داغ ترین ها :
گوشی آنر X30 در 25 آذر معرفی می‌شود

گوشی آنر X30 در 25 آذر معرفی می‌شود

گزارش‌های جدید به تاریخ معرفی آنر X30 اشاره کرده‌اند. در این گزارش آمده که تاریخ معرفی آنر X30 روز ۲۵ آذر ماه خواهد بود.

تقریبا دو ماه پیش برند آنر دو گوشی هوشمند از سری آنر X30 معرفی کرد که آنر X30i و آنر ایکس 30 مکس نام داشتند. مدل مکس را می‌شد فبلتی دانست که صفحه‌نمایشی ۷.۰۹ اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌داد و مدل X30i نیز از صفحه‌نمایشی ۶.۶۷ اینچی استفاده می‌کرد.

 

برای خرید گوشی هواوی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

صفحه‌نمایش آنر X30i از ابعاد ۶.۶۷ اینچ برخوردار است و مشخصاتی مانند پنل LCD و وضوح تصویر +FHD را به همراه نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در دل دستگاه نیز تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ استفاده شده و دو گزینه‌ی حافظه‌ی رم ۶ و ۸ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

حال، برند چینی در نظر دارد مدل استاندارد سری آنر X30 را به‌زودی روانه‌ی بازار کند. انتظار می‌رود محصول جدید برند آنر در یکی از دو ظرفیت حافظه‌ی رم ۴ یا ۶ گیگابایت روانه‌ی بازار شود. برای تراشه نیز آنر به سراغ مدیاتک خواهد رفت تا تراشه‌ای را به کار گیرد که از مودم 5G استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود محصول جدید برند آنر در ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) در چین معرفی و سپس عرضه شود. البته مشخص نیست که آیا این محصول در کشورهای دیگر دنیا نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

آنر از برندهای زیرمجموعه‌ی هواوی محسوب می‌شد، اما پس از اینکه شرکت چینی تحت تحریم‌های سخت‌گیرانه‌ی ایالات متحده قرار گرفت، برند آنر به شرکت دیگری فروخته شد. در حال حاضر آنر به‌صورت مستقل فعالیت می‌کند و دیگر شامل تحریم‌های ایالات متحده نمی‌شود. درواقع آنر می‌تواند از سرویس‌های موبایل گوگل (GMS) استفاده کند و همچنین از خدمات شرکت‌های آمریکایی مانند کوالکام برخوردار شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a2%d9%86%d8%b1-x30/
ads
ads