داغ ترین ها :
تاریخ معرفی وان پلاس ایس مشخص شد

تاریخ معرفی وان پلاس ایس مشخص شد

شرکت وان پلاس قصد دارد گوشی جدیدی را با نام وان پلاس ایس راهی بازار کشور چین کند. امروز این گوشی در حساب کاربری وان پلاس در شبکه اجتماعی Weibo دیده شد تا با مشخصات ظاهری این محصول آشنا شویم. همچنین تاریخ معرفی وان پلاس ایس هم مشخص شد.

به گفته شرکت وان پلاس این گوشی در تاریخ ۱ اردیبهشت ماه معرفی می‌شود. همچنین بسیاری از گزارش‌های به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی وان پلاس ایس مدل ریبرند شده گوشی ریلمی GT Neo3 خواهد بود. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که شرکت وان پلاس در تاریخ ۸ اردیبهشت هم گوشی وان پلاس 10R را در کشور هند معرفی می‌کند.

وان پلاس ایس

بر اساس تصاویری که از گوشی وان پلاس ایس منتشر شده، این گوشی ظاهری کاملا مسطح خواهد داشت و از سه دوربین پشت استفاده می‌کند. ماژول دوربین این گوشی برآمدگی‌ای را در پشت گوشی ایجاد کرده و مشاهده می‌کنیم که یک حسگر بزرگ و دو حسگر کوچک روی آن قرار گرفته‌اند.

در تصاویر منتشر شده، مشخص شده که فرستنده IR روی لبه بالای این گوشی قرار گرفته و روی لبه پایین گوشی هم پورت USB C دیده می‌‌شود. هنوز تصویری از قاب جلوی گوشی منتشر نشده و نمی‌دانیم که در جلوی گوشی چه چیزهایی قرار گرفته است. مثلا مشخص نیست که روی صفحه نمایش ناچ قطره ای در نظر گرفته شده یا ناچ حفره‌ای.

روی قاب پشتی به جای اینکه لوگوی Realme GT Neo3 را مشاهده کنیم، لوگوی وان پلاس به چشم می‌خورد. به احتمال زیاد وان پلاس ایس با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ راهی بازار می‌شود و دوربین آن از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند احتمالا با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۸۰ وات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته به نظر می‌رسد که وان پلاس ایس مدل دیگری هم داشته باشد که از شارژ ۱۵۰ وات برخوردار است، اما ظرفیت باتری کمتری خواهد داشت.

چند روزی تا معرفی رسمی این گوشی باقی مانده است و انتظار داریم که در زمان معرفی اطلاعات بیشتری درباره وان پلاس ایس  منتشر شود.

گوشی وان پلاس ایس

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات وان پلاس:
مشخصات هندزفری بی‌سیم وان پلاس Buds N فاش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d8%b3-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5-%d8%b4%d8%af/
ads
ads