا هستیم و هیچ نشانه‌ای از بهبود یا توقف این بیماری مشاهده نمی‌شود، بنابراین انتظار می‌رود که پاییز امسال مدارس نیز به‌صورت غیرحضوری به کار خود ادامه بدهند. فراگیر شدن ویروس کووید 19 سبب شده تا گوشی موبایل به یک ابزار اساسی برای شرکت در کلاس‌های درس تبدیل شود و امروزه بیشتر مدارس برای برگزاری کلاس‌ها و انجام تکالیف درسی از برنامه‌های مختلفی استفاده می‌کنند که لازمه اجرا آن‌ها گوشی هوشمند است. خرید گوشی هوشمند برای کودکان کار بسیار سختی است از این رو ضرورت دارد تا شما به عنوان والدین، نیازی‌های دقیق فرزندانتان را بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در این مقاله معیارهای مهم برای انتخاب بهترین گوشی برای دانش آموزان و لیستی از بهترین آن‌ها را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید با مطالعه آن یک انتخاب درست داشته باشید و بهترین گوشی را خریداری کنید.
قبل از شروع لازم می‌دانیم تا بدانید که فرایند انتخاب گوشی برای فرزندتان با فرایند خرید گوشی برای خودتان یا هر شخص بزرگسال دیگری متفاوت است، همچنین یادآوری این نکته ضروری است که بچه‌ها احتمالاً از گوشی خود به خوبی مراقبت نمی‌کنند از این رو معمولا توصیه نمی‌شود تا هزینه زیادی برای خرید گوشی که احتمالاً زیاد دوام نخواهد داشت، انجام دهید. البته وقتی سن آنها بالاتر برود، احتمالا از شما درخواست گوشی گیمینگ هم خواهند داشت.

3 معیار مهم برای انتخاب بهترین گوشی برای دانش آموزان

1. صفحه‌نمایش

بدون شک صفحه‌نمایش یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید به هنگام خرید گوشی برای دانش آموزان به آن توجه کنید. برگزاری ساعت‌ها کلاس‌های آنلاین و نیاز به توجه نوشته‌ها و جزئیات روی نمایشگر سبب شده تا صفحه‌نمایش به یکی از فاکتورهای اساسی برای خرید گوشی دانش آموزان تبدیل شود؛ بنابراین نیاز است تا قبل از خرید گوشی برای فرزندتان به ابعاد نمایشگر، وضوح تصویر و سایر فاکتورهای مهم صفحه‌نمایش توجه کنید. بهترین نوع صفحه نمایش گوشی را در مقاله دیگری بررسی کردیم.

2. سیستم‌عامل

سیستم‌عامل و نرم‌افزار یکی دیگر از فاکتورهایی است که باید به هنگام انتخاب گوشی برای فرزندتان به آن توجه کنید. استفاده از نرم‌افزارهای مختلف برای برگزاری کلاس‌ها و انجام تکالیف سبب شده تا این بخش از گوشی همراه را به عنوان یکی دیگر از معیارهای خرید گوشی برای دانش آموزان انتخاب کنیم. به نظر می‌رسد سیستم‌عامل اندروید بهترین گزینه پیشروی شما باشد، چرا که بسیاری از برنامه‌ها نظیر شاد برای این سیستم‌عامل توسعه یافته‌اند و با آن سازگاری دارند و معمولاً استفاده از آن‌ها در سایر سیستم‌عامل‌ها کمی دشوار است. از این رو توصیه می‌کنیم تا برای خرید، یک گوشی اندرویدی را انتخاب کنید تا در نصب برنامه‌های مختلف با مشکل مواجه نشوید.

3. اتصال به اینترنت

برای شرکت در کلاس‌های مجازی، اتصال به اینترنت یکی از لازمه‌های اصلی است بنابراین بخش ارتباطات و مخابرات یکی دیگر از قسمت‌هایی است باید به هنگام خرید گوشی برای دانش آموزان به آن دقت کنید. خوشبختانه امروزه اکثر گوشی‌های هوشمند از شبکه‌های LTE پشتیبانی می‌کنند که سرعت قابل قبولی را ارائه می‌دهند اما برای بهره‌گیری از سرعت بهتر کافی است تا یک گوشی با شبکه مخابراتی LTE-A را انتخاب کنید.
در ادامه این مطلب ما لیستی از بهترین گوشی‌های مناسب برای دانش‌آموزان تهیه کرده‌ایم که در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید.

معرفی بهترین مد‌ل‌های گوشی برای دانش آموزان

ریلمی C11

ریلمی C11

ریلمی C11 گوشی هوشمندی ارزان‌قیمت البته با امکانات سخت‌افزاری جالب است که می‌توان آن را یکی از بهترین گوشی ها برای دانش آموزان دانست. محصول برند چینی به لطف برخورداری از مودم 4G می‌تواند سرعت قابل توجهی را در دانلود و آپلود اطلاعات در اختیارتان قرار دهد. محتوا نیز در صفحه‌نمایشی ۶.۵۲ اینچی به نمایش گذاشته می‌شود که مجهز شده به پنل IPS LCD با نرخ روشنایی ۴۰۰ نیت و وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل. به لطف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دانش آموزان می‌توانند برای مدت زمان طولانی به تجربه‌ی کار با ریلمی C11 بپردازند و نیاز به شارژ مجدد باتری نداشته باشند. برای شارژ مجدد باتری نیز می‌توان از فناوری شارژ سریع ۱۰ وات استفاده کرد. گوشی هوشمند ریلمی C11 می‌تواند به لطف برخورداری از تراشه‌ی Unisoc SC9863A اپلیکیشن‌های مختلف را اجرا کرده و تجربه‌ای نرم و روان در اختیار کاربر قرار دهد.

مشخصات گوشی ریلمی C11

تراشه Unisoc SC9863A
پردازنده گرافیکی IMG8322
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۱ با Realme Go UI
حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت
رم ۲ و ۴ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

 

ریلمی c11

نوکیا 3.4

نوکیا 3.4

نوکیا 3.4 یکی از گوشی‌هایی است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی برای دانش آموزان قرار بگیرد. گوشی نوکیا 3.4 از یک صفحه‌نمایش IPS LCD با وضوح تصویر 1560×720 پیکسل و تراکم پیکسلی 269ppi بهره می‌برد که می‌تواند تصاویر و متون را با وضوح و جزئیات بالایی به نمایش دربیاورد. این نمایشگر حداکثر روشنایی 400 نیت را ارائه می‌دهد که کار کردن با این گوشی را حتی در زیر تابش مستقیم نور ممکن می‌سازد. تراشه Snapdragon 460 وظیفه پردازش اطلاعات در گوشی Nokia 3.4 را بر عهده دارد که می‌تواند در کنار 3 و 4 گیگابایت رم بسیاری از برنامه‌ها را به راحتی به اجرا دربیاورد. گوشی نوکیا 3.4 به صورت پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید 10 بهره می‌برد که قابلیت ارتقاء به اندروید 11 را نیز دارد. سیستم‌عامل اندروید به شما امکان می‌دهد تا بتوانید به سادگی بسیاری از برنامه‌ها نظیر شاد را نصب کنید و در فرانید نصب با مشکلی مواجه نشوید. این گوشی هوشمند در بخش ارتباطات نیز از LTE-A استفاده می‌کند که سرعت بالایی را ارائه می‌دهد. علاوه بر اینها گوشی نوکیا 3.2 از دوربین 2+5+13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که قادر است تصاویر با کیفیتی را به ثبت برساند. انرژی موردنیاز گوشی نوکیا نیز توسط یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که می‌تواند برای ساعت‌ها فرزند شما را همراهی کند.

مشخصات گوشی نوکیا 3.4
تراشه کوالکام اسنپدراگون 460
پردازنده گرافیکی Adreno 610
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
دوربین 13 مگاپیگسل

5 مگاپیکسل

2 مگاپیکسل

سیستم عامل اندروید 10، قابل ارتقاء به اندروید 11
حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت
رم 2 و 3 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی نوکیا 3.4

 

 

 شیائومی ردمی 9C

شیائومی ردمی 9C

گوشی Redmi 9C یکی دیگر از بهترین گزینه‌هایی است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی برای دانش آموزان قرار بگیرد. مشخصات سخت‌افزاری و قیمت گوشی ردمی نوت 9 سی سبب شده تا این گوشی هوشمند ارزش خرید بالایی داشته باشد. این گوشی هوشمند برای به نمایش درآوردن محتوا از یک نمایشگر 6.53 اینچی IPS LCD استفاده می‌کند که آن را قادر می‌سازد تا محتوا را باکیفیت مناسبی به نمایش دربیاورد، همچنین تراکم پیکسلی 269ppi و حداکثر روشنایی 400 نیت سبب شده تا متون با جزئیات بالایی در این نمایشگر به نمایش گذاشته شود. تراشه مدیاتک Helio G35 نیز به عنوان مرکز پردازش‌های این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است که می‌تواند به سادگی بسیاری از برنامه‌ها را به اجرا دربیاورد. گوشی ردمی 9C به سیستم‌عامل اندروید 10 مجهز شده است که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید انواع برنامه‌های دانش آموزی نظیر شاد را در آن نصب کنید. گوشی ردمی 9C در بخش مخابرات و ارتباطات از LTE-A استفاده می‌کند که سرعت دانلود و آپلود بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین گوشی ردمی 9C به دوربین سه‌گانه با سنسورهای 2+2+13 مگاپیکسلی تجهیز شده است که می‌تواند عکس‌های با کیفیتی را به ثبت برساند. ردمی 9C از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت تغذیه می‌کند که می‌تواند برای تمام روز فرزند شما را همراهی کند.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی 9C
تراشه مدیاتک Helio G35
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
دوربین 13 مگاپیگسل

2 مگاپیکسل

2 مگاپیکسل

سیستم عامل اندروید 10
حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت
رم 3 و 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید ردمی 9C شیائومی

 

سامسونگ گلکسی A12

سامسونگ گلکسی A12

 

گوشی سامسونگ Galaxy A12 یک گوشی با مشخصات سخت‌افزاری و قیمت مناسب است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی برای دانش آموزان قرار بگیرد. گلکسی A12 از یک نمایشگر PLS IPS بهره می‌برد که وضوح تصویر 1600×720 پیکسل و تراکم پیکسلی 270ppi را ارائه می‌دهد. نمایشگر 6.5 اینچی گلکسی آ 12 قادر است محتوا و متون را باکیفیت مناسبی به نمایش دربیاورد. چیپ‌ست Helio P35 به‌عنوان قلب تپنده گوشی Galaxy A12 در نظر گرفته شده است که در کنار 3 و 4 گیگابایت رم می‌تواند بسیاری از برنامه‌ها را به راحتی به اجرا دربیاورد. گلکسی A12 به صورت پیش‌فرض با اندروید 10 عرضه شده و قابلیت ارتقاء به اندروید 11 را نیز دارد. سیستم‌عامل اندروید به شما امکان می‌دهد تا بتوانید بسیاری از برنامه‌ها به سادگی نصب کنید، بدون آنکه در نصب آن دچار مشکل شوید. گوشی A12 از اینترنت LTE بهره می‌‎برد که سرعت بالایی برای دانلود و آپلود فایل‌ها ارائه می‌دهد. گلکسی A12 به دوربین چهارگانه با سنسورهای 2+2+5+48 مگاپیکسلی تجهیز شده است که به شما امکان می‌دهد تا سبک‌های متفاوت عکس‌برداری را تجربه کنید. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی A12 به فرزند شما امکان می‌دهد تا روز خود را وقفه ادامه دهد و به شرکت در کلاس‌های آنلاین و انجام تکالیف خود بپردازد.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A12
تراشه مدیاتک Helio P35
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
دوربین 48 مگاپیگسل

5 مگاپیکسل

2 مگاپیکسل

2 مگاپیکسل

سیستم عامل اندروید 10، قابل ارتقاء به اندروید 11
حافظه داخلی  64 و 128 گیگابایت
رم 3 و 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی A12 سامسونگ

 

اوپو A15

اوپو A15

Oppo A15 یک گوشی دیگر با مشخصات سخت‌افزاری و قیمت مناسب است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی برای دانش آموزان قرار بگیرد. اوپو A15 به یک نمایشگر IPS LCD با اندازه 6.52 اینچ مجهز شده است که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 1600×720 پیکسل به نمایش دربیاورد. با در دست داشتن گوشی اوپو A15 می‌توانید به‌راحتی در کلاس‌های آنلاین خود شرکت کنید و متون درسی و کلاس‌های آموزشی را با کیفیت قابل قبولی مشاهده کنید. گوشی Oppo A15 از اندروید 10 برخوردار است که به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های نظیر شاد و غیره را به سادگی در آن نصب و اجرا کنید. علاوه بر این اوپو A15 باندهای LTE به طور کامل پوشش می‌دهد که شما را قادر می‌سازد تا با سرعت بالای اینترنت کارهای خود را انجام دهید. پردازش‌های گوشی جدید اوپو توسط تراشه Helio P35 انجام می‌شود که به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌‌های نیمه‌سنگین را در آن به اجرا دربیاورید. همچنین 2 و 3 گیگابایت رم برای این محصول در نظر گرفته شده است که از افت سرعت و کندی در اجرای برنامه‌ها جلوگیری می‌کند. اوپو A15 به دوربین سه‌گانه با سنسورهای 13 مگاپیکسلی Wide، 2 مگاپیکسلی Macro و 2 مگاپیکسلی Deep مجهز شده است که می‌تواند عکس‌های قابل قبولی را به ثبت برساند. انرژی مورد نیاز Oppo نیز توسط یک باتری با ظرفیت 4230 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد.

مشخصات گوشی اوپو A15
تراشه مدیاتک Helio P35
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
دوربین 13 مگاپیگسل اصلی

2 مگاپیکسل ماکرو

2 مگاپیکسل عمق سنج

سیستم عامل اندروید 10
حافظه داخلی 32 گیگابایت
رم 2 و 3 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 4230 میلی‌آمپر ساعت

خرید اوپو A15

 

ریلمی 7i

ریلمی 7i

Realme 7i از دیگر گوشی‌هایی است که می‌توان آن را در دسته بهترین گوشی برای دانش آموزان قرار داد. این گوشی هوشمند به یک نمایشگر IPS LCD با نرخ نو سازی 90 هرتز مجهز شده است که می‌تواند محتوا را با کیفیت 1600×720 پیکسل به نمایش دربیاورد. این نمایشگر 6.5 اینچی بیش از 82% از قاب جلویی را به خودش اختصاص داده است که برای تماشا ویدئوهای آموزشی و شرکت در کلاس‌های آنلاین کیفیت مناسبی دارد. ریلمی 7i به سیستم‌عامل اندروید 10 مجهز شده است که قابلیت ارتقاء به اندروید 11 را نیز دارد. شما می‌توانید به کمک این گوشی هوشمند به سادگی بسیاری از برنامه‌های آموزشی نظیر Adobe Connect و شاد را نصب و اجرا کنید. علاوه بر این Realme 7i با پشتیبانی از باندهای LTE سرعت دانلود و آپلود بالایی را ارائه می‌دهد. همچنین تراشه اسنپدراگون 662 به‌عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است که با همراهی 4 و 8 گیگابایت رم می‌تواند به‌سادگی بسیاری از پردازش‌ها را انجام دهد. دوربین چهارگانه با سنسورهای 64 مگاپیکسلی عریض، 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج قاب پشتی این گوشی هوشمند را احاطه کرده که می‌تواند عکس‌های قابل قبولی را به ثبت برساند. یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت وظیفه تأمین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که می‌تواند در طول روز شما را همراهی کند.

مشخصات گوشی ریلمی 7i
تراشه کوالکام اسنپدراگون 662
پردازنده گرافیکی Adreno 610
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
دوربین 64 مگاپیگسل عریض

8 مگاپیکسل فوق‌عریض

2 مگاپیکسل ماکرو

2 مگاپیکسل عمق سنج

سیستم عامل اندروید 10، قابل ارتقاء به اندروید 11
حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت
رم 4 و 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

خرید ریلمی 7i

جی پلاس X10

جی پلاس X10

شرکت ایرانی جی پلاس نیز در دسته بهترین گوشی برای دانش آموزان گوشی X10 را عرضه کرده است که می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. جی پلاس X10 به یک نمایشگر LCD با اندازه 6.5 اینچ مجهز شده است که می‌تواند محتوا را با کیفیت 720×1600 پیکسل به نمایش دربیاورد. سیستم‌عامل اندروید 10 در این گوشی هوشمند به شما امکان می‌دهد تا بتوانید برنامه‌ آموزشی مختلف نظیر شاد و ادوب کانکت را به سادگی در آن اجرا کنید. Gplus X10 با پوشش باندهای 4G سرعت دانلود و آپلود بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای شرکت در کلاس‌های آنلاین مناسب است. تراشه UNISOC SC9863A پردازش‌های این گوشی را بر عهده دارد که با همراهی 3 گیگابایت رم می‌تواند به سادگی بسیاری از آن‌ها را به اجرا دربیاورد بدون آنکه با کندی یا افت سرعت مواجه شود. قاب پشتی جی پلاس X10 میزبان دوربین چهارگانه با سنسورهای 13 مگاپیکسلی عریض، 5 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج است که می‌تواند عکس‌های قابل قبولی را به ثبت برساند. انرژی مورد نیاز جی پلاس ایکس 10 توسط یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد.

مشخصات گوشی جی پلاس X10
تراشه UNISOC SC9863A
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8322
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
دوربین 13 مگاپیگسل عریض

5 مگاپیکسل فوق‌عریض

2 مگاپیکسل ماکرو

2 مگاپیکسل عمق سنج

سیستم عامل اندروید 10
حافظه داخلی 64 گیگابایت
رم 3 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت

خرید جی پلاس X10

اینفینیکس Hot 10 Play

اینفینیکس Hot 10 Play

از دیگر گوشی های مناسب برای دانش آموزان گوشی اینفینیکس Hot 10 Play است که با برخورداری از یک نمایشگر IPS LCD با اندازه 6.82 اینچ مناسب برای شرکت در کلاس‌های آنلاین و انجام تکالیف درسی است. این گوشی هوشمند به سیستم‌عامل اندروید 10 مجهز شده که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید انواع برنامه‌های دانش آموزشی نظیر شاد را نصب و اجرا کنید. علاوه بر این Hot 10 Play با پوشش کامل باندهای 4G به شما امکان می‌دهد تا از سرعت بالای اینترنت لذت ببرید و بی‌وقفه کارهای خود را انجام دهید. شرکت اینفینیکس گوشی Hot 10 Play را به تراشه مدیاتک Helio G25 مجهز کرده است که با همراهی 2 و 4 گیگابایت رم به‌سادگی می‌تواند از پس انجام بسیاری از پردازش‌ها برآید. قاب پشتی اینفینیکس میزبان دوربین دوگانه‌ است که می‌تواند عکس‌های با کیفیتی را به ثبت برساند. یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی نیز در این گوشی هوشمند تعبیه شده است که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد.

مشخصات گوشی اینفینیکس Hot 10 Play
تراشه Helio G25
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
دوربین 13 مگاپیگسل عریض

دوربین دوم: نامشخص

سیستم عامل اندروید 10 (Go edition)
حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت
رم 2 و 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت

خرید  اینفینیکس Hot 10 Play

به طور کلی محصولات بسیاری وجود دارد که می‌توان آن‌ها را در این لیست قرار داد، اما با توجه به فاکتورهایی که در بالا بیان کردیم، سه گوشی نوکیا 3.4، ردمی 9C و گلکسی A12 جزء بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌تواند آن‌ها را تهیه کنید. همچنین شما برای خرید گوشی می‌تواند به سایت تکنولایف سر بزنید و از قیمت روز گوشی موبایل مطلع شوید.

سؤالات متداول

بهترین گوشی‌ها برای اجرا برنامه شاد کدام‌ها هستند؟

گوشی ریلمی C11، نوکیا 3.4، شیائومی ردمی 9C و سامسونگ گلکسی A12  بهترین گوشی‌ها در کلاس میان رده هستند که قیمت و عملکرد مناسبی دارند. علاوه بر این برای اجرا برنامه‌های آموزشی نظیر شاد گزینه مناسبی هستند.

ارزان‌ترین گوشی دانش‌آموزی کدام است؟

در حال حاضر گوشی اوپو مدل A15 ارزان‌ترین گوشی دانش‌آموزی در بین گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید که عملکرد مناسبی را ارائه می‌دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

9 نظر

  1. کیارش محمدی

    من ردمی نوت ۱۱ رو دارم واقعا برای بازی های سنگین مثل پاپجی یا کالاف دیوتی موبایل مناسبه و گوشی پر فروش در ایران هستش

  2. parsa

    سامسونگ A12 galaxy برای بچه ها بهتر است

  3. مهدی

    سلام من نوت۹اس دارم خیلی خوبه از همرده هاش که a51 هست من هر دوی این هارو داشتم a51 خیل زود داغ میکنه و هم پردازنده ضعیف دارد در مقایسه a51 و نوت۹اس فقط a51 صفحه نمایش بهتر دارد ولی نوت۹اس هم تراشه وباتری و شارژر و ضد آب هست وقابلیت فیلمبرداری ۶۰فریم دارد و هم ۳ میلیون پایین تری از a51 دارد. من الا نوت۹اس دارم که خیلی بهتر و روانتر هست و مثل a51 همش یکدفعه خاموش وروشن میشود

    1. محمد حسین

      پاسخ به مهدی

      سلام به نظر من شیائومی Redmi9Aبهتره برای دانش آموزان من خودم ازاون گوشی ها دارم
  4. Nastaran

    به نظر من گوشی شیائومی نوت ۹اس خیلی خوبه من خودم ازش استفاده میکنم خیلی راضیم به خصوص از با تری نگه داشتنش و سرعتش خیلی خوبه امکانات زیادی هم داره برای بازی و درس عالیه

  5. Mamad samorayy

    به قرآن که گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ اس خریدم از تمام گوشی ها بهتره یعنی آخر گوشی ۱۲۸ گیگ رام ۶ هم برای اوقات فراغت خوبه هم برای بازی های سنگین و کلی امکانت خوب هم داره

  6. پارسا

    والله من شیاعومی ردمی نوت 10پرومکس گرفتم عالیه ??

  7. امیر

    سلام دوست عزیزی که این متن را نوشتی اگر صفحه نمایش مهمه پس باید بجای a 12 بنویسی ردمی 9t چون هم صفحه نمایش بهتری داره هم 1000 میلی آمپر قوی تر هست و بجای پردازنده مدیاتک اسنپدراگون 662 داره که پایدار تر هست و چون تولید شده در 2021 هست مدت زمان بیشتری آپدیت می گیرد و به خاطره بلندگو استریو صدای بهتری دارد

  8. حصین

    بنظرم موبایل نوکیا ۵.۴ هم انتخاب بدی برای سپری کردن اُوقت درسی نیست

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2/
ads
ads