داغ ترین ها :
احتمال رونمایی گوشی S21 FE طی روزهای ابتدایی 2022

احتمال رونمایی گوشی S21 FE طی روزهای ابتدایی 2022

امروز شایعات به تاریخ معرفی گوشی S21 FE اشاره کردند. اگر گفته‌ها صحت داشته باشند، سامسونگ برای رونمایی از گوشی S21 FE در ۱۴ دی ۱۴۰۰ آماده شده و آن را پس از یک هفته تاخیر به بازار عرضه می‌کند. اخیرا افشاگری به نام جان پراسر اطلاعاتی را در حساب توییتر خود منتشر کرده که اشاره‌ای به زمان معرفی سری گوشی S22 سامسونگ داشت. وی گفته بود که سری گلکسی S22 در ۸ فوریه ۲۰۲۲ رونمایی شده و پس از گذر ۱۰ روز در ۱۸ فوریه روانه‌ی بازار خواهد شد.

 

لیست جدیدترین گوشی های سامسونگ موجود در تکنولایف را ببنید: قیمت گوشی سامسونگ

 

پراسر همچنین گفته که پیکسل واچ گوگل نیز در سه‌ماهه ابتدای سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار می‌شود تا غول فناوری جهان در بازار ساعت‌های هوشمند نیز حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. با این حال به نظر می‌رسد اطلاعات قابل ارائه‌ی پراسر تمامی ندارد و این بار به سراغ افشای اطلاعات جدید در مورد گوشی S21 FE رفته است.

طبق اطلاعاتی که در اختیارمان قرار گرفته، سامسونگ رویدادی را در ۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴ دی ۱۴۰۰) برگزار کرده و طی آن به معرفی جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی گوشی S21 FE خواهد پرداخت. گویا پس از معرفی تلفن هوشمند مدنظر کاربران می‌توانند در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲ نسبت به خرید آن اقدام کنند.

نسخه‌ی ارزان‌تر گلکسی S21 از بدنه‌ای پلاستیکی برخوردار خواهد بود و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ را استفاده خواهد کرد. البته نوع تراشه بسته به منطقه‌ای که گوشی S21 FE عرضه می‌شود، متفاوت خواهد بود.

هر دو تراشه با لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید خواهند شد و از نظر توان پردازشی تفاوت بسیاری با یکدیگر ندارند. در هر صورت، محصول جدید سامسونگ دارای پنل AMOLED خواهد بود و صفحه‌نمایشی ۶.۴ اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به کاربر ارائه خواهد داد.

از نظر ظرفیت‌های حافظه انتظار می‌رود که گوشی S21 FE با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی به بازار عرضه می‌شود. البته مدل دیگری نیز وجود خواهد داشت که ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

در دل گوشی S21 FE باتری با ظرفیت ۴۳۷۰ میلی‌آمپرساعت وجود خواهد داشت که امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۲۵ وات وجود دارد. باید گفت که سرعت شارژ از ویژگی‌هایی نیست که محصولات سامسونگ برتری خاصی نسبت به رقبایشان داشته باشند.

آنچه از گزارش‌ها مشخص است، تفاوت چند ماهه میان معرفی و عرضه‌ی گوشی S21 FE و سری گلکسی S22 خواهد بود؛ اتفاقی که تخمین زده می‌شود روی فروش هریک از این محصولات تاثیر بسزایی داشته باشد. درواقع سامسونگ تلاش کرده که محصولات جدید خود را به‌صورت همزمان به بازار عرضه کند.

با این حال به تاخیر افتادن رونمایی و عرضه‌ی گلکسی S21 FE یکی از اتفاقاتی بوده که سامسونگ انتظار آن را نداشت. درواقع مشکل کمبود تراشه و عدم برطرف شدن آن، دلیل اصلی است که شرکت کره‌ای نتوانست گوشی S21 FE را روانه‌ی بازار کند. به محض ورود به بازار می توانید این گوشی را از سایت تکنولایف خریداری کنید.

 

خرید گوشی S21 Fe با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت

 

آخرین اخبار مرتبط با گوشی های سامسونگ:
ویدیوی منتشر شده از گوشی گلکسی S21 FE را ببینید

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-s21-fe/
ads
ads