داغ ترین ها :
سامسونگ گلکسی واچ 4 بروزرسانی دیگری برای رفع باگ دریافت کرد

سامسونگ گلکسی واچ 4 بروزرسانی دیگری برای رفع باگ دریافت کرد

ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 سامسونگ از زمان عرضه بروزرسانی‌های زیادی دریافت کرده‌است؛ اما به نظر می‌رسد آخرین نسخه این به‌روزرسانی تنها برای رفع باگ‌های جزئی باشد. تغییرات به وجود آمده برای این به‌روزرسانی توسط شرکت سامسونگ بسیار مختصر و مفید اعلام شده‌ است. به‌روزرسانی گلکسی واچ 4 باعث ثبات عملکرد این محصول می‌شود. برای خرید گلکسی واچ به سایت تکنولایف مراجعه کنید. ما بهترین برندهای اسمارت واچ را موجود داریم.

گلکسی واچ 4 یک ساعت هوشمند است که توسط سامسونگ توسعه یافته و در ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) ۲۰۲۱ در رویداد Unpacked سامسونگ در کنار گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی زد فولد 3 و Buds 2  معرفی شد. این اولین ساعت سامسونگ است که از سیستم عامل Wear OS گوگل پس از Samsung Gear Live استفاده می‌کند و اولین ساعتی است که از Wear OS 3 که توسط سامسونگ و گوگل توسعه یافته، استفاده می‌کند. این دستگاه تا حد زیادی از زبان طراحی قبلی گلکسی واچ اکتیو و گلکسی واچ 3 پیروی می‌کند، اما شامل تمام نرم افزارهای جدید هم می‌شود. سامسونگ گلکسی واچ 4 همچنین شامل EKG ، تجزیه و تحلیل ترکیبات بدن و نظارت بر فشار خون از طریق سنسور جدید سامسونگ BioActive است.

ظاهرا سامسونگ ادعا نمی‌کند که تغییرات مهمی در این به روزرسانی وجود دارد و این چیزی است که می‌توانیم پس از اعمال به روزرسانی در ساعت مشاهده کنیم. هیچ تفاوت ظاهری قابل توجهی وجود ندارد و با توجه به کمبود اطلاعات، نمی‌توان گفت آیا پیشرفت های دیگری نیز وجود دارد یا خیر.

بنابراین توصیف به نظر می‌رسد که آخرین بروزرسانی سامسونگ گلکسی واچ که تغییرات اساسی ایجاد کرده، باعث بروز برخی اشکالات شده‌است. اکنون به‌روزرسانی گلکسی واچ 4 با شماره R870XXU1CUJ2 منتشر شده است. متأسفانه، اطلاعات بیشتری در مورد آدرس دقیق بروزرسانی جدید وجود ندارد.

این بروزرسانی فعلا در همه بازارها در دسترس نیست، اما به زودی برای تمام نقاط جهان در دسترس خواهد بود. گفته می‌شود ایالات متحده، در میان دیگر مناطق، اولین مکانی است که این بروزرسانی را دریافت کرده است.

 

خرید گلکسی واچ 4

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. مهدی

    سلام، بعد از بروز رسانی گلکسی واچ ۴ سنسور نوار قلب دیگه درست کار نمیکنه و همش نوار هایی نادرست و پر اعوجاجی میکشه، نظری ندارین که چیکار میشه کرد؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مهدی

      سلام وقت بخیر اگه بعد از آپدیت این مشکل به وجود اومده باید منتظر باشید تا با آپدیت بعدی برطرف بشه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%86-4/
ads
ads