داغ ترین ها :
گوشی S21 Fe سامسونگ در تاریخ 22 دی راهی بازار می‌شود

گوشی S21 Fe سامسونگ در تاریخ 22 دی راهی بازار می‌شود

آنچه گزارش‌ها نشان می‌دهند، سامسونگ بار دیگر تاریخ معرفی گلکسی S21 FE را به تاخیر انداخته و این گوشی سامسونگ احتمالا در ابتدای ماه ژانویه معرفی خواهد شد.

تاریخ معرفی گلکسی S21 FE

چندی پیش سران شرکت سامسونگ اعلام کردند که برای اجرای بخش دوم مراسم آنپکد آماده می‌شوند؛ مراسم سامسونگ که ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود سامسونگ با دستی پر به میدان آید.

البته سامسونگ تنها شرکتی نیست که طی روزهای آینده رویدادی خبری برگزار می‌کند. درواقع شرکت‌های دیگر که در حوزه‌ی فناوری فعال هستند مانند گوگل و اپل نیز برای میزبانی کنفرانسی خبری اماده می‌شوند.

با این حال، برخی معتقد هستند که سامسونگ در هفته‌ آینده گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ FE را معرفی خواهد کرد؛ محصولی که تاکنون حواشی بسیاری داشته و در برخی از گزارش‌ها نیز احتمال لغو ساخت آن مطرح شده است.

دلایل لغو ساخت گلکسی اس ۲۱ FE نیز منطقی به نظر می‌رسد. گزارش‌های مختلف می‌گویند که مشکلات ناشی از کمبود تراشه از دلایلی بوده که سران سامسونگ را به کاهش میزان تولید یا لغو ساخت اس ۲۱ FE وادار کرده است.

به تاخیر افتادن پیاپی تولید گلکسی اس ۲۱ FE تاثیر مستقیمی نیز روی معرفی آن داشته و درواقع گزارش‌های متعددی وجود دارد که سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود را طی رویداد آنپکد معرفی نخواهد کرد. منابع خبری معتقد هستند که تولید انبوه گلکسی اس ۲۱ FE احتمالا از اواسط ماه دسامبر شروع شده و در ۱۱ ژانویه نیز به بازار عرضه خواهد شد.

اگر گفته‌ها صحت داشته باشند، تاریخ معرفی گلکسی S21 FE در روزهای ابتدایی ماه ژانویه ۲۰۲۲ خواهد بود و سپس در ۱۱ ژانویه (۲۲ دی) نیز راهی بازار می‌شود.

در این بین، برنامه‌های سامسونگ برای بخش دوم رویداد آنپکد مشخص نیست. درواقع با کنار رفتن احتمال معرفی گلکسی اس ۲۱ FE مشخص نشده که شرکت کره‌ای در رویداد آینده‌ی خود به معرفی چه محصولاتی خواهد پرداخت.

از طرفی باید در نظر گرفت که معرفی و عرضه‌ی اس ۲۱ FE در ماه ژانویه می‌تواند برنامه‌ی سامسونگ برای معرفی سری گلکسی اس ۲۲ را نیز تحت تاثیر قرار دهد. در متن گزارش آمده که ممکن است شرکت کره‌ای مدل‌های مختلف سری گلکسی اس ۲۲ را در ماه فوریه معرفی کند تا تاثیری روی فروش گلکسی اس ۲۱ FE نداشته باشند.

گلکسی اس ۲۱ FE محصولی خواهد بود که مشخصات سخت‌افزاری بالارده‌ای را با قیمتی به مراتب کمتر از سری گلکسی اس ۲۱ به علاقه‌مندان و کاربران ارائه می‌دهد. با این حال، سوال اصلی که از کاربران تکنولایف باقی می‌ماند، این است که آیا علاقه‌مند به خرید آن هستید یا صبر می‌کنید تا سری گلکسی اس ۲۲ معرفی و سپس روانه‌ی بازار شوند؟

 

آخرین اخبار مرتبط با گوشی های سامسونگ:

سامسونگ در سه ماهه سوم 2021 بیشترین تعداد گوشی را فروخته است

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s21-fe/
ads
ads