داغ ترین ها :
بهترین گوشی ها برای بازی پابجی

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی

بازی PUBG (پابجی) یکی از محبوب‌ترین آثار گوشی‌های موبایل محسوب می‌شود. احتمالا بسیاری از شما حتی اگر گیمر حرفه‌ای نباشید، نام آن را شنیده‌اید. این بازی به سرعت توانسته طرفداران زیادی را به دست آورد و بسیاری از تجربه آن لذت می‌برند. در نتیجه تهیه تلفن هوشمندی که توانایی اجرای آن را داشته باشد، دغدغه‌ی خیلی از افراد است. از همین رو ما تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله بهترین گوشی ها برای بازی پابجی را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با تکنولایف همراه باشید.

بازی پابجی اثری است که گرافیک بالایی دارد و شما برای اجرای آن به یک گوشی قدرتمند نیاز خواهید داشت. اگر می‌خواهید بدون مشکل و لگ به صورت کاملا روان این اثر را تجربه کنید، باید تلفن هوشمندی داشته باشید که دارای سخت‌افزار خوبی باشد. ما در این مقاله چند تلفن هوشمند را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توان آن‌ها را در هر لیستی تحت عنوان بهترین گوشی برای بازی پابجی، جای داد. در همین ابتدا باید بگوییم که یکی از مهم‌ترین موارد گوشی موبایل وان پلاس مدل OnePlus 9 Pro است. این گوشی نه تنها از نظر امکانات فوق‌العاده است، بلکه صفحه نمایش امولد (AMOLED) با کیفیت QHD و نرخ به روز رسانی 120 هرتزی دارد. علاوه بر این، گوشی وان پلاس 9 پرو از نظر نرم‌افزاری نیز بسیار خوب بوده و یک موبایل اندرویدی عالی به حساب می‌آید.

 

برای خرید گوشی گیمینگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی: گوشی موبایل وان پلاس مدل OnePlus 9 Pro

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی

مزایا: شارژ سیمی 65 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات | سخت‌افزار قدرتمند | وجود حالت گیمینگ قابل شخصی‌سازی | نمایشگر امولد QHD با نرخ به روز رسانی 120 هرتز | وجود گواهی IP68 و مقاومت نسبت به آب و گرد و غبار

معایب: عدم وجود جک 3.5 میلی‌متری | عدم توانایی استفاده از حافظه خارجی | عمر باتری کم

بازی پابجی به نحوی ساخته شده است که هم روی گوشی‌های قدیمی و هم روی تلفن‌های هوشمند جدید بتواند به خوبی اجرا شود. اما احتمالا بسیاری از شما موبایلی می‌خواهید که از نظر مشخصات فوق‌العاده باشد و بتواند تجربه این اثر را بالاترین تنظیمات گرافیکی ممکن به شما ارائه دهد. با توجه به همه این‌ها، گوشی موبایل وان پلاس مدل OnePlus 9 Pro می‌تواند انتخاب معقولی برای‌تان باشد. این گوشی که می‌توان آن را بهترین موبایل برای بازی پابجی دانست، دارای 8 گیگابایت رم بوده و سازندگان برای پردازش اطلاعات آن از چیپست Snapdragon 888 استفاده کرده‌اند. در نتیجه این تلفن هوشمند هم حافظه کافی برای اجرای بازی دارد و هم قدرت پردازشی آن برای تجربه این اثر مناسب است.

سیستم عامل اکسیژن (OxygenOS) به شما تجربه‌ای روان و سریع از استفاده از نرم‌افزارها را ارائه می‌دهد و همچنین به شما اجازه شخصی‌سازی را نیز خواهد داد. این سیستم عامل به حالت مخصوص بازی (Gaming Mode) نیز مجهز است. در نتیجه در حین تجربه بازی‌های ویدیویی چیزی مزاحم‌تان نخواهد شد و با خیال راحت می‌توانید ساعت‌ها خود را با گوشی‌تان سرگرم کنید. کاربران می‌توانند از اعلان‌ها گرفته تا آلارم‌ها و تماس‌های خود را در حین بازی کردن محدود کنند. همچنین قابلیت شخصی‌سازی اعلان‌ها نیز وجود دارد؛ پس می‌توانید نحوه نمایش پیام‌ها در زمان بازی کردن را نیز با نظر خود تغییر دهید.

گوشی موبایل وان پلاس مدل OnePlus 9 Pro که بهترین گوشی برای بازی پابجی موبایل محسوب می‌شود، دارای پنل امولد با کیفیت QHD و نرخ به روز رسانی 120 هرتز است. در نتیجه تجربه بازی‌های ویدیویی روی آن فوق‌العاده لذت‌بخش خواهد بود. این بدان معنا است که آثار اجرا شده روی آن کاملا روان خواهند بود و اصلا در حین تجربه‌شان اذیت نمی‌شوید. خواه قصد داشته باشید ساعت‌ها بازی PUBG را تجربه کنید یا در محیط اینستاگرام به گشت و گذار بپردازید، این موبایل برای‌تان انتخابی فوق‌العاده خواهد بود. گوشی موبایل وان پلاس مدل OnePlus 9 Pro صدای استریو را به مخاطب ارائه می‌دهد و اسپیکر ثانوی آن درست در بالای نمایشگر واقع شده است. همچنین این گوشی از شارژ سیمی 65 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات بهره می‌برد. علاوه بر این، داشتن گواهی IP68 و مقاوم بودن‌اش در برابر آب و گرد و غبار از دیگر مزایای این تلفن هوشمند است. با در نظر گرفتن امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، گوشی موبایل وان پلاس مدل OnePlus 9 Pro هزینه زیادی روی دست‌تان نمی‌گذارد. در نتیجه می‌توان این تلفن هوشمند را یک گوشی مقرون به صرفه برای تجربه PUBG دانست.

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی: گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S21

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی

مزایا: نمایشگر 6.2 اینچی امولد 2X داینامیک | مفید بودن نرم‌افزار Game Booster | شارژ بی‌سیم 15 وات و شارژ معکوس بی‌سیم 4.5 وات | نرخ به روز رسانی 120 هرتز | Game Genie موجب از بین رفتن عوامل حواس‌پرتی می‌شود | گواهی IP68 و مقاومت نسبت به آب و گرد و غبار

معایب: عدم وجود جک هدفون | عدم توانایی استفاده از حافظه خارجی | دوربین‌های این گوشی به اندازه دوربین‌های Galaxy S21 Ultra خوب نیستند | وجود باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی که ظرفیت کمتری نسبت به نسخه اولترا دارد

برند‌های مطرحی مانند سامسونگ (Samsung) در چرخه‌ای افتاده‌اند که هر ساله باید نه یکی، نه دو تا، بلکه سه گوشی پرچم‌دار را راهی بازار کنند. گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S21 پرچم‌دار سامسونگ در سال 2021 محسوب می‌شود. این تلفن هوشمند که شاید آن را نیز بتوان بهترین گوشی برای بازی پابجی 2021 دانست، هم از نظر ظاهر بسیار جذاب و دلربا است و هم مشخصات بسیار خوبی دارد. اگر می‌خواهید این بازی را روی یک صفحه نمایش بزرگ تجربه کنید، اما تمایلی به پرداخت هزینه‌ای در حد گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S21 Ultra را ندارید، بهتر است به سراغ گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S21 بروید.

در کل باید گفت که این گوشی شباهت‌های زیادی به Galaxy S21 Ultra دارد، اما چند تفاوت کلیدی نیز در آن‌ها به چشم می‌خورد. هر دوی این گوشی‌ها دارای چیپست Snapdragon 888 SoC هستند. از طرفی نمایشگر گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S21 با داشتن نمایشگری 6.2 اینچی از نظر اندازه کوچکتر از نسخه اولترا محسوب می‌شود؛ اما صفحه نمایش هر دو موبایل داینامیک امولد 2X بوده و از نرخ به روز رسانی 120 هرتزی بهره‌مند هستند. هر دو گوشی فوق‌العاده قدرتمند سامسونگ فاقد جک هدفون هستند و نمی‌توانید از حافظه خارجی روی آن‌ها استفاده کنید. گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S21 درست مانند نسخه اولترا دارای 8 گیگابایت رم است. این گوشی در دو نسخه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی در دسترس قرار دارد.

ظرفیت باتری گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S21 نسبت به Galaxy S21 Ultra کمتر است و باتری این گوشی تنها 4000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. اما هر دوی آن‌ها از شارژ بی‌سیم 15 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 4.5 واتی بهره‌مند هستند. همچنین این موبایل‌ها گواهی IP68 دارند و از همین رو نسبت به نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم‌اند. سامسونگ در طراحی این گوشی هیچ چیزی قرار نداده که تصور کنید اضافی است؛ اما در همین حال کمبود هیچ ویژگی و قابلیت خاصی را نیز در این تلفن هوشمند احساس نخواهید کرد. به لطف عملکرد فوق‌العاده این محصول که یکی از بهترین گوشی های برای بازی پابجی محسوب می‌شود، کاربران می‌توانند بازی‌های ویدیویی را بدون هیچ دردسری تجربه کنند. بازی PUBG نیز یکی از همین آثار است که می‌توانید آن را روی نمایشگر 120 هرتزی و عالی گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S21 تجربه کنید. البته این گوشی یک نقطه ضعف دیگر نیز دارد و آن هم ضعیف‌تر بودن دوربین‌های‌اش نسبت به دوربین‌های S21 Ultra است. با این وجود باز هم می‌توان این تلفن هوشمند را از نظر ارزش خرید، بهترین گوشی برای بازی پابجی ۲۰۲۱ دانست.

گوشی موبایل ایسوس مدل ASUS ROG Phone 5

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی

مزایا: نمایشگر 6.78 اینچی امولد با نرخ به روز رسانی 144 هرتز | باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی | کنترل‌های Enhanced AirTrigger | وجود مدل‌هایی با رم 16 گیگابایت | وجود ۲ پورت USB تایپ C | Game Genie موجب از بین رفتن عوامل حواس‌پرتی می‌شود

معایب: عدم مقاومت نسبت به نفوذ آب | فاقد قابلیت شارژ بی‌سیم

گوشی موبایل ایسوس مدل ASUS ROG Phone 5 اولین تلفن هوشمند مخصوص بازی نیست، اما قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی دارد که باعث شده‌اند بتوانیم آن را یکی از بهترین گوشی های برای بازی پابجی در نظر بگیریم. در ابتدا بد نیست به مشخصات فنی این محصول اشاره کنیم. شرکت ایسوس (Asus) برای این گوشی از چیپست Snapdragon 888 استفاده کرده و این گوشی را در مدل‌هایی با رم 8 گیگابایتی و 16 گیگابایتی راهی بازار کرده است. قابل ذکر است که می‌توانید این تلفن هوشمند را در دو نسخه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی پیدا کنید. وجود این حافظه بسیار زیاد در کنار قدرت بالای محصول موجب شده که بتوانید بازی PUBG را روی بهترین کیفیت اجرا کنید. نه تنها پابجی، بلکه سایر بازی‌های ویدیویی مخصوص گوشی نیز بدون مشکل و به صورت کاملا روان روی گوشی موبایل ایسوس مدل ASUS ROG Phone 5 اجرا خواهند شد.

علاوه بر این، به لطف وجود یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی، می‌توانید ساعت‌های بیشتری را بدون نگرانی از تخلیه باتری به بازی کردن مشغول شوید. بازی پابجی روی صفحه نمایش امولد و 6.78 اینچی این محصول به صورت کاملا روان قابل اجرا است. همچنین نرخ به روز رسانی 144 هرتزی آن، موجب می‌شود که تجربه‌ای بی‌نظیر و چشم‌نواز از این اثر برای‌تان به ارمغان آید. ایسوس برای این گوشی دو پورت USB تایپ C در نظر گرفته است که یکی از آن‌ها در قسمت کناری این تلفن هوشمند قرار دارد. در نتیجه شارژ کردن گوشی در حین تجربه بازی، برای‌تان آزاردهنده نخواهد بود.

یکی دیگر از مزایای گوشی موبایل ایسوس مدل ASUS ROG Phone 5 داشتن جک 3.5 میلی‌متری است که به لطف آن می‌توانید از هدنزفری‌ها و هدفون‌های معمول بازار استفاده کنید. علاوه بر این، وجود کنترل‌های AirTrigger نیز از دیگر نکات مثبت آن محسوب می‌شود. این ویژگی به گیمرها این اجازه را می‌دهد که بتوانند دکمه‌های روی لبه‌ی گوشی را شخصی‌سازی کنند. این قابلیت کاملا مفید است و می‌تواند بسیار کاربردی باشد. ایسوس در این تلفن هوشمند تاخیر را کاهش داده و نیروی محرکه را نیز کمتر کرده است. از همین رو AirTriggerها قدرت پاسخگویی سریع‌تری در حین اجرای بازی دارند و در نتیجه می‌تواند تجربه‌ی بهتری را به مخاطب ارائه دهند.

در مجموع باید گفت گوشی موبایل ایسوس مدل ASUS ROG Phone 5 یک تلفن هوشمند گیمینگ است که می‌تواند تا چند سال پاسخگوی نیازهای شما باشد. اگر با این گوشی که دارای AirTrigger و قالبیت‌های محصر به فردی است نتوانید در بازی پابجی عملکرد خوبی داشته باشید، این بدا معنا خواهد بود که مشکل از نوع بازی کردن شما است. پس بد نیست بیشتر تمرین کنید تا حرفه‌ای شوید. این تلفن هوشمند را می‌تواند بهترین گوشی برای اجرای بازی پابجی دانست.

 

 

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی: گوشی موبایل نوبیا مدل Nubia Red Magic 6

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی

مزایا: نمایشگر فوق‌العاده با نرخ به روز رسانی 165 هرتز | قابلیت اتصال 5G | وجود دکمه‌های Shoulder | سیستم خنک‌کنندگی منحصر به فرد | شارژ سریع 66 واتی

معایب: وجود برخی مشکلات نرم‌افزاری | طراحی آن مطابق میل هر کسی نیست

نوبیا (Nubia) نامی نیست که خیلی آن را شنیده باشید و معروفیت زیادی داشته باشد. با این وجود باید گفت که گوشی موبایل نوبیا مدل Nubia Red Magic 6 یکی از برترین تلفن‌های هوشمند گیمینگ است که می‌توانید آن را با قیمتی کمتر از 600 دلار تهیه کنید. در واقع می‌توان این تلفن هوشمند را بهترین گوشی برای بازی پابجی قیمت مناسب در نظر گرفت. نوبیا برای این محصول خود از آخرین مدل سخت‌افزارهای موجود در بازار استفاده کرده است. نمایشگر امولد گوشی موبایل نوبیا مدل Nubia Red Magic 6 ابعادی 6.8 اینچی دارد و از نرخ به روز رسانی باورنکردنی 165 هرتز بهره‌مند است.

صفحه نمایش این گوشی به قدری خوب است که نمی‌توان آن را با سایر محصولات معرفی شده در بهترین موبایل ها برای بازی پابجی مقایسه کرد. این تلفن هوشمند از قابلیت اتصال 5G بهره می‌برد و چیپست آن نیز Snapdragon 888 است که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. این موبایل دارای یک حالت گیمینگ اختصاصی نیز هست که به موجب آن می‌توانید بدون کمترین مشکلی به بازی کردن مشغول شوید و ساعات‌ها خود را سرگرم کنید. گوشی موبایل نوبیا مدل Nubia Red Magic 6 دارای 8 گیگابایت رم است و مدل اصلی آن ظرفیتی معادل 128 گیگابایت دارد.

طراحی این گوشی نیز بسیار جذاب بوده و به نظر می‌رسد که کاملا باب میل گیمرها ساخته شده است. این محصول از AirTriggerهایی در قسمت کناری نیز بهره می‌برد که آن‌ها در ارائه تجربه‌ای بهتر از بازی‌های ویدیویی تاثیرگذار هستند. گوشی موبایل نوبیا مدل Nubia Red Magic 6 در قسمت پشتی خود یک دوربین 64 مگاپیکسلی دارد و باتری آن نیز 5050 میلی‌آمپر ساعتی است. همچنین این تلفن هوشمند از قابلیت شارژ سریع 66 پاتی نیز بهره می‌برد. این محصول از نظر سخت‌افزاری واقعا چیزی کم ندارد و کاملا پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. گوشی موبایل نوبیا مدل Nubia Red Magic 6 با ارائه این همه ویژگی بسیار خوب و داشتن برچسب قیمتی زیر 600 دلار، انتخابی بی‌نظیر برای گیمرها قلمداد می‌شود. این موبایل را می‌توان بهترین گوشی برای بازی پابجی ارزان به حساب آورد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S21 Ultra

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی

مزایا: نمایشگر 6.8 اینچی داینامیک امولد 2X این محصول فوق‌العاده است | نمایش تصاویر روی صفحه نمایش این گوشی که دارای نرخ به روز رسانی 120 هرتزی است کاملا روان به نظر می‌رسد | قابلیت شارژ بی‌سیم 15 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 4.5 واتی | گواهی IP68 و مقاومت نسبت به آب و گرد و غبار | نرم‌افزار Game Booster بسیار مفید است | Game Genie موجب از بین رفتن عوامل حواس‌پرتی می‌شود

معایب: فاقد جک هدفون | داشتن قیمتی بالاتر از سایر گزینه‌های این لیست

نکات و ویژگی‌های زیادی وجود دارد که موجب می‌شود گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S21 Ultra را بتوان بهترین گوشی سامسونگ برای بازی پابجی دانست. قابلیت‌های بسیار خوب این محصول، آن را به یکی از برترین انتخاب‌ها برای گیمرها بدل می‌کند. با این حال از بین تمام این ویژگی‌ها، ما قرار است روی نمایشگر آن متمرکز شویم. سامسونگ بار دیگر در ساخت صفحه نمایش برای یکی از پرچم‌داران خود سنگ تمام گذاشته است. نماشگر بسیار زیبا و فوق‌العاده این تلفن هوشمند اندازه‌ای 6.8 اینچی دارد و از نوع داینامیک امولد 2X است که کیفیتی معادل QHD را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش روشنایی بی‌نظیری دارد و غلطت رنگی آن نیز عالی است. اما گذشته از همه‌ی این‌ها، نماشگر این پرچم‌دار شرکت سامسونگ از نرخ به روز رسانی 120 هرتز بهره‌مند است که از همین رو می‌توانید مطمئن باشید تمام آن چه می‌خواهید ببینید، به شکل کاملا روان برای‌تان به نمایش درخواهد آمد.

علاوه بر این، گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S21 Ultra دارای چیپست Snapdragon 888 است که قدرت بسیار خوبی دارد. رم این محصول 12 گیگابایت بوده و حافظه داخلی مدل اصلی آن نیز 128 گیگابایت است. همه‌ی این‌ها در کنار یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و نرم‌افزار Game Booster، می‌توانند یک تلفن هوشمند عالی را به گیمرها ارائه دهند. در نتیجه مطمئنا شما از تجربه بازی‌های ویدیویی روی این گوشی نهایت لذت را خواهید برد.

سامسونگ سال‌های زیادی روی ارتقا دادن نرم‌افزارهای گیم محور کار کرده است. این شرکت دکمه‌های غیر ضروری را کنار گذاشته و به همین دلیل نیز دیگر به صورت اتفاقی و غیر عمدی ناگهان از بازی خارج نخواهید شد. همچنین در گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S21 Ultra شما دسترسی ساده‌تری به گزینه‌های مختلف خواهید داشت و همین امر کنترل بازی پابجی را ساده می‌کند و تجربه‌ای فوق‌العاده را برای‌تان رقم می‌زند. در این گوشی خبری از جک هدفون نیست. البته شاید به عقیده‌ی بسیاری از افراد این مورد را نمی‌توان جزو معایت تلفن هوشمند سامسونگ قرار داد، زیرا سایر گوشی‌ها نیز چنین حالتی دارند و این مسئله امروزه به یک ترند در صنعت گوشی‌های موبایل تبدیل شده است.

 

 

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی: گوشی موبایل لنوو مدل Lenovo Legion Duel 2

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی

مزایا: نمایشگر بزرگ 6.92 اینچی امولد | دارای 6 دکمه گیمینگ | شارژ سریع 65 واتی | نرخ به روز رسانی 144 هرتز | عملکرد بسیار خوب در اجرای بازی‌های ویدیویی

معایب: فاقد جک هدفون

شرکت لنوو (Lenovo) گوشی Legion Duel 2 را که با نام Legion 2 Pro نیز شناخته می‌شود، در ماه آوریل سال 2021 راهی بازار جهانی کرد. جالب است بدانید که هیچ یک از گوشی‌های سری لجیون (Legion) در بازار آمریکا عرضه نشده‌اند و Legion Duel 2 نیز از این قائده مستثنا نیست. به همین دلیل هم این موضوع می‌تواند نقطه ضعف بزرگی برای این گوشی از دید افراد ساکن در ایالات متحده باشد. با این حال خوشبختانه در هر نقطه‌ای از جهان باشید، می‌توانید با سفارشات بین‌المللی کالای خود را دریافت کنید. پس اگر ساکن آمریکا هستید و قصد تهیه گوشی موبایل لنوو مدل Lenovo Legion Duel 2 را دارید، می‌توانید با یک سفارش ساده، پس از چند روز آن را در اختیار داشته باشید. این تلفن هوشمند طراحی منحصر به فردی دارد و در پشت آن از نورهای RGB استفاده شده است. دوربین عقب آن نیز در قسمت پشتی و درست وسط قاب قرار گرفته است.

جدای از بحث زیبایی ظاهری، این گوشی از نظر مشخصات فنی نیز برای گیمرها انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شود. گوشی موبایل لنوو مدل Lenovo Legion Duel 2 یک نمایشگر عالی 6.92 اینچی امولد با نرخ به روز رسانی 144 هرتزی دارد. همچنین این محصول فاقد هر نوع ناچ یا بیرون‌زدگی در صفحه نمایش است. زیرا دوربین سلفی آن از نوع پاپ‌آپ بوده و از قسمت کناری گوشی خارج می‌شود. چنین طراحی خاصی را نمی‌تواند در تلفن‌های هوشمند زیادی پیدا کنید و اگر می‌خواهید یک گوشی منحصر به فرد داشته باشید، گوشی موبایل لنوو مدل Lenovo Legion Duel 2 می‌تواند انتخاب خوبی برای‌تان باشد. نبودن لنز دوربین سلفی روی نمایشگر باعث می‌شود که در حین تجربه بازی‌ها هیچ چیزی موجب مزاحمت‌تان نباشد و بتوانید با خیال راحت بازی‌ها را تجربه کنید.

لنوو در این گوشی هیولای خود از چیپست جدید و قدرتمند Snapdragon 855 استفاده کرده است. مدل اصلی این محصول دارای رم 8 گیگابایت بوده و از حافظه داخلی 128 گیگابایت بهره می‌برد. گوشی موبایل لنوو مدل Lenovo Legion Duel 2 در مدل‌های مختلف راهی بازار شده و این مدل‌ها دارای ظرفیت‌های رم مختلفی دارند؛ حتی می‌توانید مدلی را بیابید که به طرز شگفت‌انگیزی دارای رم 18 گیگابایت است. شرکت لنوو در بالای این تلفن هوشمند چهار تریگر التراسونیک قرار داده و دو دکمه لمسی خازنی با بازخورد Dual HaptiX نیز در قسمت پشتی آن قرار داده است. این 6 دکمه مخصوص بازی، Octa-Trigger نامیده می‌شوند تجربه‌ای مشابه با تجربه‌ی بازی کردن روی کنسول‌ها را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.

باتری گوشی موبایل لنوو مدل Lenovo Legion Duel 2 نیز حجیم بوده و دارای ظرفیت 5500 میلی‌آمپر ساعتی است. همچنین این محصول از شارژ سریع 65 واتی نیز بهره‌مند است که به شما کمک می‌کند بتوانید به سرعتی گوشی خود را شارژ کرده و از تجربه بازی‌های مختلف لذت ببرید. ایت محصول فاقد جک 3.5 میلی‌متری است که این ویژگی ممکن است به مذاق برخی از کاربران خوش نیاید. اما به طور کلی می‌توان گفت این تلفن هوشمند از هر نظر فوق‌العاده است و می‌تواند به شما اجازه دهد که ساعت‌ها بدون خسته شدن بازی پابجی را تجربه کنید. در نتیجه بدون تردید می‌توان آن را یکی از بهترین گوشی ها برای بازی پابجی قلمداد کرد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی

مزایا: کاربر پسند بودن سیستم عامل iOS | عملکرد فوق‌العاده | عمر باتری بیش از 12 ساعت | نماشگر 6.7 اینچی داینامیک با روشنایی عالی | بهره‌مندی از گواهی IP68 و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

معایب: فاقد جک هدفون | گران بودن

تا به این جای لیست ما صرفا به گوشی‌هایی اشاره کردیم که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کردند. اما می‌دانیم که میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا بازی پابجی را روی گوشی آیفون خود تجربه می‌کنند. در واقع این بازی هم برای اندروید و هم برای iOS در دسترس است. به همین دلیل هم این اثر محبوبیت زیادی دارد و روزانه کاربران مختلفی به سمت آن می‌روند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max را می‌توان بهترین گوشی اپل برای تجربه بازی‌های ویدیویی دانست. زیرا این محصول دارای یک باتری فوق‌العاده است که می‌تواند به شما اجازه دهد ساعت‌ها به بازی کردن مشغول شوید. همچنین این گوشی به جدیدترین چیپست پردازنده اپل یعنی A15 Bionic مجهز است و یک صفحه نمایش 6.7 اینچی دارد. این نمایشگر دارای نرخ به روز رسانی 120 هرتز بوده و روشنایی آن نسبت به گوشی‌های قبلی این شرکت، بسیار بیشتر است. این ویژگی‌ها قطعا مواردی هستند که هر گیمری به آن‌ها توجه دارید. زیرا بازیکنان دوست دارند بتوانند در یک صفحه نمایش بزرگ و روشن دشمنان خود را مشاهده کنند. همچنین وجود باتری با ظرفیت بالا و ماندگاری خوب موجب می‌شود که هیچ‌گاه در حین تجربه بازی مجبور نباشید به دنبال شارژر بگردید یا سیمی را به گوشی‌تان متصل کنید.

بهینه‌سازی نرم‌افزاری فوق‌العاده خوب اپل (Apple) موجب شده بازی پابجی و دیگر برنامه‌های نصب شده روی آیفون 13 پرو مکس بدون هیچ مشکلی و به خوبی و کاملا روان اجرا شوند. هرچند به کسانی که از گوشی‌های اپل استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم که جدیدترین بتای iOS را دانلود نکنند؛ زیرا در صورت دانلود آن، شاید گوشی‌تان گهگاه با بازی‌هایی نظیر PUBG به مشکل بخورد.

شاید عدم وجود جک 3.5 میلی‌متری به نظر یک نکته منفی باشد، اما وجود قابلیت استفاده از دانگل تبدیل لایتنینگ (Lightning) به 3.5 میلی‌متری، موجب می‌شود که بتوانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی هدفون‌های موردعلاقه‌تان را به گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max متصل کنید. در غیر این صورت می‌توانید از ایرپادهای (AirPods) اپل یا دیگر هدفون‌های بلوتوثی استفاده کنید. عملکرد آن‌ها نیز می‌تواند به خوبی یک هدفون سیمی باشد.

 

 

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی: گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 9S

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی

مزایا: نمایشگر بزرگ و 6.67 اینچی | قابلیت پشتیبانی از HDR10 | عمر باتری عالی | عملکرد بسیار خوب در اجرای بازی‌های ویدیویی

معایب: سرعت شارژ کم | نرخ به روز رسانی نه چندان خوب نسبت به هزینه

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 9S می‌تواند بازی‌ها را روان و خوب اجرا کند و قادر است نرخ 40 فریم بر ثانیه را به کاربر ارائه دهد. با این حال شما می‌توانید با استفاده از برنامه GFX Tool نرخ فریم Extreme را فعال کرده و به نرخ 60 فریم بر ثانیه برسید. این تلفن هوشمند به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌ها را با گرافیک HD و نرخ فریم بالا تجربه کنند. به یاد داشته باشید که نرخ فریم Extreme در حالت پیش‌فرض فعال نیست و باید آن را خودتان فعال کنید.

یکی از مهم‌ترین نکات مثبت این گوشی، داغ نکردن آن است. حتی اگر چند ساعت هم مشغول تجربه بازی پابجی باشید، باتری یا پردازنده گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 9S به هیچ عنوان داغ نمی‌شود. در حقیقت می‌توان این تلفن هوشمند را بهترین گوشی شیائومی برای بازی پابجی دانست. قرار دادن تنظیمات گرافیکی روی حالت Smooth با بهره‌مند شدن از نرخ فریم Extreme به لطف برنامه GFX Tool می‌تواند تجربه‌ای خوب را از بازی کردن برای‌تان به ارمغان آورد. این ترکیب موجب می‌شود که گیم‌پلی روانی را تجربه کنید و دمای موبایل‌تان نیز به هیچ وجه بالا نرود.

با این حال شما نمی‌توانید گرافیک HDR یا Ultra HD را روی بازی اعمال کنید. البته نیازی به نگرانی نیست چون این تنظیمات تغییرات چندانی را در بازی اعمال نمی‌کنند و تفاوت‌شان به چشم نمی‌آید. در مجموع می‌توان این موبایل را بهترین گوشی برای بازی پابجی ارزان در نظر گرفت.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A80

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی

مزایا: نمایشگر باکیفیت با روشنایی بسیار خوب | کیفیت ساخت بالا

معایب: عدم وجود جک 3.5 میلی‌متری | باتری نه چندان خوب

شاید اولین نکته مثبتی که پس از استفاده از گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A80 به آن پی می‌برید، کاربر پسند بودن آن باشد. نمایشگر این گوشی سوپر امولد بوده و کیفیت Full HD را ارائه می‌دهد و با اندازه‌ای 6.7 اینچی می‌تواند برای هر گیمری مناسب باشد. در بین تلفن‌های هوشمند ارزان‌قیمت، A80 را می‌توان بهترین گوشی سامسونگ برای بازی پابجی به حساب آورد. نمایشگر باکفیت و بزرگ این گوشی تصاویر را به بهترین شکل ارائه می‌دهد و رنگ‌های بازی را به شکل بسیار جذابی به نمایش درمی‌آورد. تجربه PUBG با این گوشی می‌تواند برای هر مخاطبی جذاب باشد.

قابل ذکر است که طراحی جالب سامسونگ باعث شده که روی صفحه نمایش هیچ ناچ یا جایگاهی برای دوربین سلفی نباشد. در نتیجه بدون مزاحمت روی نمایشگر می‌توانید بازی‌ها را تجربه کنید. گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A80 دارای پردازنده  730 G است که عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌ها دارد. همچنین این گوشی از قابلیت شارژ سریع هم بهره‌مند است. البته نباید خیلی به باتری آن دل‌خوش باشید، زیرا عملکرد خیلی خوبی ندارد و این نکته یکی از نقطه ضعف‌های این تلفن هوشمند به شمار می‌رود.

این محصول 8 گیگابایت رم دارد که برای اجرای بازی‌ها کافی است و فضای 128 گیگابایتی داخلی نیز به کاربر اجازه می‌دهد که بازی‌های مختلف را بدون دردسر نصب کند. قدرت پردازشی گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A80 کاملا راضی‌کننده است و می‌توان آن را بهترین گوشی میان رده برای بازی پابجی قلمداد کرد.

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی: گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi K30 Ultra

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی

مزایا: باتری با طول عمر بالا | قابلیت شارژ سریع | چیپست پردازنده قدرتمند | کیفیت صدای عالی | حاشیه نمایشگر ناچیز | نرخ به روز رسانی 120 هرتز

معایب: روشنایی کم | فاقد شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس | عدم وجود جک 3.5 میلی‌متری

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi K30 Ultra یک تلفن هوشمند فوق‌العاده است که می‌توان آن را بهترین گوشی میان رده برای بازی پابجی در نظر گرفت. زیر هر آن چه از یک گوشی میان‌رده انتظار دارید، در آن می‌توانید پیدا کنید. قدرت پردازشی این محصول نیز بسیار بالا است و می‌توانید در یک لحظه چندین کار را به صورت هم‌زمان انجام دهد. چه بخواهید بازی‌هایی با گرافیک بالا را اجرا کنید و چه بخواهید آن را در زمینه مولتی‌مدیا به کار ببرید، از در هیچ بخشی کم نخواهد آورد و پاسخ تمام نیازهای‌تان را خواهد داد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi K30 Ultra از دوربین پاپ‌آپ بهره می‌برد و از همین رو، روی نمایشگر آن خبری از ناچ یا جایی برای دوربین نیست. به همین دلیل هم کاربران قادر هستند که بازی پابجی را روی یک صفحه نمایش یک‌دست تجربه کنند. تجربه بازی روی نمایشگر یک‌دست این مزیت را دارد که هیچ چیز روی صفحه مزاحم‌تان نخواهد بود و می‌توانید بدون اذیت شدن بازی کنید.

شیائومی از چیپست پردازنده 7 میلی‌متری Mediatek MT6889Z Dimensity 1000+ روی این گوشی استفاده کرده که بسیار قدرتمند بوده و عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، قدرت این پردازنده به حدی است که می‌تواند بازی‌های سنگین را اجرا کرده و چند کار را هم‌زمان انجام دهد.

این تلفن هوشمند دارای نمایشگری با ابعاد 6.67 اینچی از نوع امولد است. حاشیه صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi K30 Ultra بسیار کم بوده و حالتی شیک و جذاب را به وجود آورده است.

پردازنده گرافیکی بسیار قوی Mali G77 MC9 در کنار پردازده مرکزی Mediatek MT6889Z Dimensity 1000+ در کنار هم موجب می‌شوند که بتوانید بازی‌هایی نظیر فورتنایت، کالاف دیوتی و پابجی را بدون دردسر و به صورت کاملا روان اجرا کنید. دارندگان این تلفن هوشمند می‌توانند روی حالت 120 fps بازی‌ها را روی بالاترین تنظیمات گرافیکی تجربه کنند. فراموش نکنید که Redmi K30 Ultra بهترین گوشی برای بازی پابجی قیمت مناسب محسوب می‌شود.

محبوبیت بسیار زیاد بازی PUBG موجب شده که بسیاری از کاربران بخواهند برای کسب تجربه‌ای بهتر از این بازی، دست به خرید گوشی‌های بهتر بزنند. اگر شما هم می‌خواهید پابجی را با کیفیت خوب اجرا کنید، با تلفن هوشمندی با نمایشگر خوب و بزرگ بخرید. همچنین بهتر است به میزان عمر باتری توجه ویژه داشته باشید و تهیه موبایلی با رم بالا را از یاد نبرید، چون همین ویژگی است که به روان‌تر اجرا شدن بازی کمک می‌کند. در لیست بهترین گوشی ها برای بازی پابجی ما سعی کردیم مواردی را به شما معرفی کنیم که از تمامی این ویژگی‌ها بهره‌مند هستند.

با این حال باید بدانید که گوشی موبایل وان پلاس مدل OnePlus 9 Pro می‌تواند بهترین گوشی برای اجرای بازی پابجی محسوب شود، زیرا تمامی ویژگی‌ها و خصوصیات نام برده شده را در خود دارد. البته تمام گوشی‌هایی که معرفی کرده‌ایم جزو بهترین موبایل ها برای بازی پابجی هستند و می‌توانند هر گیمری را راضی نگه دارند.

این بود لیست بهترین گوشی ها برای بازی پابجی. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره بهترین موبایل برای بازی پابجی چیست؟ کدام یک از موارد معرفی شده در این لیست را انتخاب بهتری می‌دانید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

بهترین گوشی واسه بازی پابجی

ما در این مطلب چندین بار اشاره کردیم که به طور کلی گوشی موبایل وان پلاس مدل OnePlus 9 Pro را می‌توان بهترین موبایل برای بازی پابجی دانست. با این حال این بستگی به شما دارد که چه نوع گوشی موبایلی را بیشتر می‌پسندید. مثلا اگر از کاربران iOS هستید یا دوست دارید یک گوشی اپل داشته باشید، بهتر است به سراغ پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max بروید. این گوشی را شاید بتوان قوی‌ترین موبایل بازار دانست و در نتیجه می‌تواند هر بازی ویدیویی که دوست دارید را با بهترین تنظیمات برای‌تان اجرا کند. از سوی دیگر اگر عاشق تلفن‌های هوشمند غول کره‌ای، یعنی سامسونگ هستید، می‌توانید گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S21 Ultra را تهیه کنید. زیرا این گوشی نیز می‌تواند تمام خواسته‌های‌تان را برآورده کند. دو تلفن هوشمند دیگر نیز در این لیست معرفی شدند که می‌توانند نظر گیمرها را هم از نظر ظاهری و هم از نظر مشخصات فنی به خود جلب کنند. گوشی موبایل لنوو مدل Lenovo Legion Duel 2 و گوشی موبایل ایسوس مدل ASUS ROG Phone 5 دو محصولی هستند که به طور خاص برای گیمرها طراحی شده‌اند. گوشی ساخته شده توسط لنوو با مدل‌هایی دارای رم 18 گیگابایتی نیز در دسترس است که این مقدار رم ورای نیزهای‌تان خواهد بود. نسخه‌ای از محصول ایسوس نیز  دارای رم 16 گیگابایت است و عملکرد فوق‌العاده خوبی دارد. در نهایت بسته به سلیقه و سطح نیاز و البته بودجه‌تان بهتر است محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

بهترین گوشی برای بازی پابجی قیمت مناسب

این روزها بازار تب و تاب زیادی دارد و قیمت‌ها نوسانات نسبتا زیادی را تجربه می‌کنند. اما همه ما می‌دانیم که وقتی حرف از قیمت مناسب و گوشی اقتصادی به میان می‌آید، اولین برندی که به ذهن می‌رسد شیائومی است. گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 9S نیز یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است و می‌تواند کاملا شما را راضی کند. صفحه نمایش بزرگ و باتری خوب از جمله ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند شما را به خرید آن ترغیب کنند.گوشی ریلمی 8 هم در اجرای بازی‌های جدید عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد و با توجه به قیمت انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. از سوی دیگر گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi K30 Ultra نیز می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای‌تان باشد، زیرا بسیاری آن را بهترین گوشی میان رده برای بازی پابجی می‌دانند. قدرت پردازشی بسیار خوب، باتری عالی و نمایشگر باکیفیت از جمله مواردی هستند که موجب شده‌اند این محصول در لیست ما جای بگیرد. اما شاید بهترین گوشی برای بازی پابجی ارزان برای شما گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A80 باشد. زیرا بسیاری علاقه‌مند به برند سامسونگ هستند و ترجیح‌ می‌دهند محصولات این کمپانی را تهیه کنند. این محصول نیز مشخصات فنی خوبی دارد و دارای نمایشگر بزرگی است. عدم وجود دوربین سلفی روی نمایشگر و یک‌دست بودن صفحه نمایش از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این محصول بین گیمرها هستند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%a8%d8%ac%db%8c/
ads
ads