داغ ترین ها :
تاریخ معرفی گلکسی M53 مشخص شد

تاریخ معرفی گلکسی M53 مشخص شد

سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی M53 را اعلام کرد. بر اساس گفته‌های سامسونگ گوشی گلکسی M53 در تاریخ ۷ فروردین ماه در کشور ویتنام معرفی خواهد شد. در حالی که چیزی به تاریخ معرفی گلکسی M53 باقی نمانده، مشخصات سخت افزاری این گوشی فاش شده و حتی مشخص شده که این گوشی با شماره مدل SM-M536B شناخته می‌شود.

 

موجودی گوشی های جدید سامسونگ را در سایت تکنولایف ببنید: موبایل سامسونگ

 

گوشی گلکسی M53 با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ راهی بازار می‌شود و چهار دوربین پشت خواهد داشت. این گوشی از شارژ سریع ۲۵ هم پشتیبانی می‌کند و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. البته مشخص شده که داخل جعبه این محصول خبری از آداپتور نخواهد بود.

بد نیست به سایر مشخصات سخت افزاری گوشی گلکسی M53 اشاره کنیم. این گوشی صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED دارد. صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است. دوربین سلفی هم داخل یک ناچ قطره‌ای روی صفحه نمایش قرار گرفته که حسگر ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

شایعات می‌گویند که دوربین اصلی این گوشی حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن هم یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود. دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق هم روی این گوشی دیده می‌شود.

گوشی گلکسی M53 با اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود که در کنار معرفی گوشی M53 در ویتنام مدل 5G گوشی Galaxy M33 هم معرفی شود. مدل 4G این گوشی قبلا معرفی شده بود. حالا باید ببینیم که در هفته آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و این گوشی جدید سامسونگ از چه ویژگی‌های دیگری برخوردار است.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:
اندروید ۱۲ برای گلکسی M52 و گلکسی A90 منتشر شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. مهراد

    مطلب خوبی بود

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-m53/
ads
ads