داغ ترین ها :
تاریخ معرفی آیفون 13 مشخص شد؛ 23 شهریور ماه منتظر باشید

تاریخ معرفی آیفون 13 مشخص شد؛ 23 شهریور ماه منتظر باشید

شرکت اپل امروز اعلام کرد که در تاریخ ۱۴ سپتامبر یا ۲۳ شهریور ماه مراسمی برای معرفی محصولات جدید خودش برگزار می‌کند. در واقع تاریخ معرفی آیفون 13 مشخص شد و ما در ۲۳ شهریور ماه می‌‌توانیم جدیدترین آیفون اپل را ببینیم. این رویداد اپل که مانند رویداد‌های چند وقت گذشته این شرکت به صورت آنلاین برگزار می‌شود، کالیفرنیا استریمینگ (California Streaming) نام دارد و از قبل ضبط شده است.

تاریخ معرفی آیفون 13

از آنجایی که این مراسم در شهریور ماه برگزار می‌شود، پس باید منتظر معرفی آیفون‌های جدید باشیم. به همین دلیل ۲۳ شهریور ماه قطعا تاریخ معرفی آیفون 13 خواهد بود.

شایعات درباره آیفون 13 بسیار زیاد است. برخی شایعات می‌گویند که این گوشی از صفحه نمایشی با نرخ نوسازی بالا راهی بازار می‌شود که البته این ویژگی فقط روی مدل‌های پرو دیده خواهد شد. همچنین تراشه قدرتمند‌تر و دوربین‌های بهتر از جمله ویژگی‌های مهم این گوشی‌ها خواهد بود.

انتظار می‌رود که در این رویداد اپل واچ سری 7 هم با ظاهری کاملا جدید معرفی شود. احتمال دارد که این ساعت از حسگر تشخیص میزان اکسیژن خون استفاده کند.

بیشتر بخوانید: رندرهای جدید اپل واچ سری ۷ را ببینید

همانند سال‌های گذشته در این گذشته سیستم عامل iOS 15 و iPad OS 15 به همراه Watch OS 8 و همچنین سیستم عامل MacOS Mnterey هم حضور دارند. همچنین اصلا بعید نیست که مدل جدیدی از مک‌بوک با تراشه M1 در این رویداد معرفی شود. با این حال مراسم ماه سپتامبر تمرکز ویژه‌ای روی آیفون و اپل واچ دارد.

مراسم رونمایی از آیفون 13 از سایت Apple.com پخش خواهد شد و به وسیله کامپیوترهای شخصی و موبایل می‌توان آن را مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: تصویر لو رفته از آیفون ۱۳ رزگلد را ببینید

از هم اکنون خیلی‌ها منتظر رونمایی از آیفون 13 و مدل‌های مختلف این گوشی هستند. شایعات منتشر شده از این گوشی‌ها به شدت هیجان‌انگیز هستند. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که اپل در تاریخ معرفی آیفون 13 چه چیزی برای ما دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-13-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5-%d8%b4%d8%af/
ads
ads