داغ ترین ها :
تبلت وان پلاس پد معرفی شد؛ ورود وان پلاس به دنیای تبلت‌ها

تبلت وان پلاس پد معرفی شد؛ ورود وان پلاس به دنیای تبلت‌ها

همان‌طور که انتظار می‌رفت، شرکت وان پلاس اولین تبلت خودش را معرفی کرد.

تبلت وان پلاس پد

تبلت وان پلاس پد به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز شده و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. از نظر ظاهری هم باید بگوییم که این محصول شکل و شمایل خاص خودش را دارد و به همین دلیل سخت می‌توان آن را با دیگر تبلت‌های بازار اشتباه گرفت.

وان پلاس پد

صفحه نمایش وان پلاس پد

تبلت وان پلاس پد به صفحه نمایش ۱۱٫۶۱ اینچی مجهز شده که نسبت تصویر آن ۷:۵ است که در واقع چیزی میان نسبت تصویر ۳:۲ و ۴:۳ است. وضوح تصویر صفحه نمایش این محصول ۲۸۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل است که نرخ نوسازی آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد. باید بگوییم که از صفحه نمایش IPS LCD برای وان پلاس پد استفاده شده است. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای وان پلاس پد تا ۵۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند و کنتراست آن به ۱۴۰۰:۱ می‌رسد. این صفحه نمایش حاشیه‌های بسیار کمی دارد و ۸۸٫۱۴ درصد فضای روی تبلت را به خود اختصاص داده است.

صفحه نمایش وان پلاس پد

دوربین وان پلاس پد

در پشت این تبلت یک دوربین با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنید که می‌تواند ویدئوهای 4K ضبط کند. دوربین جلوی این تبلت هم حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد که می‌تواند ویدیوهای Full HD ضبط کند.

برای تبلت وان پلاس پد از چهار اسپیکر استفاده شده که هر کدام آنها روی یکی از لبه‌ها قرار گرفته است. این تبلت از صدای دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش هم از استاندارد دالبی ویژن بهره می‌برد.

تبلت جدید وان پلاس

 

آخرین اخبار روز:
گوشی پوکو X5 پرو معرفی شد

 

باتری وان پلاس پد

روی تبلت OnePlus Pad از باتری ۹۵۱۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که برای استریم ویدیو تا ۱۴ ساعت و نیم مناسب خواهد بود. در حال آماده‌ به‌کار هم باتری تا یک ماه دوام می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های این تبلت این است که از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند و می‌توانید کل ظرفیت باتری را در مدت زمان ۸۰ دقیقه شارژ کنید.

باتری وان پلاس پد

به همراه این تبلت کیبورد فیزیکی، قاب محافظ و قلم هم عرضه می‌شود. قلم برای طراحی و نوشتن به کار می‌رود.

قیمت وان پلاس پد

قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. صابر ملکی

    سلام درود بر شما لطفاً تبلت وان پلاس قیمتش اعلام شد اطلاع رسانی کنید
    ممنون از صداقت شما

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به صابر ملکی

      سلام وقت بخیر موجودی و قیمت رو میتونید به صورت لحظه‌ای از سایت تکنولایف چک کنید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d9%be%d8%af-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads