داغ ترین ها :
بهترین گوشی های گیمینگ ارزان

بهترین گوشی های گیمینگ ارزان

طی چند سال اخیر کاربران بسیار زیادی برای بازی کردن به سراغ گوشی هوشمند خود رفته‌اند و همین باعث شده تا هم توسعه‌دهندگان بازی‌های تمرکز بیشتری به روی این بازار داشته باشند و هم سازندگان گوشی هوشمند محصولات مناسب‌تری برای بازی تولید کنند. در بازار گوشی‌هایی وجود دارد که مخصوص بازی تولید می‌شوند، ولی در کل برخی از گوشی‌ها نیز به لطف سخت افزار خود و نمایشگر مناسب شرایط خوبی برای بازی کردن دارند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به بهترین گوشی گیمینگ ارزان بپردازیم.

 

خرید انواع گوشی های گیمینگ با قیمت های متنوع در فروشگاه تکنولایف: گوشی گیمینگ

 

لیست گوشی های مخصوص گیمینگ ارزان

محصولاتی که در ادامه معرفی می‌کنیم همگی به نسبت بازه قیمتی سخت افزار خوبی دارند و می‌توانند از پس بازی‌های موجود بربیایند. در انتخاب گوشی‌ها به بخش صفحه نمایش و مشخصات آن و همچنین به شارژدهی باتری نیز توجه شده است. در نظر داشته باشید که موبایل گیمینگ ارزان نمی‌تواند از یک حدی قیمت کمتری داشته باشد؛ چرا که دیگر مشخصات سخت افزار نمی‌تواند از پس بازی‌های موجود بربیاید.

Edge 30 Fusion

بهترین گوشی برای گیم ارزان قیمت گوشی موتورلا اج 30 فیوژن

از میان بهترین گوشی های گیمینگ موجود در بازار، گوشی موبايل موتورولا Edge 30 Fusion ارزانترین گوشی با اسنپدراگون 888 پلاس به حساب می‌آید. موتورلا با تولید گوشی اج 30 فیوژن کمک بزرگی به افرادی کرد که قصد حرفه‌ای بازی کردن با بودجه‌ای متوسط را دارند به همین دلیل این گوشی توانست بهترین گوشی برای گیم با قیمت مناسب در سال 2023 در دنیا باشد که به تراشه‌ای توانمند از نوع اسنپدراگون با رتبه 21 جهانی مجهز شده است.

گوشی موبایل اج 30 فیوژن موتورلا به صفحه نمایشی 6.55 اینچی با پنل P-OLED مجهز شده که هنگام استفاده از آن می‌توانید متوجه 144 هرتز نرخ نوسازی و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل بشوید. نرخ نوسازی بالا و حداکثر روشنایی 1100 نیت تاثیر بالایی در بازی کردن دارد، به همین دلیل گوشی موبايل موتورولا Edge 30 Fusion گزینه مناسبی برای گیم محسوب می‌شود. در کنار ویژگی‌های این صفحه نمایش با لبه‌های خمیده لازم است تا به میزان حافظه داخلی و رم این گوشی هم اشاره کنیم. در صورتیکه ظرفیت 256 گیگابایت رم 12 گیگابایت را خریداری کنید، به راحتی می‌توانید برای نصب انواع بازی‌ها مانند پابجی، کالاف دیوتی و سایر آن‌ها هم اقدام کنید و از صدای بازی که از اسپیکر استریو آن پخش می‌شود، نهایت لذت را ببرید.

کمپانی موتورلا در کنار پردازنده مرکزی توانمند اسنپدراگون 888+ از پردازنده گرافیکی آدرنو 660 هم استفاده کرده تا گوشی بتواند برای اجرای 70 درصد از بازی‌های موجود در بازار به راحتی آماده باشد و لذت گیم را به شما القا کند. از دیگر مزیت‌های فوق‌العاده اج 30 فیوژن موتورلا باید به پایداری گوشی در نگهداری شارژ باتری اشاره کرد. باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی این محصول با شارژر سریع 68 واتی در کمتر از 15 دقیقه از شارژ صفر به 50 می‌رسد و در زمان گیمینگ هم تا ساعت‌ها گوشی را با 144 هرتز روشن نگه می‌‍دارد که این میزان زمان برای یک گوشی گیمینگ فوق‌العاده است. در مجموع برای خرید گوشی مناسب بازی اگر بودجه متوسطی دارید، به طور قطع می‌توانید روی سرعت اجرا و توان پردازشی گوشی موتورولا Edge 30 Fusion حساب باز کنید.

قیمت موتورولا Edge 30 Fusion

موتورولا مدل Edge 40

موتورولا مدل Edge 40

موتورلا در سال 2023 گوشی توانمند دیگری برای گیمینگ راهی بازار کرد که نام آن Edge 40 قرار گرفت. گوشی موتورلا اج 40 یکی دیگر از گوشی های گیمینگ ارزان قیمت بازار 2023 است که از صفحه نمایشی خمیده بهره می‌برد و در کنار صفحه نمایش Edge به تراشه‌ای توانمند از لیست میان رده‌ها و باتری با ظرفیت 4400 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است. اگر در فکر خرید ارزان ترین گوشی گیمینگ از کمپانی موتورلا هستید، گوشی موبايل موتورولا مدل Edge 40 ظرفیت 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آید.

این گوشی در کنار قیمت مناسبی که دارد، از صفحه نمایشی با ابعاد 6.55 اینچ هم بهره می‌برد که اندازه بزرگ آن تاثیر مثبت روی بازی کردن می‌گذارد. این صفحه نمایش پنلی P-OLED دارد که نرخ نوسازی حداکثر تا 144 هرتز را به شما می‌دهد. در کنار آن رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل هم وضوح فوق‌العاده‌ای جهت نمایش انواع محتوا مخصوصا بازی به حساب می‌آید.

موتورلا برای این گوشی ار تراشه کمپانی مدیاتک استفاده کرده و گوشی را به چیپست Dimensity 8020 با پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9 مجهز کرده تا بسیاری از بازی‌های مخصوص موبایل را به راحتی برای شما اجرا کند. این گوشی به طور کلی انتخاب خوبی برای گیمرهایی محسوب می‌شود که قصد دارند تا حد امکان هزینه مقرون به صرفه داشته باشند و در عین حال از صفحه نمایش بزرگ با کیفیت بالا استفاده کنند.

قیمت موتورولا مدل Edge 40

پوکو X4 Pro

ارزانترین گوشی گیمینگ بازار کدام است

در لیست گوشی گیمینگ ارزان، به سراغ گوشی شیائومی Poco X4 Pro می‌رویم و آن را به شما معرفی می‌کنیم؛ چرا که این گوشی در عین حال که از قیمتی خوبی بهره برده، یک انتخاب خوب و مناسب نیز برای گیمرها است. این گوشی موبایل ارزان دو سیم کارت می‌خورد و از اندروید ۱۱ استفاده می‌کند. وزن گوشی ۲۰۵ گرم است و ابعاد آن برابر با ۱۶۴.۲ در ۷۶.۱ در ۸.۱ میلی متر است. فریم گوشی پلاستیکی است و بدنه پشتی از جنس شیشه است.

اگر بخواهیم به نمایشگر گوشی اشاره کنیم، باید گفت که یک نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی برای آن استفاده شده که رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و میزان روشنایی آن به ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ نیت می‌رسد.
این گوشی از پردازنده اسنپ دراگون ۶۹۵ استفاده می‌کند که پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای بوده و از ۲ هسته پرمصرف به همراه ۶ هسته کم مصرف بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 619 است که عملکردی مناسب داشته و شما را راضی خواهد کرد.

این گوشی سه دوربین دارد. دوربین اصلی یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز واید، دوربین دوم یک حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین سوم یک حسگر ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو است. این گوشی برای گیم ارزان، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۶۷ وات نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین به خوبی شارژ می‌شود و می‌توانید برای مدتی طولانی به بازی بپردازید.

 

قیمت گوشی پوکو X4 Pro

 

ردمی نوت 12 Pro Plus

12 pro plus

از دیگر گوشی های گیمینگ ارزان که در این لیست جا دارد، به ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ اشاره می‌کنیم.

این گوشی یکی از ارزان ترین گوشی گیمینگ شیائومی است که نمایشگر ۶.۶۷ اینچ OLED داشته و دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. قلب تپنده گوشی، تراشه مدیا تک دایمنسیتی ۱۰۸۰ است که یک تراشه ۶ نانو متری بوده و از دو هسته پرمصرف، به علاوه شش هسته کم مصرف تشکیل شده است. این پردازنده در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G68، یک عملکرد فوق‌العاده و رضایت بخش برای گوشی ایجاد کرده است.

این گوشی از نظر دوربین نیز شما را ناراضی نمی‌گذرارد. شما می‌توانید از دوربین سه گانه آن برای عکاسی خود استفاده کنید و عکس‌هایی فوق‌العاده ثبت کنید. دوربین اصلی یک حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی با لنز واید ۲۴ میلی متری، دوربین دوم یک حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین سوم یک حسگر ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو است. این گوشی کاملا برای گیمینگ مناسب است و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن، از شارژ سریع با فناوری Power Delivery 3 پشتیبانی می‌کند و طبق ادعای شیائومی، در ۲۰ دقیقه کامل شارژ می‌شود. پس برای اجرای بازی‌های خود منتظر نخواهید ماند.

 

قیمت گوشی ردمی نوت 12 پرو پلاس

 

پوکو X5 Pro

اگر یک گوشی خوش قیمت می‌خواهید که باتری قوی، پردازنده مناسب و دوربین خوب داشته باشد و بتوانید با آن بازی کنید، POCO X5 pro را در نظر داشته باشید.

خرید گوشی ارزان گیمینگ از تکنولایف

این گوشی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 14 عرضه شده و بدنه‌ی پلاستیکی دارد که با توجه به قیمت گوشی، چندان دور از انتظار نیست.

پوکو برای این گوشی از صفحه نمایش امولد استفاده کرده که ۶.۶۷ انیچ اندازه آن است و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی دارد. پشت گوشی ماژول دوربین ۳گانه جا خوش کرده است. دوربین اصلی یک لنز واید ۱۰۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار است. دوربین دوم یک لنز اولترا اوید ۸ مگاپیکسلی است و سومی دوربین، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. برای دوربین سلفی گوشی نیز پوکو از لنز واید ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

این گوشی به لطف تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G خود و پردازنده گرافیکی Adreno 642L، برای کارهایی مانند گیمینگ بسیار مناسب شده و می‌توانید با خیال راحت بازی‌های سنگین را روی آن اجرا کنید.

قیمت گوشی پوکو X5 pro

ردمی K50

گوشی ارزان برای بازی کردن

گوشی بعدی لیست، از برند شیائومی است. ردمی کا ۵۰ یک گوشی باکیفیت و خوش ساخت است که می‌توانید برای بازی روی آن حساب کنید.

این گوشی، ۲۰۱ گرم وزن دارد و اندازه صفحه نمایش OLED آن ۶.۶۷ اینچ است. در جلوی گوشی نیز گوریلا گلس ویکتوس به‌خوبی از صفحه نمایش حفاظت می‌کند. این گوشی، به دوربین سه گانه مجهز شده است. دوربین اصلی یک لنز واید ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین دوم یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین سوم نیز لنز ماکرو ۲ مگاپیکسل است. دوربین جلو هم لنز واید ۲۰ مگاپیکسلی است. عملکرد دوربین‌ها به طور کلی خوب است اما شاید تمام انتظاراتی که از یک دوربین عکاسی دارید را برآورده نکند.

تراشه اصلی این گوشی گیمینگ ارزان مدیاتک دایمنسیتی ۸۱۰۰ است و پردازنده گرافیکی آن نیز Mali-G610 می‌باشد. بنابراین عملکرد خوبی در اجرای گیم‌های مختلف دارد. باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن نیز عملکرد خوبی داشته و این امکان را فراهم می‌کند که تا چندین ساعت بتوانید به‌راحتی بازی کنید.

قیمت گوشی ردمی K50

 

پوکو X4 GT

بهترین گوشی گیمینگ ارزان

به دنبال خرید گوشی گیمینگ ارزان شیائومی هستید؟ پوکو ایکس 4 جی تی یکی از جدیدترین گوشی‌های بازار است که برای بازی نیز گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آید. این محصول از یک صفحه نمایش 6.6 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 2460 در 1080 استفاده می‌کند و تراکم 407 را مقابل چشمان شما قرار می‌دهد. این پنل از نرخ نوسازی 144 هرتزی و نرخ لمس 270 هرتزی پشتیبانی می‌کند و این موضوع باعث می‌شود محتوا و بازی‌ها به روان‌ترین شکل ممکن اجرا شوند و از نگاه کردن به محتوا بی‌نهایت لذت ببرید. این نمایشگر از محتوای HDR10 و Dolby Vision هم پشتیبانی می‌کند.

پوکو در بخش سخت افزاری از تراشه 5 نانومتری مدیاتک دیمنسیتی 8100 کمک گرفته است، چیپستی قدرتمند که توان پردازشی تقریبا مشابه با اسنپدراگون 888 دارد. همین نکته نشان می‌دهد که با یک گوشی توانمند در اجرای بازی‌های روز دنیا در نهایت گرافیک و فریم ریت مواجه هستیم. این گوشی می‌تواند بازی مانند PUBG را در گرافیک Ultra و فریم ریت حدود 80 به اجرا دربیاورد. در نهایت پوکو X4 GT از یک باتری 5080 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که دوام خوبی دارد و به لطف شارژ سریع 67 واتی سریع هم شارژ می‌شود.

 

قیمت گوشی Poco X4 gt

 

پوکو F4 5G

گوشی POCO F4 5G دیگر پیشنهاد ما به شما است اگر می‌خواهید با هزینه‌ای مناسب و معقول، صاحب یک گوشی مناسب گیمینگ شوید.

خرید و قیمت گیری ارزان ترین گوشی های گیمینگ

این گوشی صفحه نمایش AMOLED داشته که اندازه آن ۶.۶۷ اینچ است و تا ۱۶ میلیون رنگ را نمایش می‌دهد. روی گوشی لایه محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۵ قرار گرفته که آن را در مقابل خط و خش محافظت می‌کند. این صفحه نمایش، دارای روشنایی ۱۳۰۰ نیتی، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و همینطور پشتیبانی از +HDR10 است.

در پشت گوشی دوربین ۳گانه آن را می‌بینید. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل بوده که یک لنز واید است و قابلیت فوکوس خودکار دارد. دوربین دوم یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی است و دوربین سوم یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

این گوشی به تراشه ۸۷۰G اسنپدراگون مجهز است و پردازنده گرافیکی آن Adreno 650 است. پس برای بازی کردن با آن هیچ گونه کندی و لگ را مشاهده نخواهید کرد.

قیمت گوشی پوکو F4 5G

 

لپ تاپ گیمینگ خوب چی بخریم؟ مقاله زیر را بخوانید:
بهترین لپ تاپ گیمینگ

 

شیائومی 11 تی پرو

شیائومی 11t pro

شیائومی 11 تی پرو نه‌تنها یکی از بهترین گوشی گیمینگ ارزان قیمت موجود در بازار است، بلکه به لطف ویژگی‌های بسیار خوبی که دارد می‌تواند برای هر استفاده‌ای مناسب باشد و گوشی بسیار کاملی به حساب بیاید. این محصول در بخش سخت افزاری از تراشه 5 نانومتری اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند و به این واسطه هم قدرت بسیار خوبی دارد. 11T پرو می‌تواند بازی PUBG را در حالت اولترا و فریم ریت 85 اجرا کند و بازی Shadowgun Legends نیز در حالت اولترا با فریم ریت 90 اجرا می‌شود.

این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که مدت زمان مناسبی را دوام می‌آورد و از سوی دیگر به لطف شارژ سریع 120 واتی در مدت حدود 20 دقیقه فول شارژ می‌شود که عملکردی تحسین‌برانگیز است و سبب می‌شود بتوانید خیلی سریع گوشی را شارژ کنید و به بازی کردن برگردید. صفحه نمایش شیائومی 11 تی پرو تمام ویژگی‌های لازم برای افزایش لذت بازی کردن را دارد، از فناوری امولد گرفته تا نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ لمس 480 هرتزی تا روشنایی بالا و پوشش بازه رنگی 1 میلیاردی! ناگفته نماند که با خرید این گوشی دوربین بسیار خوبی نسیبتان می‌شود و کیفیت ساخت نیز دقیقا همانند یک گوشی پرچمدار است.

 

خرید شیائومی 11t pro نسخه 256 گیگابایت با رم 8

 

گلکسی S20 FE 5G

گوشی گیمینگ ارزان سامسونگ

گلکسی S20 FE محصول سال 2020 است و از عرضه آن به بازار 2 سال می‌گذرد اما هنوز هم به واسطه مشخصات خوب و قیمت معقول ارزش خرید بالایی دارد. در نظر داشته باشید که ما نسخه 5G را جزو بهترین گوشی گیمینگ ارزان سامسونگ می‌دانیم و نسخه 4G هم قدرت کمتری دارد و هم سریع‌تر داغ می‌شود و شارژدهی ضعیف‌تری هم دارد. این کهکشانی صفحه نمایشی 6.5 اینچی از نوع سوپر امولد دارد و از نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ لمس 240 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. این پنل جذاب روشنایی بالایی هم دارد و محتوا را بسیار خوب نمایش می‌دهد.

قلب تپنده این گوشی تراشه 7 نانومتری اسنپدراگون 865 کوالکام است و هنوز هم قدرت بالایی برای انجام هر کاری از جمله بازی کردن دارد. این کهکشانی توانایی اجرای بازی PUBG در گرافیک اولترا و فریم ریت 60 را دارد و می‌توانید COD را نیز با همین گرافیک و فریم ریت به اجرا دربیاورد. سامسونگ برای تغذیه این محصول یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را مناسب دیده که از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این فناوری قطعا از همه محصولات موجود در این لیست ضعیف‌تر است و جزو نقاط ضعف گلکسی S20 FE 5G به حساب می‌آید.

 

قیمت گوشی S20 Fe 5G سامسونگ

 

شاید علاقه‌مند باشید:
بهترین گجت های گیمینگ موبایل

 

شیائومی Mi 10T Lite 5G

به عنوان یک گوشی گیمینگ ارزان، یکی از پیشنهادات ما به شما Mi 10T lite 5G است. یک گوشی بی‌ادعا، ارزان قیمت و فوق‌العاده برای کارهای گیمینگ و همینطور عکاسی است.

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

این گوشی گیمینگ شیائومی ارزان، ۲۰۸ گرم وزن دارد و ضخامت آن نزدیک به ۹ میلی متر است. سیستم عامل گوشی در زمان ورود به بازار اندروید ۱۰ بوده اما حال که کمی قدیمی‌تر شده اما می‌توانید آن را ارتقا دهید. این گوشی، از صفحه نامیش LCD استفاده می‌کند و اندازه نمایشگر آن ۶.۶۷ اینچ است. این صفحه نمایش از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد و نرخ نوسازی آن نیز ۱۲۰ هرتز می‌باشد. برای محافظ صفحه نمایش نیز یک لایه گوریلا گلس ۵ روی آن استفاده شده است.

این گوشی ماژول دوربین ۴ گانه‌ای را در پشت خود جای داده است. دوربین اصلی یک لنز واید ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین دوم یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو یک لنز ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز دوربین آخر این گوشی است. در جلوی گوشی نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را می‌بینیم. عملکرد دوربین، کاملا با توجه به قیمت گوشی و انتظاری که باید از آن داشته باشیم قابل قبول است. البته عکاسی در شب آن و همینطور عکاسی با لنز ماکرو، اندکی ضعیف عمل می‌کنند.

این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰ جی استفاده می‌کند که یک پردازنده ۸ هسته‌ای است و پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 610 می‌باشد. بنابراین برای کارهایی مثل گیمینگ، عملکرد خوبی داشته و به‌خوبی می‌توانید همراه آن بازی کنید.

این گوشی از باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که قابلیت شارژ سریع ۳۳ وات هم دارد و به‌سرعت، گوشی را به شارژ مورد نظر می‌رساند.

قیمت گوشی شیائومی Mi 10T Lite

پوکو F4 GT

Poco F4 Gt

بهترین گوشی گیمینگ ارزان 2022 را می‌خواهید؟ لحظه‌ای در خرید پوکو اف 4 جی تی درنگ نکنید. این محصول از تریگرهای فیزیکی برخوردار است و به همین دلیل هم کنترل بیشتری برای اجرا و کنترل بازی‌ها به شما می‌دهد. از سوی دیگر نمایشگر امولد 6.67 اینچی با رزولوشن FHD+، نرخ نوسازی 120 هرتزی، نرخ لمس 480 هرتزی، روشنایی زیاد، گستره 1 میلیارد رنگ و پوشش محتوای HDR10+ در روبرویی خودنمایی می‌کند و بازی‌ها را به شکلی عالی به نمایش درمی‌آورد. جذابیت‌های این محصول اینجا به پایان نمی‌رسد و شارژ سریع 120 واتی باعث می‌شود تا باتری 4700 میلی آمپر ساعتی آن در مدت زمان بسیار کمی فول شارژ شود.

از همه این موارد مهم‌تر به بخش سخت افزاری این گوشی می‌رسیم، جایی که تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 1 در دل پوکو F4 GT می‌درخشد و بهترین عملکرد ممکن را به نمایش می‌گذارد. این چیپست قوی‌ترین تراشه اندرویدی موجود در جهان است و می‌تواند عناوینی چون PUBG و Shadowgun Legends را با گرافیک اولترا و فریم ریت 90 به اجرا دربیاورد. انجام هر کاری در این گوشی با سرعتی بسیار بالا انجام می‌شود و این تراشه پرچمدار پوکو F4 GT را به یک محصول گیمینگ بی‌نظیر تبدیل می‌کند.

 

قیمت پوکو F4 GT با حافظه 128 گیگابایت و رم 8

 

 

انواع هدفون گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت هدفون گیمینگ

جمع بندی

شاید برای شما سوال شده باشد که چرا بیشتر گزینه‌های موجود در لیست از شیائومی هستند و یا مثلا چرا خبری از گوشی گیمینگ ارزان اپل در لیست نیست؟ پاسخ واضح است! برای مثال ارزان‌ترین گوشی حال حاضر اپل SE 2022 است که با قیمتی نزدیک به پرچمداران در بازار ایران به فروش می‌رسد و خیلی نمی‌توان آن را ارزان قیمت در نظر گرفت. از طرفی این گوشی صفحه نمایش و باتری مناسبی برای بازی کردن ندارد. در کل گوشی‌های شیائومی به نسبت بازه قیمتی از سخت افزار بهتری برخوردار هستند و به همین دلیل هم بیشتر گزینه‌های لیست از شیائومی است.

سوالات متداول

بهترین گوشی گیمینگ ارزان کدام است؟ برای بودجه‌های کمتر پوکو X4 GT بهترین گزینه ممکن به نظر می‌رسد و برای بودجه‌های بیشتر پوکو F4 GT یک محصول بسیار خوب و قوی است که از تریگرهای فیزیکی هم استفاده می‌کند.

گوشی گیمینگ خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ یک گوشی گیمینگ باید سخت افزار قدرتمندی داشته باشد و بتواند بازی‌ها را در حالت گرافیکی و فریم ریت بالا به اجرا دربیاورد. از طرفی کیفیت صفحه نمایش و قابلیت‌هایی مانند نرخ نوسازی و نرخ لمس نیز اهمیت بالایی دارد. در آخر به شارژدهی باتری و سرعت شارژ هم توجه داشته باشید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

10 نظر

  1. Karen

    سلام خوبید
    ببخشید گوشی برای گیم حدود 8تا10 میلیون چی پیشنهاد میدین?

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Karen

      سلام پوکو اف 4 بهترین گزینس
      1. Karen

        پاسخ به احسان نیک پی

        ممنونم زنده باشید
  2. Sky_

    سلام، برای پوکو x4، وزنش رو زدید 2.5g :))

    1. مهدی

      پاسخ به Sky_

      Poco x3 pro با وجود اینکه مال چند سال پیشه از اغلب ان گزینه هایی که دادین برا گیم بهتره.
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Sky_

      ممنون بابت یادآوری تصحیح شد
  3. Hosein Bixer

    سلام و خسته نباشید گوشی تو رنج قیمتی ۱۲ میلیون ۱۲ میلیون نیم چه گوشی فقط برای گیم زدن پیشنهاد میدید چه مدلی پیشنهاد میدید و بقیه مشخصاتش هم مناسب و معمولی باشه

    1. میلاد شیری

      پاسخ به Hosein Bixer

      سلام وقتتون بخیر پوکو ایکس ۴ جی تی پیشنهاد مناسبیه برا گیم های سنگین
  4. Hosein

    سلام و خسته نباشید تو رنج قیمت ۱۰ الی ۱۱ میلیون و تو رنج قیمت ۱۵ میلیون گوشی برای گیمینگ چی پیشنهاد میدید که پردازنده قوی پرچمدار روش باشه و دوربینش قابل کیفیت بالا فیلمبرداری کنه دوربینش با کیفیت عالی عکس برداری کنه و صفحه نمایش پر نور باشه و رفرش ریت بالا و امولد باشه و گوریلا گلس ویکتورس باشه و باتری حجیم تری باشه و سرعت شارژرش هم بالا باشه اسپیکر استریو باشه و حافظه اش هم زیاد باشه ۵ جی هم باشه رمش هم مناسب باشه و قیمتش هم مناسب باشه زیاد نباشه چه گوشی پیشنهاد میدید

    1. Parsa

      پاسخ به Hosein

      اینایی که میگی ماله شیامی ۱۱ تی پروعه من راضیم خیلی خوبه😁
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86/
ads
ads