داغ ترین ها :
بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون تومان

بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون تومان

شرکت شیائومی در طی چند سال قبل پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته و این موفقیت در حالی به دست آمده که از پایه‌گذاری این شرکت تنها ۱۱ سال گذشته است. دلیل اصلی موفقیت شیائومی تولید گوشی‌هایی با ارزش خرید بسیار بالا در بازه‌های قیمتی مختلف است. گوشی‌های میان‌رده و قاتل پرچمدار این سازنده چینی با قیمتی مشابه نسبت به برند سامسونگ امکانات بیشتر و بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از این رو در این مطلب به سراغ بهترین گوشی های شیائومی تا ۸ میلیون خواهیم رفت و گزینه‌های جذاب برای خرید را با هم مرور می‌کنیم.

 

لیست روز قیمت گوشی های Xiaomi را می‌توانید در فروشگاه تکنولایف ببنید: خرید گوشی شیائومی

ردمی نوت 12s نسخه 256/8 گیگابایت

گوشی‌های سری ردمی نوت شیائومی که دارای پسوند S هستند با اولویت دوربین تولید می‌شوند و این گفته در مورد ردمی نوت 12s نیز صدق می‌کند. این گوشی 176 گرمی دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است و می‌تواند تصاویر باکیفیتی به نسبت بازه قیمتی به ثبت برساند. دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و سلفی 16 مگاپیکسلی هم از جمله دیگر دوربین‌های این گوشی هستند.

ردمی نوت 12s

این دستگاه از نمایشگری 6.43 اینچی از نوع امولد با رزولوشن FHD+ برخوردار است و از نرخ نوسازی 90 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. ردمی نوت 12 اس از تراشه 12 نانومتری هلیو G96‌ قدرت می‌گیرد و در بخش نرم افزار نیز به جدیدترین نسخه یعنی MIUI 14 بر پایه اندروید 13 مجهز شده است. مانند بسیاری از گوشی‌های بازار، این مدل هم باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گوشی ردمی نوت 12s
تراشه هلیو G96
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین 108 مگاپیکسل واید

8 مگاپیکسل التراواید

2 مگاپیکسل ماکرو

سیستم عامل MIUI 14 بر پایه اندروید 13
حافظه داخلی 256 گیگابایت
رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع 33 واتی

قیمت ردمی نوت 12s با 256 گیگابایت حافظه و رم 8

ردمی نوت 12 فورجی 256/8 گیگابایت

ردمی نوت 12 فورجی با هدف گرفتن بازار گوشی‌های اقتصادی و خوش‌قیمت روانه بازار شده ولی در واقع بهتر از انتظار عمل می‌کند و در حد یک گوشی میان‌رده تا قیمت دو برابری می‌تواند برای شما کارایی داشته باشد. این گوشی در دسته بهترین گوشی تا ۸ میلیون قرار دارد و طراحی زیبا و جدیدی از خود به نمایش گذاشته است و از نمایشگری امولد 120 هرتزی با رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند. این نمایشگر حدود 750 نیت روشنایی دارد تا شما در محیط باز با هیچ مشکلی مواجه نشوید. در کل این صفحه نمایش قطعا جزو نکات مثبت اصلی این گوشی به حساب می‌آید.

ردمی نوت 12 فورجی

یا توجه به لیست بهترین گوشی تا ۸ میلیون؛ شیائومی در بخش سخت افزار با رفتن به سراغ تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 685 به خوبی عمل کرذه است. این چیپست مقداری قوی‌تر از اسنپدراگون 680 نسل قبل است و برای انجام کارهای روزمره و معمولی می‌توانید به خوبی به روی عملکرد آن حساب باز کنید. حتی بازی‌ها نیز با گرافیک متوسط و پایین با فریم‌ریت قابل قبول به اجرا درمی‌آیند. این محصول با MIUI 14 بر پایه اندروید 13 به بازار عرضه شده که جدیدترین نسخه نرم افزاری موجود در بین گوشی‌های شیائومی است.

ردمی نوت 12 نسخه 4G دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی دارد و شما می‌توانید در شرایط مختلف از فوق عریض 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی یا سلفی 13 مگاپیکسلی نیز کمک بگیرید. این محصول از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد و به واسطه فناوری شارژ سریع 33 واتی در مدت 1 ساعت و 10 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

مشخصات گوشی ردمی نوت 12 4G
تراشه اسنپدراگون 685
پردازنده گرافیکی Adreno 610
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین 50 مگاپیکسل واید

8 مگاپیکسل التراواید

2 مگاپیکسل ماکرو

سیستم عامل MIUI 14 بر پایه اندروید 13
حافظه داخلی 256 گیگابایت
رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع 33 واتی

قیمت ردمی نوت 12 فورجی با 256 گیگابایت حافظه و رم 8

 

خرید گوشی 5G

 

ردمی 12 نسخه 256/8 گیگابایت

ردمی 12 یک گوشی شیائومی در حد ۸ میلیون است که حدود 200 گرم وزن دارد و از طراحی تخت و مدرن استفاده می‌کند. این گوشی با وجود قیمت کم و مناسب از قاب پشتی شیشه‌ای استفاده می‌کند که این یک مزیت و نکته مثبت به حساب می‌آید. برای ردمی 12 گواهی IP53 به معنای مقاومت در برابر پاشش آب نیز در نظر گرفته شده است. نمایشگر این محصول اندازه‌ای 6.79 اینچی دارد و از نوع IPS LCD است. این پنل از رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند و نرخ نوسازی آن نیز به 90 هرتز می‌رسد.

ردمی 12

در بخش سخت افزار شرکت شیائومی به سراغ تراشه تراشه 12 نانومتری مدیاتک هلیو G88 رفته است. این پردازنده با عملکرد مناسب با MIUI 14 بر پایه اندروید 13 همراه می‌شود تا این مدل عملکرد خوبی را در استفاده روزمره از خود به نمایش بگذارد. دوربین اصلی ردمی 12 سنسوری 50 مگاپیکسلی دارد و با دو دوربین فوق عریض و ماکرو 8 و 2 مگاپیکسلی همراه می‌شود و این بخش را سلفی 8 مگاپیکسلی کامل می‌کند. در دل این دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای تغذیه بخش‌های مختلف دیده می‌شود و سرعت شارژ هم 18 وات است.

مشخصات گوشی ردمی 12
تراشه هلیو G88
پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت
کیفیت دوربین دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسل
دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14
حافظه داخلی 256 گیگابایت
رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی

قیمت ردمی 12 با 256 گیگابایت حافظه و رم 8

ردمی 13c نسخه 256/8 گیگابایت

ردمی 13 سی یکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی شیائومی است که با ظاهری مدرن و مشخصات مناسب روانه بازار شده و قصد دارد توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. این محصول صفحه نمایشی 6.74 اینچی از نوع IPS با رزولوشن HD+ دارد و تراکم 260 پیکسل بر هر اینچ را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. این نمایشگر بزرگ حدود 84 درصد از فضای روبرویی را در اختیار گرفته و به عنوان یک گوشی اقتصادی حاشیه‌های کم و مناسبی دارد.

ردمی 13c

ترجیح می‌دادیم شیائومی در سال 2023 یا بهتر است بگوییم 2024 حداقل از رزولوشن FHD به‌روی گوشی خود استفاده کند ولی فعلا این اتفاق رخ نداده و چینی‌ها ترجیح داده‌اند که رزولوشن بالاتر و پنل OLED را برای مدل‌های گران‌تر سری ردمی نوت نگه دارند. شیائومی 13C از ابتدا با MIUI 14 بر پایه اندروید 13 روانه بازار شده و قطعا HyperOS بر پایه اندروید 14 را نیز دریافت می‌کند. قلب تپنده این دستگاه تراشه 12 نانومتری هلیو G85 است که توان خوب و مناسبی برای این بازی قیمتی دارد.

گوشی اقتصادی جدید شیائومی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار تشخیص فاز دارد و دو دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و عمق میدان 0.08 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند و سلفی 8 مگاپیکسلی کامل کننده این بخش است. ردمی 13C از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند و دوام بالایی هم دارد.

مشخصات گوشی ردمی 13c
تراشه هلیو G85
پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت
کیفیت دوربین دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل
دوربین عمق میدان 0.08 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14
حافظه داخلی 256 گیگابایت
رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی

قیمت ردمی 13C با 256 گیگابایت حافظه و رم 8

سوالات متداول

بهترین گوشی های شیائومی تا ۸ میلیون کدام مدل‌ها هستند؟ ردمی نوت 12 اس یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی تا 8 میلیون است که دوربین خوبی دارد و نمایشگر و سخت افزار مناسبی را نیز ارائه می‌کند.

چرا گوشی شیائومی بخریم؟ دلیل اصلی موفقیت شیائومی تولید گوشی‌هایی با ارزش خرید بسیار بالا در بازه‌های قیمتی مختلف است. گوشی‌های میان‌رده و قاتل پرچمدار این سازنده چینی با قیمتی مشابه نسبت به برند سامسونگ امکانات بیشتر و بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

خرید پاوربانک
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

37 نظر

  1. محمد

    سلام بهترین گوشی برای کلاف جواب بده خوبه ففط برای گیم زدن تا8 میلیون بهم بگید

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمد

      سلام وقت بخیر ردمی نوت 12 نسخه 4g
  2. Ali

    سلام جناب خسته نباشید ببخشید ردمی نوت 12s خوبه یا poco بهتره

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Ali

      سلام وقت بخیر چه مدلی از پوکو؟
  3. فاطمه

    بهترین پیشنهاد تا ۸ میلیون با کیفیت دوربین خوب چیه

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به فاطمه

      سلام نوت ۱۲ فورجی
  4. فطرت الله

    سلام
    آیا برد و کارکرد شیاومی ردمی نوت ۱۰پرو بهتره یا سامسونگ a52

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به فطرت الله

      سلام وقت بخیر ردمی نوت 10 پرو مشخصات بهتری داره گلکسی A52 هم گزینه خوبی هست بر اساس راحتی با برند و رابط کاربری انتخاب کنید
  5. مریم

    تا قیمت ۹ یا۱۰میلیون هم این گوشی پیشنهاد میشه؟یا جایگزین بهتری وجود داره؟ گوشی برای استفاده روزانه و وب گردی میخام که چندسال احتیاج به تعویض کردنش نداشته باشم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مریم

      سلام وقت بخیر ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس یا شیائومی ۱۱ تی خریداری کنید گوشی های بسیار خوبی هستن و قطعا تا چند سال به خوبی کار میکنن پاینده باشید
  6. جواد

    این گوشی مشکل نرم افزاری داره وبعداز بروزرسانی به miui13 خاموش میشه نه ریستارت.سنسورهاشم اصلا خوب کارنمیکنه،من 8ماهه دارم و واقعا یه تجربه تلخه

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به جواد

      سلام وقت بخیر بله miui 13 به تازگی منتشر شده و هنوز پایدار نیست به احتمال قوی به زودی بروزرسانی میشه نرم افزار و مشکل‌های موجود حل میشه ولی در نهایت تجربه کاربری افراد متفاوت هست و بسیاری از افرادی که من دیدم ردمی نوت ۱۰ پرو رو خریداری کردن کاملا رضایت داشتن
  7. efi

    در مقایسه با A71 عملکردش چطوره؟

  8. پرستو

    ,من ۲۰ روزه این گوشی رو دارم و از همه نظر ازش راضیم واقعا در مقابل برند سامسونگ و هواوی حرفی برا گفتن داره

    1. Abcd

      پاسخ به پرستو

      بله،۱۰۰×۱۰۰ هم نمیتونه دربرابر سامسونگ مخصوصا حرفی برای گفتن داشته باشه،برقرار باشید انشاالله😉
    1. میلاد شیری

      پاسخ به پرستو

      سلام وقت بخیر ممنون از اینکه تجربیات خودتونو با ما در میون گذاشتین ??
  9. مرتضی

    سلام و عرض ادب.

    ممنون از اینکه به این خوبی تحلیل کردین.
    اما لازم دونستم نکته ای خدمت دوستان عرض کنم.
    و اون نکته نبود لرزشگیر اپتیکال دوربینه و این یعنی بووووووووووووووووق.

    خودم به شخصه میخواستم بستونم ولی نبود لرزشگیر دوربین پشیمونم کرد

    1. جواد

      پاسخ به مرتضی

      بله کاملا درسته واینم برای یه دوربین 108 مگاپیکسلی واقعا یه عیب بزرگه
    1. میلاد شیری

      پاسخ به مرتضی

      سلام وقت بخیر بدون لرزشگیر آپتیکال هم عکس و ویدیوهای خوبی ثبت میکنه البته این رو هم در نظر بگیرید که قیمت گوشی رنج قیمت ۸ میلیون تومن هستش ?
  10. لیلا

    من نوت هشت پرودارم الان سه ساله مثل روزاوله که گرفتم دستم هرگوشی دیگه بودالان سه بار عوض شده بود شیایومی گوشی خوبیه

    1. سجاد

      پاسخ به لیلا

      آره شیایومی تو خوبی داداش برو درسته
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-8-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c/
ads
ads