داغ ترین ها :
بهترین گوشی برای معلمان

بهترین گوشی برای معلمان

در عصر جدید ابزارهای متکی به تکنولوژی نظیر تابلوهای هوشمند یا انواع موبایل و تبلت به یک استاندارد و لازمه برای کلاس‌های درس تبدیل شده‌اند. فراگیر شدن ویروس کووید 19 سبب شد تا معلمان و دانش آموزان بیش از هر زمان نیاز داشت باشند تا از گوشی موبایل و تبلت‌ها برای پیش‌بردن امور آموزشی خود استفاده کنند. از آنجا که افزایش قیمت گوشی در سال‌های اخیر سبب شده تا خرید گوشی به فرایندی سختی تبدیل شود، تیم ما تصمیم گرفت تا 3 معیار مهم برای انتخاب بهترین گوشی مناسب معلمان را بررسی کند تا افراد بتوانند با مطالعه آن تصمیم بهتری بگیرند و بهترین انتخاب را داشته باشند. شما عزیزان می توانید قیمت روز گوشی را در سایت تکنولایف بررسی کنید.

3 معیار مهم خرید بهترین گوشی برای معلمان

1. قیمت

از آنجا که معلمی حرفه با درآمد بالا نیست، مطمئناً قیمت یکی از عوامل مهم در انتخاب تلفن همراه برای معلمان خواهد بود. قیمت گوشی‌های موبایل بسته به برند، طرح و مشخصات سخت‌افزاری به کار گرفته شده در آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد، از این رو قیمت انواع گوشی موبایل از 2 میلیون تومان شروع شده و به 40 میلیون تومان ختم می‌شود. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم تا با در نظر گرفتن مناسب‌ترین قیمت، بهترین گوشی را که عملکرد بی‌عیب و نقصی را ارائه می‌دهد معرفی کنیم، تا شما را در انجام کارهای مختلف همراهی کند.

2. دوربین

همه‌گیری ویروس کرونا سبب شده تا گوشی موبایل به یک ابزار مهم و کارآمد برای معلمان تبدیل شود. امروزه معلمان برای برگزاری کلاس‌های آنلاین، ضبط و انتشار ویدئو در بسترهای مختلف برای دانش‌آموزان نیاز به یک گوشی خوب دارند تا بتوانند محتوا را با کیفیت قابل قبولی ضبط کنند و ارائه دهند؛ بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا دوربین موبایل را به‌عنوان یک فاکتور مهم برای خرید بهترین گوشی برای معلمان در ایام کرونا در نظر بگیریم.

3. حافظه داخلی

یکی دیگر از مهم‌ترین معیارهای انتخاب گوشی برای معلمان، توجه به میزان حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی است. از آنجا که امروزه اکثر معلمان در حال تبادل اطلاعات با دانش‌آموزان خود هستند و با در نظر گرفتن این موضع که معلمان برخی از مباحث درسی را به صورت ویدئو برای دانش‌آموزان خود ارسال می‌کنند و بالعکس، دانش‌آموزان کارهای عملی خود را به صورت ویدئویی برای معلمان خود ارسال می‌کنند، متوجه شدیم که این فرایند حافظه داخلی زیادی را می‌طلبد، تیم تخصصی ما با در نظر گرفتن این موارد تصمیم گرفت تا حافظه داخلی را نیز به‌عنوان یک معیار دیگر برای خرید بهترین گوشی برای معلمان در نظر بگیرد.

در ادامه این مطلب ما لیستی از بهترین گوشی های موبایل را تهیه کرده‌ایم که در انتخاب آن‌ها دقت فراوانی شده و سعی کردیم تا با در نظر گرفتن فاکتورهای بالا بهترین گزینه را در پیش روی شما قرار دهیم.

 

اگر برای فرزندان خود به دنبال گوشی هوشمند مناسب هستید، قبلا در مقاله‌ای بهترین گوشی برای دانش آموزان را بررسی کرده ایم.

 

معرفی بهترین گوشی‌های مناسب معلمان

1. سامسونگ گلکسی A51

سامسونگ گلکسی A51

گلکسی A51 هم باتری مناسبی دارد و هم در مدل‌هایی راهی بازار می‌شود که از حافظه داخلی بالایی بهره می‌برند.

گوشی A51 یکی بهترین گزینه‌هایی است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی برای معلمان قرار بگیرد. گوشی گلکسی A51 در رنج قیمتی مناسبی قرار دارد و اولین معیار ما را برای انتخاب بهترین گوشی برای معلمان دارا است. سامسونگ در ساخت این گوشی هوشمند از دوربین چهارگانه با سنسورهای 5+5+12+48 مگاپیکسلی استفاده کرده که بسیار کارآمد هستند و می‌توانند عکس‌ها و ویدئوهای با کیفیتی را به ثبت برسانند. Galaxy A51 در سه ظرفیت 64، 128 و 256 گیگابایت عرضه شده است که می‌تواند فضا کافی را برای ذخیره‌سازی فایل‌های موردنیاز کاربران فراهم بیاورد. گلکسی A51 از یک نمایشگر سوپر امولد استفاده می‌کند که کیفیت قابل قبولی را ارائه می‌دهد. همچنین پردازش‌های این گوشی هوشمند توسط تراشه اگزینوس 9611 انجام می‌شود که به‌سادگی می‌تواند از پس انجام بسیاری از کارها برآید. این گوشی هوشمند از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت تغذیه می‌کند که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A51

تراشه اگزینوس 9611
پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 48 مگاپیکسل اصلی

12 مگاپیکسل التراواید

5 مگاپیکسل ماکرو

5 مگاپیکسل عمق‌سنج

سیستم‌عامل اندروید 10 قابل ارتقاء به اندروید 11
حافظه داخلی 64 ، 128 و 256 گیگابایت
رم 4، 6 و 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت

 

قیمت گوشی A51 سامسونگ حافظه 128 و رم 6 گیگابایت

 

2. شیائومی پوکو F3

شیائومی پوکو F3

گوشی پوکو F3 یکی دیگر از گوشی‌هایی است که به واسطه داشتن سخت‌افزار مناسب و حافظه داخلی بالا می‌تواند مورد استفاده معلمان قرار بگیرد.

از آنجا که گوشی پوکو F3 نیز در رنج قیمت مناسبی قرار دارد و شرط اولیه ما را برای خرید گوشی دارا است، سبب شد تا آن را در این لیست قرار دهیم. گوشی پوکو اف 3 به دوربین سه‌گانه با سنسورهای 5+8+48 مگاپیکسلی تجهیز شده است که به کاربران امکان می‌دهد تا عکس‌ها و ویدئوهای با کیفیتی را ثبت کنند. پوکو F3 5G در 2 نسخه مختلف با حافظه‌های 128 و 256 گیگابایت به فروش می‌رسد که فضا ذخیره‌سازی قابل‌توجهی را برای ذخیره‌سازی فایل‌های مورد نیازتان فراهم می‌آورد. شیائومی در ساخت این گوشی هوشمند از یک نمایشگر امولد با پشتیبانی از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز استفاده کرده است که در نوع خود بی‌نظیر است. همچنین تراشه Snapdragon 870 5G به‌عنوان مرکز پردازش‌های گوشی شیائومی Poco F3 در نظر گرفته شده که می‌تواند به‌سادگی هر پردازشی را انجام دهد. انرژی موردنیاز پوکو F3 توسط یک باتری 4520 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که قادر است برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد.

مشخصات گوشی شیائومی پوکو F3

تراشه کوالکام اسنپدراگون 870
پردازنده گرافیکی Adreno 650
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 48 مگاپیکسل اصلی

8 مگاپیکسل التراواید

5 مگاپیکسل ماکرو

سیستم‌عامل اندروید 11
حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت
رم 6 و 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه ندارد
باتری 4520 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی پوکو F3 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی

 

خرید گوشی شیائومی پوکو F3 با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

 

3. ریلمی 7 5G

ریلمی 7 5G

گوشی ریلمی 7 مدل 5G هم می‌تواند انتخابی مناسب برای معلمان باشد.

آخرین گوشی که می‌تواند در لیست بهترین گوشی برای معلمان قرار بگیرد، گوشی ریلمی 7 است. با در نظر گرفتن مشخصات و رنج قیمتی گوشی ریلمی 7 می‌توان دریافت که این گوشی هوشمند ارزش خرید بالایی دارد.
Realme 7 5G از دوربین چهارگانه با سنسورهای 2+2+8+48 مگاپیکسلی تجهیز شده است که توانایی بالایی در ثبت عکس و ضبط فیلم دارد. ریلمی 7 با حافظه 128 گیگابایتی عرضه شده است که در صورت نیاز می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه Micro SD فضا ذخیره‌سازی آن را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهید. گوشی ریلمی از یک نمایشگر IPS LCD بهره می‌برد که می‌تواند محتوا را با کیفیت قابل قبولی به نمایش دربیاورد. تراشه Dimensity 800U 5G وظیفه پردازش اطلاعات را در گوشی ریلمی 7 برعهده دارد که قدرت پردازش بالایی را ارائه می‌دهد. انرژی موردنیاز گوشی ریلمی 7 5 جی توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که می‌تواند به نیاز شما در طول روز پاسخ دهد.

مشخصات گوشی ریلمی 7 5G

تراشه مدیاتک دایمنسیتی 800U
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC3
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 48 مگاپیکسل اصلی

8 مگاپیکسل التراواید

2 مگاپیکسل ماکرو

2 مگاپیکسل عمق‌سنج

سیستم‌عامل اندروید 10
حافظه داخلی 128 گیگابایت
رم 6 و 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی ریلمی 7 5G از تکنولایف

 

علاوه بر مواردی که در لیست بالا به آن‌ها اشاره کردیم، بسیاری از محصولات دیگر هستند که می‌توانند در لیست بالا قرار بگیرند اما مواردی که در بالا آورده شده‌اند با بررسی و درنظر گرفتن معیارهای مهم انتخاب شده‌اند که احتمالاً عملکرد بی‌عیب و نقصی را ارائه بدهند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت گوشی موبایل به سایت تکنولایف سر بزنید و در صورت نیاز به ثبت سفارش و خرید گوشی از آن بپردازید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%aa%db%8c%d8%af/
ads
ads