داغ ترین ها :
گوشی 6 میلیونی با ارزش واقعی حداقل 10 میلیون تومان: Poco X3 pro

گوشی 6 میلیونی با ارزش واقعی حداقل 10 میلیون تومان: Poco X3 pro

در خرید هر گوشی هوشمندی پیش از هر چیزی باید به ارزش خرید آن توجه کنیم، اما آیا واقعا امکان دارد که یک گوشی ۶ میلیون تومانی از یک گوشی ۱۰ میلیون تومانی بهتر باشد و شما به راحتی بتوانید با چنین خریدی ۴ میلیون پس انداز کنید؟ در این مطلب قصد داریم به گوشی پوکو ایکس 3 پرو بپردازیم و ارزش خرید پوکو ایکس 3 را در مقایسه با رقبای گران قیمت‌تر بررسی کنیم. پس در ادامه‌ی این متن با بررسی ارزش خرید بهترین گوشی 6 میلیونی همراه ما باشید. اگر قصد خرید گوشی شیائومی در محدوده 6 میلیونی یا بالاتر را دارید، این مطلب را درباره بهترین گوشی 6 میلیونی دنبال کنید و از فروشگاه تکنولایف دیدن فرمایید.

طراحی جذاب دلیل اصلی ارزش خرید Poco X3 pro

این گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده که البته با توجه به قیمت انتظار دیگری هم نمی‌توانیم داشته باشیم. البته در این بخش باید این سوال را مطرح کنیم که مگر گلکسی A52 و گلکسی A72 که حتی قیمتی دو برابری نسبت به این گوشی دارند از متریالی غیر از پلاستیک استفاده می‌کنند؟ پوکو اما برای شیشه قاب جلویی از گوریلاگلس ۶ استفاده کرده تا مقاومت بسیار خوبی را به نمایشگر خود ببخشد. گذشته از این پوکو ایکس 3 پرو گواهی IP53 نیز دارد و این یعنی در برابر پاشش آب می‌تواند مقاومت کند، چه چیز دیگری از یک گوشی ۶ میلیونی می‌خواهیم؟ این موضوع یکی از مواردی خواهد بود که ارزش خرید پوکو ایکس 3 را افزایش داده است.

صفحه نمایشی پوکو ایکس 3 پرو فراتر از انتظار که گیمرها

پوکو در بخش نمایشگر این گوشی نیز اصلا کم کاری نکرده از یک پنل IPS با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کرده است. این نمایشگر ۶.۶۷ اینچی رزولوشن FHD+ داشته و تراکم پیکسلی ۳۹۵ را ارائه می‌کند.ارزش خرید پوکو ایکس 3

این مشخصات در کنار نرخ بازخورد لمسی ۲۴۰ هرتزی باعث می‌شود تا این نمایشگر برای انجام همه کاری و به خصوص انجام بازی‌های مختلف بسیار مناسب باشد. جالب نیست که یک گوشی ۶ میلیونی نمایشگری مناسب برای بازی کردن داشته باشد در صورتی که گوشی مثل گلکسی A72 با دو برابر قیمت همچنان نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد؟

 

 

سخت‌افزاری که ارزش خرید پوکو ایکس 3 پرو را بالاتر برده

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این گوشی که آن را از محصولاتی با دو برابر قیمت خود نیز پیش می‌اندازد همین بخش سخت افزار است. پوکو برای ایکس 3 پرو از چیپست اسنپدراگون 860 بهره برده است. این تراشه ۷ نانومتری پردازنده گرافیکی Adreno 640 داشته و پردازنده مرکزی آن (یک هسته Kyro 485 Gold با فرکانس 2.96، سه هسته Kyro 485 Gold با فرکانس 2.42 و چهار هسته Kyro 485 Silver با فرکانس 1.78 گیگاهرتزی) است.

قدرت پردازشی و گرافیکی این تراشه برای محصولی در این بازه‌ی قیمتی تحسین برانگیز است و به نوعی این تراشه تنها کمی ضعیف‌تر از تراشه‌ی پرچمدار نسل قبل کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 است. این یعنی این گوشی از نظر قدرت سخت افزاری نیز کاملا مناسب بازی بوده و به راحتی می‌توانید به روی قدرت آن برای اجرای بازی‌های گرافیکی سنگین به روی بالاترین درجه گرافیکی حساب باز کنید.ارزش خرید پوکو ایکس 3

طبیعتا هیچ برنامه‌ای هم نیست که این گوشی به خوبی نتواند از پس اجرای عالی آن بربیاید. جالب‌تر این است که این تراشه را ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و ۸ گیگابایت حافظه رم همراهی می‌کند تا عملا هیچ مشکلی از بابت فضای ذخیره سازی و اجرای چندین برنامه در کنار هم نیز وجود نداشته باشد.

بد نیست مقایسه مختصری بین این گوشی ۶ میلیونی و گلکسی A72 سامسونگ با قیمت حدودی ۱۰.۵ میلیون داشته باشیم. تراشه کهکشانی سامسونگ اسنپدراگون 720G بوده که قدرت آن به نوعی تنها نصف این تراشه به کار رفته در پوکو ایکس 3 پرو است. جالب نیست؟ شما می‌توانید بیش از ۴ میلیون پول ذخیره کنید و در عین حال نیز تراشه‌های با قدرت تقریبا دو برابری خریداری کنید؟

عملکرد سخت افزاری پوکو ایکس 3 پرو هیچ حرفی را باقی نمی‌گذارد و تنها می‌توانیم شرکت سازنده را تحسین کنیم.

 

خرید poco x3 pro

 

سیستم عامل و امکاناتی هیجان‌انگیز بهترین گوشی 6 میلیونی

بخش نرم افزاری این گوشی طبق چیزی که انتظار داریم MIUI12‌ بر پایه‌ی اندروید ۱۱ است. رابط کاربری شیائومی امکانات بسیار زیاد و خوبی دارد و به خوبی می‌توان آن را شخصی سازی کرد. البته انتخاب بین رابط کاربری سامسونگ و شیائومی را به سلیقه شما واگذار می‌کنیم.

در بحث امنیت اما سامسونگ برای گوشی مثل A72 از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره برده است. این حسگر عملکرد قابل قبولی دارد اما گاهی از مواقع نمی‌تواند به خوبی اثر انگشت را شناسایی کند و به طور کلی نیز عملکرد خیلی سریعی مانند حسگرهای خازنی ندارد.

پوکو ایکس 3 اما در طرف مقابل از حسگر اثر انگشت خازنی موجود به روی دکمه پاور استفاده کرده تا هم سرعت بسیار خوبی داشته باشد و هم با دقت بالایی بتواند حسگر اثر انگشت کاربر را شناسایی کند.

باتری فوق‌العاده‌ای که گوشی را همیشه روشن نگه‌میدارد

پوکو ایکس 3 پرو از یک باتری با ظرفیت ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعت برخوردار است که شارژ دهی رضایت بخشی داشته و می‌تواند با وجود نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی شما را یک روز کامل همراهی کند. جالب‌تر این که پوکو شارژ سریع ۳۳ واتی را برای آن در نظر گرفته که برای یک محصول ۶ میلیونی فناوری بسیار سریعی به حساب می‌آید. این در حالیست که A72 شارژ سریع ۲۵ واتی دارد و جالب‌تر این که گوشی مثل A52 نیز با وجود پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی تنها آداپتوری ۱۵ واتی درون جعبه دارد. دست و دل بازی پوکو در بخش باتری نیز باعث شده تا یک میانرده بسیار عالی را داشته باشیم، میانرده‌ای که حتی از گوشی‌هایی با دو برابر قیمت هم بهتر عمل می‌کند.

 

گزینه های دیگری هم برای گیمرها بررسی کرده‌ایم، مطلب زیر را بخوانید:

گوشی های مخصوص بازی

 

پوکو ایکس 3 با دوربین‌هایش دلبری می‌کند

زمانی که یک شرکت برای بخش‌های مختلف محصول خود از مشخصاتی استفاده می‌کند که حتی گوشی‌های به مراتب گران قیمت‌تر نیز آن مشخصات را ندارند طبیعی است که در یک بخش شاهد کم کاری باشیم.

اما این را برای پوکو ایکس 3 پرو عنوان نکردیم؛ چرا که این گوشی در بخش دوربین نیز ار ترکیب چهار دوربین عریض، فوق عریض، ماکرو و تشخیص عمق میدان با سنسورهای ۴۸، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین سلفی آن نیز ۲۰ مگاپیکسلی است. جالب نیست؟دوربین پوکو ایکس 3

این دوربین‌ها در کل نسبت به قیمت عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهند و می‌توانند عکس‌های خوبی برای شما به ثبت برسانند.

این گوشی شش میلیونی بیشتر از یک گوشی ۱۰ میلیونی ارزش دارد

از یک گوشی هوشمند با قیمت ۶ میلیون تومان چه انتظاری داریم؟ هر انتظاری که در ذهن خود داشته باشید پوکو بیشتر از انتظار ذهنی شما را در پوکو ایکس 3 پرو قرار داده تا به جرأت با یکی از بهترین گوشی‌‌های بازار مواجه باشیم که نه تنها ارزش خرید بسیار بالایی دارد، بلکه می‌تواند به راحتی با یک محصول ۱۰ یا ۱۱ میلیونی رقابت کند. شک نکنید که ارزش خرید پوکو ایکس 3 شما را هیجان‌زده می‌کند و می توان گفت بهترین گوشی 6 میلیونی است.

در توصیف گوشی پوکو ایکس 3 پرو تنها می‌توان گفت که سازنده چینی کار عجیبی انجام داده و با قیمت بسیار خوب امکانات بی نظیری مثل تراشه قوی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و شارژ سریع ۳۳ واتی و دوربین‌های خوب را در یک گوشی جای داده است.

 

خرید گوشی پوکو X3 پرو

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. با ۶ تا ۸ میلیون هنوز هم گوشی‌های عالی می‌توان خرید! – صنایع

    […] و طرفداران بسیاری پیدا کرده­‌اند. بدون شک در میان بهترین گوشی ۶ میلیونی‌، نام poco x3 pro به گوش‌تان خورده است، اما در ادامه این […]

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-6-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c/
ads
ads