داغ ترین ها :
تصاویری که ظاهر آیپد ایر جدید را فاش کردند

تصاویری که ظاهر آیپد ایر جدید را فاش کردند

تبلت آیپد مینی در مقایسه با جدیدترین نسخه آیپد ایر و آیپد پرو قدیمی به نظر می‌رسد و این نکته‌ای است که اپل آن را به خوبی می‌داند. قبلاً بارها شنیده‌ایم که طراحی مجدد کوچک‌ترین تبلت اپل در دستور کار قرار گرفته؛ اما امروز گزارش تازه‌ای رسیده که با نمایش مدل بعدی این خبر را تأیید می‌کنند.

البته این تصاویر، رندرهای لو رفته نیستند (به زبان ساده‌تر، این تصاویر رسمی یا واقعی نیستند). بلکه بر اساس ترکیبی از مقایسه‌ها، پرونده‌های CAD و تصاویر عملی ایجاد شده‌اند.

پشت و روی تبلت iPad Mini

همان‌طور که می‌بینید، آیپد مینی بسیار شبیه آیپد ایر به نظر می‌رسد. در واقع، به نظر می‌رسد که نسخه کوچک‌شده آن خواهد بود. در اینجا تصویر آن‌ها در کنار هم را می‌بینید:

iPad Mini در کنار iPad Air

دکمه Home سرانجام از بین رفته و حاشیه‌های باریک‌تری جایش را گرفته‌اند. در واقع آیپد مینی جدید تقریباً هم‌اندازه با نسخه قدیمی خود خواهد بود: تنها تفاوت بین آن‌ها در ارتفاع و عرض، ۳ میلی‌متری خواهد بود. اما با این حال، بدیهی است که صفحه‌نمایش بزرگ‌تری داشته باشد. ابعاد مدل آینده آیپد مینی 206.3×137.8×6.1 میلی‌متر خواهد بود، که نشان می‌دهند ضخامت تبلت تغییری نخواهد داشت. همچنین به نظر می‌رسد که آیپد ایر جدید ظاهری شبیه به آیفون‌های جدید داشته باشد و از لبه‌های صاف برخوردار خواهد بود.

قاب‌بندی iPad Mini

حسگر اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه شده و بلندگوها به طرز چشم‌گیری بهبود یافته‌اند. همچنین پورت لایتنینگ به طور غافل‌گیرکننده‌ای جای خود را به USB-C خواهد داد. منابع می‌گویند که آیپد مینی جدید در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد.

رنگ‌بندی احتمالی iPad Mini جدید

این تبلت از نسخه جدیدتر و کوچک‌تر اپل پنسل پشتیبانی کرده و تراشه A14 روی آن دیده می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که یک مدل از آیپد ایر جدید از قابلیت اتصال 5G هم برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که این تبلت تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ راهی بازار شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%a2%db%8c%d9%be%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%b1/
ads
ads