داغ ترین ها :
گوشی هواوی میت 50 اواخر مهر ماه معرفی خواهد شد

گوشی هواوی میت 50 اواخر مهر ماه معرفی خواهد شد

چند ماه پیش گزارش شده بود که هواوی بعد از گوشی P50 قصد ندارد گوشی پرچم‌دار دیگری راهی بازار کند. حتی گفته شده بود که دیگر شاهد مدل جدید گوشی‌های میت نخواهیم بود. حالا یکی از کارکنان ارشد شرکت DSCC یا Display Supply Chain Consultants به این موضوع اشاره کرد که گوشی هواوی میت 50 احتمالا در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود.  همچنین منابع خبری دیگر به این موضوع اشاره کرده‌اند که تاریخ معرفی میت 50 در مهر ماه خواهد بود.

 

مشاهده لیست قیمت گوشی های هواوی سایت تکنولایف: گوشی هواوی

 

تاریخ معرفی میت 50

شرکت هواوی در ماه اکتبر قصد دارد مراسمی در شهر وین برگزار کند. البته این شرکت اطلاعات بیشتری از این رویداد منتشر نکرده و نمی‌دانیم چه محصولاتی را معرفی می‌کند. احتمال اینکه در این مراسم شاهد معرفی گوشی هواوی میت 50 باشیم بسیار زیاد است و به همین دلیل فکر می‌کنیم که تاریخ معرفی میت 50 با این رویداد یکی خواهد بود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که عرضه گوشی Mate 50 احتمالا خیلی محدود خواهد بود و دلیل آن هم تحریم‌های آمریکا و دسترسی نداشتن به منابع مختلف خواهد بود.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که هواوی در مهر ماه چه برنامه‌ای دارد و چه محصولاتی را می‌خواهد معرفی کند. متاسفانه درباره گوشی میت 50 هم چیزی نمیدانیم، اما به نظر می‌رسد که ساختار دوربین این گوشی بسیار شبیه به گوشی P50 باشد.  این احتمال هم وجود دارد که تراشه اسنپ‌دراگون روی این گوشی قرار بگیرد. هواوی موفق شده بود که روی گوشی P50 از تراشه اسنپ‌دراگون 888 استفاده کند.

در طول چند سال گذشته تحریم‌های آمریکا روی شرکت هواوی تاثیر بسیار زیادی گذاشته و سهم بازار این شرکت را بسیار کم کرده است. این تحریم‌ها باعث شده که هواوی در تولید گوشی‌ها و محصولات جدید با مشکلات جدی مواجه شود. مهمترین مشکل این شرکت می‌تواند تامین تراشه و برای گوشی‌های جدید باشد. در حال حاضر مشخص نیست که تحریم‌های آمریکا چه زمانی برداشته می‌شود.

 

آخرین اخبار و شایعات از محصولات هواوی:

مراسم هواوی برای معرفی محصولات جدید روز 29 مهر برگزار می شود

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%85%db%8c%d8%aa-50/
ads
ads