داغ ترین ها :
بهترین تبلت تا 4 میلیون

بهترین تبلت تا 4 میلیون

بهترین تبلت تا ۴ میلیون تومان کدام است؟ شاید از برخی جهات بتوانید تبلت را جایگزین گوشی کنید، بسیاری از کاربران تبلت را به عنوان کتابخوان یا یک وسیله برای طراحی و وب‌گردی انتخاب می‌کنند. اگر قصد خرید تبلت در بازه 4 میلیون تومان را دارید این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

در این مطلب می‌خواهیم تبلت هایی را به شما معرفی کنیم که تا 4 میلیون تومان قیمت دارند و ارزش خرید بالایی در برابر قیمتشان پیدا کرده اند؛ اما شما از یک تبلت چه انتظاری دارید؟ یا از یک تبلت کاربردی چه ویژگی هایی باید انتظار داشت؟

  • از تبلت می توان به عنوان کتاب خوان استفاده کرد؛
  • تبلت برای مشاهده فیلم بسیار مناسب است؛
  • برخی تبلت ها هستند که سخت افزار گرافیکی بسیار خوبی دارند و گیمرها آن را انتخاب می کنند؛
  • تبلت ها به دلیل پشتیبانی از قلم و داشتن نمایشگر بزرگ، انتخاب خوبی برای طراحان هستند؛
  • وب گردی و گشت و گذار در فضای مجازی در تبلت بسیار لذت بخش است.

 

بهترین تبلت برای بازی کودکان را در مطلب زیر بیابید.

تبلت کودک

 

تبلت ها معمولا یک سخت افزار مشخص و تکراری در بین خود دارند، نمایشگر بزرگ که شاخته یک تبلت است و باتری قدرتمند که بتواند آن نمایشگر بزرگ را ساعت ها روشن نگه دارد. اما همین دو شاخصه اصلی می توانند متغیر باشند، برای مثال نمایشگر بزرگ با وضوح بالا فقط در تبلت های گران یافت می شود، اما تبلت های اقتصادی بیشتر روی باتری تمرکز دارند، زیرا هرکس که تبلت اقتصادی تهیه می کند به احتمال زیاد به عنوان گوشی دوم استفاده می کند و کار های روزمره را با تبلت انجام می دهد، اما کسی که تبلت با سخت افزار قدرتمند تهیه می کند، برای طراحی یا بازی انتخاب می کند.

تبلت های 4 میلیون تومانی طبیعتا جزو دسته تبلت های ارزان قیمت شناخته می شوند، تبلت هایی که سخت افزار بسیار معمولی دارند و مناسب کتاب خوانی، فیلم دیدن و یا وب گردی هستند، این تبلت ها جزو بهترین تبلت های دانش آموزی هم قرار می گیرند، در ادامه این تبلت ها را مورد بررسی قرار می دهیم، همراه ما باشید.

 

کاربران جستجو کرده‌اند: تبلت 10 اینچ ارزان بازار کدام است؟
بهترین تبلت‌های 10 اینچی

 

لنوو Tab M7 نسخه 32 رم 2 LTE

لنوو Tab M7

یکی از تبلت‌های ارزان و خوب بازار همین لنوو مدل M7 است که از پنلی با اندازه 7 اینچی و رزولوشن 1024×600 دارد. این مشخصات باعث می‌شود در هر اینچ از این نمایشگر تراکم 170 پیکسل دیده شود. این تراکم پیکسلی نشان می‌دهد که نباید انتظار خیلی زیادی از این پنل داشته باشید و کیفیت بسیار معمولی است و خبری از کنتراست و پویایی رنگ‌ها نیست. در بخش سخت افزاری با تبلت ضعیفی مواجه هستیم و باید پیش از خرید نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشید. لنوو تب M7 از تراشه ۲۸ نانومتری مدیاتک MT8321 در نسخه وای فای و از مدیاتک MT8765B در نسخه LTE قدرت می‌گیرد.

قدرت این تراشه واقعا کم است و شما تنها می‌توانید با آن برنامه‌های مرسوم را آن هم با سرعت کم باز کنید و باید انتظار لگ و کندی را نیز داشته باشید. در بخش دوربین‌ها لنوو برای نماینده خود دو دوربین 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی و جلویی به عنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی در نظر گرفته است. در نهایت باید گفت انرژی مورد نیاز لنوو Tab M7 توسط یک باتری 3590 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

 

مشخصات تبلت لنوو Tab M7
تراشه مدیاتک MT8765B
پردازنده‌ی مرکزی Quad-core 1.3 GHz
پردازنده‌ی گرافیکی Mali-400
پشتیبانی از سیم کارت بله
دوربین اصلی 2 مگاپیکسل
دوربین سلفی 2 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 9
حافظه داخلی 32 گیگابایت
رم 2 گیگابایتی
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه بله

 

خرید تبلت لنوو m7

 

اگر به دنبال بهترین تبلت موجود در بازار ایران هستند، قبل از خرید حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.

بهترین تبلت های بازار

 

جی ال ایکس F8 Lite نسخه 32 رم 2

جی ال ایکس F8

یکی از تبلت‌های شرکت ایرانی جی ال ایکس که در مطلب بهترین تبلت تا قیمت ۴ میلیون قرار است به معرفی آن بپردازیم جی ال ایکس F8 لایت نام دارد. این تبلت از نمایشگری 8 اینچی IPS LCD با وضوح 800 در 1280 استفاده می‌کند و در نتیجه تراکم 189 پیکسل بر هر اینچ را در اختیار قرار می‌دهد. این محصول از پردازنده چهار هسته‌ای بهره می‌برد و در این نسخه 32 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می‌کند.

قدرت سخت افزاری این مدل تنها برای انجام کارهای ساده و ابتدایی مناسب است و نباید انتظار سرعت بالا یا اجرای روان بازی‌ها را داشته باشید. این دستگاه دارای یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و یک سلفی 2 مگاپیکسلی است و از یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی برای تأمین انرژی استفاده می‌کند. جی ال ایکس F8 لایت از سیم کارت نیز پشتیبانی می‌کند و از این طریق شما می‌توانید با آن تماس برقرار کنید. پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و اندروید 11 از دیگر ویژگی‌های این تبلت هستند.

 

مشخصات تبلت جی ال ایکس F8 Lite
تراشه چهار هسته‌ای
پردازنده‌ی مرکزی
پردازنده‌ی گرافیکی
پشتیبانی از سیم کارت بله
دوربین اصلی 5 مگاپیکسل
دوربین سلفی 2 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 11
حافظه داخلی 32 گیگابایت
رم 2 گیگابایتی
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه بله / میکرو اس دی تا 128 گیگابایت

 

خرید تبلت جی ال ایکس f8 لایت

 

اگر بودجه بیشتری دارید؛ می‌توانید از بین تبلت های رنج میلیون 6 تومان گزینه های بهتری را خریداری کنید.

بهترین تبلت تا 6 میلیون

 

جی ال ایکس F4X نسخه 32 رم 2

جی ال ایکس F4X نسخه 32 رم 2

یکی از بهترین تبلت تا ۴ میلیون از برند جی ال ایکس که در این بازه قیمتی می‌توان آن را خریداری کرد همین F4X است، محصولی که با اندروید 11 روانه بازار شده و 350 گرم وزن دارد. در بخش روبرویی این مدل یک نمایشگر 7 اینچی از نوع IPS LCD‌ با رزولوشن 1024 در 600 دیده می‌شود که تراکم 170 پیکسل بر هر اینچ را نیز در اختیار قرار می‌دهد. کیفیت این پنل کاملا معمولی است و البته بیشتر از این هم نمی‌توان در این بازه قیمتی انتظار داشت.

در این مدل شما از 32 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم برخوردار می‌شوید و از نظر سخت افزاری نیز برای کارهای کاملا پایه‌ای و ساده می‌توانید به روی این محصول حساب کنید ولی اصلا قدرت سخت افزاری بالایی را شاهد نیستیم. این تبلت از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و برای عکاسی نیز از دوربین بهره می‌برد، یکی اصلی و 8 مگاپیکسلی و یکی سلفی و 5 مگاپیکسلی.

 

مشخصات تبلت جی ال ایکس F4X
تراشه چهار هسته‌ای
پردازنده‌ی مرکزی
پردازنده‌ی گرافیکی
پشتیبانی از سیم کارت بله
دوربین اصلی 8 مگاپیکسل
دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 11
حافظه داخلی 32 گیگابایت
رم 2 گیگابایتی
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه بله / میکرو اس دی تا 128 گیگابایت

 

خرید جی ال ایکس F4X نسخه 32 رم 2

 

اگر با مشکلاتی نظیر “مشکل روشن نشدن تبلت سامسونگ” مواجه هستید؛ مقاله زیر به شما کمک خواهد کرد.

مشکلات تبلت سامسونگ

 

 جی ال ایکس F2 ظرفیت 16 گیگابایت رم 1

 جی ال ایکس F2

دیگر تبلت ۴ میلیونی این لیست، این تبلت از GLX است که آن را می‌توانیم ارزان‌ترین مدل موجود در بازار به حساب بیاوریم و اگر بودجه کمی دارید و حتما تبلت می‌خواهید در خرید این گزینه شک کنید. در بخش نمایشگر این دستگاه پنلی 7 اینچی با رزولوشن 1024 در 600 دیده می‌شود و سازنده ایرانی برای تأمین قدرت این مدل از تراشه 28 نانومتری SC7731E با 4 هسته پردازشی کمک گرفته است. در کنار این سخت افزار 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت رم قرار می‌‌گیرد و باید لگ‌های گاه و بی‌گاه را انتظار داشته باشید.

در بخش باتری با ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعتی مواجه هستیم و دوربین این تبلت هم سنسوری 2 مگاپیگسلی دارد. اندروید 10، پشتیبانی از 3G، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و وزن 301 گرمی از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول هستند.

 

مشخصات تبلت جی ال ایکس F2
تراشه چهار هسته‌ای
پردازنده‌ی مرکزی SC7731E
پردازنده‌ی گرافیکی
پشتیبانی از سیم کارت بله
دوربین اصلی 2 مگاپیکسل
دوربین سلفی 2 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 10
حافظه داخلی 16 گیگابایت
رم 1 گیگابایتی
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه بله / میکرو اس دی تا 64 گیگابایت

 

خرید  جی ال ایکس F2 ظرفیت 16 گیگابایت رم 1

 

نارتب N27 ظرفیت ۳۲ گیگابایت رم ۲

تبلت نارتب ان ۲۷

دیگر لپ تاپی که تا ۴ میلیون تومان می‌توانید تهیه کنید، تبلت نارتب مدل N27 است. این تبلت برای کارهای روزمره مانند وبگردی؛ به‌خصوص استفاده دانش‌آموزان که برای کلاس خود یک تبلت ساده می‌خواهند گزینه‌ای مناسب است.

این تبلت بدنه‌ای پلاستیکی دارد و به یک نمایشگر LCD مجهز شده. ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۲ گیگابایت رم برای آن تعبیه شده و پردازنده مرکزی octa core SC9863A دارد. دوربین اصلی این تبلت ۴ میلیونی ۸ مگاپیکسل بوده و دوربین جلوی آن یک حسگر ۲ مگاپیکسلی واید است که چندان عملکرد چشمگیری در عکاسی ندارد و صرفا کار را راه می‌اندازد.

این تبلت همراه با اقلام خوبی به فروش می‌رسد. بنابراین با خرید آن شما صاحب یک مبدل OTG، یک هندزفری، شارژر، کاور و همینطور محافظ صفحه نمایش می‌شوید.

مشخصات تبلت نارتب N27
تراشه هشت هسته‌ای
پردازنده مرکزی SC9863A
پشتیبانی از سیم کارت بله
دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
حافظه رم ۲ گیگابایت

جمع بندی

با توجه به قیمت‌های فعالی بازار، تعداد تبلت تا ۴ میلیون اندروید زیاد نیست و گزینه‌های کمی هستند که کمتر از 4 میلیون قیمت دارند. برای خرید تبلت مناسب باید حدود 6 تا 8 میلیون هزینه کنید.

 

سوالات متداول

بهترین تبلت سامسونگ تا ۴ میلیون کدام است؟ سامسونگ در این بازه قیمتی تبلتی ندارد و باید بودجه بیشتری برای مدل‌های پایه‌ای تبلت سامسونگ صرف کنید.

بهترین تبلت ۴ میلیونی از نظر نمایشگر کدام است؟ اولین نکته‌ای که باید در مورد تبلت تا چهار میلیون بدانید این است که این محصولات سطح خیلی بالایی ندرند و هیچ کدام از تراشه قوی یا نمایشگر FHD استفاده نمی‌کنند. در بین مدل‌های بالا کیفیت نمایشگر یکسان است.

بهترین تبلت تا 4 میلیون از نظر باتری کدام است؟ تبلت‌های لیست به طور کلی باتری مناسب و قابل قبولی دارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. مهدی

    تشکر

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مهدی

      پیروز باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d8%a7-4-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86/
ads
ads