داغ ترین ها :
بهترین گوشی های قلم دار بازار کدامند؟

بهترین گوشی های قلم دار بازار کدامند؟

کاربران مختلف از گوشی‌های هوشمند خود استفاده متفاوتی دارند و مثلا برخی می‌خواهند فیلم و عکس‌های باکیفیتی ثبت کنند و برای برخی از افراد تنها قدرت سخت افزاری یا باتری اهمیت دارد. در این بین برای طراح‌ها و افرادی که به نقاشی دیجیتالی علاقه دارند شاید مهم‌ترین فاکتور وجود قلم باشد که بتوانند به کمک آن طرح‌های مورد نظر را به گوشی انتقال دهند. در ادامه این مطلب همراه تکنولایف باشید تا بهترین گوشی های دارای قلم را به شما معرفی کنیم.

 

برای مشاهده لیست انواع گوشی های موبایل روی لینک روبرو بزنید: قیمت روز گوشی

 

بهترین گوشی قلم دار

قبل از این که به سراغ مدل‌ها برویم و آن‌ها را به شما معرفی کنیم باید یک مورد را توضیح دهیم. شرکت سامسونگ از سال‌ها قبل با سری نوت خود در زمینه تولید گوشی‌های دارای قلم فعالیت داشت و حالا این قابلیت را به نسخه اولترا پرچمداران خود منتقل کرده است.

این گفته در مورد برندهای دیگر صدق و مثلا شیائومی یا اپل تمرکزی به روی تولید گوشی با قلم ندارند و به همین جهت اگر به دنبال گوشی قلم دار شیائومی هستید باید بگوییم که گزینه‌ای پیش روی شما قرار نخواهد گرفت.

گلکسی زد فولد 4

گلکسی زد فولد 4 جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ است که از دو نمایشگر استفاده می‌کند و به صورت عمودی هم تا می‌شود. درون جعبه این کهکشانی قلم وجود ندارد ولی این محصول از قلم s-pen‌ سامسونگ پشتیبانی می‌کند و به لطف نمایشگر بزرگ داخلی آن می‌توانید به راحتی در هر زمان طرح‌های مد نظر خود را به گوشی منتقل کنید.

بهترین گوشی های دارای قلم

نمایشگر این گوشی اندازه‌ای 7.6 اینچی دارد و به لطف نرخ نوسازی 120 هرتزی پنل و همچنین تأخیر بسیار کم قلم شما احساس بسیار خوبی هنگام کار با این محصول خواهید داشت. این دستگاه از نظر سخت افزاری هم بسیار قوی است و از اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد تا بتوانید بدون مشکل تا مدت زیادی به روی قدرت سخت افزاری آن حساب باز کنید.

اگر با قیمت بالای این گوشی و همچنین خرید مجزا قلم s-pen مشکلی ندارید حتما پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به این مدل داشته باشید.

 

خرید گوشی Z fold 4

 

گلکسی s23 اولترا؛ گوشی قلم دار جدید سامسونگ

این گوشی جدیدترین و بهترین پرچمدار شرکت سامسونگ است و برعکس زد فولد 4 قلم را در دل خود جای داده است تا نگران گم شدن و خراب شدن آن هم نباشید. این گوشی عملا شبیه به سری نوت سامسونگ است و شما از طریق فریم پایینی این کهکشانی به قلم جذاب آن دسترسی خواهید داشت.

گلکسی s21 ultra دارای نمایشگری 6.8 اینچی از نوع داینامیک امولد است و از نرخ نوسازی 120 هرتزی و فناوری‌هایی مانند HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. این قلم نیز تأخیر بسیار کمی دارد و به جرأت ترکیب این نمایشگر و قلم را می‌توانیم یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار بدانیم.

بهترین گوشی قلم دار سامسونگ

جذابیت‌های این پرچمدار به بحث قلم و نمایشگر محدود نمی‌شود و دوربین 200 مگاپیکسلی این کهکشانی به شما امکان می‌دهد تا عکس‌ها و ویدئوهای بسیار باکیفیتی به ثبت برسانید. در نهایت باید بگوییم که گلکسی S23 اولترا را بهترین گوشی قلم دار سامسونگ می‌دانیم و خرید آن را به هر کاربری که به گوشی قلم‌دار نیاز دارد پیشنهاد می‌کنیم.

 

قیمت S23 ultra سامسونگ

 

گلکسی S22 اولترا

گلکسی S22 اولترا اولین نماینده سری S بود که همراه با قلم S-Pen به بازار عرضه شد. این گوشی قیمت به‌صرفه‌تری به نسبت s23 اولترا دارد و می‌تواند برای بسیاری از کاربران انتخاب منطقی‌تری باشد. این مدل از نظر صفحه نمایش و عملکرد قلم و بسیاری از قابلیت‌های دیگر مانند نسل جدید است و شما با خرید این کهکشانی قابلیت خیلی بزرگی را از دست نخواهید داد.

گوشی قلم دار سامسونگ

باید اشاره کنیم که تأخیر این قلم از 42 میلی‌ثانیه مدل‌های قدیمی سری نوت به 9 میلی‌ثانیه در گلکسی s21 اولترا کاهش پیدا کرد و در این نسل به 2.8 میلی‌ثانیه رسید. این موضوع باعث می‌شود تا s22 اولترا انتخاب بی‌نظیری برای طراح‌ها و نقاش‌های دیجیتالی باشد.

 

قیمت گوشی S22 Ultra سامسونگ

خرید گوشی 5G

گلکسی S21 اولترا

این کهکشانی اولین گوشی سری S سامسونگ بود که از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کرد، البته که باید قلم را به صورت مجزا خریداری می‌کردید. این گوشی هنوز هم در بازار کشور یافت می‌شود و می‌توانید آن را خریداری کنید. تأخیر قلم این گوشی برابر با 9 میلی‌ثانیه است اما این گفته به معنای بد بودن این گوشی و قلم آن نیست و حس بسیار خوبی را هنگام نوشتن یا طراحی تجربه خواهید کرد.

بهترین گوشی قلم دار ارزان

جالب است بدانید که مشخصات نمایشگر s21 اولترا نیز مانند s22 اولترا و حتی s23 اولترا است و بهبود بیشتر در زمینه میزان روشنایی اتفاق افتاده است. اگر این گوشی را در بازار کشور با قیمت مناسب پیدا کردید حتما پیشنهاد می‌کنیم آن را خریداری کنید اما اگر قیمت آن به s22 اولترا نزدیک بود دیگر این کهکشانی ارزش خرید ندارد.

 

خرید گوشی S21 Ultra سامسونگ

 

موتورولا Moto G Stylus 5G

گوشی‌های بالا همگی پرچمدار هستند و به همین جهت هم قیمت بالایی دارند اما این مدل از موتورولا با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه شده و در بازه قیمتی میان‌رده قرار می‌‌گیرد. این محصول از قلم برخوردار است و نیازی نیست تا شما قلم آن را به صورت مجزا خریداری کنید و مهم‌تر این که قلم درون بدنه قرار می‌گیرد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

ارزانترین گوشی قلم دار

یک گوشی یک نمایشگر 6.8 اینچی IPS با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد و به لطف اندازه بزرگ فضای زیادی را برای کشیدن طرح‌ها و نقاشی‌های مختلف پیش روی شما قرار می‌دهد. این محصول از تراشه اسنپدراگون 695 قدرت می‌گیرد و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هم دارد.

در نهایت این گوشی موتورولا را می‌توانیم به عنوان بهترین گوشی قلم دار ارزان معرفی کنیم.

امکان خرید قلم برای گوشی‌های دیگر وجود ندارد؟

بله، شما می‌توانید برای هر گوشی هوشمندی با نمایشگر لمسی قلم خریداری کنید ولی باید به دو نکته مهم توجه داشته باشید. یکی این که قلمی که خریداری می‌کنید با گوشی‌های مختلف سازگاری داشته باشد و مخصوص یک مدل گوشی نباشد. برای مثال شما نمی‌توانید S-Pen سامسونگ را خریداری کنید و انتظار داشته باشید به روی گوشی‌های میان‌رده این شرکت کار کند.

نکته دوم این که نباید از قلم‌های شخص ثالث موجود در بازار که با گوشی‌های مختلف سازگاری دارند انتظار خیلی بالایی داشته باشید، در واقع این قلم‌ها بد نیستند ولی قطعا نمی‌توانید آن‌ها را با S-Pen سامسونگ و گلکسی S23 اولترا مقایسه کنید.

خرید پاوربانک

بهترین گوشی قلم دار شیائومی کدام است؟

شیائومی خیلی در زمینه گوشی‌های دارای قلم فعالیت نداشته و به همین‌جهت مدل خاصی از شیائومی نیست که بخواهیم به شما معرفی کنیم. همین اتفاق در مورد گوشی قلم دار هواوی هم وجود دارد و نمی‌توانید گوشی قلم‌دار از این سازنده چینی در بازار کشور خریداری کنید.

جمع بندی

همان‌طور که مشاهده می‌کنید سامسونگ پادشاه بی‌چون و چرای دنیای گوشی‌های قلم‌دار است و هیچ‌ برندی در حال حاضر نمی‌تواند با سازنده کره‌ای در این زمینه رقابت کند و وارد قلمرو این شرکت شود.

سوالات متداول

گوشی قلم دار سامسونگ چی بخریم؟ اگر محدودیت بودجه ندارید بسته به سلیقه به سراغ s23 اولترا یا زد فولد 4 بروید. اگر بودجه کمتری دارید گلکسی S22 اولترا و S21 اولترا را انتخاب و خریداری کنید. در نظر داشته باشید که تنها S22 اولترا و S23 اولترا درون جعبه قلم دارند و این قلم درون بدنه قرار می‌گیرد.

قیمت گوشی قلم دار چقدر است؟ گوشی‌های قلم‌دار موجود در بازار همگی سامسونگ هستند و همگی هم جزو پرچمداران به حساب می‌آیند و به همین جهت باید هزینه نسبتا بالایی را بپردازید، مگر این که قلم‌های شخص‌ ثالث و سازگار با گوشی‌های مختلف را خریداری کنید.

ارزانترین گوشی قلم دار کدام است؟ موتورولا Moto G Stylus 5G یک گوشی میان‌رده و خوش قیمت است که از قلم بهره می‌برد و این قلم نیز در دل خود گوشی قرار گرفته است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%82%d9%84%d9%85-%d8%af%d8%a7%d8%b1/
ads
ads