داغ ترین ها :
تراشه دایمنسیتی ۱۳۰۰ مدیاتک معرفی شد

تراشه دایمنسیتی ۱۳۰۰ مدیاتک معرفی شد

شرکت مدیاتک از تراشه دایمنسیتی ۱۳۰۰ رونمایی کرد. تراشه‌ای که به احتمال زیاد با گوشی وان پلاس نورد 2T یا وان پلاس ۳ راهی بازار می‌شود. این تراشه شرکت مدیاتک با فناوری شش نانومتری شرکت TSMC ساخته شده و از هشت هسته تشکیل شده است. روی این تراشه از چهار هسته Cortex-A78 استفاده شده که یک هسته آن اولترا هست و فرکانس آن به ۳ گیگاهرتز می‌رسد و سه هسته دیگر سوپر هستند که فرکانس آن‌ها به ۲.۶ گیگاهرتز می‌رسد. چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز هم روی این تراشه دیده می‌شوند که مصرف بهینه‌ای دارند. در کنار این پردازنده‌ها، از پردازنده گرافیکی ۹ هسته‌ای Mali-G77 MC9 هم استفاده شده است.

 

هر روز با تخفیف عالی گوشی تهیه کنید: قیمت گوشی

 

مشخصات پردازنده دایمنسیتی 1300

تراشه دایمنسیتی ۱۳۰۰ از صفحه‌های نمایشی با نرخ نوسازی ۱۶۸ هرتز با وضوح تصویر Full HD+ یا ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. در کنار این تراشه می‌توان از ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4x با سرعت ۴۲۶۶ مگابیت بر ثانیه استفاده کرد. این تراشه جدید مدیاتک از حافظه‌های UFS 3.1 هم پشتیبانی می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده این تراشه از دوربین‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی و دوربین‌هایی که می‌توانند از چند کاربر فیلم پرتره با وضوح تصویر 4K ثبت کند، پشتیبانی می‌کند. این تراشه از شتاب‌دهنده سخت افزاری AV1 برای استریم سریع‌تر ویدئوهای 4K برخوردار است.

شرکت مدیاتک هنوز اعلام نکرده که چه گوشی‌هایی با این تراشه راهی بازار می‌شوند، اما انتظار می‌رود که گوشی وان پلاس ۳ اولین محصول با این تراشه باشد. تراشه دایمنسیتی ۱۳۰۰ رقیبی برای تراشه‌های سری ۷ شرکت اسنپ دراگون مخصوصا اسنپ دراگون 778G به حساب می‌آید.

 

آخرین اخبار مرتبط با دایمنسیتی:
مدیاتک دایمنسیتی ۹۰۰۰ رقیب اصلی اپل A15 خواهد بود

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%af%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%86%d8%b3%db%8c%d8%aa%db%8c-%db%b1%db%b3%db%b0%db%b0/
ads
ads