داغ ترین ها :
تاریخ معرفی شیائومی ۱۳ تغییر کرد

تاریخ معرفی شیائومی ۱۳ تغییر کرد

شیائومی قبلا اعلام کرده بود که گوشی شیائومی ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 را در تاریخ ۱۰ آذر ماه معرفی می‌کند. حالا این شرکت در لحظه‌های آخر اعلام کرد که تاریخ معرفی شیائومی ۱۳ تغییر کرده است.

تاریخ معرفی شیائومی ۱۳

به گفته شیائومی گوشی شیائومی ۱۳ و رابط کاربری MIUI 13 در تاریخ ۱۱ دسامبر یا ۲۰ آذر ماه در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران معرفی می‌شود.

 

جدیدترین موبایل های برند شیائومی را از فروشگاه تکنولایف خریداری کنید: لیست قیمت روز گوشی شیائومی

 

شیائومی ۱۳

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی شیائومی ۱۳ محصولی جمع‌وجور خواهد بود که در رده پرچم‌دارها قرار می‌گیرد. این گوشی به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده است. شایعات می‌گویند که این گوشی طراحی مسطحی دارد و هیچ گونه خمیدگی‌ای در طراحی آن دیده نمی‌شود.

رندرهای لو رفته از این گوشی نشان می‌دهند که شیائومی ۱۳ مدلی در رنگ‌ آبی خواهد داشت.

شیائومی ۱۳ پرو

گروهی دیگر از شایعات به گوشی شیائومی ۱۳ پرو اشاره می‌کنند. این گوشی به دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده که اندازه آن ۱ اینچ خواهد بود. این حسگر را روی گوشی شیائومی 12S اولترا دیده بودیم.

درباره رابط کاربری MIUI 14 اطلاعات زیادی در دست نداریم. به نظر می‌رسد که این رابط کاربری به ویژگی‌ جدیدی مجهز شده که مانع از کلاه‌برداری می‌شود. قسمت‌ اعلان‌ها هم بهبود پیدا کرده و اپلیکیشن گالری به صورت پیش فرض می‌تواند متن‌های داخل تصاویر را شناسایی کند.

 

آخرین اخبار مرتبط با برند شیائومی:
فروش جهانی گوشی ردمی نوت به 300 میلیون رسید

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%db%b1%db%b3/
ads
ads