داغ ترین ها :
نسخه دانش آموزی تبلت T20 نوکیا معرفی شد

نسخه دانش آموزی تبلت T20 نوکیا معرفی شد

ماه گذشته‌ی میلادی، شرکت HMD گلوبال تبلت جدیدی به نام نوکیا T20 را معرفی کرد؛ محصولی که در چد کشور معرفی شد و توانست فروش مناسبی را نیز تجربه کند. حال به نظر می‌رسد که مدل جدیدی از این تبلت در راه است که نوکیا T20 Education Edition نام دارد و برای دانش‌آموزان و دانشجویان به بازار عرضه خواهد شد. البته هنوز قیمت تبلت دانش آموزی نوکیا T20 مشخص نشده است.

گفته شده که تبلت مدنظر از ماه آینده به بازار عرضه می‌شود. همانطور که از نام تبلت مشخص می‌شود، محصول مدنظر برای استفاده‌ی دانش‌آموزان و دانشجویان خواهد بود و مشخصات سخت‌افزاری متناسب با استفاده‌ی محصلان دارد.

نوکیا T20 Education Edition از صفحه‌نمایشی ۱۰.۴ اینچی استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن به ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ یا 2K می‌رسد و توانسته گواهی Swiss SGS را در زمینه‌ی ارائه‌ی نور آبی بسیار کم دریافت کند؛ گواهی که مشخص می‌کند نور ساطع شده از صفحه‌نمایش آسیب کمتری به چشمان کاربر وارد خواهد کرد.

 

لیست امروز تبلت های متنوع موجود در فروشگاه تکنولایف را ببنید: قیمت تبلت

 

تبلت t20 نوکیا

در درون دستگاه جدید HMD گلوبال، تراشه‌ی Unisoc T610 قرار گرفته که از پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای استفاده می‌کند. این پردازنده از ۲ هسته‌ی Cortex A75 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی Cortex A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز تشکیل می‌یابد.

طبق گفته‌ها، تبلت مدنظر از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برخوردار است که البته می‌توان با استفاده از کارت حافظه‌ی microSD میزان حافظه‌ی ذخیره‌سازی را افزایش داد. به صورت از پیش نصب شده، نرم‌افزارهایی روی تبلت نصب شده که به دانش‌آموزان در سطوح مختلف کمک می‌کنند.

علاوه بر اینکه المان‌های مختلفی جهت سهولت در آموزش در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، والدین می‌توانند استفاده‌ی فرزندانشان از تبلت را بررسی کنند که شامل ساعات و نحوه‌ی استفاده از دستگاه می‌شود. جالب است بدانید که دسترسی از راه دور برای تبلت نیز در نظر گرفته شده تا والدین بتوانند در لحظه، تبلت را چک کرده و امکان کنترل نرم‌افزارهای موجود در دستگاه ازجمله حذف آن‌ها را داشته باشند. امکان نصب بازی نیز به‌صورت مستقیم روی دستگاه وجود ندارد.

نوکیا T20 Education Edition دارای باتری با ظرفیت ۸۲۰۰ میلی‌آمپرساعت است که البته امکان شارژ ۱۵ واتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. البته در درون جعبه، شارژر ۱۰ وات گذاشته خواهد شد. انتظار می‌رود به‌زودی قیمت دستگاه مشخص شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%db%8c-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-t20/
ads
ads