داغ ترین ها :
بهترین تبلت های دانش آموزی (مشخصات کامل)

بهترین تبلت های دانش آموزی (مشخصات کامل)

همه‌گیری ویروس کرونا در سال‌‎های اخیر سبب شده است تا تبلت به یکی از ابزارهای اصلی در سیستم آموزشی تبدیل شود، از این رو بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان در صدد هستند تا برای انجام امور آموزشی خود یک تبلت مناسب تهیه کنند. انتخاب بهترین تبلت دانش‌آموزی کار آسانی نیست، در واقع فاکتورهای زیادی نظیر اندازه صفحه‌نمایش، قدرت پردازشی، قیمت و غیره هستند که باید به هنگام خرید بهترین تبلت برای دانش آموزان آن‌ها را در نظر بگیرد. با این حال فصل بازگشت به مدارس رو به آغاز است و اگر هنوز به دنبال یک تبلت دانش آموزی مناسب هستند ما برایتان لیستی از بهترین و ارزانترین تبلت برای دانش آموزان را تهیه کرده‌ایم تا در صورت نیاز نگاهی به آنها بیندازید.

گاهاً در بستر وب کاربران می‌پرسند که تبلت دانش آموزی چیست؟ در حقیقت به تبلت‌های ارزان و مناسب برای دانش آموزان تبلت دانش اموزی می‌گویند و منظور از تبلت دانش‌آموزی، نوع خاصی از تبلت نیست. لیست قیمت تبلت سایت تکنولایف را برای آگاهی از دیگر گزینه های موجود بررسی کنید.

تبلت دانش آموزی چیست؟

قبل از این که بخواهیم بهترین مارک تبلت دانش آموزی و بهترین مدل‌ها را معرفی کنیم باید اشاره کنیم که منظور از تبلت دانش آموزی چیست. به تبلت‌هایی که سخت افزار و نمایشگر مناسبی دارند و دانش آموز می‌تواند با آن‌ها درس بخواند و تکالیف خود را انجام دهد تبلت دانش آموزی می‌گویند. قیمت تبلت دانش آموزی می‌تواند بر اساس مدل‌ها و برندها متفاوت باشد و به همین دلیل در ادامه از ارزانترین تبلت دانش اموزی معرفی می‌شود تا مدل‌های بهتر و گران‌قیمت‌تر.

بد نیست اشاره کنیم که محصولی تحت عنوان تبلت دانش آموزی دخترانه وجود ندارد و می‌توانید از بین مدل‌های موجود تبلت‌های ظریف‌تر با رنگ‌های روشن را خریداری کنید.

بهترین و ارزانترین تبلت برای دانش آموزان

سامسونگ گلکسی تب A8

galaxy Tab A8 برای دانش آموزان

یکی از تبلت هایی که موقع خرید تبلت دانش آموزی باید در نظر داشته باشید، Galaxy Tab A8 است. اگر دنبال خرید تبلت دانش اموزی ارزان‌قیمت هستید، این تبلت که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد هم از قیمت خوبی برخوردار است و هم نیاز دانش آموز را برآورده می‌کند. بدنه تبلت A8 فلزی است و در نگاه اول کیفیت ساخت آن توجه‌ها را جلب می‌کند. همین مسئله باعث شده که وزن تبلت نسبت به یک تبلتی که بدنه‌ی پلاستیکی دارد بیشتر باشد و به نیم کیلوگرم برسد. 

نمایشگر ۱۰.۵ اینچی این تبلت از نوع TFT است و با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل محتواهای تصویری را با کیفیت قابل قبولی نشان می‌دهد. برای این تبلت دانش آموزی سامسونگ ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده که با کمک کارت حافظه می‌توانید آن را بیشتر کنید. رم دستگاه نیز ۴ گیگابایت است. دوربین اصلی تبلت ۸ مگاپیکسل است و برای دوربین جلو هم یک حسگر ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که برای عکاسی و فیلمبرداری می‌توانید استفاده کنید اما نباید حساب چندانی روی کیفیت آن باز کنید. از نظر کیفیت صوتی، این تبلت عملکرد خوبی داشته و اسپیکرهای آن از کیفیت خوبی برخوردارند. بنابراین سر کلاس و موقع شنیدن صدای معلم یا حتی موقع فیلم دیدن، صدا به خوبی منتقل می‌شود و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

مشخصات تبلت گلکسی تب A8
تراشه Unisoc Tiger T618
تعداد سیم کارت یک سیم کارت نانو
دوربین ۸ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۱ با قابلیت ارتقا
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
رم ۴ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی/ نوع کارت حافظه دارد |  microSDXC
باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت

 

خرید سامسونگ Galaxy Tab A8

 

شیائومی Redmi Pad

تبلت Redmi Pad بهترین تبلت دانش آموزی دخترانه

دیگر تبلت دانش اموزی که به شما توصیه می‌کنیم حتما در نظر داشته باشید، این تبلت میان رده از برند شیائومی است که هم خوش قیمت است، هم ظاهر جذابی دارد و هم از ویژگی‌های خوبی برخوردار است. ابعاد تبلت ۲۵۰.۵ در ۱۵۸ در ۷.۱ میلی متر است و حدودا نیم کیلوگرم وزن دارد. این تبلت با یک باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی کار می‌کند و به‌خوبی شارژ را نگه می‌دارد. این تبلت از یک نمایشگر ۱۰.۶ اینچی برخوردار است که به پنل IPS مجهز شده و رزولوشنی برابر با ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد. هم برای دوربین اصلی و هم دوربین سلفی، حسگر ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی هم دارد. این دستگاه، از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم برخوردار است. این تبلت در حال حاضر یکی از ارزانترین تبلت دانش اموزی موجود در بازار است. 

مشخصات تبلت شیائومی Redmi Pad
تراشه MediaTek Helio G99
تعداد سیم کارت بدون سیم کارت
دوربین ۸ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۲
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
رم ۶ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی دارد
باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعت

 

خرید تبلت Redmi Pad

 

مایکروسافت Surface Pro 9

Surface Pro 9

این تبلت، یک تبلت بسیار باکیفیت با حافظه داخلی قابل توجه و ویژگی‌های جذاب است اما از نظر قیمتی بالاتر از مدل‌های دیگر قرار دارد و اگر تصمیم داشتید یک تبلت باکیفیت بخرید که خودتان کارهایتان را با کمک آن انجام دهید و در مواقع کلاس داشتن فرزندان تبدیل به یک تبلت دانش آموزی خود شود، این مدل را به شما معرفی می‌کنیم. این تبلت یک نمایشگر ۱۳ مگاپیکسلی دارد که از رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی برخوردار است. نرخ نوسازی آن بیش از ۱۲۰ هرتز است و از تکنولوژی Dolby Vision IQ استفاده می‌کند.  همچنین پوشش نمایشگر گوریلا گلس ۵ است که میزان آسیب دیدن صفحه را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

 برای این تبلت ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به علاوه‌ی ۸ گیگابایت رم در نظر گرفته شده اما باز هم اگر به ظرفیت بالاتری احتیاج داشتید می‌توانید آن را ارتقا دهید. کیفیت دوربین اصلی این تبلت ۱۰ مگاپیکسل است و برای دوربین جلو هم یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که عملکردی قابل قبول دارد اما فوق‌العاده نیست و بهتر است برای عکاسی از دوربین موبایل خود استفاده کنید. از نظر تعداد درگاه‌ها و پورت‌های این تبلت، می‌توان گفت که دو پورت USB-C، یک درگاه شارژر مخصوص سرفیس و یک درگاه هم برای اتصال کیبورد در نظر گرفته شده است. 

مشخصات تبلت Surface Pro 9
تراشه Deca-core 12th Gen
تعداد سیم کارت بدون سیم کارت
دوربین ۱۰ مگاپیکسل
سیستم عامل Windows 11 Pro
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
رم ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی/ نوع حافظه داخلی دارد | NVMe PCle
باتری ۴۷.۷ وات ساعت

 

خرید تبلت Surface Pro 9

 

سامسونگ گلکسی تب A7

سامسونگ گلکسی تب A7 (تبلت دانش آموزی)

تبلت سامسونگ Tab A7 یکی از بهترین گزینه‌های است که می‌تواند در لیست بهترین تبلت دانش آموزی ما قرار بگیرد. سامسونگ گلکسی تب A7 به یک نمایشگر با اندازه 10.4 اینچ از نوع TFT مجهز شده است که می‌تواند وضوح تصویر 2000×1200 پیکسل را ارائه بدهد. پردازش‌های تبلت دانش آموزی 10 اینچی سامسونگ توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون 662 انجام می‌گیرد که با همراهی 3 و 4 گیگابایت رم می‌تواند به سادگی از پس بسیاری از پردازش‌ها برآید. گلکسی Tab A7 در دو نسخه مختلف با ظرفیت‌های 32 و 64 گیگابایت به فروش می‌رسد که می‌تواند فضا کافی را برای ذخیره کردن فایل‌هایتان فراهم بیاورد. همانند دیگر تبلت‌های در Galaxy Tab A7 خبری از دوربین فوق‌العاده نیست و این دستگاه تنها به یک سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز شده است که می‌تواند عکس‌های قابل‌قبولی را به ثبت برساند. انرژی موردنیاز این دستگاه توسط یک باتری با ظرفیت 7040 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که می‌تواند برای مدت‌زمان زیادی شما را همراهی کند.

مشخصات سامسونگ گلکسی تب A7
تراشه کوالکام اسنپدراگون 662
تعداد سیم‌کارت تک سیم‌کارت
دوربین 8 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 10، قابل ارتقاء به اندروید 11
حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت
رم 3 و 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد | microSDXC
باتری 7040 میلی آمپر ساعت

 

بهترین تبلت های بازار کدامند؟

مقاله بهترین تبلت های بازار ایران به این سوال شما پاسخ می‌دهد.

 

سامسونگ گلکسی تب A8

گلکسی تب A8 (تبلت مناسب برای دانش آموزان)

Galaxy Tab A8 یکی دیگر از بهترین و ارزانترین تبلت برای دانش آموزان است که ما تصمیم گرفتیم آن را لیست خود قرار دهیم. سامسونگ، گلکسی Tab A8 را با یک نمایشگر 8.0 اینچی از نوع TFT عرضه کرده است که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 1280×800 پیکسل به نمایش دربیاورد. چیپ‌ست کوالکالم اسنپدارگون 429 وظیفه پردازش اطلاعات را در این تبلت برعهده‌ دارد، همچنین همراهی 2 و 3 گیگابایت رم نیز سبب شده تا بتواند برنامه‌‌های مختلفی را به صورت هم‌زمان به اجرا دربیاورد بدون آنکه با افت سرعت یا کندی مواجه شود. سامسونگ تبلت خود را در دو نسخه با ظرفیت‌های 32 و 64 گیگابایت به فروش می‌رساند که فضا کافی را برای ذخیره کردن فایل‌های مورد نیازتان فراهم می‌آورد. قاب پشتی گلکسی Tab A8 میزبان یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس‌های قابل قبولی را به ثبت برساند. یک باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز این تبلت سامسونگ را تأمین می‌کند که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. جزئیات این تبلت دانش آموزی سامسونگ را در جدول زیر ببنید.

مشخصات سامسونگ گلکسی تب A8
تراشه کوالکام اسنپدراگون 429
تعداد سیم‌کارت تک سیم‌کارت
دوربین 8 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 9، قابل ارتقاء به اندروید 11
حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت
رم 2 و 3 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد | microSDXC
باتری 5100 میلی آمپر ساعت

 

بهترین تبلت سامسونگ 2022 کدام‌اند؟

بهترین تبلت های سامسونگ

 

سامسونگ گلکسی تب A7 لایت

سامسونگ گلکسی تب A7 لایت

سومین تبلت دانش آموزی سیم کارت خور ما نیز محصولی از شرکت سامسونگ است. سامسونگ در ساخت Galaxy Tab A7 Lite از یک نمایشگر 8.7 اینچی از نوع TFT استفاده کرده است که می‌تواند تصاویر را با وضوح تصویر 1340×800 پیکسل به نمایش دربیاورد. تراشه مدیاتک Helio P22T به عنوان قلب تپنده گلکسی Tab A7 Lite در نظر گرفته شده است که با همراهی 3 و 4 گیگابایت رم می‌تواند به سادگی پردازش‌های نسبتاً سنگین را انجام دهد. گلکسی تب A7 لایت با دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایت به فروش می‌رسد که فضا کافی را برای ذخیره کردن فایل‌هایتان فراهم می‌آورد. در این دستگاه یک سنسور 8 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته شده است که می‌تواند عکس‌های قابل قبولی را به ثبت برساند. انرژی مورد نیاز این تبلت دانش آموزی سامسونگ توسط یک باتری با ظرفیت 5100 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که می‌تواند برای مدت‌زمان زیادی شما را همراهی کند.

مشخصات سامسونگ گلکسی تب A7 Lite
تراشه مدیاتک Helio P22T
تعداد سیم‌کارت تک سیم‌کارت
دوربین 8 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 11، One UI 3.1
حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت
رم 3 و 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد | microSDXC
باتری 5100 میلی آمپر ساعت

 

خرید سامسونگ گلکسی Tab A7 Lite

 

با بهترین تبلت های تا 10 میلیون تومان آشنا شوید.

بهترین تبلت تا ده میلیون

 

تبلت نارتب 2 مدل E8

تبلت نارتب 2 مدل E8

این محصول یک تبلت دانش آموزی نارتب است که 339 گرم وزن دارد و از یک پنل 8 اینچی استفاده می‌کند. این صفحه نمایش که دارای تکنولوژی IPS است از رزولوشن 1280×800 استفاده می‌کند و تراکم 213 پیکسل بر هر اینچ را مقابل چشمان شما قرار می‌دهد. این تبلت از یک دوربین اصلی با سنسور 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک سلفی 2 مگاپیکسلی در جلو میزبانی می‌کند.

تبلت نارتب 2 مدل E8 از تراشه SC۹۸۶۳A استفاده می‌کند و سیستم عامل آن به صورت پیش فرض اندروید 10 است. انرژی مورد نیاز این مدل از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌شود و پشتیبانی از سیم‌کارت و شبکه 4G سبب می‌شود تا بتوانید در محیط خارج از خانه نیز به خوبی از این دستگاه استفاده کنید. پس در نهایت اگر برای شما سوال است که قیمت تبلت ارزان دانش آموزی چقدر است باید بگوییم با کمترین هزینه می‌توانید محصولاتی از نارتب و جی ال ایکس خریداری کنید.

مشخصات تبلت نارتب 2 مدل E8
تراشه SC۹۸۶۳A
تعداد سیم‌کارت تک سیم‌کارت
دوربین 8 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 10
حافظه داخلی 32 گیگابایت
رم 2 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد | microSDXC
باتری 4500 میلی آمپر ساعت

 

نکاتی که باید قبل از خرید تبلت بدانید!

راهنمای خرید تبلت

 

هوآوی مدیاپد T10

هوآوی مدیاپد T10

اما لیست تبلت دانش آموزی ما تنها به برند سامسونگ اختصاص ندارد و محصولات کمپانی‌های دیگر نظیر سامسونگ نیز در آن یافت می‌شوند. MatePad T10 محصولی از شرکت هوآوی است که می‌تواند در لیست بهترین و ارزانترین تبلت برای دانش آموزان قرار بگیرد. تبلت دانش آموزی 10 اینچی هوآوی میزبان یک نمایشگر 9.7 اینچی است که وضوح تصویر 1280×800 پیکسل را ارائه می‌دهد. تراشه کایرین 710A به عنوان مرکزپردازش‌های این تبلت در نظر گرفته شده است که با همراهی 2 گیگابایت رم می‌تواند برنامه‌های مختلفی را اجرا کند. مدیاپد T10 با حافظه 16 گیگابایت به فروش می‌رسد که فضا مناسبی را برای ذخیره کردن فایل‌هایتان فراهم می‌آورد. قاب پشتی هوآوی مدیاپد T10 نیز محل قرارگیری یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس‌های نسبتاً واضحی را به تصویر بکشد. این دستگاه از یک باتری با ظرفیت 5100 میلی‌آمپر ساعت تغذیه می‌کند که می‌تواند برای مدت‌زمان زیادی شما را همراهی کند.

مشخصات هوآوی مدیاپد T10
تراشه
کایرین 710A
تعداد سیم‌کارت تک سیم‌کارت
دوربین 8 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 11
حافظه داخلی 32 گیگابایت
رم 2 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد | microSDXC
باتری 5100 میلی آمپر ساعت

 

جی ال ایکس F8

جی ال ایکس F8

GLX F8 یک تبلت دانش آموزی ایرانی است که با قیمت مناسبی در بازار عرضه شده است. پردازش‌های این تبلت توسط یک پردازنده 8 هسته‌ای انجام می‌شود که با همراهی 2 گیگابایت رم می‌تواند قدرت پردازشی قابل قبولی را ارائه بدهد. تبلت جی پلاس با حافظه داخلی 16 گیگابایت به فروش می‌رسد که فضا کافی را برای ذخیره کردن فایل‌های مورد علاقه‌تان فراهم می‌آورد. همچنین یک دوربین با رزولوشن 5 مگاپیکسل نیز وظیفه ثبت عکس را در این دستگاه بر عهده دارد. انرژی مورد نیاز این تبلت توسط یک باتری با ظرفیت 5100 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که می‌تواند برای مدت‌ها شارژدهی داشته باشد.

مشخصات جی ال ایکس F8
تراشه
SC9863A
تعداد سیم‌کارت تک سیم‌کارت
دوربین 8 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 11، One UI 3.1
حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایت
رم 2 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد | microSDXC
باتری 5100 میلی آمپر ساعت

 

ایپد 10.2 2021

ایپد 10.2 2021

ایپد 10.2 2021 با توجه به نمایشگر خوب، قیمت مناسب، تراشه عالی، سیستم عامل iPadOS و قابلیت‌های مولتی تسکینگ خوب می‌تواند یکی از بهترین تبلت‌های دانش آموزی باشد. جالب است بدانید که خود اپل هم این مدل را برای دانش آموزان و دانشجویان مناسب می‌داند. ایپد 10.2 2021 از قلم اپل نسل اول پشتیبانی می‌کند تا شما بتوانید با خرید مجزا این قلم از قابلیت‌های آن بهره مند شوید. نمایشگر این تبلت از نوع Retina IPS LCD بوده و از رزولوشن ۲۱۶۰×۱۶۲۰ بهره می‌برد. صفحه نمایش این ایپد تراکم پیکسلی ۲۶۵ را مقابل چشمان شما قرار داده و نسبت ۴ به ۳ دارد. این نسبت باعث می‌شود بسیاری از محتوا مانند فیلم و سریال به روی این نمایشگر تمام صفحه نشوند.

این ایپد از تراشه ۷ نانومتری A13 قدرت می‌گیرد، تراشه‌ای که ایفون‌های سری ۱۱ از آن استفاده می‌کردند. این تراشه قدرت بسیار خوبی دارد و به خوبی می‌تواند همه کارها را با سرعت بسیار خوب و در بالاترین سطح ممکن اجرا کند. با این تبلت می‌توانید همه بازی‌های موجود را به روی نهایت گرافیک و بدون افت فریم بازی کنید. دوربین اصلی ایپد 10.2 2021 سنسوری ۸ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند عکس‌های خوبی برای یک تبلت به ثبت برساند. دوربین سلفی از طرفی سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دارد از نوع فوق عریض استفاده می‌کند. این ایپد یک باتری با ظرفیت ۸۵۵۷ میلی آمپر ساعتی دارد که می‌توانید این محصول را بین 2 تا 3 روز سرپا نگه دارد.

مشخصات ایپد 10.2 2021
تراشه
A13 Bionic
تعداد سیم‌کارت دو نسخه وای فای و سیم کارت خور دارد
دوربین 8 مگاپیکسل
سیستم‌عامل iPadOS 15
حافظه داخلی 64 و 256 گیگابایت
رم 3 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه ندارد
باتری 8557 میلی آمپر ساعت

لنوو Tab M10 X505X

لنوو Tab M10 X505X

لنوو Tab M10 X505X را می‌توانیم یک تبلت دانش آموزی لنوو بدانیم؛ چرا که این مدل نمایشگر بزرگی دارد و برای مطالعه، مشاهده محتوا و مولتی تسکینگ یکی از بهترین گزینه‌های ممکن به حساب می‌آید. این محصول از پنلی 10.1 اینچی با فناوری IPS LCD و رزولوشن 2800×800 برخوردار است و تراکم 143 پیکسل بر هر اینچ را در اختیار قرار می‌دهد. قدرت سخت افزاری لنوو Tab M10 X505X به لطف تراشه اسنپدراگون 429 تأمین می‌شود که البته این تراشه چندان قوی نیست و نباید انتظار خیلی زیادی از آن داشته باشید و این تبلت تنها می‌تواند از پس کارهای روزانه بربیاید.

مانند مدل‌های دیگر هم‌قیمت رزولوشن دوربین اصلی این تبلت 5 مگاپیکسل و کیفیت دوربین سلفی 2 مگاپیکسل است. لنوو تب M10 انرژی خود را از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی می‌گیرد که شاید ظرفیت خیلی زیادی برای این اندازه نمایشگر نباشد ولی در عمل به دلیل کیفیت معمولی پنل و تراشه نه چندان قوی می‌تواند مدت نسبتا زیادی دوام بیاورد. در آخر اگر تبلت کودکان ارزان قیمت با نمایشگر بزرگ می‌خواهید این مدل می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

 

مشخصات لنوو Tab M10 X505X
تراشه
اسنپدراگون 429
تعداد سیم‌کارت یک سیم کارت
دوربین 8 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 9
حافظه داخلی 32 گیگابایت
رم 2 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد
باتری 4500 میلی آمپر ساعت

تبلت لنوو m10 X505X

 

گلکسی Tab S7 FE

گلکسی Tab S7 FE

این تبلت بسیار ظریف طراحی شده و تنها ضخامتی ۶.۳ میلی متری دارد، البته نباید بر این اساس این کهکشانی را خوش دست بدانیم؛ چرا که وزن آن ۶۰۸گرم و ابعاد آن با توجه به نمایشگر ۱۲.۴ اینچی بسیار بزرگ است. این تبلت تماما از جنس آلومینیوم ساخته شده و از قلم هم برخوردار است که می‌تواند نکته بسیار مهمی و ارزشمندی به حساب بیاید. نمایشگر ۱۲.۴ اینچی این تبلت بزرگ جثه از نوع TFT است و از رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ استفاده می‌کند. این پنل در هر اینچ تراکم ۲۴۳ را در اختیار می‌گذارد و از نسبت ۱۶ به ۱۰ نیز بهره می‌برد.

در بخش سخت افزاری نسخه وای فای از تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون 778G و نسخه 5G از تراشه ۸ نانومتری اسنپدراگون 750G استفاده می‌کند. هر دو تراشه بسیار قوی هستند اما تراشه اسنپدراگون 778G قدرت بیشتری دارد و عالی عمل می‌کند. این تبلت کهکشانی دوربین اصلی با سنسور ۸ مگاپیکسلی دارد و عکس‌های سلفی نیز با سنسوری ۵ مگاپیکسلی به ثبت می‌رسند. این تبلت یک باتری با ظرفیت ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعت دارد. این باتری پر ظرفیت می‌تواند بیش از یک روز این کهکشانی را سر پا نگه دارد و طبق چیزی که انتظار داریم شارژ دهی نسخه وای فای بهتر است و این مدل می‌تواند تا ۱.۵ یا ۲ روز دوام بیاورد.

 

مشخصات گلکسی Tab S7 FE
تراشه
اسنپدراگون 750 در نسخه سیم کارت و اسنپدراگون 778 در نسخه وای فای
تعداد سیم‌کارت یک سیم کارت
دوربین 8 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 11
حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت
رم 4 و 6 و 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد
باتری 10090 میلی آمپر ساعت

 

ایپد مینی 2021

ایپد مینی 2021

اگر می‌توانید حدود 15 میلیون یا بیشتر هزینه کنید به طور حتم یکی از بهترین تبلت‌های دانش آموزی ایپد مینی نسل 6 یا ایپد مینی 2021 است؛ چرا که وزن آن تنها ۲۹۳ گرم بوده و ضخامتی ۶.۳ میلی متری دارد تا از نظر ارگونومی واقعا خوب و جذاب باشد. این محصول از قلم نسل دوم اپل هم پشتیبانی می‌کند. اپل برای ایپد مینی 2021 یک صفحه نمایش ۸.۳ اینچی از نوع Retina IPS LCD در نظر گرفته که با داشتن رزولوشن ۲۲۶۶×۱۴۸۸ و نسبت ۳ به ۲ تراکم ۳۲۷ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این پنل توانسته حدود ۷۸ درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص دهد و حالا دیگر شاهد حاشیه‌های زیاد اطراف نمایشگر نیستیم.

در بخش سخت افزاری اپل تفاوتی بین این محصول و ایفون‌های سری ۱۳ قائل نشده و برای هر دو تراشه ۵ نانومتری A15 را در نظر گرفته است. قدرت این تراشه بسیار زیاد است و باعث می‌شود شما با خیال آسوده بتواند تا چند سال از عملکرد عالی این ایپد در بالاترین سطح استفاده کنید. اپل برای دوربین اصلی و دوربین سلفی هر دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته است. ایپد مینی 2021 یک باتری با ظرفیت ۵۱۲۴ میلی آمپر ساعت دارد و از شارژ سریع ۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این ظرفیت باتری در کنار تراشه ۵ نانومتری و بسیار کم مصرف A15 باعث می‌شود این محصول بتواند تا حدود ۱۱ ساعت مداوم وبگردی و تا حدود ۱۰ ساعت پخش ویدئو را دوام بیاورد.

 

مشخصات ایپد مینی 2021
تراشه
A15 Bionic
تعداد سیم‌کارت دو نسخه وای فای و سیم کارت خور دارد
دوربین 12 مگاپیکسل
سیستم‌عامل iPadOS 15
حافظه داخلی 64 و 256 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه ندارد
باتری 19.3 وات ساعت

 

ما در این مطلب سعی کردیم لیستی از بهترین تبلت‌های موجود در بازار را تهیه کنیم تا بتوانید با بررسی آن‌ها انتخاب بهتری داشته باشید. چنانچه شما محصولات مناسب‌تری را می‌شناسید حتماً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا لیست خود اضافه کنیم.

سوالات متداول

قیمت تبلت دانش آموزی سیم کارت خور چقدر است؟ قیمت تبلت دانش اموزی می‌تواند بسیار متنوع باشد و معمولا مدل‌های سیم‌ کارت خور قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های مشابه دارند. برخی از تبلت‌ها تنها در یک نسخه به بازار عرضه می‌شود و از سیم کارت هم پشتیبانی می‌کند ولی برخی از مدل‌ها دارای دو نسخه وای فای و سیم کارت خور است که قیمت مدل‌های سیم کارت خور بیشتر است.

بهترین تبلت دانش آموزی سیم کارت خور کدام است؟ بهترین گزینه که هم قیمت مناسبی دارد و هم امکانات بسیار خوبی را در اختیار قرار می‌دهد گلکسی تب A7 10.4 سامسونگ است. قیمت تبلت دانش آموزی سامسونگ در این مدل زیاد نیست و شما از پنلی باکیفیت و سخت افزاری مناسب برخوردار خواهید شد و می‌توانید متون مختلف را با کیفیتی بسیار خوب مشاهده کنید.

بهترین برند برای خرید تبلت دانش آموزی کدام است؟ بهترین برندهای موجود در بازار تبلت سامسونگ، شیائومی، اپل، لنوو و هواوی هستند و برندهایی ایرانی چون جی ال ایکس و نارتب نیز محصولات خوش قیمتی تولید می‌کنند. اگر در پی خرید تبلت دانش آموزی اروند یا تبلت دانش آموزی دیمو هستید پیشنهاد می‌کنیم به سراغ برندهای معرفی شده در بالا بروید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%db%8c/
ads
ads