داغ ترین ها :
سری گوشی شیائومی ‌12 احتمالا در 21 آذر معرفی می‌شوند

سری گوشی شیائومی ‌12 احتمالا در 21 آذر معرفی می‌شوند

در صورتی که اخبار حوزه‌ی فناوری را از تکنولایف دنبال می‌کنید، حتما اطلاع دارید که کوالکام طی روزهای آینده از جدیدترین تراشه‌ی بالارده‌ی خود رونمایی خواهد کرد؛ تراشه‌ای توانمند که پرچم‌داران سال ۲۰۲۲ را قدرت خواهد بخشید. آنچه از گزارش‌های منتشر شده می‌توان متوجه شد، شیائومی می‌خواهد بلافاصله پس از معرفی تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 سری گوشی شیائومی 12 را معرفی کند؛ محصولاتی که حداقل یکی از مدل‌هایشان از تراشه‌ی پرچم‌دار نسل بعدی کوالکام استفاده می‌کند. حالا شایعات به تاریخ رونمایی از شیائومی 12 اشاره می‌کنند.

 

برای خرید گوشی شیائومی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

البته شیائومی در این رقابت تنها نیست. موتورولا که از زیرمجموعه‌های لنوو محسوب می‌شود نیز به دنبال آن است که اولین گوشی هوشمند با تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 را معرفی کند. در هر صورت، گزارشی منتشر شده که به زمان رونمایی سری شیائومی 12 اشاره دارد.

اگر گفته‌ها صحت داشته باشند، تاریخ رونمایی از شیائومی 12 احتمالا ۱۲ دسامبر (۲۱ أذر) خواهد بود. چنین اتفاقی در شرایطی رخ خواهد داد که تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام در ۳۰ نوامبر (۹ آذر) رونمایی خواهد شد. چنین گفته‌هایی در حالی مطرح شده که تا پیش از این انتظار می‌رود زمان رونمایی اسنپدراگون جدید با محصولات شرکت شیائومی در یک روز باشد.

در مورد سری پرچم‌دار جدید شیائومی گفته شده که این سری از سه گوشی هوشمند تشکیل می‌یابد. در حالی که نسخه‌ی استاندارد و مدل شیائومی 12X که از صفحه‌نمایش ۶.۲۸ اینچی برخوردار خواهد بود در ۲۱ آذر معرفی خواهند شد، شایعاتی وجود دارد که مدل اولترا در اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی می‌شود.

مشخصات سخت‌افزاری سری شیائومی 12

انتظار می‌رود مدل استاندارد سری از صفحه‌نمایشی با لبه‌های خمیده استفاده کند که حفره‌ای در بالای صفحه‌نمایش برای قرار گرفتن دوربین سلفی تعبیه شده است. این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند و وضوح تصویر آن به 2K می‌رسد.

شیائومی ۱۲ دارای دو بلندگو است و در پنل پشتی نیز ماژول دوربین سه‌گانه وجود خواهد داشت که دوربین اصلی آن از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. البته مشخص نیست که دوربین مدنظر را سامسونگ ساخته یا توسط سونی تولید می‌شود. پرچم‌دار جدید شیائومی دارای فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات خواهد بود و حسگر اسکنر اثر انگشت نیز با صفحه‌نمایش ادغام شده تا شیائومی ۱۲ نیز از ترندهای روز برخوردار باشد.

پرچم‌دار جدید برند چینی در زمانی روانه‌ی بازار خواهد شد که رابط کاربری MIUI 13 نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این رابط کاربری مبتنی بر اندروید ۱۲ خواهد بود و ویژگی‌های متعددی نیز به همراه دارد.

 

آخرین اخبار مرتبط با گوشی های شیائومی
گوشی Redmi note 11 4G شیائومی با پردازنده Helio G88 معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12/
ads
ads