داغ ترین ها :
بهترین گوشی برای کودکان

بهترین گوشی برای کودکان

در عصر جدید دیگر امکان آن نیست که کودکان خود را با اسباب بازی یا کتاب داستان سرگرم کنید، یا باید گوشی خود را در اختیارشان قرار بدهید و یا اینکه دست به جیب شده و برایشان گوشی تهیه کنید. علاوه بر این پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر سبب شده تا کودکان نیز تمایل به استفاده از وسایل ارتباطی نظیر گوشی موبایل داشته باشند. آمار نشان می‌دهد که امروزه بیشتر از %53 از کوکان در سن 10 الی 11 سالگی صاحب گوشی موبایل هستند، اما با این حال انتخاب و خرید گوشی موبایل برای آنان بستگی به صلاح دید والدین آن‌ها دارد. انتخاب تلفن همراه برای کودکان، آن‌طور که انتظار دارید ساده نیست؛ همچنین باید در نظر داشته باشید که کودکان امروزی نیز به هر چیزی قانع نمی‌شوند از این رو پیدا کردن یک گوشی خوب، بسیار سخت می‌شود. در ادامه این مطلب ما 3 معیار مهم انتخاب بهترین گوشی برای کودکان را بررسی کرده‌ایم تا بتوانید با در نظر گرفتن آن‌ها انتخاب بهتری داشته باشید. همچنین پس از آن لیستی از بهترین گوشی ها مناسب برای کودک را قرار داده‌ایم تا در صورت نیاز به آن مراجعه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

تکنولایف با به روزترین مجموعه گوشی های موبایل سعی دارد تا مرجع مناسب بررسی قیمت گوشی را برای شما عزیزان فراهم کند.

 

3 معیار مهم برای انتخاب بهترین گوشی برای کودکان

قیمت و کیفیت ساخت

با در نظر گرفتن این موضوع که ممکن است برخی کودکان درک درستی از نگهداری و مراقبت از وسایل شخصی خود نداشته باشند، خرید یک گوشی گران قیمت برای آنان اشتباه محض است.
اما پس از قیمت نوبت می‌رسد به کیفیت ساخت، متریال به کار گرفته شده در ساخت گوشی مناسب برای کودکان باید به‌گونه‌ای باشد که در اثر ضربه آسیب چندانی به آن وارد نشود، همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم ممکن است برخی کودکان به خوبی از وسایل خود مراقبت نکنند و به آن آسیب برسانند.

صفحه‌نمایش بزرگ و با کیفیت

دومین فاکتوری که باید به هنگام خرید بهترین گوشی برای کودکان به آن دقت کنید، نمایشگر است. از آنجا که امروزه اکثر استفاده کودکان به تماشا کارتون و بازی کردن با موبایل ختم می‌شود، تصمیم گرفتیم تا صفحه‌نمایش بزرگ و باکیفیت را به عنوان یک فاکتور دیگر برای خرید بهترین گوشی مناسب کودکان در نظر بگیریم.

سخت‌افزار با توان پردازشی بالا

با آنکه امروزه کودکان استفاده‌های مختلفی از گوشی موبایل دارند اما بازی کردن با آن یکی از استفاده‌هایی است که می‌توان آن را پیش‌بینی کرد. با در نظر گرفتن این موضوع شما باید به هنگام انتخاب بهترین گوشی مناسب برای کودکان سخت‌افزار قدرتمند را به عنوان یک فاکتور دیگر در نظر بگیرید، چرا که امروزه اکثر بازی‌ها مخصوص گوشی موبایل، توان پردازشی بالایی را طلب می‌کنند.

پیشنهاد بهترین گوشی ها مناسب برای کودکان

1. شیائومی پوکو ایکس 3 پرو

مشخصات پوکو ایکس 3 پرو

گوشی Poco X3 Pro یکی از محصولات جذاب شرکت شیائومی است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی برای کودکان قرار بگیرد. قرار داشتن پوکو X3 Pro در رنج قیمتی گوشی های کلاس میان‌رده و برخورداری از کیفیت ساخت مناسب اولین دلیل برای قرار گرفتن آن در این لیست است. شیائومی Poco X3 Pro از جلو توسط گوریلاگلس 6 محافظت می‌شود که آن در برابر ضربه و خط ‌و خش مصون نگه می‌دارد. قاب جلویی پوکو ایکس 3 پرو میزبان یک نمایشگر 6.67 اینچی IPS LCD با نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز بوده که قادر است تصاویر را با کیفیت بالایی به نمایش دربیاورد. توان پردازشی این گوشی هوشمند توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون 860 تأمین می‌شود که با همراهی 6 و 8 گیگابایت رم می‌تواند به راحتی بسیاری از بازی‌ها را به اجرا دربیاورد. شیائومی پوکو ایکس 3 پرو در دو نسخه مختلف با ظرفیت‌های 128 و 256 گیگابایت به فروش می‌رسد که فضا کافی را برای نصب بازی‌های مختلف و ذخیره‌سازی کارتون برای کودکانتان فراهم می‌آورد. همچنین اگر به حافظه بیشتری نیازمند بودید می‌توانید از یک کارت حافظه Micro SD استفاده کنید. شرکت شیائومی گوشی Poco X3 Pro را به دوربین چهارگانه تجهیز کرده است. تمام این موارد گوشی پوکو x3 پرو را به یک گوشی گیمینگ خوش قیمت تبدیل کرده است. دوربین اصلی poco x3 pro از یک سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که قادر است عکس‌ها را با کیفیت بالایی به ثبت برساند. دوربین 8 مگاپیکسلی التراواید، 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز سه عضو دیگر این ماژول چهارگانه هستند. انرژی موردنیاز Xiaomi Poco X3 Pro نیز توسط یک باتری با ظرفیت 5160 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. علاوه بر این گوشی X3 پرو از شارژ سریع 33 وات نیز پشتیانی می‌کند که می‌تواند در مدت 30 دقیقه میزان شارژ گوشی را به 59% برساند.

مشخصات گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو
تراشه کوالکام اسنپدراگون 860
پردازنده گرافیکی Adreno 640
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 48 مگاپیکسل دوربین اصلی

8 مگاپیکسل دوربین التراواید

2 مگاپیکسل دوربین ماکرو

2 مگاپیکسل دوربین عمق‌سنج

سیستم‌عامل اندروید 11، MIUI 12.5 for POCO
حافظه داخلی  128 و 256 گیگابایت
رم 6 و 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5160 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی پوکو x3 پرو

 

2. شیائومی پوکو ایکس 3 ان‌اف‌سی

شیائومی پوکو ایکس 3 ان‌اف‌سی

دومین جایگاه در لیست بهترین گوشی برای کودکان به یک عضو دیگر از خانواده پوکو تعلق می‌گیرد. پوکو ایکس 3 NFC یک عضو دیگر از خانواده پوکو است که به دلیل داشت قیمت مناسب و کیفیت ساخت مطلوب آن را در این لیست قرار داده‌ایم. پنل جلویی گوشی Poco X3 NFC توسط گوریلاگلس 5 پوشانده شده که آن را در برابر ضربه و جذب خط و خش مقاوم می‌سازد. شرکت شیائومی در ساخت گوشی پوکو X3 ان‌اف‌سی از یک صفحه‌نمایش IPS LCD با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و با پشتیبانی از HDR10 استفاده کرده است که ابعادی در حدود 6.6 اینچ دارد. تراشه Snapdragon 732G به عنوان مرکز پردازش‌های این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است که در کنار دیگر سخت این گوشی هوشمند نظیر 6 و 8 گیگابایت رم می‌تواند به‌راحتی بسیاری از بازی‌ها را به اجرا دربیاورد. پوکو ایکس 3 NFC با حافظه‌های داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه شده است که فضا کافی را برای نصب انواع بازی و نگهداری کارتون‌های مختلف فراهم می‌آورد. علاوه بر این اگر این مقدار حافظه برایتان کافی نبود می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه Micro SD ظرفیت حافظه داخلی را دهید. Poco X3 NFC به دوربین چهارگانه تجهیز شده است که می‌تواند در حالت‌های مختلف عکس‌برداری و فیلم‌برداری کند. یک سنسور 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته شده و سنسورهای 13 مگاپیکسلی التراواید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج به عنوان سه دوربین دیگر در نظر گرفته شده‌اند. انرژی موردنیاز پوکو ایکس 3 NFC توسط یک باتری 5160 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که می‌تواند در طول روز شما را همراهی کند. همچنین پوکو ایکس 3 پرو از شارژ سریع 33 وات پشتیانی می‌کند که قادر است در مدت 30 دقیقه میزان شارژ گوشی شما را به 33 درصد برساند.

مشخصات گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 ان‌اف‌سی
تراشه اسنپدراگون 732G
پردازنده گرافیکی Adreno 618
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین 64 مگاپیکسل واید

13 مگاپیکسل التراواید

2 مگاپیکسل ماکرو

2 مگاپیکسل عمق‌سنج

سیستم عامل اندروید 11، MIUI 12.5 for POCO
حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت
رم 6 و 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC

 

خرید گوشی پوکو x3

 

مقالات مرتبط: مقایسه پوکو x3 پرو و poco x3 nfc 

 

3. سامسونگ گلکسی A32

مشخصات گوشی A32

اما سومین جایگاه در لیست بهترین گوشی برای کودکان به یکی از گوشی‌های سامسونگ تعلق می‌گیرد. گلکسی A32 یک محصول جذاب از شرکت سامسونگ است که به دلیل داشتن قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا آن را در این لیست قرار دادیم. Galaxy A22 به دلیل برخورداری از گوریلاس گلس 5 در برابر ضربه و جذب خط و خش محافظت می‌شود. پنل جلویی این گوشی هوشمند میزبان یک نمایشگر 6.4 اینچی از نوع سوپر امولد با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی تصویر 90 هرتز است که می‌تواند محتوا را با کیفیت مناسبی به نمایش دربیاورد. چیپ‌ست مدیاتک Helio G80 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است که با همراهی 6 و 8 گیگابایت رم به سادگی می‌تواند بسیاری از بازی‌ها را به اجرا دربیاورد. سامسونگ Galaxy A32 در دو نسخه با ظرفیت 64 و 128 گیگابایت به فروش می‌رسد که فضا کافی را برای نصب بازی های مختلف و نگهداری کارتون برای کودکانتان فراهم می‌آورد. همچنین در صورت نیاز شما می‌تواند از کارت حافظه Micro SD استفاده کنید. شرکت سامسونگ گوشی A32 به دوربین چهارگانه تجهیز کرده است که سنسور 64 مگاپیکسلی واید وظیفه ثبت عکس را به‌عنوان دوربین اصلی دارد. سنسورهای 8 مگاپیکسلی التراواید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج به عنوان سه دوربین دیگر در نظر گرفته شده‌اند. سامسونگ A32 از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت تغذیه می‌کند که می‌تواند در طول روز شما را همراهی کند. علاوه بر این گلکسی آ32 از شارژ سریع 15 وات بهره می‌برد که قادر است در مدت‌زمان کم، گوشی شما را به شارژ کامل برساند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A32
تراشه مدیاتک Helio G80
پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 64 مگاپیکسل دوربین اصلی

8 مگاپیکسل دوربین التراواید

5 مگاپیکسل دوربین ماکرو

5 مگاپیکسل دوربین عمق‌سنج

سیستم‌عامل اندروید 11
حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت
رم 6 و 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی A32 سامسونگ

 

4. سامسونگ گلکسی A22

مشخصات گوشی A22 سامسونگ

گوشی A22 یکی دیگر از محصولات خوش قیمت و خوش‌ساخت کمپانی سامسونگ است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی برای کودکان قرار بگیرد. قاب جلویی گوشی سامسونگ گلکسی A22 میزبان یک نمایشگر سوپر امولد با اندازه 6.4 اینچ است که از نرخ بازسازی تصویر 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. تراشه مدیاتک هلیو G80 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است که با همراهی 4 و 6 گیگابایت رم به‌راحتی می‌تواند بسیاری از بازی‌ها را پردازش کند. شرکت سامسونگ گوشی A22 را در دو نسخه مختلف با ظرفیت‌ها 64 و 128 گیگابایت به فروش می‌رساند که فضا کافی را برای نصب بازی و ذخیره کارتون‌های مختلف برای فرزندانتان فراهم می‌آورد. علاوه بر این شما می‌توانید با استفاده از کارت حافظه Micro SD فضا ذخیره‌سازی بیشتری را برای خود فراهم بیاورید. Galaxy A22 به دوربین چهارگانه با سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی التراواید، 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج و 2 مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است که می‌تواند عکس‌های با کیفیتی را به ثبت برساند. همچنین انرژی موردنیاز این گوشی هوشمند توسط یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. جالب است بدانید که سامسونگ A22 از شارژ سریع 15 وات نیز پشتیبانی می‌کند که قادر است در مدت‌زمان کمتری گوشی شما را به شارژ کامل برساند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A22
تراشه مدیاتک Helio G80
پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 48 مگاپیکسل دوربین اصلی

8 مگاپیکسل دوربین التراواید

5 مگاپیکسل دوربین ماکرو

5 مگاپیکسل دوربین عمق‌سنج

سیستم‌عامل اندروید 11، One UI Core 3.1
حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت
رم 4 و 6 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی A22 سامسونگ

 

مقالات پیشنهادی: گوشی های مناسب گیمرها

 

5. موتورولا موتو G9 پلاس

موتورولا موتو G9 پلاس

و در نهایت گزینه آخری که در لیست بهترین گوشی مناسب برای کودکان قرار می‌گیرد گوشی موتورولا Moto G9 Plus است. گوشی موتورولا را به دلیل داشتن برچسب قیمتی مناسب و کیفیت ساخت مطلوب در این لیست قرار دادیم. شرکت موتورولا در ساخت گوشی خود از یک نمایشگر LTPS LCD با اندازه 6.81 اینچ استفاده کرده است که با پشتیبانی از HDR10 می‌تواند تصاویر را با کیفیت بالایی به نمایش دربیاورد. تراشه کوالکام اسنپدراگون 730G به‌عنوان مرکز پردازش‌های گوشی موتورولا جی 9 پلاس در نظر گرفته شده که می‌تواند با همراهی 4 و 6 گیگابایت رم از پس اجرا بازی‌های مختلف براید. موتورولا گوشی جدید خود را در دو نسخه با ظرفیت‌های 64 و 128 گیگابایت عرضه است که می‌تواند به نیاز شما برای نصب بازی و ذخیره کارتون برای فرزندتان پاسخ دهد. همچنین در صورت نیاز به حافظه بیشتر می‌توانید از کارت حافظه Micro SD استفاده کنید. موتورولا G9 Plus به دوربین چهارگانه مجهز شده است که دوربین اصلی آن برای ثبت عکس از سنسور 64 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. سنسورهای 8 مگاپیکسلی التراواید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج سه عضو دیگر این ماژول چهارگانه هستند. ظرفیت باتری گوشی موتورولا 5000 میلی‌آمپر ساعت بوده که قادر است برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. بد نیست بدانید که Moto G9 Plus از شارژ سریع 30 وات نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گوشی موتورولا موتو G9 پلاس
تراشه اسنپدراگون 730G
پردازنده گرافیکی Adreno 618
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
دوربین 64 مگاپیکسل واید

8 مگاپیکسل التراواید

2 مگاپیکسل ماکرو

2 مگاپیکسل عمق‌سنج

سیستم‌عامل اندروید 10
حافظه داخلی 64 و 128  گیگابایت
رم 4 و 6 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی moto g9 plus

 

در این مطلب لیستی از بهترین گوشی های مناسب برای کودکان را قرار دادیم که قطعاً با معرفی گوشی‌های جدیدتر این لیست تغییر می‌کند اما در حال حاضر لیست فوق از بهترین نمونه‌های موجود در بازار هستند که در انتخاب آن‌ها دقت فراوانی شده است. اما کلام آخر! مهم نیست فرزندتان چه می‌گوید، شما نباید هزینه زیادی برای خرید گوشی هوشمند او کنید. پس توصیه می‌شود تا از بین گوشی میان‌رده و با توجه به نیاز کودکتان یک مورد را انتخاب کنید. همچنین شما می‎توانید برای مشاهده مدل‌های بیشتر به سایت تکنولایف سر بزنید و از قیمت روز گوشی موبایل مطلع شوید.

سوالات متداول

بهترین گوشی برای کودکان کدام است؟

گوشی شیائومی پوکو ایکس ۳ پرو، سامسونگ گلکسی A32 و سامسونگ گلکسی A22 بهترین گوشی هایی هستند که می‌توانید برای کودکان خود خریداری کنید.

به هنگام خرید گوشی برای کودکان خود به چه نکاتی توجه کنیم؟

قیمت و کیفیت ساخت، صفحه‌نمایش بزرگ و با کیفیت و سخت‌افزار با توان پردازشی بالا مهمترین فاکتورهایی هستند که باید به هنگام خرید گوشی برای کودکان خود به آن توجه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. portal

    بد نبود

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9/
ads
ads