داغ ترین ها :
گوشی S22 سامسونگ با قوی‌ترین تراشه دنیا راهی بازار می‌شود

گوشی S22 سامسونگ با قوی‌ترین تراشه دنیا راهی بازار می‌شود

پس از اینکه دو گوشی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 معرفی شدند، اما نوبت به منتشر شدن شایعه‌های مختلف درباره گلکسی S22 رسیده است. یکی از هیجان‌انگیزترین شایعات درباره این گوشی به استفاده از تراشه اگزینوس 2200 اشاره می‌کند که سامسونگ با همکاری AMD آن را توسعه داده است. براساس اطلاعات جدید به نظر می‌رسد که S22 با تراشه اگزینوس 2200 در برخی کشورها عرضه  خواهد شد. در واقع تراشه گلکسی S22 می‌تواند یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز این گوشی هوشمند باشد.

برخی شایعات می‌گویند که تراشه گلکسی S22 یا اگزینوس 2200 عملکردی به همان خوبی تراشه A14 Bionic اپل دارد که روی آیفون ۱۲ قرار گرفته بود. تراشه اگزینوس 2200 روی تمام مدل‌های گلکسی S22 قرار نمی‌گیرد و حتی در کشور کره جنوبی هم عرضه نخواهد شد. شایعات می‌گویند که گلکسی S22 در بیشتر کشورهای دنیا با تراشه اسنپ‌دراگون 898 راهی بازار خواهد شد. تراشه اسنپ‌دراگون 898 نسل بعدی تراشه‌های شرکت کوالکام خواهد بود.

در حال حاضر روی مدل‌هایی از گلکسی S21 که در کشورهای اروپایی، خاورمیانه و کره جنوبی عرضه شده از تراشه اگزینوس 2100 استفاده شده است. از طرف یگر گزارش‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ وظیفه ساخت تراشه Tensor برای گوشی‌های گوگل پیکسل 6 را هم به عهده دارد.

برخی دیگر از شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی S22 از دوربین‌های بهبود یافته‌ای استفاده می‌کند. شایعات می‌گویند که دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که مدل ارتقا یافته حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی این شرکت خواهد بود. برای خرید انواع مدل های جدید و مشاهده قیمت گوشی سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ تا چند ماه دیگر گوشی گلکسی S21 FE را هم راهی بازار کند. چند وقت پیش شایعات مختلفی هم از این گوشی منتشر شده بود.

آخرین اخبار مرتبط با سامسونگ را دنبال کنید:

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s22/
ads
ads