داغ ترین ها :
معرفی بهترین گوشی های دکمه ای

معرفی بهترین گوشی های دکمه ای

سرعت پیشرفت تکنولوژی در ده سال اخیر به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است و حتی محصولات پنج سال قبل هم نسبت به محصولات امروزی قدیمی به نظر می‌رسند. در این بین دنیای گوشی‌ها نیز متحول شد و از مدل‌های دکمه‌ای به سرعت به مدل‌های تاچ با چندین دوربین و قدرت سخت افزاری بالا رسیدیم. در این بین اما هنوز هم افراد مسن‌تر یا برخی از کاربران به عنوان گوشی دوم ترجیح می‌دهند تا از گوشی‌های کلاسیک و دکمه‌ای استفاده کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم به بهترین گوشی دکمه ای 2023 که می‌توانید خریداری کنید، اشاره کنیم.

 

تکنولایف به عنوان یک فروشگاه با سابقه موبایل امکان تهیه انواع گوشی، از ساده تا هوشمند را برای شما فراهم می‌کند: لیست قیمت روز گوشی

 

چرا گوشی دکمه‌ای بخریم؟

قبل از این که به سراغ لیست بهترین گوشی دکمه ای موجود در بازار برویم بهتر است دلایل خرید این گوشی‌ها در سال 2023 را با هم مرور کنیم. این گوشی‌ها هنوز هم انتخاب مناسبی هستند اگر:

بهترین گوشی دکمه ای دنیا

  • می‌خواهید یک گوشی سبک و کوچک در جیب داشته باشید و حوصله حمل کردن گوشی‌های جدید و بزرگ را ندارید؛
  • گوشی مقاوم می‌خواهید که در صورت به زمین افتادن یا ضربه به صفحه نمایش آسیب جدی نبیند؛
  • شارژدهی بسیار خوب می‌خواهید و دوست دارید هفته‌ای یک یا دو بار گوشی را شارژ کنید؛
  • بودجه‌ای بسیار محدودی دارید و یک گوشی برای برقراری تماس و ارسال پیام می‌خواهید؛
  • نمی‌خواهید خود را وارد دنیای گوشی‌های هوشمند و پیچیدگی‌های خاص آن کنید؛
  • گوشی دومی برای برقرار تماس می‌خواهید که به راحتی بتوانید به همراه گوشی اصلی آن را حمل کنید؛
  • شغل شما در مکان‌های سخت است و گوشی‌های هوشمند ساده نمی‌توانند این شرایط را دوام بیاورند.

بهترین گوشی دکمه ای

گوشی‌های دکمه‌ای معرفی شده در این بخش از برندهای مختلف و در بازه‌های قیمتی متفاوتی هستند تا شما بتوانید بسته به نیاز و سلیقه خود یکی را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که برای خرید عمده گوشی موبایل می‌توانید یکی از این مدل‌های خوش قیمت را خریداری کنید.

گوشی سامسونگ Sm-B315E دو سیم کارت

گوشی دکمه ای ساده سامسونگ

درست است که این روزها گوشی‌های هوشمند سامسونگ بسیار محبوب هستند، اما اگر دنبال گوشی دکمه ای ساده باشید نیز این برند گوشی‌های خوبی برای شما دارد. گوشی دکمه ای سامسونگ Sm-B315E یکی از مدل‌های خوب این برند است. این گوشی دو سیم کارت می‌خورد و وزن آن تنها ۷۴ گرم است. صفحه نمایش ۲ اینچی گوشی TFT است و با رزولوشن ۱۶۰ در ۱۲۸، می‌تواند ۶۵ هزار رنگ را نمایش دهد. این گوشی فاقد بلوتوث است، از زبان فارسی پشتیبانی ندارد و دوربین نیز ندارد. بنابراین برای کاربری ساده اما باکیفیت می‌توانید روی آن حساب کنید. باتری این گوشی یکی از نقاط قوت آن است که ۸۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و اگر آن را کاملا شارژ کنید، تا ۱۱ ساعت دوام خواهد داشت.

 

خرید گوشی سامسونگ Sm-B315E

 

گوشی جی ال ایکس زوم می C58

گوشی جی ال ایکس

این گوشی یک گزینه ارزان قیمت است برای افرادی که استفاده خاصی از گوشی دوم خود نخواهند داشت و فقط می‌خواهند تماس‌های کاری خود را جواب دهند یا ترجیح می‌دهند مواقعی که دور از خانه هستند گوشی ارزانی دست بگیرند. بدنه‌ی این گوشی پلاستیکی است و ۹۳ گرم وزن دارد. دو سیم کارت می‌خورد و نمایشگر آن ال سی دی می‌باشد. مشخصاتی نظیر چراغ قوه، قابلیت ضبط تماس و قابلیت ردیابی تلفن همراه، از مشخصات مهم این موبایل هستند. این گوشی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و برای نمایش دادن پیام‌های فارسی هیچ مشکلی نخواهد داشت. باتری آن نیز ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعت است که دوام خوبی داشته و در صورت خراب شدن، می‌توانید آن را تعویض کنید.

 

خرید گوشی جی ال ایکس C58

 

گوشی نوکیا XpressAudio ۵۷۱۰

nokia 5710

 

گوشی ۵۷۱۰ در حال حاضر بهترین گوشی دکمه‌ ای نوکیا است که امکانات و ویژگی‌های بسیار جذابی را به‌عنوان یک گوشی دکمه‌ای غیرهوشمند برای کاربر فراهم کرده است. این گوشی جذاب دو سیم کارت می‌خورد و در دو رنگ‌بندی مشکی قرمز و سفید قرمز موجود است. شکل ظاهری می‌تواند در نگاه اول شما را یاد ۵۶۱۰ اکسپرس موزیک بیندازد که چند سال پیش از برند نوکیا تولید شد و خیلی هم پرطرفدار بود. 

این گوشی دارای ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی و ۴۸ مگابایت رم است که نسبت به دیگر گوشی‌های دکمه‌ای، این گوشی را در سطح دیگری قرار می‌دهد. اگر هم این میزان برای شما کافی نبود، می‌توانید با کمک کارت حافظه میزان آن را افزایش دهید. نمایشگر گوشی از نوع TFT است و ۲.۴ اینچ است. این نمایشگر قادر است ۶۵ هزار رنگ را برای شما نمایش دهد. ویژگی جذاب دیگری که این گوشی دارد، وجود هندزفری بلوتوثی اختصاصی است که در پشت گوشی قرار گرفته و می‌توانید با کمک آن به موزیک و فایل‌های صوتی خود گوش بدهید. این گوشی، از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند که عملکرد بسیار خوبی دارد و شارژ را به‌خوبی نگه می‌دارد.

 

خرید گوشی 5710 ExpressAudio

 

گوشی جی ال ایکس زوم می C43 دو سیم

بهترین گوشی دکمه ای بدون دوربین

اگر به نسبت مدل بالا گوشی دکمه‌ای با اندازه نمایشگر بزرگ‌تر می‌خواهید که از دوربین هم برخوردار باشد این گزینه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این محصول نمایشگری 2.4 اینچی و رنگی از نوع TFT LCD دارد و از یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی بهره می‌برد. طراحی این گوشی دکمه‌ای ساده و در عین حال جذاب است و صفحه کلید آن هم اندازه مناسبی برای تایپ کردن دارد.

این گوشی یک باتری 1000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت تعویض توسط کاربرد دارد. این باتری به نسبت امکانات گوشی دارای ظرفیت بالایی است و می‌توانید شارژدهی طولانی را انتظار داشته باشید. شارژ شدن دستگاه نیز از طریق درگاه micro-USB است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به چراغ قوه، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، برخورداری از بازی، پشتیبانی از زبان فارسی در منو و کیبورد و برخورداری از بلوتوث 4.0 اشاره کرد.

 

خرید گوشی Zoom me c43

 

بهترین موبایل های بازار تا انتهای دی 1401:
بهترین گوشی های بازار

 

گوشی تاشو آلکاتل ۲۰۵۳D

 

بهترین گوشی های دکمه ای

اگر یک گوشی تاشو غیرهوشمند می‌خواهید، در حال حاضر یکی از بهترین گوشی تاشو ساده موجود در بازار، این مدل از برند آلکاتل است. این گوشی دارای نمایشگر ۲.۴ اینچی است که تنها ۸۶ گرم وزن دارد و در دست بسیار سبک است. حافظه داخلی گوشی و رم آن در ابتدا تنها ۴ مگابایت است اما با کمک کارت حافظه می‌توانید آن را تا ۳۲ گیگابایت ارتقا دهید. این گوشی، دارای دوربین نیز هست که کیفیت آن ۱.۳ مگاپیکسل است و برای عکاسی‌های عجله‌ای و ضروری می‌توانید از آن استفاده کنید. این گوشی خوشبحتانه از منوی فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و دکمه‌های نسبتا درشت آن، آن را مناسب استفاده برای سالمندان و طرفداران گوشی‌های کلاسیک کرده است.

این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۹۷۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که ماندگاری طولانی مدتی دارد و تا ۷ ساعت برای مکالمه جوابگو است.

 

خرید گوشی تاشو آلکاتل 2053D

 

گوشی نوکیا ۵۳۱۰ 

بهترین گوشی دکمه ای نوکیا - ۵۳۱۰

 

اولین مدلی که در لیست بهترین گوشی دکمه ای سراغش می‌رویم، گوشی ۵۳۱۰ است که در میان گوشی‌های دکمه‌ای واقعا عملکرد قابل توجهی دارد و امکانات خیلی خوبی را در اختیار کاربر می‌گذارد. شکل ظاهری گوشی نیز که در دو ترکیب رنگ سفید/قرمز و مشکی/قرمز تولید شده، ظاهر بسیار چشم‌نوازی برای گوشی ایجاد کرده. این گوشی از یک نمایشگر ۲.۴ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل بهره برده که تقریبا نیمی از ابعاد جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کیفیت دوربین VGA است که شاید چندان ایده‌آل نباشد اما در مواقعی که به دوربین احتیاج دارید تا چیزی را سریعا ثبت کنید، کار شما را راه می‌اندازد.

گوشی ۵۳۱۰ دارای ۱۶ مگابایت حافظه داخلی و ۸ مگابایت رم است که می‌توانید حافظه آن را ارتقا بدهید تا فضای بیشتری را در دسترس داشته باشید و عکس‌ها و فایل‌های صوتی خود را در آن ذخیره کنید. این گوشی همچنین دارای بازی هم هست و در مواقع فراغت، علاوه بر گوش دادن به موسیقی می‌توانید بازی‌هایی را هم تجربه کنید. 

این گوشی دکمه‌ای ساده، از یک باتری لیتیوم یونی ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که برخلاف باتری گوشی‌های هوشمند، کاربر می‌تواند آن را بیرون بیاورد و تعویض کند.

 

خرید گوشی نوکیا 5310

 

گوشی تا 35 میلیون چی بخریم؟
بهترین گوشی تا 35 میلیون تومان

 

گوشی جی ال ایکس زوم می C98 دو سیم

بهترین گوشی دکمه ای موجود در بازار

گوشی‌های دکمه‌ای و تاشو زمانی برای خود جایگاه ویژه‌ای داشتند و به دلیل طراحی متفاوت نسبت به گوشی‌های ساده بسیار مورد توجه قرار گرفتند. از آن زمان حالا سال‌ها می‌گذرد و همچنان هم این مدل‌های جلوه ظاهری بیشتری نسبت به گوشی‌های دکمه‌ای ساده دارند و به دلیل تاشو بودن فضای کمتری را هم اشغال می‌کنند و این باعث می‌شود اندازه صفحه کلید و دکمه‌ها افزایش پیدا کند.

طبق اطلاعات سازنده این گوشی می‌تواند فایل صوتی و تصویری را پخش کند و به لطف برخورداری از بلوتوث و کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت می‌توانید با آن به موزیک گوش دهید یا کلیپ تماشا کنید. نمایشگر این گوشی جی ال ایکس 2.4 اینچی بوده و یک باتری 1000 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی را عهده‌دار است. پشتیبانی از زبان و منو فارسی، چراغ قوه، کلید اعلام وضعیت اورژانسی کاربر (SOS) و برخورداری از دوربین را می‌توان دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی دانست.

 

قیمت گوشی Zoom me c98

 

گوشی  دکمه ای جی ال ایکس ۲۶۹۰V

خرید بهترین گوشی دکمه ای جی ال ایکس

اگر دوست دارید یک گوشی دکمه‌ای با ظاهر لاکچری انتخاب کنید که از نظر ظاهری روی آن بیشتر کار شده باشد، گوشی دکمه ای جی ال ایکس ۲۶۹۰V دو سیم کارته انتخاب خوبی برای شماست. این گوشی ظاهر بسیار ظریف و باریکی دارد و دکمه‌های آن نیز نسبت به خیلی از گوشی‌های دکمه‌ای ظریف‌تر هستند. پشت گوشی، حالتی چرمی دارد و در دو رنگ بندی مشکلی نقره‌ای و مشکی طلایی نیز موجود است و در دست گرفتن آن حس خوبی دارد. از نظر سخت‌افزاری، این گوشی دارای ۳۲ مگابایت حافطه رم است و فاقد حافظه داخلی می‌باشد. نمایشگر آن ۱.۷ اینچ است و از نظر دوربین نیز چندان نمی‌توانید روی آن حساب باز کنید. باتری گوشی، یکی از نقاط قوت آن است که ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و به خوبی شارژ گوشی را نگه می‌دارد. به‌طور کلی، این گوشی مناسب کسانی است که یک گوشی دوم جذاب می‌خواهند در دست بگیرند و جز تماس گرفتن، استفاده‌ی خاصی نمی‌توانند از این گوشی داشته باشند.

 

خرید گوشی جی ال ایکس 2690V

 

گوشی نوکیا ۱۱۰ دو سیم کارت

گوشی دکمه ای نوکیا

در بین گوشی‌های نوکیا می‌توانید مدل دو سیم کارتی ۱۱۰ را انتخاب کنید. ابعاد این گوشی، ۱۱۵ در ۴۹.۹ در ۱۴.۳ میلی متر است و به عنوان یک گوشی دوم یا گوشی اصلی برای کسانی که طرفدار گوشی‌های غیر هوشمند هستند، هم قیمت خوبی دارد و هم کاربری آن بسیار ساده می‌باشد. این گوشی ۳۲ مگابایت حافظه داخلی دارد و با ۴ مگابایت رم عملکرد مناسبی دارد. البته میزان حافظه را می‌توانید افزایش نیز بدهید. نمایشگر این گوشی دکمه‌ ای نوکیا از نوع TFT LCD به سایز ۱.۷۷ اینچ است و می‌تواند ۶۵ هزار رنگ را به نمایش درآورد. یک دوربین نیز در پشت گوشی قرار دارد که می‌توانید در مواقع ضروری از آن برای عکاسی استفاده کنید. البته از آن‌جا که به دوربین‌های باکیفیت گوشی‌های هوشمند عادت کرده‌ایم، عملکرد دوربین این گوشی اصلا قابل مقایسه به آن دوربین‌ها نیست.

این موبایل، از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، چراغ قوه دارد و باتری ۸۰۰ میلی آمپر ساعتی آن ماندگاری بالایی داشته و با هر بار شارژ، تا ساعت‌ها از شارژ مجدد آن بی‌نیاز هستید.

 

خرید گوشی نوکیا 110

 

گوشی نوکيا 6310 (2021)

نوکیا 6310

قطعا مفهومی تحت عنوان بهترین گوشی دکمه ای هوشمند وجود ندارد اما در کل این محصول از نوکیا با وجود دکمه‌ای بودن از برخی ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند بهره می‌برد. برای مثال به صورت پیش فرض به روی این گوشی برنامه فیسبوک وجود دارد و از طریق مرورگر پیش فرض می‌توانید با آن وبگردی کنید. این محصول نمایشگری 2.8 اینچی با رزولوشن 360 در 240 دارد و این موضوع باعث می‌شود تا اندازه صفحه نمایش برای مطالعه و مشاهده ویدئو کافی باشد.

نوکیا 6310 مدل 2021 دارای یک باتری 1150 میلی آمپر ساعتی است و از یک دوربین اصلی VGA استفاده می‌کند. درگاه شارژ میکرو یو اس بی، پشتیبانی از کارت حافظه، امکان ضبط مکالمه، برخورداری از بلوتوث، برخورداری از فلش، پشتیبانی از زبان فارسی و برخورداری از کیبورد بزرگ و راحت از دیگر ویژگی‌های این گوشی ساده است.

 

خرید گوشی نوکیا 6310

 

معرفی بهترین گوشی های گیم با قیمت ارزان:
گوشی گیمینگ ارزان

 

جمع بندی

در این مطلب لیستی از بهترین گوشی‌های ساده و دکمه‌ای را به شما ارائه کردیم. این گوشی‌ها در بازه‌های قیمتی متفاوتی هستند و از طرفی از طراحی‌های متفاوتی هم استفاده می‌کنند که می‌تواند برای افراد جوان یا مسن مناسب باشد.

سوالات متداول

بهترین گوشی دکمه ای ضد ضربه لیست کدام است؟ هیچ یک از گوشی‌های موجود در این لیست گواهی مشخصی برای مقاومت در برابر آب یا ضربه ندارند و به همین دلیل نمی‌توان به روی این ویژگی تأکید کرد، اما در حالت کلی این گوشی‌های ساده و کلاسیک دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و سقوط هستند و به دلیل وزن کم و نمایشگرهای کوچک هنگام ضربه خوردن به ندرت آسیب می‌بینند.

گوشی دکمه‌ای ارزان چی بخریم؟ اگر در پی خرید یک گوشی ساده با کمترین قیمت هستید، قطعا گوشی موبایل جی ال ایکس مدل Zoom Me C11A می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای شما باشد. این مدل دارای صفحه نمایشی رنگی با اندازه 1.77 اینچی و رزولوشن 160 در 120 است و از کارت حافظه جانبی نیز تا ظرفیت 16 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر به لطف برخورداری از بلوتوث می‌توانید فایل‌های MP3 به این گوشی انتقال دهید و با آن به موزیک گوش کنید.

دوربین گوشی‌های دکمه‌ای خوب است؟ دوربین این گوشی‌ها کیفیت بسیار پایینی دارند و خیلی نمی‌توان به عنوان یک قابلیت به روی آن‌ها حساب باز کرد. رزولوشن این دوربین‌ها بسیار پایین است و عکس‌ها هم جزئیات بسیار محدودی دارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

10 نظر

  1. امیر محمد

    سلام خسته نباشید
    گوشی نوکیا ای هم وجود داره که ایرپاد هم متصل بشه بهش و بسه مموری کارت روی گوشی گذاشت؟

  2. حاتمی

    گوشی دکمه ای که هات اسپات داشته باشه چی پیشنهاد میدین؟

    1. Ali

      پاسخ به حاتمی

      Nokia 6300 4G
  3. Soroush

    برای خرید گوشی معمولی نوکیا ساده راهنمایی می‌خوام
    الویت‌های اول من برای خریدش:
    باتری و شارژدهی خیلی خوب+دوربین فقط در پشت(نباشه هم مهم نیست)+میکروفون و بلندگو خوب برای مکالمه+قابلیت فوروارد کالینگ+قابلیت شماره‌گیری سریع+هیچی بازی نداشته باشه بهتر/دو سیم‌کارت/مقاومت خوبی هم در برابر افتادن داشته باشه.

    بر اساس اطلاعات خوب و تجربه‌تون چی پینشهاد می‌کنید؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Soroush

      سلام اکثر گوشی های ساده نوکیا این موارد رو دارن خیلی فرق بزرگی بینشون نیست
  4. مرتضی

    سلام بزرگوار
    بهترین گوشی دکمه ای از لحاط آنتن دهی کدومه
    واسه تو کوه میخوام اونجا آنتن دهی خیلی ضعیفه

    1. باران

      پاسخ به مرتضی

      گوشی،کاجیتل kt200,عالیه دوسیم،11روز شارژ نگه میداره،باتری2000میلی آمپر،دارای دوربین ،بلوتوث،حافظه جانبی،پشتیبانی از زبان فارسی و کلی مزایای دیگه از نظر قیمت هم بسیار مناسب،حدودا، 800هزارتومن
      1. مهدی

        پاسخ به باران

        ضبط مکالمه هم داره بعد از کجا خریدی
  5. محمد

    سلام گوشی دکمه ای سامسونگb315e از فارسی پشتیبانی میکنه و الان دو نسخه اصلی این گوشی رو چند روز پیش خرید

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%af%da%a9%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c/
ads
ads