داغ ترین ها :
سری شیائومی 12 در هفتم دی معرفی می‌شود

سری شیائومی 12 در هفتم دی معرفی می‌شود

تیزری رسمی از سوی شیائومی در فضای مجازی قرار گرفته که تاریخ معرفی شیائومی 12 را تایید می‌کند.

 

برای خرید گوشی شیائومی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

شایعاتی در گذشته وجود داشت که سری شیائومی 12 قرار است در ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) معرفی شود. با این حال، چنین اتفاقی رخ نداد. حال، گزارش‌هایی وجود دارد که تاریخ دقیق معرفی پرچم‌داران جدید شیائومی مشخص شده و انتظار می‌رود سری گوشی شیائومی ۱۲ در ۲۸ دسامبر (۷ دی) رونمایی شود.

درواقع تنها چند روز به زمان معرفی جدیدترین محصولات شرکت چینی باقی مانده تا شاهد رونمایی آخرین دستاوردهای شیائومی باشیم. البته در این بین مشخص نیست که برند محبوب چینی چند گوشی هوشمند را در رویداد هفتم دی معرفی می‌کند. درواقع مشخص نیست که سری شیائومی 12 شامل چند محصول می‌شود و برند چینی نیز در نظر دارد چند مدل را در رویداد آینده‌ی خود معرفی کند.

تاریخ معرفی شیائومی 12 مشخص شد.

انتظار می‌رود رویداد مدنظر در چین برگزار شود؛ بازار خانگی شیائومی که پس از افت فروش هواوی، بخش قابل توجهی از این بازار در اختیار شیائومی و برندهای زیرمجموعه‌ی شرکت BBK Electronics قرار گرفت. طی این رویداد نیز حداقل دو مدل از سری شیائومی ۱۲ معرفی می‌شود که احتمالا شامل مدل استاندارد، شیائومی ۱۲ ایکس، شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ اولترا می‌شود.

با این حال، ممکن است شرکت چینی ابتدا دو مدل از سری را معرفی کرده و سپس به سراغ معرفی مدل‌های دیگر در سال ۲۰۲۲ برود. انتظار می‌رود محصولات شرکت چینی مجهز به تراشه‌ی تازه‌ی معرفی شده‌ی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ باشند که از توان پردازشی قابل توجهی نیز برخوردار است. البته شایعاتی وجود دارد که تنها مدل پرو از تراشه‌ی بالارده‌ی کوالکام برخوردار می‌شود و مدل‌های دیگر یعنی شیائومی ۱۲ و ۱۲ ایکس از تراشه‌ی ضعیف‌تر استفاده خواهند کرد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12/
ads
ads