داغ ترین ها :
گوشی تاشدنی اوپو فایند N در 24 آذر معرفی می‌شود

گوشی تاشدنی اوپو فایند N در 24 آذر معرفی می‌شود

امروز تاریخ معرفی گوشی تاشدنی اوپو مشخص شد. اوپو در نظر دارد اولین گوشی هوشمند خود با صفحه‌نمایش تاشو یعنی اوپو فایند N را در ۲۴ آذر معرفی و سپس راهی بازار چین و سایر کشورهای دنیا کند.

 

برای خرید گوشی های Oppo به سایت تکنولایف مراجعه کنید: گوشی اوپو

 

چندی پیش گزارشی منتشر شد که اوپو در حال ساخت گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش تاشو است؛ محصولی که انتظار می‌رود رقیبی برای سری گلکسی زد سامسونگ باشد. بعدها اطلاعاتی نیز از محصول جدید اوپو منتشر شد که نشان می‌داد اوپو برای ورود به بازار گوشی‌های تاشو بسیار جدی است.

حال، تیزری نیز منتشر شده که اطلاعاتی را از اولین گوشی تاشدنی اوپو به نام اوپو فایند N را مشخص می‌سازد. در تیزر می‌توان تصویری از محصول جدید شرکت چینی را مشاهده کرد که البته قسمتی از بدنه را نشان می‌دهد که لولاها قرار دارند.

از نظر طراحی می‌توان گفت که شباهت‌هایی را می‌توان میان گوشی تاشوی اوپو و گلکسی زد فولد ۳ یافت. در تیزر نیز جمله‌ای وجود دارد که به حالت تاشو بودن صفحه‌نمایش اشاره می‌شود، به این صورت که در حالت عادی، صفحه‌نمایشی کوچک در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که البته کاربر می‌تواند آن را گسترش داده و به صفحه‌نمایش بزرگ‌تری دسترسی داشته باشد.

جالب است بدانید که اوپو برای چهار سالی می‌شود که در حال طراحی و توسعه‌ی اوپو فایند N است. حال زمان آن فرا رسیده تا جدیدترین دستاورد خود را در ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) معرفی کرده و سپس فایند N را برای عرضه به بازار چین و احتمالا سایر نقاط جهان آماده کند.

البته به نظر می‌رسد که اوپو برنامه‌های گسترده‌ای در نظر دارد و فایند N تنها محصولی نخواهد بود که طی رویداد آتی اوپو معرفی می‌شود. درواقع برند چینی می‌خواهد اتفاقات مختلفی را برای علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند این شرکت رقم بزند که معرفی اولین گوشی تاشدنی این شرکت تنها یکی از این اتفاقات خواهد بود.

گوشی اوپو فایند N

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%b4%d8%af%d9%86%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88/
ads
ads