داغ ترین ها :
تبلت آنر پد وی 7 پرو با صفحه‌کلید و قلم معرفی شد

تبلت آنر پد وی 7 پرو با صفحه‌کلید و قلم معرفی شد

شرکت آنر تبلت Honor Pad V7 Pro را معرفی کرد. این تبلت که یکسری امکانات پرمیوم هم دارد از صفحه نمایش ۱۱ اینچی استفاده می‌کند. صفحه نمایش این تبلت وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را پیش روی مخاطب قرار می‌دهند و نرخ نوسازی آن هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این صفحه نمایش از نوع LCD است. یکی دیگر از ویژگی‌های تبلت آنر پد وی 7 پرو استفاده از تراشه مدیاتک Kompanio 1300T به‌حساب می‌آید. این تراشه که با معماری ۶ نانومتری ساخته شده پردازنده‌ای را در خود قرار داده که از چهار هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 بهره می‌برد. در کنار این پردازنده، پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9 هم قرار گرفته که باعث شده این محصول عملکرد خوبی در اجرای فعالیت‌های مختلف داشته باشد. به گفته شرکت آنر عملکرد این تراشه با تراشه دیمنسیتی 1200 که روی گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرد، برابری می‌کند.

 

برای خرید تبلت از مدل‌های موجود در سایت تکنولایف هم دیدن کنید؛ کافی است روی لینک روبرو کلیک کنید: قیمت تبلت

 

تراشه مدیاتک 1300T

تبلت Honor Pad V7 Pro در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و مدل دیگر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دو دوربین پشت هم برای این تبلت در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی حسگر ۱۳ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن هم یک دوربین با حسگر ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق قرار دیده می‌شود. دوربین جلو هم می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت Full HD ضبط کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این تبلت، داشتن چهار بلندگو است که از استاندارد DTS:X Ultra بهره می‌برند.

تبلت آنر پد v7 پرو

شرکت آنر از رابط کاربری MagicUI 5.0 با اندروید ۱۱ روی این تبلت استفاده کرده و انتظار می‌رود مدلی که در خارج از کشور چین عرضه می‌شود از سرویس‌های گوگل یا همان GMS پشتیبانی کند.

تبلت Honor Pad V7 Pro به باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که با یک کابل USB-C و شارژر ۲۲.۵ وات شارژ می‌شود. به همراه این تبلت قلم Magic Pencil 2 هم معرفی شد که می‌تواند نزدیک به ۴۰۹۶ واحد فشار را تشخیص دهد. همچنین مشخص شده میزان تاخیر این قلم تنها به ۸ میلی‌ثانیه می‌رسد. در کنار قلم صفحه کلید مخصوصی هم برای این محصول عرضه شده که از ترک‌پد و مکانی برای نگه‌داشتن قلم بهره می‌برد.

صفحه کلید تبلت Honorpad v7 pro

تبلت Honor Pad V7 Pro در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و آبی راهی بازار می‌شود. مدل فقط وای-فای این تبلت با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت نزدیک به ۴۰۰ دلار راهی بازار می‌شود. مدل 5G که از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد هم با قیمت نزدیک به ۵۷۰ دلار از پنج روز دیگر راهی بازار می‌شود. هنوز تاریخ عرضه این محصول خارج از کشور چین مشخص نشده است. برای خرید تبلت می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d8%a2%d9%86%d8%b1-%d9%be%d8%af-%d9%88%db%8c-7-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads