داغ ترین ها :
ویندوز 11 در تاریخ ۱۳ مهر ماه منتشر می‌شود

ویندوز 11 در تاریخ ۱۳ مهر ماه منتشر می‌شود

مایکروسافت رسما تاریخ عرضه ویندوز‌ 11 را اعلام کرد. به گفته این شرکت ویندوز 11 در تاریخ ۵ اکتبر یا ۱۳ مهر ماه منتشر می‌شود. مایکروسافت در کنار اعلام خبر تاریخ عرضه ویندوز‌ 11 اعلام کرد که این سیستم عامل در زمان عرضه از یکسری ویژگی‌هایی که قبلا اعلام شده بود استفاده نمی‌کند.

مایکروسافت در زمان معرفی ویندوز ۱۱ اعلام کرده بود که این سیستم عامل از اپلیکیشن‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند، اما امروز مشخص شد که این ویژگی از همان روز عرضه ویندوز 11 در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد. البته مایکروسافت اعلام کرد که امکان نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی روی ویندوز 11 در طول ماه‌های آینده در اختیار کاربران اینسایدر قرار خواهد گرفت.

 

برای خرید انواع لپ تاپ از فروشگاه تکنولایف دیدن کنید: قیمت لپ تاپ

 

با این حال مایکروسافت اعلام کرد که سایر ویژگی‌های ویندوز 11 در زمان عرضه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این ویژگی‌های جدید شامل طراحی جدید و صداهای کاملا جدید و مدرنی می‌شوند که برای این سیستم عامل در نظر گرفته شده است. در طراحی جدید اپلیکیشن مایکروسافت تیمز کاملا در تعامل با این سیستم عامل کار می‌کند و کاربران خیلی سریع می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. ویجت‌های جدید هم بخشی از ویندوز ۱۱ به حساب می‌آیند. همچنین قسمت Feed توسط هوش مصنوعی ساخته شده و از امکان شخصی‌سازی بالایی برخوردار است.

به گفته مایکروسافت ویندوز ۱۱ بهترین تجربه گیمینگ را به کاربران ارائه خواهد کرد. این سیستم عامل از بسیاری از ویژگی‌های ایکس باکس بهره می‌برد و به همین دلیل از دایرکت ایکس ۱۲ آلتیمیت، دایرکت استوریج و Auto HDR پشتیبانی می‌کند. همچنین سرویس گیم پس برای کامپیوتر هم با این سیستم عامل در تعامل خواهد بود و بازیکنان می‌توانند به بیش از ۱۰۰ بازی دسترسی داشته باشند.

فروشگاه ویندوز نیز تغییر کرده و از طراحی کاملا جدیدی استفاده می‌کند. امکان جست‌وجو در فروشگاه ویندوز بسیار راحت‌تر شده و کاربران خیلی زود می‌توانند اپلیکیشن، بازی و برنامه تلویزیونی محبوب خود را پیدا کنند. همچنین مشخص شد که در آینده اپلیکیشن‌های اندرویدی هم به این فروشگاه اضافه می‌شوند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-11/
ads
ads